0 800 756 777
Функціонал

Текст у мову

image not found

Постійно мінливі умови сучасного бізнесу, особливо великого, потребують гнучкої та швидкої реакції на всі зміни на ринку. Разом з цим необхідно регулярно оновлювати перелік інструментів, що використовуються, актуалізувати їх відповідно до нових тенденцій та прогнозованих перспектив, масштабів розвитку компанії. На певному етапі виникає потреба в автоматизації рутинних процесів. На допомогу приходить розумна обробка дзвінків а також роботизований кол-центр - ефективний інструмент, готове рішення для бізнесу, за допомогою якого розширюється клієнтська база і підвищується конверсія.

Роботизований обдзвон клієнтів - справді здорове рішення, яке покликане вирішити проблему автоматизації бізнесу. Автоматичні дзвінки клієнтам дозволяють гнучкіше регулювати та контролювати всі процеси при організації бізнесу. Застосування такої технології дозволяє буквально з перших днів відзначити позитивний результат. Дзвінок робота на телефон замість оператора дозволить більш продуктивно та ефективно вирішувати питання реалізації товарів та послуг, залучення нових замовників та розширення цільової аудиторії.

зміст

Які завдання вирішує обслуговування обдзвону клієнтів роботом?

Голосовий робот для вхідних та вихідних дзвінків - це спосіб, завдяки якому можна помітно зняти навантаження з операторів, перекласти на автоматичну систему виконання рутинних завдань.

Телефонний робот для кол-центру допоможе:

  • провести консультування потенційних клієнтів з різних питань щодо послуг та товарів, що надаються компанією;
  • покращити або змінити стратегію розвитку бізнесу за рахунок отримання достовірної та правдивої інформації від користувачів шляхом проведення опитувань;
  • інтерактивний голосовий робот для бізнесу може працювати з боржниками, доводячи до їх відома необхідну інформацію;
  • за допомогою правильно підібраної технології можна спростити різні процеси комунікації з відвідувачами онлайн-магазину, наприклад, автоматизувати підтвердження оформлення замовлення роботом.

Використання такої технології дозволяє заощадити значну кількість робочого часу працівників. При цьому роботизований обдзвон клієнтів може своєчасно повідомити їх про акції, знижки, спеціальні заходи. Це дозволить отримати більший приплив клієнтів у певний період часу та підвищити показники продажу.

Які завдання вирішує обслуговування обдзвону клієнтів роботом? Інтерактивне голосове меню

У деяких випадках доцільно продумати розгорнуте інтерактивне голосове меню, а не телефонні голосові привітання. У такому разі нерідко всі питання клієнтів вирішуються саме у форматі спілкування з голосовим помічником для кол-центру без залучення живого оператора. Останній у цей час може виконувати ті завдання, які недоцільно поки що доручити роботу, навіть із ІІ.

Ще одне завдання, яке, згідно з дослідженнями на практиці, вирішується ефективніше, якщо задіяно голосовий робот для обдзвону клієнтів, - сегментування холодної бази даних клієнтів. Автоматична система одночасно може здійснювати набагато більше дзвінків. На живого оператора розмова перекладається вже в той момент, коли клієнт підігрітий і готовий детальніше розглянути всі пропозиції компанії для подальшої співпраці.

Інтерактивне голосове меню Переваги обдзвону клієнтів роботом

Якісний роботизований обдзвон забезпечує бізнесу величезну кількість переваг. Найбільш значущими є такі:

  • Висока швидкість обробки дзвінків. Сервіс голосових розсилок здатний у стислий термін обробити 100% усіх лідів і додзвонитися кожному. Використовуючи такий інструмент, можна масштабувати бізнес із мінімальними фінансовими вкладеннями, підвищити ефективність роботи команди, вийти на принципово новий рівень розвитку та обсягів продажу.
  • Індивідуальні налаштування часового поясу. Задавши правильні налаштування програмі, робот дозвонщик для бізнесу діятиме чітко за заданим алгоритмом, враховуючи час, коли потенційно вищі шанси додзвонитися клієнту та отримати позитивний відгук на пропозицію.
  • Швидка обробка сотень або тисяч клієнтів. Багатоканальна IP телефонія у поєднанні з автоматизованим сервісом для обдзвону клієнтів дозволяє виконувати одночасно сотні чи тисячі дзвінків. Все залежить від масштабів компанії. Таким чином досягається максимальне охоплення цільової аудиторії, у тому числі холодних баз номерів.
  • Грамотна аналітика процесу спілкування з клієнтами. Сервіс для обдзвону клієнтів роботом записує всі дані та інформацію про дзвінок. За рахунок професійної інтеграції з іншими системами для автоматизації бізнесу заощаджується колосальна кількість часу на введення інформації про дзвінки. Фахівці відповідної кваліфікації можуть швидше опрацювати дані та отримати коректну картину статистики. Завдяки такому підходу набагато простіше підтвердити ефективність обраної стратегії розвитку бізнесу або скоригувати її з урахуванням наданої голосовим секретарем для кол-центру інформації.
  • Гарантія якісного дзвінка. Інтеграція нашого голосового бота для дзвінків може своєчасно та гарантовано повідомити кожного клієнта компанії про майбутні акції, заходи, нагадати про необхідність внесення платежу за кредитом. Недогляди, які можуть виникнути через людський фактор, банальну неуважність або забудькуватість, при використанні функції голосового робота не знижуються, а повністю зводяться до нуля.

Таким чином, цифрова телефонія забезпечує однозначні переваги обдзвону клієнтів роботом. Застосування такого інструменту дозволяє продуктивніше, ефективно вирішувати всі поставлені завдання з мінімізацією часу на їх виконання.

Переваги обдзвону клієнтів роботом Якому бізнесу підійде роботизований телефон?

За допомогою функції голосового робота можна реалізувати лідогенерацію, актуалізувати бази даних. В індивідуальному порядку можна налаштувати голосового помічника на повторний продаж, роботу з холодною базою телефонних номерів. Голосовий секретар для кол-центру дозволяє повністю вирішувати завдання та питання клієнтів в автоматичному режимі або ж утримати його на лінії в очікуванні оператора, якщо це потрібно в конкретній ситуації.

Якому бізнесу підійде роботизований телефон?

Враховуючи всі переваги та можливості, які має роботизований обдзвон, доцільність впровадження такого інструменту висока у багатьох сферах діяльності.

ТОПові напрямки - це:
  • онлайн-магазини та інтернет-маркетинг;
  • служби технічної підтримки компаній, які працюють абсолютно у будь-яких напрямках;
  • телемаркетинг;
  • довідкові послуги;
  • інтернет-провайдери;
  • IT технології;
  • центри аналітики та досліджень;
  • медичні заклади;
  • фінансові організації;
  • колекторські компанії;
  • будівельні фірми;
  • сектор страхування;
  • будь-які державні та адміністративні установи;
  • кол-центри;
  • салони краси;
  • фітнес-клуби.

Простіше кажучи, голосовий обдзвон роботом та хмарна IP телефонія можна і потрібно використовувати в будь-якій сфері діяльності, де періодично або на постійній основі передбачається необхідність спілкування з клієнтами.

ТОПові напрямки - це:

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Обдзвін Клієнтів Роботом | Автообдзвін потенційних клієнтів Зображення № 1

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Обдзвін Клієнтів Роботом | Автообдзвін потенційних клієнтів Зображення № 2

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Обдзвін Клієнтів Роботом | Автообдзвін потенційних клієнтів Зображення № 3

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Обдзвін Клієнтів Роботом | Автообдзвін потенційних клієнтів Зображення № 4

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

CRM для eCommerce: як оптимізувати бізнес-процеси інтернет-магазину

Наступна стаття

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз