Підтримка порядку вхідних дзвінків дуже важлива, адже від цього залежить рівень лояльності клієнтів. Це корисно тим компаніям, які приймають великий потік дзвінків одночасно. Замість коротких гудків, хто дзвонить, почує інформацію про те, що потрібний фахівець відповість йому через кілька хвилин. Як тільки оператор звільниться, система автоматично підключить його до клієнта. При цьому і сама компанія може вибрати найбільш оптимальний метод обробки вхідних дзвінків у черзі. Наприклад: дзвонять усі, дзвонить телефон співробітника, який найменше прийняв дзвінків, дзвінок йде співробітнику з найвищим пріоритетом, випадковий набір і так далі. Оптимальний сценарій заощадить час на обробку 1 заявки. Навантаження розподілятиметься рівномірно, відповідно до потреб компанії. Переваги: автоматизація розподілу навантаження між співробітниками, гнучке настроювання сценаріїв спілкування з клієнтом.
Наші продукти
Також цікаво

Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і
прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе
додаток Інтеграції з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel
Базові можливості програми
Установка програми голосового автоінформування передбачає:
- відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
- реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
- інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
- настройку кількості повторів повідомлення;
- постійний облік якості дозвонов (звіт по результату: взяв / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
- програмування початку і тривалості кампанії;
- завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
- установку черговості дзвінків;
- запуск різних кампаній обдзвону одночасно.

переваги програми
Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування.
У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:
- Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати
втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще йому потрібні перерви на відпочинок. Комп’ютер же програє
аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування.
Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість. - Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою
контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп’ютер
же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента. - Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
- Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю.
Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система
автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення.
Таким чином, на кожного ліда здійснюється однакове мовленнєвий вплив.

Для запуску автоінформування Вам необхідно
- Подати заявку на безкоштовний тестовий період. це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту info@iptel.ua
- Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот – автоінформатор.
- Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо Вам адресу тестового сервера, логін і пароль
- Завантажити аудіофайл
- Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ “In / Out IVR”;
- Вибрати файл для відтворення клієнту;
- Визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору);
- Обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3);
- Встановити час введення (в мілісекундах);
- Визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії);
- Ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація);
- Виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»);
- Зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
- На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Додатки
- Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану)
- Далі натиснути “Інше” -> “входить вебхук”
- В “Налаштування прав” (остання опція) вибрати CRM
- Скопіювати дані, зазначені в першому полі “Вебхук для виклику rest api” (наприклад:
https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/) - встановити додаток
- Ввести адресу Автоінформатор
- Ввести логін користувача
- ввести пароль
- Ввести дані з поля “Вебхук для виклику rest api”
- Натиснути “Увійти”
- Вибрати статус, лидов з яким необхідно завантажити в Систему
- Вибрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді
- Вибрати список, в який необхідно завантажити лидов

Детальніше з налаштуванням Системи автообзвона можна ознайомитися на нашому сайті: Створення Кампанії обдзвону Додавання Списку лидов Створення Автоінформатор

Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покращити показники та KPI, якщо застосувати технології? Тоді ви, напевно, оціните нашу послугу статистики дзвінків для бізнесу.
Можливості нашого сервісу збору статистики телефонних дзвінків
Телефонні дзвінки можна і потрібно аналізувати. Більше того, кожен із них надає велику кількість важливої інформації навіть без урахування змісту розмови. Всі ці дані можна зібрати та оптимізувати для подальшого аналізу. Саме це пропонуємо вам ми в рамках нашої послуги збирання статистики дзвінків для бізнесу.
Що саме ви отримуєте при використанні технологій збору статистики телефонних дзвінків?
Аналізуйте ефективність продзвонів кожного співробітника
Не всі працівники працюють однаково ефективно. За допомогою збору статистики дзвінків ви зможете простежити, хто з ваших співробітників показує хороші результати, а хто відверто нехтує своїми обов'язками. Ви зможете не тільки з'ясувати реальну обстановку в компанії, але й зібрати інформацію для підрахунку важливих показників ефективності. У вас в руках буде потужний інструмент для мотивації співробітників: аналізуйте їхню ефективність, розробляйте заохочення та штрафи, оптимізуйте штат і слідкуйте за KPI без вкладень.
Отримуйте реальні дані про групи або команди співробітників
Аналітика та статистика дзвінків за підрозділами та групами співробітників це теж зручний інструмент управління бізнес-процесами. Ви зможете перерозподілити навантаження між відділами або збільшити обсяг роботи для групи, яка не показує результатів. Все це не вимагає від вас вкладень та ресурсів - наше програмне забезпечення зі збору статистики дзвінків зробить всю роботу для вас.
Збирайте дані за кожним періодом за допомогою збору статистики за датою
Ви чудово знаєте, що в будь-якому бізнесі є свої гарячі» дати, високі сезони та час, коли кількість дзвінків знижується. За рахунок використання інструментів збору статистики дзвінків ви зможете зібрати інформацію щодо завантаження телефонних ліній в окремі дати. Аналізуйте результати, оптимізуйте графіки співробітників у дні пікового навантаження на основі реальних даних, а не припущень та прогнозів. Ефективні графіки роботи легко розробити на основі статистики дзвінків.
Вивантажуйте статистичні дані моментально
Хочете використовувати зібрану статистику дзвінків на користь вашої компанії? Ніяких проблем! Всі дані, зібрані нашим інструментом збору статистики дзвінків, можна вивантажити у зручному для вас форматі миттєво. Завантажуйте дані у файл excel, створюйте на їх основі графіки та діаграми, оперуйте інформацією для своїх аналітичних звітів та стратегій. Ми пропонуємо вам комфорт використання та ефективність нашого сервісу.
Використовуйте інструменти збору статистики дзвінків на користь вашого процвітання
Наш сервіс – це ваші широкі можливості для покращення ефективності роботи компанії. Замовляйте послугу збору статистики дзвінків - і ви зможете оцінити переваги цього інструменту в перші дні.
Зробіть високі технології у телефонії вашою сильною стороною у бізнесі!

Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання стратегій і тактик. Зокрема, одним із ефективних інструментів, які пропонують сучасні технології телефонії, є деталізація дзвінків.
Власникам компаній важливо знати, які саме дзвінки здійснювали співробітники, скільки часу тривало спілкування з клієнтом і наскільки ці дзвінки були ефективними для процвітання компанії. І все це (і не тільки) дозволяє реалізувати послугу деталізації дзвінків.
Наша компанія пропонує вам скористатися всіма перевагами деталізації даних дзвінків для вашої компанії. Ми оперативно підключимо вас до сервісу та навчимо використовувати його на благо вашого бізнесу та отримувати потрібні вам дані.
Розповімо трохи докладніше про те, що ви отримуєте, підключивши послугу деталізації дзвінків.
Зберігання всіх викликів в одному місці!
Уся інформація про телефонні дзвінки у вашій компанії збирається в єдиному інтерфейсі. Ви отримуєте доступ до всіх телефонних розмов і можете аналізувати кожен дзвінок, прослуховуючи його повторно. Що це дає бізнесу?
- Менеджер може аналізувати та працювати над помилками на основі отриманих та зроблених дзвінків співробітників. Це чудова база для розробки стандартів корпоративного спілкування та навчання їм співробітників.
- Зібрана база телефонних дзвінків може допомогти співробітникам швидше аналізувати свої дзвінки та знаходити попередні розмови з клієнтом, щоб швидше відповідати на потреби та запити.
- Для відділу продажів і маркетологів зібрані деталі дзвінків можуть стати основою для розробки стратегії продажів, роботи із запереченнями та сценаріїв реагування на негативні відгуки.
Загалом, використання служби деталізації даних про дзвінки є ключем до підвищення конверсії вашого бізнесу та створення ділової репутації.
Не витрачайте час на пошук потрібного дзвінка
З нашою послугою деталізації дзвінків ви не витрачатимете час на пошук потрібної телефонної розмови, а зможете зосередитися на робочих завданнях. Для цього можна використовувати зручні фільтри пошуку по базі даних. В інтерфейсі є фільтри за датою дзвінка, номером респондента, відповідальним працівником, провайдером і статусом дзвінка. Просто налаштуйте потрібні параметри та знайдіть виклик за лічені секунди. Це пряма економія робочого часу і опосередкована економія коштів компанії.
Отримайте реальні дані для оптимізації продажів
Збирати дані за допомогою нашої служби детальної інформації про дзвінки ще ніколи не було так зручно. Всю інформацію можна завантажити у файл excel, а потім оперувати отриманою інформацією. Фільтруйте його, створюйте звіти та аналізи, друкуйте їх і діліться ними зі співробітниками. Все це реально і можна зробити дуже швидко. Отримані бази даних є чудовою основою для оптимізації вашої стратегії продажів. Використовуйте реальні дані дзвінків, а не припущення.
Деталізація дзвінків – це інструмент, який сьогодні просто потрібен компаніям. Полегшіть свій шлях на вершину, адже така послуга з часом допоможе розвитку компанії, заощадить робочий час співробітників, дозволить вибудувати правильні стратегії та збільшить прибуток компанії.

Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від <company name> ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в геометричній прогресії, якщо телефонія та система управління клієнтами діятимуть заодно на благо вашої компанії.
Оперуйте дзвінками та клієнтською інформацією на сайті
Основне завдання телефонії – це підтримання ефективної комунікації з клієнтами. Швидкість обробки дзвінків, створення єдиної клієнтської бази, ведення переговорів з будь-яких питань – це вимагає інформаційної підтримки. Ви можете інтегрувати базу даних із клієнтських форм зворотного зв'язку на сайті з телефонією. Ведіть єдиний довідник контактів, забезпечуйте доступ до нього всім співробітникам, і керуйте процесами ще ефективніше!
Зробіть доступ до ваших співробітників простіше: віджет дзвінка для клієнтів
Для багатьох клієнтів здійснити телефонний дзвінок непросто. Набагато зручніше, якщо співробітники компанії самі передзвонюють клієнтові! Таке рішення реалізувати дуже просто! Встановіть наш віджет на сайті, і зв'язуйтеся з клієнтами миттєво. Як це працює?
- Клієнт заповнює форму зворотного зв'язку на сайті.
- Система автоматично набирає номер телефону, зазначений у формі зворотного зв'язку.
- Автоматизація процесів відразу з'єднує клієнта з вільним співробітником.
Припиніть втрачати клієнтів через погано налаштований коллбек! Зробіть зворотний зв'язок своїм сильним боком!
Чому це зручно для клієнтів?
- Немає потреби витрачати гроші на дзвінок до вашої компанії.
- Співробітники самі зв'язуються з клієнтом.
- Миттєвий результат при зверненні.
- Для тих, хто не любить телефонних дзвінків, це вихід.
Переваги для бізнесу
- Ви не втрачаєте тих клієнтів, які не схильні дзвонити самі
- Ви показуєте, що йдете в ногу з технологіями
- Ви показуєте, що звернення до вас є престижним
- Ви можете миттєво реагувати на дзвінки та знизити втрати конверсії.
Переваги наших рішень для інтеграції телефонії з CRM
Загалом, використання віджетів на сайті, що інтегрують CRM та телефонію, це можливість зробити ваш імідж сучасним, актуальним, що піклується про клієнтів. А якщо говорити про сервіс інтеграції CRM від <company name>, то ви отримуєте більше, ніж просто віджет для дзвінків клієнтам безпосередньо з сайту.
Ми не використовуємо власний брендинг для позначок на віджеті. Ваш віджет – ваші правила. Зробіть його яскравою та помітною частиною веб-сайту, використовуйте корпоративні кольори та символіку, задіяйте те, чого немає у конкурентів. Ваш callback-віджет відразу зверне увагу клієнтів.
Крім того, є й не такі очевидні переваги, які ви можете оцінити при співпраці з нами:
- Професійний підхід до вибору індивідуальних рішень. Ми завжди пропонуємо те, що підходить кожному окремому клієнту. Жодних стандартних рішень, тільки індивідуальний підхід.
- Швидка інтеграція CRM. Наші фахівці зроблять все максимально швидко, щоб ви не втрачали клієнтів.
- Постійно на зв'язку. Наша техпідтримка завжди готова допомогти вам!
- Ми не лише надаємо послуги інтеграції CRM та телефонії, але й навчаємо правильному поводженню з ПЗ.
З нами ви зможете знизити кількість не прийнятих дзвінків та збільшити продажі за рахунок сучасного інструменту взаємодії з клієнтами.

Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з компанією? Увімкніть сценарії обробки вхідних дзвінків! Наша компанія використовує досвід американських фахівців, що дозволяє підвищити ефективність телефонних дзвінків компанії. У нас є готові рішення для вашого бізнесу, у тому числі наступні варіанти обробки телефонних дзвінків.
Правила організації часу
Використовуйте голосові сповіщення про години роботи вашої компанії. Це дозволяє клієнту керувати своїм часом, а не чекати на відповідь у неробочий час, слухаючи гудки або нав'язливі мелодії. Інформуйте клієнтів та покажіть їм свою повагу до правил таймінгу.
Розумне голосове меню
Голосове меню - незамінна річ для компаній, де в телефонних розмовах беруть участь відразу кілька відділів. Налаштуйте функціональне голосове меню, щоб ваші клієнти могли одразу ж переключитися на відповідального співробітника. Заощаджуйте час секретаря й оптимізуйте роботу відділів, позбувшись неактуальних дзвінків. І, звичайно, зробіть спілкування зі співробітниками зручним для клієнтів за допомогою розумного голосового меню.
Переадресація дзвінків компетентним співробітникам
Професійне ставлення приваблює клієнтів і підвищує їхню лояльність. Правильно налаштуйте переадресацію клієнтів до співробітників, які компетентні в питаннях, які їх цікавлять. Це не тільки економить час, а й підвищує лояльність до компанії, оскільки клієнт одразу розуміє, що вони зацікавлені в ньому.
7 Сценаріїв розподілу дзвінків у черзі
Оптимізація навантаження на співробітників також є одним із способів підвищення ефективності роботи компанії. Використання сценаріїв розподілу викликів допоможе вам знизити навантаження на деякі відділи та прийняти максимальну кількість дзвінків. Ви можете використовувати різні сценарії приймання дзвінків, наприклад:
- Передача дзвінків у черзі співробітнику, який отримав найменшу кількість викликів за зміну;
- Приймання дзвінків у черзі з випадковим розподілом по співробітниках;
- Встановлення пріоритету приймання дзвінків для певних співробітників компанії.
Таких сценаріїв безліч, і ми використовуємо найефективніші з них для налаштування телефонії в компанії, орієнтуючись на специфіку бізнесу, кількість співробітників та інші фактори.
Інтеграція імен клієнтів у CRM
Погодьтеся, вас тішить, коли при дзвінку до вас одразу звертаються на ім'я. Вашим клієнтам також сподобається такий підхід та підвищить їх інтерес до вас. Для цього слід використовувати такий сценарій обробки дзвінків як інтеграція телефонних контактів з CRM. Під час первинного дзвінка співробітники з'ясовують ім'я клієнта та заносять його до бази даних. Коли той самий клієнт телефонує повторно, він одразу чує, що його називають на ім'я, і розуміє, що компанія зацікавлена в ньому. Відповідно, і з його боку інтерес до компанії зростає. Звертайтеся до клієнтів на ім'я, і ви зможете збільшити продажі на 80%!
Запис інформаційних повідомлень професійним диктором
За допомогою голосу, інтонації та акцентів ви можете впливати на рішення клієнтів. Використовуйте цю можливість! Інформаційні повідомлення, записані професійними дикторами, підвищують імовірність того, що клієнт під час прослуховування прийме потрібне вам рішення. Ми пропонуємо вам використовувати живу людську мову, а не запис роботизованого автовідповідача, щоб у клієнтів виникали тільки приємні асоціації з вашою компанією. Ви точно зможете отримати більше повторних дзвінків від клієнтів після прослуховування інформаційних повідомлень, записаних професійним диктором.
Переваги використання наших сценаріїв розподілу дзвінків
Усі сценарії обробки викликів, які ми пропонуємо, пройшли перевірку часом та показали свою ефективність. Ми аналізуємо вашу діяльність та підбираємо індивідуальні рішення, які покажуть результат саме для вашого бізнесу. Повне налаштування, налагодження, навчання співробітників роботі зі сценаріями обробки дзвінків, а також технічна підтримка у будь-який час. Це те, що ви отримуєте в <назва компанії>.