0 800 756 777
Функціонал

Сценарії обробки вхідних дзвінків

image not found

Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з компанією? Увімкніть сценарії обробки вхідних дзвінків та персоналізовані голосові привітання! Наша компанія використовує досвід американських фахівців, що дозволяє підвищити ефективність телефонних дзвінків компанії. У нас є готові рішення для вашого бізнесу, у тому числі наступні варіанти обробки телефонних дзвінків.

зміст

Правила організації часу

Використовуйте голосові сповіщення про години роботи вашої компанії. Це дозволяє клієнту керувати своїм часом, а не чекати на відповідь у неробочий час, слухаючи гудки або нав'язливі мелодії. Інформуйте клієнтів та покажіть їм свою повагу до правил таймінгу.

Правила організації часу

Розумна обробка дзвінків

Розумне голосове меню

Голосове меню - незамінна річ для компаній, де в телефонних розмовах беруть участь відразу кілька відділів. Налаштуйте функціональне голосове меню, щоб ваші клієнти могли одразу ж переключитися на відповідального співробітника. Заощаджуйте час секретаря й оптимізуйте роботу відділів, позбувшись неактуальних дзвінків. І, звичайно, зробіть спілкування зі співробітниками зручним для клієнтів за допомогою розумного голосового меню.

Розумне голосове меню Переадресація дзвінків компетентним співробітникам

Професійне ставлення приваблює клієнтів і підвищує їхню лояльність. Правильно налаштуйте переадресацію клієнтів до співробітників, які компетентні в питаннях, які їх цікавлять. Це не тільки економить час, а й підвищує лояльність до компанії, оскільки клієнт одразу розуміє, що вони зацікавлені в ньому.

Переадресація дзвінків компетентним співробітникам 7 Сценаріїв розподілу дзвінків у черзі

Оптимізація навантаження на співробітників також є одним із способів підвищення ефективності роботи компанії. Використання сценаріїв розподілу викликів допоможе вам знизити навантаження на деякі відділи та прийняти максимальну кількість дзвінків. Ви можете використовувати різні сценарії приймання дзвінків, наприклад:

  • Передача дзвінків у черзі співробітнику, який отримав найменшу кількість викликів за зміну;
  • Приймання дзвінків у черзі з випадковим розподілом по співробітниках;
  • Встановлення пріоритету приймання дзвінків для певних співробітників компанії.

Таких сценаріїв безліч, і ми використовуємо найефективніші з них для налаштування телефонії в компанії, орієнтуючись на специфіку бізнесу, кількість співробітників та інші фактори.

7 Сценаріїв розподілу дзвінків у черзі Інтеграція імен клієнтів у CRM

Погодьтеся, вас тішить, коли при дзвінку до вас одразу звертаються на ім'я. Вашим клієнтам також сподобається такий підхід та підвищить їх інтерес до вас. Для цього слід використовувати такий сценарій обробки дзвінків як інтеграція телефонних контактів з CRM. Під час первинного дзвінка співробітники з'ясовують ім'я клієнта та заносять його до бази даних. Коли той самий клієнт телефонує повторно, він одразу чує, що його називають на ім'я, і розуміє, що компанія зацікавлена в ньому. Відповідно, і з його боку інтерес до компанії зростає. Звертайтеся до клієнтів на ім'я, і ви зможете збільшити продажі на 80%!

Інтеграція імен клієнтів у CRM Запис інформаційних повідомлень професійним диктором

За допомогою голосу, інтонації та акцентів ви можете впливати на рішення клієнтів. Використовуйте цю можливість! Інформаційні повідомлення, записані професійними дикторами, підвищують імовірність того, що клієнт під час прослуховування прийме потрібне вам рішення. Ми пропонуємо вам використовувати живу людську мову, а не запис роботизованого автовідповідача, щоб у клієнтів виникали тільки приємні асоціації з вашою компанією. Ви точно зможете отримати більше повторних дзвінків від клієнтів після прослуховування інформаційних повідомлень, записаних професійним диктором.

Запис інформаційних повідомлень професійним диктором

Переваги використання наших сценаріїв розподілу дзвінків

 

Усі сценарії обробки викликів, які ми пропонуємо, пройшли перевірку часом та показали свою ефективність. Ми аналізуємо вашу діяльність та підбираємо індивідуальні рішення, які покажуть результат саме для вашого бізнесу. Повне налаштування, налагодження, навчання співробітників роботі зі сценаріями обробки дзвінків, а також технічна підтримка у будь-який час. Це те, що ви отримуєте в IPTel.

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Функція Сценаріїв Для Обробки Вхідних Дзвінків ⬆️ Блог IPTel Зображення № 1

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Функція Сценаріїв Для Обробки Вхідних Дзвінків ⬆️ Блог IPTel Зображення № 2

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Функція Сценаріїв Для Обробки Вхідних Дзвінків ⬆️ Блог IPTel Зображення № 3

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Функція Сценаріїв Для Обробки Вхідних Дзвінків ⬆️ Блог IPTel Зображення № 4

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз