Бізнес говорить мовою цифр. І ведення звітності для будь-якого департаменту компанії є обов'язковим, адже на підставі цих даних власник чи керівництво можуть оцінювати результативність, виправляти недоліки роботи та планувати подальші стратегії.
Такі аналітичні інструменти для оцінки роботи з клієнтами та рівня клієнтського сервісу компанії пропонує наша CRM із вбудованою телефонією.
В інтерфейсі CRM передбачена зручна панель моніторингу для керівників та власників бізнесу. В ній вже є інтегрованими всі основні інструменти для створення звітів, а дані роботи з клієнтами вивантажуються в режимі реального часу.
Це просто та зручно для всіх ланок компанії:
- Менеджери отримують можливість формувати звіти про свою роботу на підставі внесених даних та уникати помилок, які можливі при ручному складанні звітів.
- Керівники департаментів або відділів можуть оцінювати роботу з клієнтами кожного співробітника та отримувати актуальну інформацію про те, хто потребує більшого навантаження, хто виконує свої обов'язки неефективно, а хто заслуговує на заохочення за сумлінну роботу.
- Для вищої ланки компанії можливість складати звіти та бачити повну картину клієнтського сервісу - це ключ до розробки майбутніх стратегій. Ви отримуєте інформацію про роботу компанії з клієнтами в упорядкованому, точному та розгорнутому вигляді.
Аналітичні інструменти CRM із вбудованою телефонією охоплюють:
- Статистику приросту клієнтів та лідів;
- Статистику взаємодії менеджерів з клієнтами на сайті або в телефонній комунікації;
- Дані про продажі;
- Аналітику клієнтських звернень та карток клієнтів для формування портрета цільової аудиторії.
Все це дозволить вам швидко та точно реагувати на результати роботи підрозділів та співробітників, вибудовувати стратегії, приймати рішення про навантаження та заохочення/покарання співробітників. І все це - в єдиному інтерфейсі, без необхідності використовувати окремі програмні продукти для генерування звітів та вивантаження статистики.