Розвиток сучасного онлайн-бізнесу буде успішним лише за грамотно продуманого бізнес-плану та використання ефективних цифрових інструментів, наприклад Автоінформатор. Вони використовуються на всіх етапах запуску платформи. Одна з важливих і корисних функцій - система зворотного дзвінка, яку потрібно впровадити не тільки на сайт компанії, а й у мобільний додаток. Спеціальний віджет, який можна розробити відповідно до індивідуальних вимог або використовувати готові рішення, дозволить одразу отримати збільшення кількості дзвінків. За рахунок цього підвищується конверсія інтернет-магазину, забезпечується лояльність клієнтів, розширюється база користувачів, які з прогнозованою впевненістю 99% скористаються послугами онлайн-майданчика ще раз. Але це за умови, що прийом та розподіл вхідних дзвінків буде організовано у чітко структуровану систему. Не зайвим буде продумати можливість передзвонити будь-коли, враховуючи специфіку ніші, в якій працює компанія.
Форма зворотного дзвінка для сайту - це унікальний елемент платформи, за допомогою якого клієнт при необхідності може швидко зв'язатися з оператором і отримати потрібну інформацію про товар, послуги, умови покупки. Можливість замовити дзвінок значно покращує комунікацію з клієнтами та відвідувачами, які поки що є потенційними замовниками. Як правильно, для впровадження системи зворотного дзвінка на сайт використовується IP телефонія. Дзвінки від відвідувачів надходять на багатоканальну мережу номер якої використовується компанією для бізнесу.
Кнопка зворотного дзвінка може відображатися по-різному на різних етапах серфінгу відвідувача по платформі:
Встановити систему зворотного дзвінка, щоб здійснювати дзвінки у зручний для клієнта час, можна різними способами. Кожен відрізняється не лише функціоналом, а й вартістю. Тому попередньо необхідно вивчити різні варіанти, щоб підібрати найбільш адекватний з урахуванням масштабів бізнесу, очікуваних витрат на його розвиток.
Щоб зворотні дзвінки для кол-центру були максимально ефективними та приносили очікувану конверсію з сайту, можна використовувати такі способи для інтеграції системи телефонії для бізнесу на сайті:
У першому випадку розробка програмного забезпечення здійснюється фахівцями компанії, якщо вона має досить великі масштаби і великий штат фахівців різного профілю. При запуску невеликого стартапу з добрими перспективами розвитку доцільно оформити замовлення розробнику. Для цього можна скористатися послугами фрілансерів або спеціалістів із профільних компаній. У першому випадку оптимізація бізнесу із зворотними дзвінками обійдеться дешевше. Однак варто враховувати фактор низьких гарантій відповідальності та не завжди відповідну очікуванням якість віджету. У другому способі головний мінус – це вища ціна. Однак такі вкладення зазвичай швидко окупаються, адже у результаті власник бізнесу отримує майже миттєве збільшення кількості продажів.
Використання готового плагіна у безкоштовному форматі передбачає наявність мінімальних знань та навичок у програмуванні. Будь-які поломки та баги власнику сайту доведеться усувати самостійно. Збирати детальну статистику в цьому випадку не завжди вдасться, та й функціонал такого додатку для впровадження віртуальної телефонії для бізнесу далекий від ідеалу. Платне ПЗ — оптимальне рішення для середнього та малого бізнесу на початковому етапі розвитку. Такі віджити зазвичай забезпечують планомірне зростання кількості клієнтів та дозволяють індивідуально налаштовувати опції із широкого переліку доступних можливостей.
Налаштувати такий віджет можна як на сайті, так і для сторінок компанії у соціальних мережах. Також є можливість встановити систему зворотного дзвінка, при якій користувачеві необхідно окремо заповнити форму з даними або вони автоматично підтягуватимуться за даними реєстрації на сайті. Однак у другому випадку реалізація Callback для сайту вимагає створення бази даних, до якої будуть вивантажуватись всі контакти.
Перш ніж впроваджувати будь-які системи та інструменти на платформі, потрібно враховувати не лише свою потенційну вигоду, а й те, наскільки це буде практично та зручно для клієнта.
Ключові переваги функції зворотного дзвінка:
Наші віджити, таким чином, дозволяють налагодити дійсно комфортну та зручну комунікацію з клієнтом, що забезпечує позитивні враження від покупок.
Одне із завдань онлайн-бізнесу — конвертувати трафік у реальних клієнтів, які приносять компанії прибуток. Зворотні дзвінки для кол-центру підвищують мотивацію клієнта на діалог. А це позитивно позначається на конверсії, адже при отриманні інформації в повному обсязі про товари чи послуги клієнти стають лояльнішими. При цьому немає потреби вливати додаткові гроші з бюджету на розвиток бізнесу.
Ключові переваги послуги IP телефонії для бізнесу:
Не варто упускати і той фактор, що знижується кількість втрачених клієнтів, які вирішують відкласти покупку. У процесі прямого спілкування з менеджерами розвіються сумніви, грамотний фахівець мотивує клієнта на замовлення.
Щоб відвідувач онлайн-магазину наважився замовити зворотній дзвінок, необхідно знайти оптимальну міру привернення уваги до віджету. Надмірна нав'язливість, коли така функція з'являється на екрані дуже часто, може викликати у потенційного клієнта лише роздратування, адже в такому разі вона заважає отримати інформацію про товар чи послугу. Тому дуже важливо використовувати для функції замовити дзвінок розумні алгоритми, за допомогою яких розраховується місце і час появи кнопки.
Використовуючи наш готовий сервіс IP телефонії для офісу та онлайн-бізнесу, вам не потрібно буде докладати власних зусиль і витрачати час. Налаштування за заданими критеріями, як і технічне обслуговування програми, виконують спеціалісти.
Вартість ПЗ відрізняється, адже вона формується на підставі кількості доступних опцій. Перш ніж вибрати відповідний варіант плагіна, необхідно правильно скласти власний перелік вимог і функцій, а потім узгодити їх з тими, що доступні в програмному продукті, що пропонується. Наприклад, ключовими є такі опції:
Правильно сформульовані цілі допоможуть досягти очікуваного збільшення кількості дзвінків та, відповідно, продажів.
Наші плагіни дозволяють отримувати максимально докладну інформацію про результати роботи віджету IP телефонії в Україні. Залежно від вибраного формату плагіна, можна отримувати:
Крім того, при необхідності можливість передавати дані про звернення до Google Analytics.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз