Завдяки IP-телефонії багатьом компаніям вдається оптимізувати діяльність без значних фінансових вкладень, при цьому кожен бізнесмен може вирішувати, які опції підключати з урахуванням напрямку діяльності, кількості співробітників і формату роботи. Практика показує, що якщо в організації є хоча б кілька відділів, то цілком доцільно використовувати конференц-зв'язок. Так ви економите час, адже співробітникам не потрібно дзвонити декільком колегам для узгодження поточних моментів. Також програмне забезпечення необхідне, якщо є філіали в інших містах або керівник з тих чи інших причин перебуває за кордоном, але при цьому хоче контролювати персонал і бути в курсі того, як обстоїть справа з важливими проектами або великими замовниками.
Ключові причини для використання конференцій:
- застосування дзвінків всередині АТС для досягнення високого рівня безпеки спілкування;
- відсутність територіальних обмежень для комунікації між співробітниками та керівництвом;
- збереження максимальної конфіденційності;
- максимально швидке об'єднання спеціалістів для розв'язання термінових завдань;
- відсутність потреби в фізичному зборі колег, що економить не лише час, але і фінансові ресурси;
- ніяких відволікань від предмету обговорення;
обмеження доступу для недобросовісних співробітників та конкурентів (профілактика корпоративного шпигунства).