У боротьбі за клієнтів компаніям допомагають різні технології, зокрема спеціальне програмне забезпечення Айпі телефонії, наприклад розподіл та черги дзвінків. Проте автоматизація системи керування викликами у неробочий час дозволяє зменшити втрату дзвінків та налагодити взаємодію з абонентами. Після активації налаштування комунікація стає максимально комфортною для всіх учасників. Клієнти можуть розраховувати на швидкий та інформативний зворотний зв'язок, співробітники – на оптимізацію робочого процесу (не буде десятків пропущених дзвінків та невдоволення з боку начальства через негативні відгуки чи низькі продажі). Власник бізнесу, у свою чергу, отримує більший дохід та гарну репутацію, уникаючи затримок, що призводять до втрати клієнтів.
Не секрет, що багато людей вважають за краще вирішувати питання, пов'язані з купівлею товарів чи замовленням послуг, невідкладно. Їх особливо не хвилює той факт, що співробітники приймають запити по телефону у певні години та дні. Не отримавши відповіді і послухавши гудки, клієнт навряд чи передзвонюватиме, і на рівні підсвідомості у нього сформується не надто позитивна думка про організацію. Наше програмне забезпечення обробляє дзвінки в неробочий час відповідно до індивідуально підібраного сценарію, може інтегруватися в СРМ і допомагає зменшити кількість втрачених викликів. Налаштування підбираються з урахуванням виду діяльності, специфіки комунікації з клієнтами, графіка роботи компанії та індивідуальних побажань щодо того, як краще організувати прийом та розподіл вхідних дзвінків.
З труднощами при налагодженні контакту з клієнтами так чи інакше доводиться мати справу будь-якій організації. Створення кол-центру – гарний та гранично простий спосіб прискорити обробку заявок, підвищити конверсію та сформувати базу даних для подальшого обслуговування замовників. Але потрібно враховувати активність клієнтів у неробочі години, адже вдень і в будні багато хто зайнятий, зате після 8-10 вечора і в суботу/неділю з'являється вільний годинник для пошуку товарів та замовлення необхідних послуг. При цьому всі хочуть поспілкуватися з оператором без затримок та досягти поставленої мети: уточнити якісь відомості, перевірити наявність продукції, з'ясувати етап обробки замовлення, оформити покупку тощо.
Компанія теж зацікавлена у наданні якісного сервісу, але запускатиме задля цього кол-центр, який функціонуватиме в режимі 24/7 економічно недоцільно. Виняток становлять ситуації, коли систематично спостерігається великий потік викликів у кол-центр, наприклад, якщо офіс фірми знаходиться не в тій країні, на яку орієнтований бізнес, відповідно, є різниця в часових поясах. Також без цілодобово працюючої техпідтримки не обійтися власникам порталів азартних розваг та представникам інших видів діяльності, де спілкування з клієнтами має бути постійним.
Але, як правило, дзвінки в неробочий час бувають нечасто і нерегулярно, відповідно довелося б платити команді операторів при багатогодинних простоях. Як альтернативу можна призначити чергового співробітника, підключивши сервіс перенаправлення на нього всіх вхідних викликів, або повністю автоматизувати управління дзвінками в кол-центрі з підбором схеми дій, що найбільш підходить.
Разом з тим, слід пам'ятати, що не лише дзвінки у вихідні дні, вечорами/вночі або у свята стають причиною значної кількості пропущених викликів. Також проблема може бути пов'язана з:
Періодично будь-якій компанії необхідно проводити аналіз результатів роботи з клієнтами. Якщо бачите, що відсоток викликів без відповіді високий, варто перевірити, як організовано обробку вхідних дзвінків у неробочий час. Практика показує, що саме ці запити впливають на загальну статистику, завдають репутаційних втрат та не дають бізнесу розвиватися. Щоб зменшити кількість пропущених дзвінків у кол-центрі, потрібно визначитися, яким чином реагувати на запити, які надходять після закінчення робочого дня, у період свят та вихідних. Варіантів кілька:
Змінити роботу компанії, щоб їх задовольняти – можливо, буде краще найняти операторів на вечірні години та для прийому дзвінків у вихідні дні, а решту часу підключати автосекретаря
Які пропонує сучасна IP-телефонія для бізнесу. Йдеться про інтелектуальний розподіл дзвінків, збір статистики, автоматичний обдзвон тощо.
Хмарна система управління викликами, яку ми пропонуємо, дозволяє не втрачати клієнтів незалежно від того, коли вони до вас звертаються. Причому для налагодження комунікації не доведеться вносити радикальні зміни до бізнес-процесів, вкладати надхмарні гроші або додатково навчати операторів. Є ще кілька аспектів, навіщо потрібна система керування викликами:
Наш сервіс телефонії для бізнесу допоможе не пропускати жодного дзвінка та налагоджувати з клієнтами довірчі відносини, що позитивно позначиться на репутації та рівні доходу.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз