Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Персоналізовані голосові привітання

Персоналізовані голосові привітання

Розвиток будь-якого бізнесу вимагає не тільки правильного та чіткого бізнес-проекту, а й вирішення низки супутніх дрібних завдань. Щоб показати клієнтам солідність своєї компанії та переконати їх у надійності, одночасно з цим мінімізувати робочі ресурси співробітників та найцінніше джерело - час, необхідно грамотно застосовувати сучасні автоматичні інструменти. Один із таких - голосові привітання для АТС. Коли клієнт дзвонить до компанії з питанням чи проблемою, він очікує максимально коректної, професійної та швидкої комунікації. Необхідно зробити так, щоб у нього не виникло розчарування на цьому етапі, інакше це неминуче призводить до втрати цільової аудиторії. Запис голосових привітань, що здійснюється за допомогою цифрової телефонії, є ефективним і вигідним рішенням.

Привітання на автовідповідач стане в нагоді абсолютно в будь-якому бізнесі. Висока результативність відзначена, згідно зі статистичними даними, у таких напрямках діяльності, як інформаційні кол-центри, будівництво, салони краси, супермаркети. Втім, абсолютно будь-якому середньому, великому, малому бізнесу потрібне якісне голосове звернення до клієнта. Усі витрати на інтеграцію такої системи окупаються досить швидко і показують також відмінну ефективність у розрізі підвищення продуктивності працівників протягом робочого дня, оскільки вони можуть вирішувати інші важливі завдання, а не лише відповідати на дзвінки клієнтів.

Що таке голосове вітання?
Що таке голосове вітання?

Про необхідність впровадження такої системи телефонії для бізнесу власник компанії зазвичай замислюється коли відзначається збільшення клієнтських звернень. Технічно голосові привітання – це короткі текстові записи, які зібрані на автовідповідачі. Призначені вони для того, щоб миттєво відповісти на дзвінок клієнта і переключити його за допомогою голосового меню саме на того фахівця, який здатний вирішити проблему, що виникла, або відповісти на питання, що цікавить. При необхідності, наприклад, коли клієнт звертається у неробочий час, передбачається і зворотний зв'язок, що також підвищує лояльність клієнтів. Вони можуть залишити голосові повідомлення. Як тільки оператор буде на робочому місці, вирішить питання і вже телефонуватиме клієнту з результатом. Це значно економить час як співробітників компанії, так і клієнта.

Щоб враження клієнтів від взаємодії з такою системою було позитивним, необхідно ретельно продумати текст голосових привітань. Ми маємо як широкий набір типових повідомлень, так і пропонуємо можливість розробки унікального вітання.

Правильне складання голосового вітання
Правильне складання голосового вітання

Щоб не спровокувати проблеми, а динамічно розвивати бізнес, необхідно дуже ретельно поставитися до питання складання голосового повідомлення. Тут необхідно мати розуміння того, що звичайні гудки або невідповідний, навіть дратівливий тембр голосу автовідповідача може не просто збентежити клієнта. Після такої взаємодії з системою комунікації у клієнта може скластися враження, що компанія не особливо цінує свою репутацію, зникає впевненість до її надійності та професіоналізму. Тому спочатку потрібно переглянути шаблони голосових привітань. Ми також на початку співпраці з будь-якою компанією пропонуємо оптимальний приклад голосових привітань, щоб власник бізнесу або співробітник, якому довірено це відповідальне завдання, змогли суб'єктивно та об'єктивно оцінити якість нашої роботи.

Запис голоса для автовідповідача
Запис голоса для автовідповідача
  • Розробляється сценарій повідомлення. Тут важливо максимально інформативно, але лаконічно донести до клієнта цінні дані. Простіше кажучи, клієнт повинен зрозуміти, що він потрапив туди, куди йому потрібно, і тут може вирішити своє питання. У разі потреби можна продумати різні варіанти, для яких буде використано диктор для запису голосових привітань. Наприклад, можна записати окремі вітання з графіком роботи компанії, основних та додаткових послуг, які будуть озвучуватись клієнту у різний час доби.
  • Вибір голосу найвідповідальніший момент. Тут важливо не помилитися, яким буде диктор для запису голосових привітань, враховуючи особливості цільової аудиторії. Тембр голосу, чоловічий чи жіночий - це визначається, залежно від того, який саме ефект потрібно отримати. В одному випадку важливо наголосити на солідності і респектабельності компанії, в іншому - створити зі старту дружню атмосферу, у третьому - зробити акцент на позитив і миттєве вирішення будь-яких питань тощо. Ми пропонуємо оптимальні варіанти, ознайомившись із попереднім чек-листом клієнта, а також на підставі уточненої при безпосередньому спілкуванні інформації. Також пропонуємо задіяти медійних осіб, голос яких впізнаємо, для звукового вітання через IP телефонію.
  • Мовна версія. Текст голосових привітань, які будуть озвучуватись клієнтам при дзвінку через віртуальну телефонію для бізнесу, може надаватися однією або кількома мовами. Можна зробити індивідуальні налаштування з огляду на геопозицію клієнта. Також не зайвим буде продумати опцію особистого вибору клієнтом мови, якою він віддає перевагу спілкуванню. Особливо важливий цей аспект для великих компаній, які поступово масштабують бізнес та охоплюють цільову аудиторію у різних точках світу.
  • Музичний супровід. Ще один аспект, що підбирається індивідуально з урахуванням сфери діяльності компанії, а також особливостей профілю типового клієнта. Водночас, коли складаються голосові вітання для компанії, враховується індивідуальний корпоративний стиль.
Ціна – для багатьох важливий фактор
Ціна – для багатьох важливий фактор

Деякі великі компанії мають скромний бюджет, інші готові вливати у цей інструмент розвитку солідні суми. У першому випадку підійде наше типове голосове привітання для магазина або голосове привітання для сайту. Для великих клієнтів передбачена можливість створити унікальне голосове вітання клієнтів із вибраним диктором. На вартість зазвичай впливають такі фактори:

  • опрацювання сценарію, якщо це потрібно;
  • обґрунтування гонорару конкретного диктора, якщо зроблено вибір на користь конкретного фахівця;
  • монтаж файлу, кодування, зведення.

Все це попередньо обговорюється з клієнтом нашої компанії, щоб результат не лише відповідав очікуванням, а позитивно перевершив їх.

Переваги голосових привітань для вашого бізнесу
Переваги голосових привітань для вашого бізнесу

Інтеграція голосових привітань - це правильне рішення щодо розвитку будь-якого бізнесу. Такий інструмент забезпечить такі переваги:

  • Оперативність вирішення всіх питань. Якщо це супермаркет або інша компанія з високою прохідністю та відвідуваністю клієнтами, то однозначно буде потрібно спеціальне голосове вітання для магазину, так як і зворотних звернень клієнтів буде досить багато. Завантаженість співробітників не завжди дозволяє у разі серйозного потоку дзвінків швидко надати відгук кожному. Голосове вітання клієнтів успішно вирішує цю проблему.
  • Чіткість вирішення всіх питань клієнтів. Зазвичай клієнти діляться на 2 основні категорії - ті, які звертаються з конкретним питанням, вирішення якого не забере багато часу, і ті, що не можуть сформулювати причину свого звернення. І в тому, і в іншому випадку допоможе голосове вітання клієнтів. У першому випадку автовідповідач швидко переведе на оператора, який вирішить питання. У другому - за допомогою голосового меню уточнюється причина звернення, для чого в результаті дзвінок буде переведений на відповідного фахівця. Голосові привітання для компанії з більш докладним меню також дозволять налагодити правильну комунікацію в автоматичному режимі з тими клієнтами, які не вітають спілкування безпосередньо зі співробітником, але потребують допомоги.
  • Розвантаження співробітників. Голосове вітання для call центру дозволяє правильно організувати робочий день співробітників, не перевантажувати їх та ефективно вирішувати всі актуальні бізнес-завдання.
  • Підвищення релевантності клієнтів. Рішення замовити голосове привітання – здорове рішення власника бізнесу. За рахунок автоматичної обробки всіх вхідних запитів, при якій система завжди стабільно задаватиме потрібний настрій і тонус розмови, виключається ризик втрати клієнта або його невдоволення через людський фактор.
Висновки
Висновки

У будь-якому разі звукове вітання через офісну телефонію – це підвищення статусу компанії. Сучасні люди звикли до того, що голосові вітання є у кожній солідній компанії. Однак тут важливо використовувати лише відповідні шаблони голосових привітань. В ідеалі — зовсім уникати типових фраз, формулювань. Це дозволить викликати в клієнта враження зацікавленості компанії у ньому, підвищити значущість та цінність клієнта у його власних очах.

Ще один нюанс, який виявляється дуже значущим у процесі масштабування бізнесу, — за допомогою автоматичної цифрової телефонії значно спрощується збір статистики дзвінків та її аналіз для виявлення та усунення негативних моментів та ефективнішого використання тих інструментів, що дають кращий результат.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24

Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і
прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе
додаток Інтеграції з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel

Базові можливості програми

Установка програми голосового автоінформування передбачає:

  • відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
  • реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
  • інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
  • настройку кількості повторів повідомлення;
  • постійний облік якості дозвонов (звіт по результату: взяв / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
  • програмування початку і тривалості кампанії;
  • завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
  • установку черговості дзвінків;
  • запуск різних кампаній обдзвону одночасно.

Переваги програми

Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування.
У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:

  1. Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати
    втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще йому потрібні перерви на відпочинок. Комп’ютер же програє
    аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування.
    Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість.
  2. Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою
    контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп’ютер
    же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента.
  3. Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
  4. Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю.
    Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система
    автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення.
    Таким чином, на кожного ліда здійснюється однакове мовленнєвий вплив.

Для запуску автоінформування Вам необхідно

  • Подати заявку на безкоштовний тестовий період. це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту info@iptel.ua
  • Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот – автоінформатор.
  • Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо Вам адресу тестового сервера, логін і пароль
  • Завантажити аудіофайл
  • Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ “In / Out IVR”;
  • Вибрати файл для відтворення клієнту;
  • Визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору);
  • Обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3);
  • Встановити час введення (в мілісекундах);
  • Визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії);
  • Ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація);
  • Виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»);
  • Зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
  • На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Додатки
  • Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану)
  • Далі натиснути “Інше” -> “входить вебхук”
  • В “Налаштування прав” (остання опція) вибрати CRM
  • Скопіювати дані, зазначені в першому полі “Вебхук для виклику rest api” (наприклад:
    https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/)
  • встановити додаток
  • Ввести адресу Автоінформатор
  • Ввести логін користувача
  • ввести пароль
  • Ввести дані з поля “Вебхук для виклику rest api”
  • Натиснути “Увійти”
  • Вибрати статус, лидов з яким необхідно завантажити в Систему
  • Вибрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді
  • Вибрати список, в який необхідно завантажити лидов

Детальніше з налаштуванням Системи автообзвона можна ознайомитися на нашому сайті: Створення Кампанії обдзвону Додавання Списку лидов Створення Автоінформатор

Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії

Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покращити показники та KPI, якщо застосувати технології? Тоді ви, напевно, оціните нашу послугу статистики дзвінків для бізнесу.

Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу

Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання стратегій і тактик. Зокрема, одним із ефективних інструментів, які пропонують сучасні технології телефонії, є деталізація дзвінків.

Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM

Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в геометричній прогресії, якщо телефонія та система управління клієнтами діятимуть заодно на благо вашої компанії.

Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків

Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з компанією? Увімкніть сценарії обробки вхідних дзвінків! Наша компанія використовує досвід американських фахівців, що дозволяє підвищити ефективність телефонних дзвінків компанії. У нас є готові рішення для вашого бізнесу, у тому числі наступні варіанти обробки телефонних дзвінків.

Читати ще