Не у всіх ситуаціях для врегулювання робочих питань або виконання заявок клієнта, який звертається до менеджера в телефонному режимі, достатньо одного співробітника. Завершувати дзвінок і передзвонювати або зв'язуватися по черзі з кількома колегами незручно і довго - так знижується продуктивність праці та рівень сервісу. Для розв'язання проблеми, достатньо підключити спеціальне програмне забезпечення, яке також має інтеграцію з CRM і розширює функціонал IP телефонії.
Конференційний зв'язок - надійний інструмент оптимізації бізнесу, який можуть використовувати компанії різного масштабу й спеціалізації, починаючи від торгових мереж і інтернет-магазинів, закінчуючи фінансовими організаціями й виробничими підприємствами. Результат буде відчутним вже через кілька тижнів і проявиться у вигляді:
Підключення даної опції IP-телефонії особливо актуально для компаній з великою кількістю філій та підрозділів у різних містах та країнах. У вас з'являється можливість не лише залучати спеціалістів без прив'язки до їхньої локації в межах поточних робочих процесів, а й організовувати спілкування під час виконання великих проєктів, для передачі та обговорення важливих рішень керівництва. Звісно, щоб комунікація була не лише результативною, але й економічною, необхідно правильно обрати провайдера та тариф Інтернет-телефонії.
Процес з'єднання трьох і більше абонентів нічим не відрізняється від звичайного механізму підключення за допомогою через ip АТС. Для прийняття участі в розмові співробітники повинні мати пристрої з відповідним додатком і IP-адресою, а також бути підключеними в загальну мережу. В даному випадку створюються діалогові групи з 3 і більше співрозмовниками, при цьому є обмеження доступу і додавання абонентів.
При використанні сервісу віртуальних конференцій є можливість:
Завдяки IP-телефонії багатьом компаніям вдається оптимізувати діяльність без значних фінансових вкладень, при цьому кожен бізнесмен може вирішувати, які опції підключати з урахуванням напрямку діяльності, кількості співробітників і формату роботи. Практика показує, що якщо в організації є хоча б кілька відділів, то цілком доцільно використовувати конференц-зв'язок. Так ви економите час, адже співробітникам не потрібно дзвонити декільком колегам для узгодження поточних моментів. Також програмне забезпечення необхідне, якщо є філіали в інших містах або керівник з тих чи інших причин перебуває за кордоном, але при цьому хоче контролювати персонал і бути в курсі того, як обстоїть справа з важливими проектами або великими замовниками.
Ключові причини для використання конференцій:
обмеження доступу для недобросовісних співробітників та конкурентів (профілактика корпоративного шпигунства).
Виходячи з потреб бізнесу, ви можете вибрати один із наступних способів організації спілкування колег за допомогою IP-АТС:
Конференції істотно спрощують робочий процес і збільшують спектр завдань, які співробітники можуть виконувати з різних міст і країн, не збираючись разом особисто. Ми пропонуємо зручний додаток для IP телефонії з продуманим інтерфейсом і широким функціоналом. Звертайтеся для консультації за телефоном.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз