Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Конференції

Конференції

Не у всіх ситуаціях для врегулювання робочих питань або виконання заявок клієнта, який звертається до менеджера в телефонному режимі, достатньо одного співробітника. Завершувати дзвінок і передзвонювати або зв'язуватися по черзі з кількома колегами незручно і довго - так знижується продуктивність праці та рівень сервісу. Для розв'язання проблеми, достатньо підключити спеціальне програмне забезпечення, яке також має інтеграцію з CRM і розширює функціонал IP телефонії.

Що таке Конференц-зв'язок?
Що таке Конференц-зв'язок?

Конференційний зв'язок - надійний інструмент оптимізації бізнесу, який можуть використовувати компанії різного масштабу й спеціалізації, починаючи від торгових мереж і інтернет-магазинів, закінчуючи фінансовими організаціями й виробничими підприємствами. Результат буде відчутним вже через кілька тижнів і проявиться у вигляді:

  • зростання задоволеності клієнтів;
  • підвищення лояльності до бренду (усім подобається, коли їх питання вирішують швидко і ефективно);
  • збільшення обсягу роботи, який виконують співробітники;
  • покращення умов роботи для персоналу, адже більше не доведеться витрачати масу часу і зусиль на те, щоб дзвонити всім, хто залучений до роботи над проєктом або чиє консультування необхідне при вирішенні питання клієнта.

Підключення даної опції IP-телефонії особливо актуально для компаній з великою кількістю філій та підрозділів у різних містах та країнах. У вас з'являється можливість не лише залучати спеціалістів без прив'язки до їхньої локації в межах поточних робочих процесів, а й організовувати спілкування під час виконання великих проєктів, для передачі та обговорення важливих рішень керівництва. Звісно, щоб комунікація була не лише результативною, але й економічною, необхідно правильно обрати провайдера та тариф Інтернет-телефонії.

Принцип роботи конференц-зв'язку
Принцип роботи конференц-зв'язку

Процес з'єднання трьох і більше абонентів нічим не відрізняється від звичайного механізму підключення за допомогою через ip АТС. Для прийняття участі в розмові співробітники повинні мати пристрої з відповідним додатком і IP-адресою, а також бути підключеними в загальну мережу. В даному випадку створюються діалогові групи з 3 і більше співрозмовниками, при цьому є обмеження доступу і додавання абонентів.

Очікувати з'єднання довго не доводиться, що дає змогу максимально швидко:
Отримувати та передавати дані
Уточнювати питання для вирішення проблем клієнтів
Брати участь в обговоренні проєктів
Проводити мозкові штурми та інші види корпоративних взаємодій
Функціонал конференцій через ip АТС
Функціонал конференцій через ip АТС

При використанні сервісу віртуальних конференцій є можливість:

  • підключати і відключати абонентів;
  • проводити селекторні наради, в рамках яких начальник передає інформацію, а інші учасники слухають (мікрофони вимкнені);
  • відстежувати кількість активних абонентів;
  • утримувати клієнта на зв'язку на період спілкування з колегою;
  • вести запис для подальшого вивчення та прийняття обдуманих управлінських рішень.
Навіщо підключати конференц-зв'язок?
Навіщо підключати конференц-зв'язок?

Завдяки IP-телефонії багатьом компаніям вдається оптимізувати діяльність без значних фінансових вкладень, при цьому кожен бізнесмен може вирішувати, які опції підключати з урахуванням напрямку діяльності, кількості співробітників і формату роботи. Практика показує, що якщо в організації є хоча б кілька відділів, то цілком доцільно використовувати конференц-зв'язок. Так ви економите час, адже співробітникам не потрібно дзвонити декільком колегам для узгодження поточних моментів. Також програмне забезпечення необхідне, якщо є філіали в інших містах або керівник з тих чи інших причин перебуває за кордоном, але при цьому хоче контролювати персонал і бути в курсі того, як обстоїть справа з важливими проектами або великими замовниками.

Ключові причини для використання конференцій:

  • застосування дзвінків всередині АТС для досягнення високого рівня безпеки спілкування;
  • відсутність територіальних обмежень для комунікації між співробітниками та керівництвом;
  • збереження максимальної конфіденційності;
  • максимально швидке об'єднання спеціалістів для розв'язання термінових завдань;
  • відсутність потреби в фізичному зборі колег, що економить не лише час, але і фінансові ресурси;
  • ніяких відволікань від предмету обговорення;

обмеження доступу для недобросовісних співробітників та конкурентів (профілактика корпоративного шпигунства).

Варіанти проведення конференцій за допомогою засобів ip телефонії
Варіанти проведення конференцій за допомогою засобів ip телефонії

Виходячи з потреб бізнесу, ви можете вибрати один із наступних способів організації спілкування колег за допомогою IP-АТС:

  • Конференц-кімната, яку один раз створюють, після чого вона функціонує у цілодобовому режимі й дозволяє проводити планові та термінові збори. Заздалегідь організатор інформує майбутніх учасників про час початку спілкування, а потім відстежує їх підключення. Після завершення зборів жодних додаткових дій не потрібно - конференц-кімната продовжує функціонувати до наступного разу.
  • Постійна конференція - те саме, що й кімната, але в даному випадку налагоджується автоматичне з'єднання колег одного рівня та керівництва. Як тільки з'явиться серйозне питання, учасник може набрати керівника для його обговорення. По бажанню можна встановити додатковий контроль доступу за допомогою паролю, який керівник буде повідомляти особисто.
  • Конференції за запитом - ініціюються керівником, який може визначати список допущених осіб. Зручний інтерфейс дозволяє додавати та видаляти учасників одним кліком миші. Також створювач має право вимикати та увімкнювати мікрофон.

Конференції істотно спрощують робочий процес і збільшують спектр завдань, які співробітники можуть виконувати з різних міст і країн, не збираючись разом особисто. Ми пропонуємо зручний додаток для IP телефонії з продуманим інтерфейсом і широким функціоналом. Звертайтеся для консультації за телефоном.

0 800 756 777.

Наші продукти

Конференції
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Конференції
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Конференції
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще