Зробіть засоби сучасної цифрової телефонії своїм робочим інструментом керівника. Будьте завжди в курсі справи за допомогою функції деталізації дзвінків, скільки дзвінків обробляють ваші співробітники, хто перебуває в простої, а хто перевантажений роботою. Послуга онлайн-моніторингу дзвінків допоможе вам у цьому.
Офісна робота пов'язана з телефонними дзвінками, і сучасна багатоканальна телефонія дозволяє забезпечити кожного співробітника індивідуальним номером і повнофункціональним телефонним зв'язком. Але чи можете ви, як керівник, відразу відповісти на такі запитання:
Адже точні та своєчасні відповіді на ці питання можуть допомогти вам в оптимізації роботи компанії, оцінці ефективності та завантаженості кожного співробітника.
Все це можливо за допомогою онлайн-моніторингу телефонів. Ви маєте можливість у режимі реального часу відстежувати роботу кожного телефонного номера компанії. Такий моніторинг дозволяє:
Насамперед це ваш ефективний інструмент для оцінки діяльності кожного співробітника у сфері обробки телефонних дзвінків. Ви точно знатимете, хто зі співробітників заслуговує на заохочення за активну та результативну роботу з клієнтами, а хто просто витрачає робочий час марно. Також онлайн-моніторинг дає вам можливість розподіляти зарплатний бюджет відповідно до ефективності та завантаженості кожного співробітника: ви зможете вибудувати систему мотивації на основі аналізу онлайн-моніторингу кожного телефонного номера.
Для вашого секретаря послуга онлайн-моніторингу також може стати частиною ефективного виконання обов'язків. За рахунок відстеження в реальному часі, які телефонні лінії зараз вільні, секретар зможе переадресувати дзвінки клієнтів тим співробітникам, які компетентні в питанні, і хто зараз не зайнятий телефонною розмовою з іншими клієнтами. Мінімізуйте втрати дзвінків за рахунок цього інструмента.
І не забувайте про технічну складову телефонних дзвінків! Онлайн моніторинг телефонів допомагає уникати форс-мажорних ситуацій через поганий зв'язок, технічні проблеми, збої в роботі телефонної лінії. Ви бачите відразу, який з номерів недоступний з технічних причин, і можете розібратися у проблемі.
З нами ви зможете керувати робочим часом співробітників, відповідальних за телефонну комунікацію, ще ефективніше!
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз