0 800 756 777
Легкі комунікації

Переваги використання системи автообдзвону (callback)

image not found

Розвиток сучасного онлайн-бізнесу буде успішним лише за грамотно продуманого бізнес-плану та використання ефективних цифрових інструментів, наприклад Автоінформатор. Вони використовуються на всіх етапах запуску платформи. Одна з важливих і корисних функцій - система зворотного дзвінка, яку потрібно впровадити не тільки на сайт компанії, а й у мобільний додаток. Спеціальний віджет, який можна розробити відповідно до індивідуальних вимог або використовувати готові рішення, дозволить одразу отримати збільшення кількості дзвінків. За рахунок цього підвищується конверсія інтернет-магазину, забезпечується лояльність клієнтів, розширюється база користувачів, які з прогнозованою впевненістю 99% скористаються послугами онлайн-майданчика ще раз. Але це за умови, що прийом та розподіл вхідних дзвінків буде організовано у чітко структуровану систему. Не зайвим буде продумати можливість передзвонити будь-коли, враховуючи специфіку ніші, в якій працює компанія.

зміст

Інтеграція Callback на ваш сайт

Форма зворотного дзвінка для сайту - це унікальний елемент платформи, за допомогою якого клієнт при необхідності може швидко зв'язатися з оператором і отримати потрібну інформацію про товар, послуги, умови покупки. Можливість замовити дзвінок значно покращує комунікацію з клієнтами та відвідувачами, які поки що є потенційними замовниками. Як правильно, для впровадження системи зворотного дзвінка на сайт використовується IP телефонія. Дзвінки від відвідувачів надходять на багатоканальну мережу номер якої використовується компанією для бізнесу.

Кнопка зворотного дзвінка може відображатися по-різному на різних етапах серфінгу відвідувача по платформі:

  • безпосередньо при натисканні на віджет Callback, який розміщується на головній сторінці та у розділі з контактами;
  • коли клієнт проводить деякий час на сайті віджет з'являється автоматично (час, через який відображатиметься кнопка зворотного дзвінка, встановлюється індивідуально в кожному онлайн-магазині з урахуванням широти асортименту та інших критеріїв).

Встановити систему зворотного дзвінка, щоб здійснювати дзвінки у зручний для клієнта час, можна різними способами. Кожен відрізняється не лише функціоналом, а й вартістю. Тому попередньо необхідно вивчити різні варіанти, щоб підібрати найбільш адекватний з урахуванням масштабів бізнесу, очікуваних витрат на його розвиток.

Інтеграція Callback на ваш сайт

Callback віджет для сайту

Варіанти використання зворотного дзвінка

Щоб зворотні дзвінки для кол-центру були максимально ефективними та приносили очікувану конверсію з сайту, можна використовувати такі способи для інтеграції системи телефонії для бізнесу на сайті:

  • самописна програма;
  • готовий безкоштовний плагін;
  • готовий платний віджет Callback для сайту.

У першому випадку розробка програмного забезпечення здійснюється фахівцями компанії, якщо вона має досить великі масштаби і великий штат фахівців різного профілю. При запуску невеликого стартапу з добрими перспективами розвитку доцільно оформити замовлення розробнику. Для цього можна скористатися послугами фрілансерів або спеціалістів із профільних компаній. У першому випадку оптимізація бізнесу із зворотними дзвінками обійдеться дешевше. Однак варто враховувати фактор низьких гарантій відповідальності та не завжди відповідну очікуванням якість віджету. У другому способі головний мінус – це вища ціна. Однак такі вкладення зазвичай швидко окупаються, адже у результаті власник бізнесу отримує майже миттєве збільшення кількості продажів.

Варіанти використання зворотного дзвінка Використання віджетів

Використання готового плагіна у безкоштовному форматі передбачає наявність мінімальних знань та навичок у програмуванні. Будь-які поломки та баги власнику сайту доведеться усувати самостійно. Збирати детальну статистику в цьому випадку не завжди вдасться, та й функціонал такого додатку для впровадження віртуальної телефонії для бізнесу далекий від ідеалу. Платне ПЗ — оптимальне рішення для середнього та малого бізнесу на початковому етапі розвитку. Такі віджити зазвичай забезпечують планомірне зростання кількості клієнтів та дозволяють індивідуально налаштовувати опції із широкого переліку доступних можливостей.

Використання віджетів Особливості застосування форми зворотного дзвінка на сайті

Налаштувати такий віджет можна як на сайті, так і для сторінок компанії у соціальних мережах. Також є можливість встановити систему зворотного дзвінка, при якій користувачеві необхідно окремо заповнити форму з даними або вони автоматично підтягуватимуться за даними реєстрації на сайті. Однак у другому випадку реалізація Callback для сайту вимагає створення бази даних, до якої будуть вивантажуватись всі контакти.

Особливості застосування форми зворотного дзвінка на сайті У чому користь для клієнтів функції зворотного дзвінка?

Перш ніж впроваджувати будь-які системи та інструменти на платформі, потрібно враховувати не лише свою потенційну вигоду, а й те, наскільки це буде практично та зручно для клієнта.

Ключові переваги функції зворотного дзвінка:

  • моментальний зв'язок із продавцем (відмінно, якщо користувачеві не доведеться чекати до наступного дня або триваліший час, адже часто клієнт очікує актуалізації інформації максимально швидко для оформлення замовлення або вибору іншого товару);
  • фінансова вигода — користувачеві не потрібно витрачати особисті гроші на здійснення дзвінка, адже це буде виклик від продавця;
  • комфортність - хмарна IP телефонія, правильно впроваджена на сайт, дозволяє клієнту отримати відповідь на всі запитання в один клік.

Наші віджити, таким чином, дозволяють налагодити дійсно комфортну та зручну комунікацію з клієнтом, що забезпечує позитивні враження від покупок.

У чому користь для клієнтів функції зворотного дзвінка? Які переваги функції зворотного дзвінка з клієнтами для власника бізнесу?

Одне із завдань онлайн-бізнесу — конвертувати трафік у реальних клієнтів, які приносять компанії прибуток. Зворотні дзвінки для кол-центру підвищують мотивацію клієнта на діалог. А це позитивно позначається на конверсії, адже при отриманні інформації в повному обсязі про товари чи послуги клієнти стають лояльнішими. При цьому немає потреби вливати додаткові гроші з бюджету на розвиток бізнесу.

Ключові переваги послуги IP телефонії для бізнесу:

  • підвищення зацікавленості клієнтів у послугах та товарах на 50% за рахунок швидкого отримання відгуку від представника компанії;
  • додатковий канал для зв'язку з клієнтами, який підвищує рейтинг компанії та її солідність в очах потенційних клієнтів;
  • Інтернет телефонія забезпечує комфортний стиль комунікації для клієнтів, які самі могли б посоромитися передзвонити менеджеру;
  • зниження відсотка відмов від товарів;
  • збільшення трафіку;
  • зручний інструмент для збору статистики та оцінки перспектив подальшого розвитку бізнесу.

Не варто упускати і той фактор, що знижується кількість втрачених клієнтів, які вирішують відкласти покупку. У процесі прямого спілкування з менеджерами розвіються сумніви, грамотний фахівець мотивує клієнта на замовлення.

Які переваги функції зворотного дзвінка з клієнтами для власника бізнесу? Про що варто пам'ятати, використовуючи віджет зворотного дзвінка?

Щоб відвідувач онлайн-магазину наважився замовити зворотній дзвінок, необхідно знайти оптимальну міру привернення уваги до віджету. Надмірна нав'язливість, коли така функція з'являється на екрані дуже часто, може викликати у потенційного клієнта лише роздратування, адже в такому разі вона заважає отримати інформацію про товар чи послугу. Тому дуже важливо використовувати для функції замовити дзвінок розумні алгоритми, за допомогою яких розраховується місце і час появи кнопки.

Використовуючи наш готовий сервіс IP телефонії для офісу та онлайн-бізнесу, вам не потрібно буде докладати власних зусиль і витрачати час. Налаштування за заданими критеріями, як і технічне обслуговування програми, виконують спеціалісти.

Про що варто пам'ятати, використовуючи віджет зворотного дзвінка? Функціонал та ціна віджету Передзвонити у будь-який час

Вартість ПЗ відрізняється, адже вона формується на підставі кількості доступних опцій. Перш ніж вибрати відповідний варіант плагіна, необхідно правильно скласти власний перелік вимог і функцій, а потім узгодити їх з тими, що доступні в програмному продукті, що пропонується. Наприклад, ключовими є такі опції:

  • кількість варіантів дизайну – добре, якщо є можливість інтегрувати плагін у кольорі, що вписується у загальний дизайн платформи;
  • можливість зміни тексту форми — формулювання може зробити додатковий акцент на ідеї та цілі компанії, підвищувати мотивацію потенційних клієнтів до покупки з огляду на специфіку ніші бізнесу;
  • можливість зміни логіки роботи плагіна - простіше кажучи, перенаправлення на клієнта чи менеджера;
  • кількість доступних опцій — наприклад, сповіщення про втрачений дзвінок, повідомлення для операторів, антиспам;
  • доступність статистики та кількість інструментів, які дозволять покращити якість продажу та ефективність застосування різних стратегій розвитку онлайн-бізнесу (наприклад, отримання інформації щодо кількості продажів та переходів за ключовими словами, аналіз джерела переходу, геотаргетинг).

Правильно сформульовані цілі допоможуть досягти очікуваного збільшення кількості дзвінків та, відповідно, продажів.

Функціонал та ціна віджету Передзвонити у будь-який час Оцінка ефективності віджету зворотного дзвінка

Наші плагіни дозволяють отримувати максимально докладну інформацію про результати роботи віджету IP телефонії в Україні. Залежно від вибраного формату плагіна, можна отримувати:

  • зручно структуровані звіти з точними даними щодо загальної кількості дзвінків та числа, здійсненого через опцію зворотного дзвінка;
  • аналіз конверсії відвідувань та кількості дзвінків, які призводять до успішних продажів;
  • статистику за цільовими дзвінками через форму зворотного дзвінка від зацікавлених користувачів.

Крім того, при необхідності можливість передавати дані про звернення до Google Analytics.

 

Оцінка ефективності віджету зворотного дзвінка

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Розумний Віджет Для сайту Callback ⬆️ Блог IPTel Зображення № 1

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Розумний Віджет Для сайту Callback ⬆️ Блог IPTel Зображення № 2

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Розумний Віджет Для сайту Callback ⬆️ Блог IPTel Зображення № 3

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Розумний Віджет Для сайту Callback ⬆️ Блог IPTel Зображення № 4

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Як мовна аналітика зчитує настрій клієнтів і допомагає поліпшити комунікацію?

Наступна стаття

Використання багатоканальних номерів

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз