Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Автоматичне мовлення через телефон (IVR) для вашого бізнесу

Автоматичне мовлення через телефон (IVR) для вашого бізнесу

Коли ви масштабуєте свій бізнес і щодня залучаєте сотні нових клієнтів, інформування всієї бази даних клієнтів про якусь важливу інформацію може стати непростим завданням. Для цього ви, звісно, можете найняти нових співробітників. Чи, можливо, звернутися до послуг кол-центру. Але підрахуємо загальні витрати на ці рішення. Вони можуть виявитися великою.

Як встигнути інформувати своїх клієнтів?
Як встигнути інформувати своїх клієнтів?

Є ще одна ідея, як встигнути інформувати своїх клієнтів. Це автоматизована трансляція, яка записується і транслюється роботом, коли клієнт отримує дзвінок від вашої компанії. IVR має безліч переваг порівняно з дзвінками оператора та розсилкою SMS.

Запропонована нами послуга голосового мовлення IVR дозволяє надсилати інформацію необмеженому числу абонентів та автоматично набирати їх номери.

Крім цього, ви також можете скористатися низкою інших переваг:

  • Економія коштів. Встановлення та налаштування програмного забезпечення автодозвону в кілька разів дешевше, ніж наймати додаткових операторів і платити їм зарплату.
  • Відсутність витоку інформації через дії роботодавців. Ваша конфіденційна інформація буде передана безпосередньо клієнту.
  • Менше можливостей впливу людського фактора. Ви можете зробити автоматичне інформування на 100% ефективним.
Які можливості пропонує програмне забезпечення власнику бізнесу?
Які можливості пропонує програмне забезпечення власнику бізнесу?

За допомогою програми голосового мовлення та автодозвону IVR ви можете виконувати такі операції:

  • Доставляти записану заздалегідь інформацію лідам.
  • Додавати функцію тонального набору для клієнтів, щоб отримати їхню реакцію на ваше повідомлення.
  • Змішана технологія, яка спочатку пропонує автозапис повідомлення, а потім перенаправляє клієнта до оператора.
  • Звіти за дзвінками для аналізу ефективності дозвону і доставки інформації.
  • Додавання бази клієнтів із файлу.
  • Створення кампаній із заздалегідь заданим початком і тривалістю.
  • Встановлення черг для дзвінків. Запуск декількох кампаній одночасно.
Які переваги ви отримаєте з нашим програмним забезпеченням для автодозвону та мовлення?
Які переваги ви отримаєте з нашим програмним забезпеченням для автодозвону та мовлення?

Перша і найважливіша перевага, яку може оцінити кожен власник бізнесу, - це зниження навантаження на операторів. Завдяки автоматизованим рішенням оператор триматиме в руках тільки персоналізовані запити клієнтів і важкі випадки. Все інше може бути доставлено клієнту автоматично. Крім того, це ще й турбота про ваших операторів. 

Коли їм потрібно передати одне й те саме повідомлення десяткам людей, це може збентежити та втомити оператора. У цьому випадку продуктивність і ефективність можуть знизитися. Програмне забезпечення автоматично відтворює записане повідомлення кожному клієнту після отримання виклику. І всі інтонації, слова та смисли будуть однаковими у кожного клієнта, скільки б дзвінків вам не потрібно було зробити, 10, 100, 100 000, а то й більше.

Коли ви займаєтеся бізнесом із великою кількістю офшорних клієнтів, які живуть у різних часових поясах, використання кампаній автоматичного дозвону буде безпрограшним варіантом. Вам не потрібно, щоб ваші оператори працювали в робочий час, щоб інформувати клієнтів з інших часових поясів.

Додаткова перевага IVR
Додаткова перевага IVR

І ще одна перевага IVR та автодозвону — використання декількох ліній дозвону одночасно. Усі повідомлення доставляються в один час і одним голосом, що гарантує, що всі клієнти відчують однаковий мовний вплив від повідомлення.

Щоб розпочати кампанію голосового мовлення, вам навіть не потрібно залучати будь-якого оператора. Просто виберіть у програмі опцію Call Campaigns, а потім перейдіть до меню додаткових налаштувань.

Тут ви можете зазначити такі характеристики:

  • Назва вашої компанії
  • Аудіоповідомлення для трансляції клієнтам (виберіть записаний файл і додайте його в програму)
  • Кількість повторів
  • Кнопки тонального набору для використання клієнтами під час розмови
  • Вибір статусів виклику (для операторів)
  • Налаштування кількості каналів, що використовуються для автоматичного набору номера
  • Наявність вхідних викликів (для автоматичного режиму виберіть "Ні")
Додаткові параметри
Додаткові параметри

Є ще кілька параметрів, які ви можете відрегулювати. Після того, як ви встановили всі налаштування, вам потрібно просто схвалити зміни, щоб вони запрацювали.

Щоб почати кампанію, ви можете або активувати її просто зараз, або після налаштування сценаріїв відповіді клієнта за допомогою тонального набору. У будь-якому разі дзвінки почнуться, коли кампанія активна. Щоб зупинити це, просто надайте своєму IVR і кампанії автодозвону статус "Неактивна".

Ефективність цієї послуги досить висока, оскільки ви звільняєте своїх співробітників від рутинних дзвінків і делегуєте їм важливіші завдання. Крім того, ви можете використовувати систему як для інформування клієнтів, так і для інформування ваших співробітників між відділами та напрямками.

Як бачите, технологія IVR - це найкраща ідея для обдзвону величезної кількості клієнтів. Його основні функції принесуть вам грошову економію та розв'яжуть руки ваших операторів для іншої роботи.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24

Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і
прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе
додаток Інтеграції з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel

Базові можливості програми

Установка програми голосового автоінформування передбачає:

  • відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
  • реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
  • інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
  • настройку кількості повторів повідомлення;
  • постійний облік якості дозвонов (звіт по результату: взяв / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
  • програмування початку і тривалості кампанії;
  • завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
  • установку черговості дзвінків;
  • запуск різних кампаній обдзвону одночасно.

Переваги програми

Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування.
У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:

  1. Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати
    втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще йому потрібні перерви на відпочинок. Комп’ютер же програє
    аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування.
    Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість.
  2. Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою
    контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп’ютер
    же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента.
  3. Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
  4. Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю.
    Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система
    автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення.
    Таким чином, на кожного ліда здійснюється однакове мовленнєвий вплив.

Для запуску автоінформування Вам необхідно

  • Подати заявку на безкоштовний тестовий період. це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту info@iptel.ua
  • Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот – автоінформатор.
  • Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо Вам адресу тестового сервера, логін і пароль
  • Завантажити аудіофайл
  • Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ “In / Out IVR”;
  • Вибрати файл для відтворення клієнту;
  • Визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору);
  • Обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3);
  • Встановити час введення (в мілісекундах);
  • Визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії);
  • Ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація);
  • Виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»);
  • Зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
  • На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Додатки
  • Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану)
  • Далі натиснути “Інше” -> “входить вебхук”
  • В “Налаштування прав” (остання опція) вибрати CRM
  • Скопіювати дані, зазначені в першому полі “Вебхук для виклику rest api” (наприклад:
    https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/)
  • встановити додаток
  • Ввести адресу Автоінформатор
  • Ввести логін користувача
  • ввести пароль
  • Ввести дані з поля “Вебхук для виклику rest api”
  • Натиснути “Увійти”
  • Вибрати статус, лидов з яким необхідно завантажити в Систему
  • Вибрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді
  • Вибрати список, в який необхідно завантажити лидов

Детальніше з налаштуванням Системи автообзвона можна ознайомитися на нашому сайті: Створення Кампанії обдзвону Додавання Списку лидов Створення Автоінформатор

Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії

Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покращити показники та KPI, якщо застосувати технології? Тоді ви, напевно, оціните нашу послугу статистики дзвінків для бізнесу.

Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу

Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання стратегій і тактик. Зокрема, одним із ефективних інструментів, які пропонують сучасні технології телефонії, є деталізація дзвінків.

Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM

Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в геометричній прогресії, якщо телефонія та система управління клієнтами діятимуть заодно на благо вашої компанії.

Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків

Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з компанією? Увімкніть сценарії обробки вхідних дзвінків! Наша компанія використовує досвід американських фахівців, що дозволяє підвищити ефективність телефонних дзвінків компанії. У нас є готові рішення для вашого бізнесу, у тому числі наступні варіанти обробки телефонних дзвінків.

Читати ще