Бізнес говорить мовою цифр. І ведення звітності для будь-якого департаменту компанії є обов'язковим, адже на підставі цих даних власник чи керівництво можуть оцінювати результативність, виправляти недоліки роботи та планувати подальші стратегії.
Такі аналітичні інструменти для оцінки роботи з клієнтами та рівня клієнтського сервісу компанії пропонує наша CRM із вбудованою телефонією.
В інтерфейсі CRM передбачена зручна панель моніторингу для керівників та власників бізнесу. В ній вже є інтегрованими всі основні інструменти для створення звітів, а дані роботи з клієнтами вивантажуються в режимі реального часу.
Все це дозволить вам швидко та точно реагувати на результати роботи підрозділів та співробітників, вибудовувати стратегії, приймати рішення про навантаження та заохочення/покарання співробітників. І все це - в єдиному інтерфейсі, без необхідності використовувати окремі програмні продукти для генерування звітів та вивантаження статистики.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз