Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Переваги використання системи автообдзвону (callback)

Callback віджет для сайту

Розвиток сучасного онлайн-бізнесу буде успішним лише за грамотно продуманого бізнес-плану та використання ефективних цифрових інструментів. Вони використовуються на всіх етапах запуску платформи. Одна з важливих і корисних функцій - система зворотного дзвінка, яку потрібно впровадити не тільки на сайт компанії, а й у мобільний додаток. Спеціальний віджет, який можна розробити відповідно до індивідуальних вимог або використовувати готові рішення, дозволить одразу отримати збільшення кількості дзвінків. За рахунок цього підвищується конверсія інтернет-магазину, забезпечується лояльність клієнтів, розширюється база користувачів, які з прогнозованою впевненістю 99% скористаються послугами онлайн-майданчика ще раз. Але це за умови, що прийом та розподіл вхідних дзвінків буде організовано у чітко структуровану систему. Не зайвим буде продумати можливість передзвонити будь-коли, враховуючи специфіку ніші, в якій працює компанія.

Інтеграція Callback на ваш сайт
Інтеграція Callback на ваш сайт

Форма зворотного дзвінка для сайту - це унікальний елемент платформи, за допомогою якого клієнт при необхідності може швидко зв'язатися з оператором і отримати потрібну інформацію про товар, послуги, умови покупки. Можливість замовити дзвінок значно покращує комунікацію з клієнтами та відвідувачами, які поки що є потенційними замовниками. Як правильно, для впровадження системи зворотного дзвінка на сайт використовується IP телефонія. Дзвінки від відвідувачів надходять на багатоканальну мережу номер якої використовується компанією для бізнесу.

Кнопка зворотного дзвінка може відображатися по-різному на різних етапах серфінгу відвідувача по платформі:

  • безпосередньо при натисканні на віджет Callback, який розміщується на головній сторінці та у розділі з контактами;
  • коли клієнт проводить деякий час на сайті віджет з'являється автоматично (час, через який відображатиметься кнопка зворотного дзвінка, встановлюється індивідуально в кожному онлайн-магазині з урахуванням широти асортименту та інших критеріїв).

Встановити систему зворотного дзвінка, щоб здійснювати дзвінки у зручний для клієнта час, можна різними способами. Кожен відрізняється не лише функціоналом, а й вартістю. Тому попередньо необхідно вивчити різні варіанти, щоб підібрати найбільш адекватний з урахуванням масштабів бізнесу, очікуваних витрат на його розвиток.

Торкніться зображення, щоб збільшити
Варіанти використання зворотного дзвінка
Варіанти використання зворотного дзвінка

Щоб зворотні дзвінки для кол-центру були максимально ефективними та приносили очікувану конверсію з сайту, можна використовувати такі способи для інтеграції системи телефонії для бізнесу на сайті:

  • самописна програма;
  • готовий безкоштовний плагін;
  • готовий платний віджет Callback для сайту.

У першому випадку розробка програмного забезпечення здійснюється фахівцями компанії, якщо вона має досить великі масштаби і великий штат фахівців різного профілю. При запуску невеликого стартапу з добрими перспективами розвитку доцільно оформити замовлення розробнику. Для цього можна скористатися послугами фрілансерів або спеціалістів із профільних компаній. У першому випадку оптимізація бізнесу із зворотними дзвінками обійдеться дешевше. Однак варто враховувати фактор низьких гарантій відповідальності та не завжди відповідну очікуванням якість віджету. У другому способі головний мінус – це вища ціна. Однак такі вкладення зазвичай швидко окупаються, адже у результаті власник бізнесу отримує майже миттєве збільшення кількості продажів.

Використання віджетів
Використання віджетів

Використання готового плагіна у безкоштовному форматі передбачає наявність мінімальних знань та навичок у програмуванні. Будь-які поломки та баги власнику сайту доведеться усувати самостійно. Збирати детальну статистику в цьому випадку не завжди вдасться, та й функціонал такого додатку для впровадження віртуальної телефонії для бізнесу далекий від ідеалу. Платне ПЗ — оптимальне рішення для середнього та малого бізнесу на початковому етапі розвитку. Такі віджити зазвичай забезпечують планомірне зростання кількості клієнтів та дозволяють індивідуально налаштовувати опції із широкого переліку доступних можливостей.

