Насамперед це ваш ефективний інструмент для оцінки діяльності кожного співробітника у сфері обробки телефонних дзвінків. Ви точно знатимете, хто зі співробітників заслуговує на заохочення за активну та результативну роботу з клієнтами, а хто просто витрачає робочий час марно. Також онлайн-моніторинг дає вам можливість розподіляти зарплатний бюджет відповідно до ефективності та завантаженості кожного співробітника: ви зможете вибудувати систему мотивації на основі аналізу онлайн-моніторингу кожного телефонного номера.
Для вашого секретаря послуга онлайн-моніторингу також може стати частиною ефективного виконання обов'язків. За рахунок відстеження в реальному часі, які телефонні лінії зараз вільні, секретар зможе переадресувати дзвінки клієнтів тим співробітникам, які компетентні в питанні, і хто зараз не зайнятий телефонною розмовою з іншими клієнтами. Мінімізуйте втрати дзвінків за рахунок цього інструмента.
І не забувайте про технічну складову телефонних дзвінків! Онлайн моніторинг телефонів допомагає уникати форс-мажорних ситуацій через поганий зв'язок, технічні проблеми, збої в роботі телефонної лінії. Ви бачите відразу, який з номерів недоступний з технічних причин, і можете розібратися у проблемі.