Постійно мінливі умови сучасного бізнесу, особливо великого, потребують гнучкої та швидкої реакції на всі зміни на ринку. Разом з цим необхідно регулярно оновлювати перелік інструментів, що використовуються, актуалізувати їх відповідно до нових тенденцій та прогнозованих перспектив, масштабів розвитку компанії. На певному етапі виникає потреба в автоматизації рутинних процесів. На допомогу приходить розумна обробка дзвінків а також роботизований кол-центр - ефективний інструмент, готове рішення для бізнесу, за допомогою якого розширюється клієнтська база і підвищується конверсія.
Роботизований обдзвон клієнтів - справді здорове рішення, яке покликане вирішити проблему автоматизації бізнесу. Автоматичні дзвінки клієнтам дозволяють гнучкіше регулювати та контролювати всі процеси при організації бізнесу. Застосування такої технології дозволяє буквально з перших днів відзначити позитивний результат. Дзвінок робота на телефон замість оператора дозволить більш продуктивно та ефективно вирішувати питання реалізації товарів та послуг, залучення нових замовників та розширення цільової аудиторії.
Голосовий робот для вхідних та вихідних дзвінків - це спосіб, завдяки якому можна помітно зняти навантаження з операторів, перекласти на автоматичну систему виконання рутинних завдань.
Телефонний робот для кол-центру допоможе:
Використання такої технології дозволяє заощадити значну кількість робочого часу працівників. При цьому роботизований обдзвон клієнтів може своєчасно повідомити їх про акції, знижки, спеціальні заходи. Це дозволить отримати більший приплив клієнтів у певний період часу та підвищити показники продажу.
У деяких випадках доцільно продумати розгорнуте інтерактивне голосове меню, а не телефонні голосові привітання. У такому разі нерідко всі питання клієнтів вирішуються саме у форматі спілкування з голосовим помічником для кол-центру без залучення живого оператора. Останній у цей час може виконувати ті завдання, які недоцільно поки що доручити роботу, навіть із ІІ.
Ще одне завдання, яке, згідно з дослідженнями на практиці, вирішується ефективніше, якщо задіяно голосовий робот для обдзвону клієнтів, - сегментування холодної бази даних клієнтів. Автоматична система одночасно може здійснювати набагато більше дзвінків. На живого оператора розмова перекладається вже в той момент, коли клієнт підігрітий і готовий детальніше розглянути всі пропозиції компанії для подальшої співпраці.
Якісний роботизований обдзвон забезпечує бізнесу величезну кількість переваг. Найбільш значущими є такі:
Таким чином, цифрова телефонія забезпечує однозначні переваги обдзвону клієнтів роботом. Застосування такого інструменту дозволяє продуктивніше, ефективно вирішувати всі поставлені завдання з мінімізацією часу на їх виконання.
За допомогою функції голосового робота можна реалізувати лідогенерацію, актуалізувати бази даних. В індивідуальному порядку можна налаштувати голосового помічника на повторний продаж, роботу з холодною базою телефонних номерів. Голосовий секретар для кол-центру дозволяє повністю вирішувати завдання та питання клієнтів в автоматичному режимі або ж утримати його на лінії в очікуванні оператора, якщо це потрібно в конкретній ситуації.
Враховуючи всі переваги та можливості, які має роботизований обдзвон, доцільність впровадження такого інструменту висока у багатьох сферах діяльності.
Простіше кажучи, голосовий обдзвон роботом та хмарна IP телефонія можна і потрібно використовувати в будь-якій сфері діяльності, де періодично або на постійній основі передбачається необхідність спілкування з клієнтами.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз