Проблема планування сезонності для контактного центру виникає у кожної компанії, і вирішити її можна за допомогою перегляду звітів. Які переваги надає календарний звіт дзвінків?
- ви можете дізнатися, коли надходить максимальна кількість звернень;
- вдається зрозуміти, в який час доби абоненти краще реагують на пропозиції від операторів;
- є можливість уникнути надмірного навантаження і незадоволення клієнтів, які не змогли дозвонитися та отримати цікаву інформацію;
- можна скласти оптимальний графік для персоналу, щоб в пікові години, дні та тижні на роботу виходило більше людей, а в інший час можна було обмежитися мінімумом і не платити за присутність співробітника в офісі.
Переваги статистики дзвінків ви оціните вже через 1-2 тижні, коли побачите, що оператори не сидять без справи, а клієнти оперативно отримують відповіді на свої питання та роблять замовлення, збільшуючи ваш прибуток. Як переглянути календарний звіт? Достатньо увійти в додаток і перейти в відповідний розділ особистого кабінету. Залежно від ситуації можна відобразити зведену таблицю за 24 години, за 7 днів, за місяць або інший період.