Можливості
Статистика і моніторинг
Деталізація дзвінків
Ця функція надає вам дані про тривалість викликів, їх кількість та іншу інформацію, яка може знадобитися для аналізу ефективності.
Статистика дзвінків
Уся статистика збирається автоматично для ваших цілей. Налаштуйте статистику своїх дзвінків і миттєво отримуйте корисну інформацію.
Аналітика дзвінків
Готові звіти про дзвінки у вашій компанії. Ця функція пропонує аналітичні інструменти, які економлять ваш час і надають необхідну інформацію.
Панель супервайзера
Найзручніша функція для керівників колл-центру. Усі інструменти знаходяться в одному місці, щоб виконувати роботу керівника набагато ефективніше.
Моніторинг дзвінків у Кампаніях
Оцените возможности, которые предлагает наш мониторинг кампаний. Получите все данные о результатах и эффективности кампании в удобном инструменте.
Віджет зворотного виклику
Ефективні та привабливі віджети зворотного виклику для вашого сайту. Дозвольте вашим клієнтам миттєво надсилати вам запити на зворотний дзвінок.
Продуктивність
Автоінформатор
Надсилайте аудіоповідомлення та попередньо записані дзвінки своїм клієнтам за допомогою Robodialer. Ця функція дозволяє здійснювати будь-яку кількість дзвінків одночасно.
Автообдзвон з агентами
Повний автоматичний набір номерів, що дозволяє отримати список телефонних номерів, набраних один за одним. Цей автоматизований процес набору номерів заощаджує час та зменшує вплив людського фактора на ваші цілі зв'язку.
Предиктивний обдзвон
Підвищуйте ефективність роботи агентів колл-центру, застосовуючи функцію інтелектуального дозвону. Ця функція дозволяє збільшити продуктивність роботи операторів колл-центру до 95%.
Управління групами користувачів
Надайте своїм співробітникам послуги, які вони дійсно потребують. Точно керуйте групами користувачів телефонії.
Взаємозв'язок філіалів
Отримайте єдині рішення для кількох філій вашої компанії. Єдина система цифрового телефонного зв'язку працюватиме для всіх відділень, незалежно від того, наскільки вони віддалені.
Дзвінок за кліком
Набирайте номери клієнтів за одну мить. Використовуйте функцію дзвінка за кнопкою, щоб зменшити витрати часу на набір номерів.
Робоче місце агента
Ефективний інструментарій для агента, який працює з телефонними дзвінками, вже є. Отримайте це від нас.
Скрипти викликів
Використовуйте ефективні сценарії, щоб підтримувати телефонні розмови з клієнтами так, як вам це потрібно. До ваших послуг американські скрипти з перевіреною ефективністю.
Розумна маршрутизація викликів
Текст у мову
Перетворіть будь-який текст у мову за допомогою цієї функції. Отримайте текст, вимовлений за допомогою найсучасніших цифрових колонок.
Розумна обробка дзвінків
Отримайте маршрутизацію ваших дзвінків за допомогою функцій автоматизації. Налаштуйте попередньо визначені критерії для маршрутизації дзвінків з метою підвищення ефективності.
Персоналізовані привітання
Зробіть так, щоб ваші клієнти відчули свою важливість для вас за допомогою персоналізованих попередньо записаних привітань.
IVR
Єдиний робот, який може замінити цілий колл-центр! Здійснюйте сотні дзвінків за мить за допомогою функції IVR.
Правила за часом
Ця функція дозволяє налаштувати робочі дні та години роботи для колл-центру або телефонії вашої компанії.
Черги дзвінків
Підтримуйте чергу дзвінків у вашу компанію, щоб усі клієнти були задоволені вашим обслуговуванням.
Голос
Конференції
Ця функція дозволяє проводити конференції з необмеженою кількістю учасників.
SIP номери
Цифрова телефонія на висоті. Це те, що пропонують вам SIP-номери. Немає потреби в провайдерах або високих платах за користування їх послугами.
Інтеграція з CRM
Цифрова функція, яка інтегрує вашу телефонію в CRM, яку ви використовуєте. Отримуйте всі дані про дзвінки, ефективність кол-центру та пропущених клієнтів у вашій CRM.
Вебфон
Використовуйте свій браузер замість фізичного телефону. Отримайте можливість приймати та здійснювати дзвінки всього одним дотиком без необхідності встановлення будь-якого програмного забезпечення.
Зворотні дзвінки
Налаштуйте опцію зворотного зв'язку, щоб не пропустити жодного дзвінка до вашої компанії. Отримуйте інформацію про вхідні дзвінки та зворотньо дзвоніть їм негайно.
Переклад дзвінків
Ця функція є важливою для секретарів, колл-центрів та управління продажами. Перенаправляйте дзвінки до працівника, який вільний або відповідає за запити клієнтів.
REST API
Ефективно та безпечно взаємодійте з серверною частиною вашого веб-додатка, використовуючи нашу функцію REST API.
Запис дзвінків
Отримуйте всі свої дзвінки записані та збережені безпечно за допомогою технології хмарного зберігання.
CRM
Візуалізація воронок продажів
Ця функція дозволить вам автоматизувати процес генерації лідів й ведення їх впродовж воронки продажів.
Зберігання історії клієнтської взаємодії
Вбудована функція ведення історії взаємодії з клієнтами у логічному та систематизованому вигляді.
Інтеграція з вебформами вашого сайту
Вивантаження інформації з вебсайту просто в CRM задля актуалізації інформації про клієнтські запити.
Аналітичні інструменти та звіти
Точні та багатофакторні інструменти для ведення аналітики та звітності щодо роботи з клієнтами.
Бібліотека шаблонів та документів
Вбудовані шаблони для швидкої та безпомилкової роботи з документами, їх створенням та відправленням клієнтам.
Інструмент для роботи з e-mail
Повноцінний інструмент для ведення листування електронною поштою з клієнтами, постачальниками та партнерами.
Створення сейл-скриптів
Скрипти ефективних продажів для спілкування з клієнтами. Сценарії телефонних перемовин, що вбудовані в CRM.
Індивідуальні налаштування CRM під особливості бізнесу
Єдине рішення - під різні потреби! Кастомні налаштування CRM під особливості вашого бізнесу.