Ця функція надає вам дані про тривалість викликів, їхню кількість та іншу інформацію, яка може знадобитися для аналізу ефективності.
ДізнатисяУся статистика збирається автоматично для ваших цілей. Налаштуйте статистику своїх дзвінків і миттєво отримуйте корисну інформацію.
ДізнатисяГотові звіти про дзвінки у вашій компанії. Ця функція пропонує аналітичні інструменти, які економлять ваш час і надають необхідну інформацію.
ДізнатисяНайзручніша функція для керівників кол-центру. Усі інструменти знаходяться в одному місці, щоб виконувати роботу керівника набагато ефективніше.
ДізнатисяЖива система, яка фіксує знання досвідчених колег, допомагає не губитись у розмові, скорочує час обробки звернень і підвищує якість сервісу.
ДізнатисяОдна з важливих і корисних функцій — система зворотного дзвінка, яку потрібно впровадити не тільки на сайт компанії, а й у мобільний застосунок.
ДізнатисяСпілкуєтеся з клієнтами телефоном? Отже, ви точно хочете знати: наскільки добре менеджери дотримуються скриптів, чи звучить у розмовах «бувайте», чи клієнт наприкінці задоволений, чи хоче викинути телефон.
ДізнатисяАвтоматичне переспрямування вхідного виклику на інший номер, якщо перший недоступний, зайнятий або не відповідає.
ДізнатисяОбробка дзвінків — одна з ключових точок взаємодії з клієнтами. Від швидкості відповіді, зручності інтерфейсу та стабільності зв’язку залежить якість сервісу та репутація компанії.
ДізнатисяУ сучасному світі бізнес не може існувати без якісного та зручного зв'язку. Номер телефону — це не просто канал комунікації, це обличчя вашої компанії, перша точка контакту з клієнтом.
ДізнатисяНадсилайте аудіоповідомлення та попередньо записані дзвінки своїм клієнтам за допомогою Robodialer. Ця функція дає змогу здійснювати будь-яку кількість дзвінків одночасно.
Повний автоматичний набір номерів, що дає змогу отримати список телефонних номерів, набраних один за одним. Цей автоматизований процес набору номерів заощаджує час та зменшує вплив людського фактора на ваші цілі зв'язку.
ДізнатисяПідвищуйте ефективність роботи агентів кол-центру, застосовуючи функцію інтелектуального дозвону. Ця функція дає змогу збільшити продуктивність роботи операторів кол-центру до 95%.
ДізнатисяНадайте своїм співробітникам послуги, яких вони дійсно потребують. Точно керуйте групами користувачів телефонії.
ДізнатисяОтримайте єдині рішення для кількох філій вашої компанії. Єдина система цифрового телефонного зв'язку працюватиме для всіх відділень, незалежно від того, наскільки вони віддалені.
ДізнатисяНабирайте номери клієнтів за одну мить. Використовуйте функцію дзвінка за кнопкою, щоб зменшити витрати часу на набір номерів.
ДізнатисяЕфективні та привабливі віджети зворотного виклику для вашого сайту. Дозвольте вашим клієнтам миттєво надсилати вам запити на зворотний дзвінок.
ДізнатисяПеретворіть будь-який текст у мову за допомогою цієї функції. Отримайте текст, вимовлений за допомогою найсучасніших цифрових колонок.
ДізнатисяОтримайте маршрутизацію ваших дзвінків за допомогою функцій автоматизації. Налаштуйте попередньо визначені критерії для маршрутизації дзвінків з метою підвищення ефективності.
ДізнатисяЗробіть так, щоб ваші клієнти відчули свою важливість для вас за допомогою персоналізованих попередньо записаних привітань.
ДізнатисяЄдиний робот, який може замінити цілий кол-центр! Здійснюйте сотні дзвінків за мить за допомогою функції IVR.
Дізнатися
Ця функція дає змогу налаштувати робочі дні та години роботи для кол-центру або телефонії вашої компанії.
ДізнатисяПідтримуйте чергу дзвінків у вашу компанію, щоб усі клієнти були задоволені вашим обслуговуванням.
ДізнатисяЦифрова телефонія на висоті. Це те, що пропонують вам SIP-номери. Немає потреби в провайдерах або високих платах за користування їхніми послугами.
ДізнатисяЦифрова функція, яка інтегрує вашу телефонію в CRM, яку ви використовуєте. Отримуйте всі дані про дзвінки, ефективність кол-центру та пропущених клієнтів у вашій CRM.
ДізнатисяВикористовуйте свій браузер замість фізичного телефону. Отримайте можливість приймати та здійснювати дзвінки лише одним дотиком без необхідності встановлення будь-якого програмного забезпечення.
ДізнатисяЦя функція є важливою для секретарів, кол-центрів та управління продажами. Перенаправляйте дзвінки до працівника, який вільний або відповідає за запити клієнтів.
ДізнатисяЕфективно та безпечно взаємодійте з серверною частиною вашого вебдодатка, використовуючи нашу функцію REST API.
ДізнатисяОтримуйте всі свої дзвінки, записані та збережені безпечно за допомогою технології хмарного зберігання.
ДізнатисяЦя функція дасть вам змогу автоматизувати процес генерації лідів і ведення їх впродовж воронки продажів.
ДізнатисяВбудована функція ведення історії взаємодії з клієнтами в логічному та систематизованому вигляді.
ДізнатисяВивантаження інформації з вебсайту просто в CRM задля актуалізації інформації про клієнтські запити.
ДізнатисяТочні та багатофакторні інструменти для ведення аналітики та звітності щодо роботи з клієнтами.
ДізнатисяВбудовані шаблони для швидкої та безпомилкової роботи з документами, їх створенням та надсиланням клієнтам.
ДізнатисяПовноцінний інструмент для ведення листування електронною поштою з клієнтами, постачальниками та партнерами.
ДізнатисяЄдине рішення під різні потреби! Кастомні налаштування CRM під особливості вашого бізнесу.
ДізнатисяЗалиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз