0 800 756 777
Функціонал

Онлайн-моніторинг телефонів

image not found

Зробіть засоби сучасної цифрової телефонії своїм робочим інструментом керівника. Будьте завжди в курсі справи за допомогою функції деталізації дзвінків, скільки дзвінків обробляють ваші співробітники, хто перебуває в простої, а хто перевантажений роботою. Послуга онлайн-моніторингу дзвінків допоможе вам у цьому.

зміст

Основна проблема з телефонними дзвінками

Офісна робота пов'язана з телефонними дзвінками, і сучасна багатоканальна телефонія дозволяє забезпечити кожного співробітника індивідуальним номером і повнофункціональним телефонним зв'язком. Але чи можете ви, як керівник, відразу відповісти на такі запитання:

  • Чи всі телефонні номери функціонують в офісі?
  • Чи всі співробітники приймають та здійснюють телефонні дзвінки протягом дня?
  • Хто зі співробітників на даний момент не говорить телефоном?
  • Яке щоденне навантаження за кількістю телефонних дзвінків на кожного співробітника?

Адже точні та своєчасні відповіді на ці питання можуть допомогти вам в оптимізації роботи компанії, оцінці ефективності та завантаженості кожного співробітника.

Основна проблема з телефонними дзвінками

Панель супервайзера

Що дозволяє онлайн моніторинг?

Все це можливо за допомогою онлайн-моніторингу телефонів. Ви маєте можливість у режимі реального часу відстежувати роботу кожного телефонного номера компанії. Такий моніторинг дозволяє:

  • Оцінювати роботу з обробки дзвінків кожного співробітника: ви бачите, як багато дзвінків отримує кожен із ваших співробітників щодня, як часто його номер не діє.
  • Отримувати інформацію про тривалість телефонних дзвінків кожного співробітника: скільки часу він витрачає на розмову з клієнтом?
  • Бачити, хто зі співробітників знаходиться на робочому місці, а кого немає в офісі.
  • Розподіляти дзвінки лише на тих співробітників, які знаходяться на робочому місці, і не зайняті телефонною розмовою, щоб не втрачати дзвінки клієнтів.
Що дозволяє онлайн моніторинг? Які завдання можна вирішити за допомогою онлайн-моніторингу телефонів від IPtel

Насамперед це ваш ефективний інструмент для оцінки діяльності кожного співробітника у сфері обробки телефонних дзвінків. Ви точно знатимете, хто зі співробітників заслуговує на заохочення за активну та результативну роботу з клієнтами, а хто просто витрачає робочий час марно. Також онлайн-моніторинг дає вам можливість розподіляти зарплатний бюджет відповідно до ефективності та завантаженості кожного співробітника: ви зможете вибудувати систему мотивації на основі аналізу онлайн-моніторингу кожного телефонного номера.

Для вашого секретаря послуга онлайн-моніторингу також може стати частиною ефективного виконання обов'язків. За рахунок відстеження в реальному часі, які телефонні лінії зараз вільні, секретар зможе переадресувати дзвінки клієнтів тим співробітникам, які компетентні в питанні, і хто зараз не зайнятий телефонною розмовою з іншими клієнтами. Мінімізуйте втрати дзвінків за рахунок цього інструмента.

І не забувайте про технічну складову телефонних дзвінків! Онлайн моніторинг телефонів допомагає уникати форс-мажорних ситуацій через поганий зв'язок, технічні проблеми, збої в роботі телефонної лінії. Ви бачите відразу, який з номерів недоступний з технічних причин, і можете розібратися у проблемі.

Які завдання можна вирішити за допомогою онлайн-моніторингу телефонів від IPtel Переваги послуги онлайн-моніторингу телефонів від IPtel
  • Трекінг кожного телефону в режимі реального часу.
  • Будь-яка кількість телефонів для моніторингу.
  • Ефективне та просте програмне забезпечення для вашої компанії.
  • Команда технічної підтримки завжди на зв'язку з вами.
  • Можливість масштабувати послугу за необхідності підключення додаткових номерів.
  • Робота з мобільними номерами, SIP-телефонією та стаціонарними телефонними мережами.

З нами ви зможете керувати робочим часом співробітників, відповідальних за телефонну комунікацію, ще ефективніше!

Переваги послуги онлайн-моніторингу телефонів від IPtel

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Панель моніторингу дзвінків у реальному часі ⬆️ Блог IPTel Зображення № 1

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Панель моніторингу дзвінків у реальному часі ⬆️ Блог IPTel Зображення № 2

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Панель моніторингу дзвінків у реальному часі ⬆️ Блог IPTel Зображення № 3

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Панель моніторингу дзвінків у реальному часі ⬆️ Блог IPTel Зображення № 4

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз