Автоматичне мовлення через телефон (IVR) для вашого бізнесу
Коли ви масштабуєте свій бізнес і щодня залучаєте сотні нових клієнтів, інформування всієї бази даних клієнтів про якусь важливу інформацію може стати непростим завданням. Для цього ви, звісно, можете найняти нових співробітників. Чи, можливо, звернутися до послуг кол-центру. Але підрахуємо загальні витрати на ці рішення. Вони можуть виявитися великою.
Є ще одна ідея, як встигнути інформувати своїх клієнтів. Це автоматизована трансляція, яка записується і транслюється роботом, коли клієнт отримує дзвінок від вашої компанії. IVR має безліч переваг порівняно з дзвінками оператора та розсилкою SMS.
Запропонована нами послуга голосового мовлення IVR дозволяє надсилати інформацію необмеженому числу абонентів та автоматично набирати їх номери.
Крім цього, ви також можете скористатися низкою інших переваг:
- Економія коштів. Встановлення та налаштування програмного забезпечення автодозвону в кілька разів дешевше, ніж наймати додаткових операторів і платити їм зарплату.
- Відсутність витоку інформації через дії роботодавців. Ваша конфіденційна інформація буде передана безпосередньо клієнту.
- Менше можливостей впливу людського фактора. Ви можете зробити автоматичне інформування на 100% ефективним.
Які можливості пропонує програмне забезпечення власнику бізнесу
За допомогою програми голосового мовлення та автодозвону IVR ви можете виконувати такі операції:
- Доставляти записану заздалегідь інформацію лідам.
- Додавати функцію тонального набору для клієнтів, щоб отримати їхню реакцію на ваше повідомлення.
- Змішана технологія, яка спочатку пропонує автозапис повідомлення, а потім перенаправляє клієнта до оператора.
- Звіти за дзвінками для аналізу ефективності дозвону і доставки інформації.
- Додавання бази клієнтів із файлу.
- Створення кампаній із заздалегідь заданим початком і тривалістю.
- Встановлення черг для дзвінків. Запуск декількох кампаній одночасно.
Які переваги ви отримаєте з нашим програмним забезпеченням для автодозвону та мовлення
Перша і найважливіша перевага, яку може оцінити кожен власник бізнесу, - це зниження навантаження на операторів. Завдяки автоматизованим рішенням оператор триматиме в руках тільки персоналізовані запити клієнтів і важкі випадки. Все інше може бути доставлено клієнту автоматично. Крім того, це ще й турбота про ваших операторів.
Коли їм потрібно передати одне й те саме повідомлення десяткам людей, це може збентежити та втомити оператора. У цьому випадку продуктивність і ефективність можуть знизитися. Програмне забезпечення автоматично відтворює записане повідомлення кожному клієнту після отримання виклику. І всі інтонації, слова та смисли будуть однаковими у кожного клієнта, скільки б дзвінків вам не потрібно було зробити, 10, 100, 100 000, а то й більше.
Коли ви займаєтеся бізнесом із великою кількістю офшорних клієнтів, які живуть у різних часових поясах, використання кампаній автоматичного дозвону буде безпрограшним варіантом. Вам не потрібно, щоб ваші оператори працювали в робочий час, щоб інформувати клієнтів з інших часових поясів.
І ще одна перевага IVR та автодозвону — використання декількох ліній дозвону одночасно. Усі повідомлення доставляються в один час і одним голосом, що гарантує, що всі клієнти відчують однаковий мовний вплив від повідомлення.
Щоб розпочати кампанію голосового мовлення, вам навіть не потрібно залучати будь-якого оператора. Просто виберіть у програмі опцію Call Campaigns, а потім перейдіть до меню додаткових налаштувань.
Тут ви можете зазначити такі характеристики:
- Назва вашої компанії
- Аудіоповідомлення для трансляції клієнтам (виберіть записаний файл і додайте його в програму)
- Кількість повторів
- Кнопки тонального набору для використання клієнтами під час розмови
- Вибір статусів виклику (для операторів)
- Налаштування кількості каналів, що використовуються для автоматичного набору номера
- Наявність вхідних викликів (для автоматичного режиму виберіть "Ні")
Є ще кілька параметрів, які ви можете відрегулювати. Після того, як ви встановили всі налаштування, вам потрібно просто схвалити зміни, щоб вони запрацювали.
Щоб почати кампанію, ви можете або активувати її просто зараз, або після налаштування сценаріїв відповіді клієнта за допомогою тонального набору. У будь-якому разі дзвінки почнуться, коли кампанія активна. Щоб зупинити це, просто надайте своєму IVR і кампанії автодозвону статус "Неактивна".
Ефективність цієї послуги досить висока, оскільки ви звільняєте своїх співробітників від рутинних дзвінків і делегуєте їм важливіші завдання. Крім того, ви можете використовувати систему як для інформування клієнтів, так і для інформування ваших співробітників між відділами та напрямками.
Як бачите, технологія IVR - це найкраща ідея для обдзвону величезної кількості клієнтів. Його основні функції принесуть вам грошову економію та розв'яжуть руки ваших операторів для іншої роботи.