Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Можливості

Статистика і моніторинг

Деталізація дзвінків
Ця функція надає вам дані про тривалість викликів, їх кількість та іншу інформацію, яка може знадобитися для аналізу ефективності.
Дізнатись більше
Статистика дзвінків
Уся статистика збирається автоматично для ваших цілей. Налаштуйте статистику своїх дзвінків і миттєво отримуйте корисну інформацію.
Дізнатись більше
Аналітика дзвінків
Готові звіти про дзвінки у вашій компанії. Ця функція пропонує аналітичні інструменти, які економлять ваш час і надають необхідну інформацію.
Дізнатись більше
Панель супервайзера
Найзручніша функція для керівників колл-центру. Усі інструменти знаходяться в одному місці, щоб виконувати роботу керівника набагато ефективніше.
Дізнатись більше

Продуктивність

Скрипти дзвінків
Скрипти ефективних продажів для спілкування з клієнтами. Сценарії телефонних перемовин, що вбудовані в CRM.
Дізнатись більше
Зворотній зв'язок (callback)

Одна з важливих і корисних функцій - система зворотного дзвінка, яку потрібно впровадити не тільки на сайт компанії, а й у мобільний додаток.

Дізнатись більше
Автоінформатор
Надсилайте аудіоповідомлення та попередньо записані дзвінки своїм клієнтам за допомогою Robodialer. Ця функція дозволяє здійснювати будь-яку кількість дзвінків одночасно.
Дізнатись більше
Автообдзвон з агентами
Повний автоматичний набір номерів, що дозволяє отримати список телефонних номерів, набраних один за одним. Цей автоматизований процес набору номерів заощаджує час та зменшує вплив людського фактора на ваші цілі зв'язку.
Дізнатись більше
Предиктивний обдзвон
Підвищуйте ефективність роботи агентів колл-центру, застосовуючи функцію інтелектуального дозвону. Ця функція дозволяє збільшити продуктивність роботи операторів колл-центру до 95%.
Дізнатись більше
Управління групами користувачів
Надайте своїм співробітникам послуги, які вони дійсно потребують. Точно керуйте групами користувачів телефонії.
Дізнатись більше
Взаємозв'язок філіалів
Отримайте єдині рішення для кількох філій вашої компанії. Єдина система цифрового телефонного зв'язку працюватиме для всіх відділень, незалежно від того, наскільки вони віддалені.
Дізнатись більше
Дзвінок за кліком
Набирайте номери клієнтів за одну мить. Використовуйте функцію дзвінка за кнопкою, щоб зменшити витрати часу на набір номерів.
Дізнатись більше
Віджет зворотного виклику
Ефективні та привабливі віджети зворотного виклику для вашого сайту. Дозвольте вашим клієнтам миттєво надсилати вам запити на зворотний дзвінок.
Дізнатись більше

Розумна маршрутизація викликів

Текст у мову
Перетворіть будь-який текст у мову за допомогою цієї функції. Отримайте текст, вимовлений за допомогою найсучасніших цифрових колонок.
Дізнатись більше
Розумна обробка дзвінків
Отримайте маршрутизацію ваших дзвінків за допомогою функцій автоматизації. Налаштуйте попередньо визначені критерії для маршрутизації дзвінків з метою підвищення ефективності.
Дізнатись більше
Персоналізовані привітання
Зробіть так, щоб ваші клієнти відчули свою важливість для вас за допомогою персоналізованих попередньо записаних привітань.
Дізнатись більше
IVR
Єдиний робот, який може замінити цілий колл-центр! Здійснюйте сотні дзвінків за мить за допомогою функції IVR.
Дізнатись більше
Правила за часом

Ця функція дозволяє налаштувати робочі дні та години роботи для колл-центру або телефонії вашої компанії.

Дізнатись більше
Черги дзвінків
Підтримуйте чергу дзвінків у вашу компанію, щоб усі клієнти були задоволені вашим обслуговуванням.
Дізнатись більше

Голос

Конференції
Ця функція дозволяє проводити конференції з необмеженою кількістю учасників.
Дізнатись більше
SIP номери
Цифрова телефонія на висоті. Це те, що пропонують вам SIP-номери. Немає потреби в провайдерах або високих платах за користування їх послугами.
Дізнатись більше
Інтеграція з CRM
Цифрова функція, яка інтегрує вашу телефонію в CRM, яку ви використовуєте. Отримуйте всі дані про дзвінки, ефективність кол-центру та пропущених клієнтів у вашій CRM.
Дізнатись більше
Вебфон
Використовуйте свій браузер замість фізичного телефону. Отримайте можливість приймати та здійснювати дзвінки всього одним дотиком без необхідності встановлення будь-якого програмного забезпечення.
Дізнатись більше
Переадресація дзвінків
Ця функція є важливою для секретарів, колл-центрів та управління продажами. Перенаправляйте дзвінки до працівника, який вільний або відповідає за запити клієнтів.
Дізнатись більше
REST API
Ефективно та безпечно взаємодійте з серверною частиною вашого веб-додатка, використовуючи нашу функцію REST API.
Дізнатись більше
Запис дзвінків
Отримуйте всі свої дзвінки записані та збережені безпечно за допомогою технології хмарного зберігання.
Дізнатись більше

CRM

Візуалізація воронок продажів
Ця функція дозволить вам автоматизувати процес генерації лідів й ведення їх впродовж воронки продажів.
Дізнатись більше
Зберігання історії клієнтської взаємодії
Вбудована функція ведення історії взаємодії з клієнтами у логічному та систематизованому вигляді.
Дізнатись більше
Інтеграція з вебформами вашого сайту
Вивантаження інформації з вебсайту просто в CRM задля актуалізації інформації про клієнтські запити.
Дізнатись більше
Аналітичні інструменти та звіти
Точні та багатофакторні інструменти для ведення аналітики та звітності щодо роботи з клієнтами.
Дізнатись більше
Бібліотека шаблонів та документів
Вбудовані шаблони для швидкої та безпомилкової роботи з документами, їх створенням та відправленням клієнтам.
Дізнатись більше
Інструмент для роботи з e-mail
Повноцінний інструмент для ведення листування електронною поштою з клієнтами, постачальниками та партнерами.
Дізнатись більше
Індивідуальні налаштування CRM під особливості бізнесу
Єдине рішення - під різні потреби! Кастомні налаштування CRM під особливості вашого бізнесу.
Дізнатись більше