Ця функція надає вам дані про тривалість викликів, їх кількість та іншу інформацію, яка може знадобитися для аналізу ефективності.
Дізнатись більшеУся статистика збирається автоматично для ваших цілей. Налаштуйте статистику своїх дзвінків і миттєво отримуйте корисну інформацію.
Дізнатись більшеГотові звіти про дзвінки у вашій компанії. Ця функція пропонує аналітичні інструменти, які економлять ваш час і надають необхідну інформацію.
Дізнатись більшеНайзручніша функція для керівників колл-центру. Усі інструменти знаходяться в одному місці, щоб виконувати роботу керівника набагато ефективніше.
Дізнатись більшеСкрипти ефективних продажів для спілкування з клієнтами. Сценарії телефонних перемовин, що вбудовані в CRM.
Дізнатись більшеОдна з важливих і корисних функцій - система зворотного дзвінка, яку потрібно впровадити не тільки на сайт компанії, а й у мобільний додаток.
Дізнатись більшеНадсилайте аудіоповідомлення та попередньо записані дзвінки своїм клієнтам за допомогою Robodialer. Ця функція дозволяє здійснювати будь-яку кількість дзвінків одночасно.
Дізнатись більшеПовний автоматичний набір номерів, що дозволяє отримати список телефонних номерів, набраних один за одним. Цей автоматизований процес набору номерів заощаджує час та зменшує вплив людського фактора на ваші цілі зв'язку.
Дізнатись більшеПідвищуйте ефективність роботи агентів колл-центру, застосовуючи функцію інтелектуального дозвону. Ця функція дозволяє збільшити продуктивність роботи операторів колл-центру до 95%.
Дізнатись більшеНадайте своїм співробітникам послуги, які вони дійсно потребують. Точно керуйте групами користувачів телефонії.
Дізнатись більшеОтримайте єдині рішення для кількох філій вашої компанії. Єдина система цифрового телефонного зв'язку працюватиме для всіх відділень, незалежно від того, наскільки вони віддалені.
Дізнатись більшеНабирайте номери клієнтів за одну мить. Використовуйте функцію дзвінка за кнопкою, щоб зменшити витрати часу на набір номерів.
Дізнатись більшеЕфективні та привабливі віджети зворотного виклику для вашого сайту. Дозвольте вашим клієнтам миттєво надсилати вам запити на зворотний дзвінок.
Дізнатись більшеПеретворіть будь-який текст у мову за допомогою цієї функції. Отримайте текст, вимовлений за допомогою найсучасніших цифрових колонок.
Дізнатись більшеОтримайте маршрутизацію ваших дзвінків за допомогою функцій автоматизації. Налаштуйте попередньо визначені критерії для маршрутизації дзвінків з метою підвищення ефективності.
Дізнатись більшеЗробіть так, щоб ваші клієнти відчули свою важливість для вас за допомогою персоналізованих попередньо записаних привітань.
Дізнатись більшеЄдиний робот, який може замінити цілий колл-центр! Здійснюйте сотні дзвінків за мить за допомогою функції IVR.
Дізнатись більше
Ця функція дозволяє налаштувати робочі дні та години роботи для колл-центру або телефонії вашої компанії.
Дізнатись більшеПідтримуйте чергу дзвінків у вашу компанію, щоб усі клієнти були задоволені вашим обслуговуванням.
Дізнатись більшеЦя функція дозволяє проводити конференції з необмеженою кількістю учасників.
Дізнатись більшеЦифрова телефонія на висоті. Це те, що пропонують вам SIP-номери. Немає потреби в провайдерах або високих платах за користування їх послугами.
Дізнатись більшеЦифрова функція, яка інтегрує вашу телефонію в CRM, яку ви використовуєте. Отримуйте всі дані про дзвінки, ефективність кол-центру та пропущених клієнтів у вашій CRM.
Дізнатись більшеВикористовуйте свій браузер замість фізичного телефону. Отримайте можливість приймати та здійснювати дзвінки всього одним дотиком без необхідності встановлення будь-якого програмного забезпечення.
Дізнатись більшеЦя функція є важливою для секретарів, колл-центрів та управління продажами. Перенаправляйте дзвінки до працівника, який вільний або відповідає за запити клієнтів.
Дізнатись більшеЕфективно та безпечно взаємодійте з серверною частиною вашого веб-додатка, використовуючи нашу функцію REST API.
Дізнатись більшеОтримуйте всі свої дзвінки записані та збережені безпечно за допомогою технології хмарного зберігання.
Дізнатись більшеЦя функція дозволить вам автоматизувати процес генерації лідів й ведення їх впродовж воронки продажів.
Дізнатись більшеВбудована функція ведення історії взаємодії з клієнтами у логічному та систематизованому вигляді.
Дізнатись більшеВивантаження інформації з вебсайту просто в CRM задля актуалізації інформації про клієнтські запити.
Дізнатись більшеТочні та багатофакторні інструменти для ведення аналітики та звітності щодо роботи з клієнтами.
Дізнатись більшеВбудовані шаблони для швидкої та безпомилкової роботи з документами, їх створенням та відправленням клієнтам.
Дізнатись більшеПовноцінний інструмент для ведення листування електронною поштою з клієнтами, постачальниками та партнерами.
Дізнатись більшеЄдине рішення - під різні потреби! Кастомні налаштування CRM під особливості вашого бізнесу.
Дізнатись більшеМи отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз