Правила за часом
У боротьбі за клієнтів компаніям допомагають різні технології, зокрема спеціальне програмне забезпечення Айпі телефонії, наприклад розподіл та черги дзвінків. Проте автоматизація системи керування викликами у неробочий час дозволяє зменшити втрату дзвінків та налагодити взаємодію з абонентами. Після активації налаштування комунікація стає максимально комфортною для всіх учасників. Клієнти можуть розраховувати на швидкий та інформативний зворотний зв'язок, співробітники – на оптимізацію робочого процесу (не буде десятків пропущених дзвінків та невдоволення з боку начальства через негативні відгуки чи низькі продажі). Власник бізнесу, у свою чергу, отримує більший дохід та гарну репутацію, уникаючи затримок, що призводять до втрати клієнтів.