0 800 756 777
Функціонал

Конференції

image not found

Не у всіх ситуаціях для врегулювання робочих питань або виконання заявок клієнта, який звертається до менеджера в телефонному режимі, достатньо одного співробітника. Завершувати дзвінок і передзвонювати або зв'язуватися по черзі з кількома колегами незручно і довго - так знижується продуктивність праці та рівень сервісу. Для розв'язання проблеми, достатньо підключити спеціальне програмне забезпечення, яке також має інтеграцію з CRM і розширює функціонал IP телефонії.

зміст

Що таке Конференц-зв'язок?

Конференційний зв'язок - надійний інструмент оптимізації бізнесу, який можуть використовувати компанії різного масштабу й спеціалізації, починаючи від торгових мереж і інтернет-магазинів, закінчуючи фінансовими організаціями й виробничими підприємствами. Результат буде відчутним вже через кілька тижнів і проявиться у вигляді:

  • зростання задоволеності клієнтів;
  • підвищення лояльності до бренду (усім подобається, коли їх питання вирішують швидко і ефективно);
  • збільшення обсягу роботи, який виконують співробітники;
  • покращення умов роботи для персоналу, адже більше не доведеться витрачати масу часу і зусиль на те, щоб дзвонити всім, хто залучений до роботи над проєктом або чиє консультування необхідне при вирішенні питання клієнта.

Підключення даної опції IP-телефонії особливо актуально для компаній з великою кількістю філій та підрозділів у різних містах та країнах. У вас з'являється можливість не лише залучати спеціалістів без прив'язки до їхньої локації в межах поточних робочих процесів, а й організовувати спілкування під час виконання великих проєктів, для передачі та обговорення важливих рішень керівництва. Звісно, щоб комунікація була не лише результативною, але й економічною, необхідно правильно обрати провайдера та тариф Інтернет-телефонії.

Що таке Конференц-зв'язок? Принцип роботи конференц-зв'язку

Процес з'єднання трьох і більше абонентів нічим не відрізняється від звичайного механізму підключення за допомогою через ip АТС. Для прийняття участі в розмові співробітники повинні мати пристрої з відповідним додатком і IP-адресою, а також бути підключеними в загальну мережу. В даному випадку створюються діалогові групи з 3 і більше співрозмовниками, при цьому є обмеження доступу і додавання абонентів.

Принцип роботи конференц-зв'язку
Очікувати з'єднання довго не доводиться, що дає змогу максимально швидко:
Отримувати та передавати дані
Уточнювати питання для вирішення проблем клієнтів
Брати участь в обговоренні проєктів
Проводити мозкові штурми та інші види корпоративних взаємодій
Функціонал конференцій через ip АТС

При використанні сервісу віртуальних конференцій є можливість:

  • підключати і відключати абонентів;
  • проводити селекторні наради, в рамках яких начальник передає інформацію, а інші учасники слухають (мікрофони вимкнені);
  • відстежувати кількість активних абонентів;
  • утримувати клієнта на зв'язку на період спілкування з колегою;
  • вести запис для подальшого вивчення та прийняття обдуманих управлінських рішень.
Функціонал конференцій через ip АТС Навіщо підключати конференц-зв'язок?

Завдяки IP-телефонії багатьом компаніям вдається оптимізувати діяльність без значних фінансових вкладень, при цьому кожен бізнесмен може вирішувати, які опції підключати з урахуванням напрямку діяльності, кількості співробітників і формату роботи. Практика показує, що якщо в організації є хоча б кілька відділів, то цілком доцільно використовувати конференц-зв'язок. Так ви економите час, адже співробітникам не потрібно дзвонити декільком колегам для узгодження поточних моментів. Також програмне забезпечення необхідне, якщо є філіали в інших містах або керівник з тих чи інших причин перебуває за кордоном, але при цьому хоче контролювати персонал і бути в курсі того, як обстоїть справа з важливими проектами або великими замовниками.

Ключові причини для використання конференцій:

  • застосування дзвінків всередині АТС для досягнення високого рівня безпеки спілкування;
  • відсутність територіальних обмежень для комунікації між співробітниками та керівництвом;
  • збереження максимальної конфіденційності;
  • максимально швидке об'єднання спеціалістів для розв'язання термінових завдань;
  • відсутність потреби в фізичному зборі колег, що економить не лише час, але і фінансові ресурси;
  • ніяких відволікань від предмету обговорення;

обмеження доступу для недобросовісних співробітників та конкурентів (профілактика корпоративного шпигунства).

Навіщо підключати конференц-зв'язок? Варіанти проведення конференцій за допомогою засобів ip телефонії

Виходячи з потреб бізнесу, ви можете вибрати один із наступних способів організації спілкування колег за допомогою IP-АТС:

  • Конференц-кімната, яку один раз створюють, після чого вона функціонує у цілодобовому режимі й дозволяє проводити планові та термінові збори. Заздалегідь організатор інформує майбутніх учасників про час початку спілкування, а потім відстежує їх підключення. Після завершення зборів жодних додаткових дій не потрібно - конференц-кімната продовжує функціонувати до наступного разу.
  • Постійна конференція - те саме, що й кімната, але в даному випадку налагоджується автоматичне з'єднання колег одного рівня та керівництва. Як тільки з'явиться серйозне питання, учасник може набрати керівника для його обговорення. По бажанню можна встановити додатковий контроль доступу за допомогою паролю, який керівник буде повідомляти особисто.
  • Конференції за запитом - ініціюються керівником, який може визначати список допущених осіб. Зручний інтерфейс дозволяє додавати та видаляти учасників одним кліком миші. Також створювач має право вимикати та увімкнювати мікрофон.

Конференції істотно спрощують робочий процес і збільшують спектр завдань, які співробітники можуть виконувати з різних міст і країн, не збираючись разом особисто. Ми пропонуємо зручний додаток для IP телефонії з продуманим інтерфейсом і широким функціоналом. Звертайтеся для консультації за телефоном.

0 800 756 777.

Варіанти проведення конференцій за допомогою засобів ip телефонії

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Конференц-зв'язок - зручна опція IP-телефонії Зображення № 1

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Конференц-зв'язок - зручна опція IP-телефонії Зображення № 2

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Конференц-зв'язок - зручна опція IP-телефонії Зображення № 3

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Конференц-зв'язок - зручна опція IP-телефонії Зображення № 4

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

CRM для eCommerce: як оптимізувати бізнес-процеси інтернет-магазину

Наступна стаття

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз