Онлайн-моніторинг телефонів
Зробіть засоби сучасної цифрової телефонії своїм робочим інструментом керівника. Будьте завжди в курсі справи, скільки дзвінків обробляють ваші співробітники, хто перебуває в простої, а хто перевантажений роботою. Послуга онлайн-моніторингу дзвінків допоможе вам у цьому!
Навіщо потрібний онлайн-моніторинг телефонів?
Офісна робота пов'язана з телефонними дзвінками, і сучасна багатоканальна телефонія дозволяє забезпечити кожного співробітника індивідуальним номером і повнофункціональним телефонним зв'язком. Але чи можете ви, як керівник, відразу відповісти на такі запитання:
- Чи всі телефонні номери функціонують в офісі?
- Чи всі співробітники приймають та здійснюють телефонні дзвінки протягом дня?
- Хто зі співробітників на даний момент не говорить телефоном?
- Яке щоденне навантаження за кількістю телефонних дзвінків на кожного співробітника?
Адже точні та своєчасні відповіді на ці питання можуть допомогти вам в оптимізації роботи компанії, оцінці ефективності та завантаженості кожного співробітника.
Все це можливо за допомогою онлайн-моніторингу телефонів. Ви маєте можливість у режимі реального часу відстежувати роботу кожного телефонного номера компанії. Такий моніторинг дозволяє:
- Оцінювати роботу з обробки дзвінків кожного співробітника: ви бачите, як багато дзвінків отримує кожен із ваших співробітників щодня, як часто його номер не діє.
- Отримувати інформацію про тривалість телефонних дзвінків кожного співробітника: скільки часу він витрачає на розмову з клієнтом?
- Бачити, хто зі співробітників знаходиться на робочому місці, а кого немає в офісі.
- Розподіляти дзвінки лише на тих співробітників, які знаходяться на робочому місці, і не зайняті телефонною розмовою, щоб не втрачати дзвінки клієнтів.
Які завдання можна вирішити за допомогою онлайн-моніторингу телефонів від <company name>
Насамперед це ваш ефективний інструмент для оцінки діяльності кожного співробітника у сфері обробки телефонних дзвінків. Ви точно знатимете, хто зі співробітників заслуговує на заохочення за активну та результативну роботу з клієнтами, а хто просто витрачає робочий час марно. Також онлайн-моніторинг дає вам можливість розподіляти зарплатний бюджет відповідно до ефективності та завантаженості кожного співробітника: ви зможете вибудувати систему мотивації на основі аналізу онлайн-моніторингу кожного телефонного номера.
Для вашого секретаря послуга онлайн-моніторингу також може стати частиною ефективного виконання обов'язків. За рахунок відстеження в реальному часі, які телефонні лінії зараз вільні, секретар зможе переадресувати дзвінки клієнтів тим співробітникам, які компетентні в питанні, і хто зараз не зайнятий телефонною розмовою з іншими клієнтами. Мінімізуйте втрати дзвінків за рахунок цього інструмента.
І не забувайте про технічну складову телефонних дзвінків! Онлайн моніторинг телефонів допомагає уникати форс-мажорних ситуацій через поганий зв'язок, технічні проблеми, збої в роботі телефонної лінії. Ви бачите відразу, який з номерів недоступний з технічних причин, і можете розібратися у проблемі.
Переваги послуги онлайн-моніторингу телефонів від <company name>
- Трекінг кожного телефону в режимі реального часу.
- Будь-яка кількість телефонів для моніторингу.
- Ефективне та просте програмне забезпечення для вашої компанії.
- Команда технічної підтримки завжди на зв'язку з вами.
- Можливість масштабувати послугу за необхідності підключення додаткових номерів.
- Робота з мобільними номерами, SIP-телефонією та стаціонарними телефонними мережами.
З нами ви зможете керувати робочим часом співробітників, відповідальних за телефонну комунікацію, ще ефективніше!