Особливості застосування форми зворотного дзвінка на сайті
Особливості застосування форми зворотного дзвінка на сайті

Налаштувати такий віджет можна як на сайті, так і для сторінок компанії у соціальних мережах. Також є можливість встановити систему зворотного дзвінка, при якій користувачеві необхідно окремо заповнити форму з даними або вони автоматично підтягуватимуться за даними реєстрації на сайті. Однак у другому випадку реалізація Callback для сайту вимагає створення бази даних, до якої будуть вивантажуватись всі контакти.

У чому користь для клієнтів функції зворотного дзвінка?
У чому користь для клієнтів функції зворотного дзвінка?

Перш ніж впроваджувати будь-які системи та інструменти на платформі, потрібно враховувати не лише свою потенційну вигоду, а й те, наскільки це буде практично та зручно для клієнта.

Ключові переваги функції зворотного дзвінка:

  • моментальний зв'язок із продавцем (відмінно, якщо користувачеві не доведеться чекати до наступного дня або триваліший час, адже часто клієнт очікує актуалізації інформації максимально швидко для оформлення замовлення або вибору іншого товару);
  • фінансова вигода — користувачеві не потрібно витрачати особисті гроші на здійснення дзвінка, адже це буде виклик від продавця;
  • комфортність - хмарна IP телефонія, правильно впроваджена на сайт, дозволяє клієнту отримати відповідь на всі запитання в один клік.

Наші віджити, таким чином, дозволяють налагодити дійсно комфортну та зручну комунікацію з клієнтом, що забезпечує позитивні враження від покупок.

Які переваги функції зворотного дзвінка з клієнтами для власника бізнесу?
Які переваги функції зворотного дзвінка з клієнтами для власника бізнесу?

Одне із завдань онлайн-бізнесу — конвертувати трафік у реальних клієнтів, які приносять компанії прибуток. Зворотні дзвінки для кол-центру підвищують мотивацію клієнта на діалог. А це позитивно позначається на конверсії, адже при отриманні інформації в повному обсязі про товари чи послуги клієнти стають лояльнішими. При цьому немає потреби вливати додаткові гроші з бюджету на розвиток бізнесу.

Ключові переваги послуги IP телефонії для бізнесу:

  • підвищення зацікавленості клієнтів у послугах та товарах на 50% за рахунок швидкого отримання відгуку від представника компанії;
  • додатковий канал для зв'язку з клієнтами, який підвищує рейтинг компанії та її солідність в очах потенційних клієнтів;
  • Інтернет телефонія забезпечує комфортний стиль комунікації для клієнтів, які самі могли б посоромитися передзвонити менеджеру;
  • зниження відсотка відмов від товарів;
  • збільшення трафіку;
  • зручний інструмент для збору статистики та оцінки перспектив подальшого розвитку бізнесу.

Не варто упускати і той фактор, що знижується кількість втрачених клієнтів, які вирішують відкласти покупку. У процесі прямого спілкування з менеджерами розвіються сумніви, грамотний фахівець мотивує клієнта на замовлення.

Про що варто пам'ятати, використовуючи віджет зворотного дзвінка?
Про що варто пам'ятати, використовуючи віджет зворотного дзвінка?

Щоб відвідувач онлайн-магазину наважився замовити зворотній дзвінок, необхідно знайти оптимальну міру привернення уваги до віджету. Надмірна нав'язливість, коли така функція з'являється на екрані дуже часто, може викликати у потенційного клієнта лише роздратування, адже в такому разі вона заважає отримати інформацію про товар чи послугу. Тому дуже важливо використовувати для функції замовити дзвінок розумні алгоритми, за допомогою яких розраховується місце і час появи кнопки.

Використовуючи наш готовий сервіс IP телефонії для офісу та онлайн-бізнесу, вам не потрібно буде докладати власних зусиль і витрачати час. Налаштування за заданими критеріями, як і технічне обслуговування програми, виконують спеціалісти.

Функціонал та ціна віджету Передзвонити у будь-який час
Функціонал та ціна віджету Передзвонити у будь-який час

Вартість ПЗ відрізняється, адже вона формується на підставі кількості доступних опцій. Перш ніж вибрати відповідний варіант плагіна, необхідно правильно скласти власний перелік вимог і функцій, а потім узгодити їх з тими, що доступні в програмному продукті, що пропонується. Наприклад, ключовими є такі опції:

  • кількість варіантів дизайну – добре, якщо є можливість інтегрувати плагін у кольорі, що вписується у загальний дизайн платформи;
  • можливість зміни тексту форми — формулювання може зробити додатковий акцент на ідеї та цілі компанії, підвищувати мотивацію потенційних клієнтів до покупки з огляду на специфіку ніші бізнесу;
  • можливість зміни логіки роботи плагіна - простіше кажучи, перенаправлення на клієнта чи менеджера;
  • кількість доступних опцій — наприклад, сповіщення про втрачений дзвінок, повідомлення для операторів, антиспам;
  • доступність статистики та кількість інструментів, які дозволять покращити якість продажу та ефективність застосування різних стратегій розвитку онлайн-бізнесу (наприклад, отримання інформації щодо кількості продажів та переходів за ключовими словами, аналіз джерела переходу, геотаргетинг).

Правильно сформульовані цілі допоможуть досягти очікуваного збільшення кількості дзвінків та, відповідно, продажів.

Оцінка ефективності віджету зворотного дзвінка
Оцінка ефективності віджету зворотного дзвінка

Наші плагіни дозволяють отримувати максимально докладну інформацію про результати роботи віджету IP телефонії в Україні. Залежно від вибраного формату плагіна, можна отримувати:

  • зручно структуровані звіти з точними даними щодо загальної кількості дзвінків та числа, здійсненого через опцію зворотного дзвінка;
  • аналіз конверсії відвідувань та кількості дзвінків, які призводять до успішних продажів;
  • статистику за цільовими дзвінками через форму зворотного дзвінка від зацікавлених користувачів.

Крім того, при необхідності можливість передавати дані про звернення до Google Analytics.

 

Наші продукти

Також цікаво

Використання багатоканальних номерів
07.04.2023
Використання багатоканальних номерів

Послуга дозволяє максимально ефективно використовувати послуги зв’язку та отримувати максимальну кількість дзвінків від клієнтів.

Всі клієнти смогуть зв’язатися з компанією або з необхідним підрозділенням і ні один кліент не попадеться на відповідь “занято”.

Послуга надає можливість робити декільки вхідних або вихідних дзвінків. Кількість одночасних визовів визначає кількість підключених ліній за даною послугою. Ви зможете замовити у оператора звязку стільки ліній, скільки потрібно для вашого бізнесу.

Читати ще
Переадресація дзвінків
20.01.2023
Переадресація дзвінків

Втрата клієнтів, які просто не змогли вам додзвонитися, або потрапили на некомпетентного співробітника – що може бути гіршим? Зменште ризики подібних ситуацій за допомогою послуги переадресації дзвінків! Наша компанія пропонує вам одразу кілька сценаріїв для ефективної переадресації, з якими ефективність телефонної комунікації зросте у кілька разів! Дозвольте своїм клієнтам почуватися VIP-персонами під час кожного дзвінка.

Читати ще
Взаємозв'язок філіалів
06.02.2023
Взаємозв'язок філіалів

Збереження конкурентоспроможності та розвитку бізнесу припускають використання інноваційних технічних рішень налагодження комунікації як між менеджерами і клієнтами, так й усередині організації. Корпоративний мобільний зв'язок – надійний інструмент оптимізації взаємозв'язків головного офісу та філій, адже зараз багато фірм мають підрозділи у різних містах, а також співробітників, які працюють на віддаленні.

Читати ще
Скрипти викликів
06.02.2023
Скрипти викликів

Це варіант, який сьогодні користується попитом у різних нішах. Це дозволяє менеджеру в найкоротші терміни передати свої знання та успішний досвід керівникам, вирішуючи при цьому проблему низьких телефонних продажів і скорочуючи час на навчання співробітників. Ця функція:

  • дозволяє структурувати всю інформацію про продукцію компанії та максимально компетентно відповідати на всі запитання клієнтів;
  • підвищення конверсії кожного менеджера. Зазвичай в сценарії зібраний кращий досвід продажу діалогів в компанії. Також використовуються прийоми продажу: обхід перешкод, розгляд заперечень, закриття угоди та ін. Працюючи з ефективним сценарієм, менеджери продають краще.
  • підвищення якості консультування клієнтів;
  • навчати працівника якомога швидше. Зазвичай співробітники знаходять найкращі прийоми в процесі роботи, збирають їх собі і з часом стають ефективнішими - зі скриптами співробітник може ефективно продавати з перших днів.
Читати ще