0 800 756 777

Можливості

Деталізація дзвінків

Ця функція надає вам дані про тривалість викликів, їхню кількість та іншу інформацію, яка може знадобитися для аналізу ефективності.

Дізнатися

Статистика дзвінків

Уся статистика збирається автоматично для ваших цілей. Налаштуйте статистику своїх дзвінків і миттєво отримуйте корисну інформацію.

Дізнатися

Аналітика дзвінків

Готові звіти про дзвінки у вашій компанії. Ця функція пропонує аналітичні інструменти, які економлять ваш час і надають необхідну інформацію.

Дізнатися

Панель супервайзера

Найзручніша функція для керівників кол-центру. Усі інструменти знаходяться в одному місці, щоб виконувати роботу керівника набагато ефективніше.

Дізнатися

Скрипти дзвінків і сценарії розмов

Жива система, яка фіксує знання досвідчених колег, допомагає не губитись у розмові, скорочує час обробки звернень і підвищує якість сервісу.

Дізнатися

Зворотний зв'язок (callback)

Одна з важливих і корисних функцій — система зворотного дзвінка, яку потрібно впровадити не тільки на сайт компанії, а й у мобільний застосунок.

Дізнатися

Мовна аналітика від IPTel

Спілкуєтеся з клієнтами телефоном? Отже, ви точно хочете знати: наскільки добре менеджери дотримуються скриптів, чи звучить у розмовах «бувайте», чи клієнт наприкінці задоволений, чи хоче викинути телефон.

Дізнатися

Переадресація дзвінків

Автоматичне переспрямування вхідного виклику на інший номер, якщо перший недоступний, зайнятий або не відповідає.

Дізнатися

Як обробляти дзвінки

Обробка дзвінків — одна з ключових точок взаємодії з клієнтами. Від швидкості відповіді, зручності інтерфейсу та стабільності зв’язку залежить якість сервісу та репутація компанії.

Дізнатися

Підключення номерів для бізнесу

У сучасному світі бізнес не може існувати без якісного та зручного зв'язку. Номер телефону — це не просто канал комунікації, це обличчя вашої компанії, перша точка контакту з клієнтом.

Дізнатися

Автоінформатор

Надсилайте аудіоповідомлення та попередньо записані дзвінки своїм клієнтам за допомогою Robodialer. Ця функція дає змогу здійснювати будь-яку кількість дзвінків одночасно.

 

Дізнатися

Автообдзвін із агентами

Повний автоматичний набір номерів, що дає змогу отримати список телефонних номерів, набраних один за одним. Цей автоматизований процес набору номерів заощаджує час та зменшує вплив людського фактора на ваші цілі зв'язку.

Дізнатися

Предиктивний обдзвон

Підвищуйте ефективність роботи агентів кол-центру, застосовуючи функцію інтелектуального дозвону. Ця функція дає змогу збільшити продуктивність роботи операторів кол-центру до 95%.

Дізнатися

Управління групами користувачів

Надайте своїм співробітникам послуги, яких вони дійсно потребують. Точно керуйте групами користувачів телефонії.

Дізнатися

Взаємозв'язок філіалів

Отримайте єдині рішення для кількох філій вашої компанії. Єдина система цифрового телефонного зв'язку працюватиме для всіх відділень, незалежно від того, наскільки вони віддалені.

Дізнатися

Дзвінок за кліком

Набирайте номери клієнтів за одну мить. Використовуйте функцію дзвінка за кнопкою, щоб зменшити витрати часу на набір номерів.

Дізнатися

Віджет зворотного виклику

Ефективні та привабливі віджети зворотного виклику для вашого сайту. Дозвольте вашим клієнтам миттєво надсилати вам запити на зворотний дзвінок.

Дізнатися

Текст у мову

Перетворіть будь-який текст у мову за допомогою цієї функції. Отримайте текст, вимовлений за допомогою найсучасніших цифрових колонок.

Дізнатися

Розумна обробка дзвінків

Отримайте маршрутизацію ваших дзвінків за допомогою функцій автоматизації. Налаштуйте попередньо визначені критерії для маршрутизації дзвінків з метою підвищення ефективності.

Дізнатися

Персоналізовані привітання

Зробіть так, щоб ваші клієнти відчули свою важливість для вас за допомогою персоналізованих попередньо записаних привітань.

Дізнатися

IVR

Єдиний робот, який може замінити цілий кол-центр! Здійснюйте сотні дзвінків за мить за допомогою функції IVR.

Дізнатися

Правила за часом

Ця функція дає змогу налаштувати робочі дні та години роботи для кол-центру або телефонії вашої компанії.

Дізнатися

Черги дзвінків

Підтримуйте чергу дзвінків у вашу компанію, щоб усі клієнти були задоволені вашим обслуговуванням.

Дізнатися

Конференції

Ця функція дає змогу проводити конференції з необмеженою кількістю учасників.

Дізнатися

SIP номери

Цифрова телефонія на висоті. Це те, що пропонують вам SIP-номери. Немає потреби в провайдерах або високих платах за користування їхніми послугами.

Дізнатися

Інтеграція з CRM

Цифрова функція, яка інтегрує вашу телефонію в CRM, яку ви використовуєте. Отримуйте всі дані про дзвінки, ефективність кол-центру та пропущених клієнтів у вашій CRM.

Дізнатися

Вебфон

Використовуйте свій браузер замість фізичного телефону. Отримайте можливість приймати та здійснювати дзвінки лише одним дотиком без необхідності встановлення будь-якого програмного забезпечення.

Дізнатися

Переадресація дзвінків

Ця функція є важливою для секретарів, кол-центрів та управління продажами. Перенаправляйте дзвінки до працівника, який вільний або відповідає за запити клієнтів.

Дізнатися

REST API

Ефективно та безпечно взаємодійте з серверною частиною вашого вебдодатка, використовуючи нашу функцію REST API.

Дізнатися

Запис дзвінків

Отримуйте всі свої дзвінки, записані та збережені безпечно за допомогою технології хмарного зберігання.

Дізнатися

Візуалізація воронок продажів

Ця функція дасть вам змогу автоматизувати процес генерації лідів і ведення їх впродовж воронки продажів.

Дізнатися

Зберігання історії клієнтської взаємодії

Вбудована функція ведення історії взаємодії з клієнтами в логічному та систематизованому вигляді.

Дізнатися

Інтеграція з вебформами вашого сайту

Вивантаження інформації з вебсайту просто в CRM задля актуалізації інформації про клієнтські запити.

Дізнатися

Аналітичні інструменти та звіти

Точні та багатофакторні інструменти для ведення аналітики та звітності щодо роботи з клієнтами.

Дізнатися

Бібліотека шаблонів та документів

Вбудовані шаблони для швидкої та безпомилкової роботи з документами, їх створенням та надсиланням клієнтам.

Дізнатися

Інструмент для роботи з e-mail

Повноцінний інструмент для ведення листування електронною поштою з клієнтами, постачальниками та партнерами.

Дізнатися

Індивідуальні налаштування CRM під особливості бізнесу

Єдине рішення під різні потреби! Кастомні налаштування CRM під особливості вашого бізнесу.

Дізнатися

Зателефонуйте мені

Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше

Мінімум 3 символи alert icon
Введіть дійсний номер телефону alert icon
succesfull request icon

Заявку успішно надіслано!

Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.

Ой, щось не так

Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам як найшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз