Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Онлайн-моніторинг телефонів

Онлайн-моніторинг телефонів

Зробіть засоби сучасної цифрової телефонії своїм робочим інструментом керівника. Будьте завжди в курсі справи за допомогою функції деталізації дзвінків, скільки дзвінків обробляють ваші співробітники, хто перебуває в простої, а хто перевантажений роботою. Послуга онлайн-моніторингу дзвінків допоможе вам у цьому.

Основна проблема з телефонними дзвінками
Основна проблема з телефонними дзвінками

Офісна робота пов'язана з телефонними дзвінками, і сучасна багатоканальна телефонія дозволяє забезпечити кожного співробітника індивідуальним номером і повнофункціональним телефонним зв'язком. Але чи можете ви, як керівник, відразу відповісти на такі запитання:

  • Чи всі телефонні номери функціонують в офісі?
  • Чи всі співробітники приймають та здійснюють телефонні дзвінки протягом дня?
  • Хто зі співробітників на даний момент не говорить телефоном?
  • Яке щоденне навантаження за кількістю телефонних дзвінків на кожного співробітника?

Адже точні та своєчасні відповіді на ці питання можуть допомогти вам в оптимізації роботи компанії, оцінці ефективності та завантаженості кожного співробітника.

Торкніться зображення, щоб збільшити
Що дозволяє онлайн моніторинг?
Що дозволяє онлайн моніторинг?

Все це можливо за допомогою онлайн-моніторингу телефонів. Ви маєте можливість у режимі реального часу відстежувати роботу кожного телефонного номера компанії. Такий моніторинг дозволяє:

  • Оцінювати роботу з обробки дзвінків кожного співробітника: ви бачите, як багато дзвінків отримує кожен із ваших співробітників щодня, як часто його номер не діє.
  • Отримувати інформацію про тривалість телефонних дзвінків кожного співробітника: скільки часу він витрачає на розмову з клієнтом?
  • Бачити, хто зі співробітників знаходиться на робочому місці, а кого немає в офісі.
  • Розподіляти дзвінки лише на тих співробітників, які знаходяться на робочому місці, і не зайняті телефонною розмовою, щоб не втрачати дзвінки клієнтів.
Які завдання можна вирішити за допомогою онлайн-моніторингу телефонів від IPtel
Які завдання можна вирішити за допомогою онлайн-моніторингу телефонів від IPtel

Насамперед це ваш ефективний інструмент для оцінки діяльності кожного співробітника у сфері обробки телефонних дзвінків. Ви точно знатимете, хто зі співробітників заслуговує на заохочення за активну та результативну роботу з клієнтами, а хто просто витрачає робочий час марно. Також онлайн-моніторинг дає вам можливість розподіляти зарплатний бюджет відповідно до ефективності та завантаженості кожного співробітника: ви зможете вибудувати систему мотивації на основі аналізу онлайн-моніторингу кожного телефонного номера.

Для вашого секретаря послуга онлайн-моніторингу також може стати частиною ефективного виконання обов'язків. За рахунок відстеження в реальному часі, які телефонні лінії зараз вільні, секретар зможе переадресувати дзвінки клієнтів тим співробітникам, які компетентні в питанні, і хто зараз не зайнятий телефонною розмовою з іншими клієнтами. Мінімізуйте втрати дзвінків за рахунок цього інструмента.

І не забувайте про технічну складову телефонних дзвінків! Онлайн моніторинг телефонів допомагає уникати форс-мажорних ситуацій через поганий зв'язок, технічні проблеми, збої в роботі телефонної лінії. Ви бачите відразу, який з номерів недоступний з технічних причин, і можете розібратися у проблемі.

Переваги послуги онлайн-моніторингу телефонів від IPtel
Переваги послуги онлайн-моніторингу телефонів від IPtel
  • Трекінг кожного телефону в режимі реального часу.
  • Будь-яка кількість телефонів для моніторингу.
  • Ефективне та просте програмне забезпечення для вашої компанії.
  • Команда технічної підтримки завжди на зв'язку з вами.
  • Можливість масштабувати послугу за необхідності підключення додаткових номерів.
  • Робота з мобільними номерами, SIP-телефонією та стаціонарними телефонними мережами.

З нами ви зможете керувати робочим часом співробітників, відповідальних за телефонну комунікацію, ще ефективніше!

Наші продукти

Онлайн-моніторинг телефонів
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Онлайн-моніторинг телефонів
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Онлайн-моніторинг телефонів
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще