Розвиток будь-якого бізнесу вимагає не тільки правильного та чіткого бізнес-проекту, а й вирішення низки супутніх дрібних завдань. Щоб показати клієнтам солідність своєї компанії та переконати їх у надійності, одночасно з цим мінімізувати робочі ресурси співробітників та найцінніше джерело - час, необхідно грамотно застосовувати сучасні автоматичні інструменти. Один із таких - голосові привітання для АТС. Коли клієнт дзвонить до компанії з питанням чи проблемою, він очікує максимально коректної, професійної та швидкої комунікації. Необхідно зробити так, щоб у нього не виникло розчарування на цьому етапі, інакше це неминуче призводить до втрати цільової аудиторії. Запис голосових привітань, що здійснюється за допомогою цифрової телефонії, є ефективним і вигідним рішенням.
Функція IVR та привітання на автовідповідач стануть в нагоді абсолютно в будь-якому бізнесі. Висока результативність відзначена, згідно зі статистичними даними, у таких напрямках діяльності, як інформаційні кол-центри, будівництво, салони краси, супермаркети. Втім, абсолютно будь-якому середньому, великому, малому бізнесу потрібне якісне голосове звернення до клієнта. Усі витрати на інтеграцію такої системи окупаються досить швидко і показують також відмінну ефективність у розрізі підвищення продуктивності працівників протягом робочого дня, оскільки вони можуть вирішувати інші важливі завдання, а не лише відповідати на дзвінки клієнтів.
Про необхідність впровадження такої системи телефонії для бізнесу власник компанії зазвичай замислюється коли відзначається збільшення клієнтських звернень. Технічно голосові привітання – це короткі текстові записи, які зібрані на автовідповідачі. Призначені вони для того, щоб миттєво відповісти на дзвінок клієнта і переключити його за допомогою голосового меню саме на того фахівця, який здатний вирішити проблему, що виникла, або відповісти на питання, що цікавить. При необхідності, наприклад, коли клієнт звертається у неробочий час, передбачається і зворотний зв'язок, що також підвищує лояльність клієнтів. Вони можуть залишити голосові повідомлення. Як тільки оператор буде на робочому місці, вирішить питання і вже телефонуватиме клієнту з результатом. Це значно економить час як співробітників компанії, так і клієнта.
Щоб враження клієнтів від взаємодії з такою системою було позитивним, необхідно ретельно продумати текст голосових привітань. Ми маємо як широкий набір типових повідомлень, так і пропонуємо можливість розробки унікального вітання.
Щоб не спровокувати проблеми, а динамічно розвивати бізнес, необхідно дуже ретельно поставитися до питання складання голосового повідомлення. Тут необхідно мати розуміння того, що звичайні гудки або невідповідний, навіть дратівливий тембр голосу автовідповідача може не просто збентежити клієнта. Після такої взаємодії з системою комунікації у клієнта може скластися враження, що компанія не особливо цінує свою репутацію, зникає впевненість до її надійності та професіоналізму. Тому спочатку потрібно переглянути шаблони голосових привітань. Ми також на початку співпраці з будь-якою компанією пропонуємо оптимальний приклад голосових привітань, щоб власник бізнесу або співробітник, якому довірено це відповідальне завдання, змогли суб'єктивно та об'єктивно оцінити якість нашої роботи.
Деякі великі компанії мають скромний бюджет, інші готові вливати у цей інструмент розвитку солідні суми. У першому випадку підійде наше типове голосове привітання для магазина або голосове привітання для сайту. Для великих клієнтів передбачена можливість створити унікальне голосове вітання клієнтів із вибраним диктором. На вартість зазвичай впливають такі фактори:
Все це попередньо обговорюється з клієнтом нашої компанії, щоб результат не лише відповідав очікуванням, а позитивно перевершив їх.
Інтеграція голосових привітань - це правильне рішення щодо розвитку будь-якого бізнесу. Такий інструмент забезпечить такі переваги:
У будь-якому разі звукове вітання через офісну телефонію – це підвищення статусу компанії. Сучасні люди звикли до того, що голосові вітання є у кожній солідній компанії. Однак тут важливо використовувати лише відповідні шаблони голосових привітань. В ідеалі — зовсім уникати типових фраз, формулювань. Це дозволить викликати в клієнта враження зацікавленості компанії у ньому, підвищити значущість та цінність клієнта у його власних очах.
Ще один нюанс, який виявляється дуже значущим у процесі масштабування бізнесу, — за допомогою автоматичної цифрової телефонії значно спрощується збір статистики дзвінків та її аналіз для виявлення та усунення негативних моментів та ефективнішого використання тих інструментів, що дають кращий результат.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз