Персоналізовані голосові привітання
Розвиток будь-якого бізнесу вимагає не тільки правильного та чіткого бізнес-проекту, а й вирішення низки супутніх дрібних завдань. Щоб показати клієнтам солідність своєї компанії та переконати їх у надійності, одночасно з цим мінімізувати робочі ресурси співробітників та найцінніше джерело - час, необхідно грамотно застосовувати сучасні автоматичні інструменти. Один із таких - голосові привітання для АТС. Коли клієнт дзвонить до компанії з питанням чи проблемою, він очікує максимально коректної, професійної та швидкої комунікації. Необхідно зробити так, щоб у нього не виникло розчарування на цьому етапі, інакше це неминуче призводить до втрати цільової аудиторії. Запис голосових привітань, що здійснюється за допомогою цифрової телефонії, є ефективним і вигідним рішенням.
Функція IVR та привітання на автовідповідач стануть в нагоді абсолютно в будь-якому бізнесі. Висока результативність відзначена, згідно зі статистичними даними, у таких напрямках діяльності, як інформаційні кол-центри, будівництво, салони краси, супермаркети. Втім, абсолютно будь-якому середньому, великому, малому бізнесу потрібне якісне голосове звернення до клієнта. Усі витрати на інтеграцію такої системи окупаються досить швидко і показують також відмінну ефективність у розрізі підвищення продуктивності працівників протягом робочого дня, оскільки вони можуть вирішувати інші важливі завдання, а не лише відповідати на дзвінки клієнтів.