Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Аналітичні інструменти та звіти

Аналітичні інструменти та звіти

Бізнес говорить мовою цифр. І ведення звітності для будь-якого департаменту компанії є обов'язковим, адже на підставі цих даних власник чи керівництво можуть оцінювати результативність, виправляти недоліки роботи та планувати подальші стратегії.

Аналітичні звіти
Аналітичні звіти

Такі аналітичні інструменти для оцінки роботи з клієнтами та рівня клієнтського сервісу компанії пропонує наша CRM із вбудованою телефонією.

В інтерфейсі CRM передбачена зручна панель моніторингу для керівників та власників бізнесу. В ній вже є інтегрованими всі основні інструменти для створення звітів, а дані роботи з клієнтами вивантажуються в режимі реального часу.

Це просто та зручно для всіх ланок компанії:
Це просто та зручно для всіх ланок компанії:
  • Менеджери отримують можливість формувати звіти про свою роботу на підставі внесених даних та уникати помилок, які можливі при ручному складанні звітів.
  • Керівники департаментів або відділів можуть оцінювати роботу з клієнтами кожного співробітника та отримувати актуальну інформацію про те, хто потребує більшого навантаження, хто виконує свої обов'язки неефективно, а хто заслуговує на заохочення за сумлінну роботу.
  • Для вищої ланки компанії можливість складати звіти та бачити повну картину клієнтського сервісу - це ключ до розробки майбутніх стратегій. Ви отримуєте інформацію про роботу компанії з клієнтами в упорядкованому, точному та розгорнутому вигляді.
Аналітичні інструменти CRM із вбудованою телефонією охоплюють:
Аналітичні інструменти CRM із вбудованою телефонією охоплюють:
  • Статистику приросту клієнтів та лідів
  • Статистику взаємодії менеджерів з клієнтами на сайті або в телефонній комунікації
  • Дані про продажі
  • Аналітику клієнтських звернень та карток клієнтів для формування портрета цільової аудиторії

Все це дозволить вам швидко та точно реагувати на результати роботи підрозділів та співробітників, вибудовувати стратегії, приймати рішення про навантаження та заохочення/покарання співробітників. І все це - в єдиному інтерфейсі, без необхідності використовувати окремі програмні продукти для генерування звітів та вивантаження статистики.

Наші продукти

Також цікаво

Візуалізація воронок продажів
15.09.2023
Візуалізація воронок продажів

Створення ефективної воронки продажів і послідовне ведення по її витках клієнта - це запорука успіху. З інструментом візуалізації воронок продажів у CRM з вбудованою телефонією від IPTel - це реально!

Читати ще
Зберігання історії клієнтської взаємодії
15.09.2023
Зберігання історії клієнтської взаємодії

CRM із вбудованою телефонією від IPTel дозволяє не лише вести клієнтську базу даних з повною інформацією про клієнтів, їх контактними даними й додатковими примітками, але й зберігати всю історію взаємодії з кожним клієнтом.

Бібліотека історії клієнтської взаємодії дає можливість керівництву компанії та відповідальним за комунікацію співробітникам швидко отримувати доступ до:

  • інформації про замовлення клієнтів;
  • даних про взаємодію клієнтів з компанією (звернення за допомогою сайту, дзвінки, електронні листи тощо);
  • результатів взаємодії (наприклад, зроблена купівля);
  • приміткам та коментарям, зроблених менеджерами;
  • всім документам, що стосуються клієнта та його історії: рахункам, актам, договорам, відправленим комерційним пропозиціям.

Все це працює на користь персоналізації клієнтського досвіду. Ви та ваші співробітники отримуєте зручний інструмент для подальшої комунікації, розробки індивідуальних пропозицій для клієнтів, підвищення лояльності та мотивації клієнтів.

Історія клієнтської взаємодії дозволяє знизити ризики помилок у комунікації з клієнтами, допомагає менеджерам покращити клієнтський сервіс та підвищити реноме компанії в очах клієнтів.

Вам більше не доведеться збирати інформацію про кожного клієнта по крихтах із нотаток, історії листування в месенджерах, електронної пошти чи коментарів менеджерів. Все зібрано в одному місці, а відповідальні співробітники отримують доступ до інформації про клієнта саме в той момент, коли вона їм потрібна.

Інтегрована в CRM історія взаємодії з клієнтами - це можливість підвищити рівень клієнтського сервісу та збільшити продажі коштом роботи з кожним клієнтом персоналізовано.

Читати ще
Інтеграція з вебформами вашого сайту
15.09.2023
Інтеграція з вебформами вашого сайту

Наявність форм зворотнього зв'язку на сайті допомагає компаніям швидше налагодити зв'язок з клієнтами, які зацікавлені в їх товарах чи послугах. Але ручна обробка запитів, які оформлені за допомогою вебформ на сайті може призвести одразу до декількох проблем:

  • Затримки комунікації через велике навантаження на менеджерів, відповідальних за зворотний зв'язок.
  • Помилки внаслідок "людського фактора" - коли менеджер вручну допускає помилки в контактній інформації клієнта та, як наслідок, не може потім швидко з ним зв'язатися.

Функція вивантаження вебформ вашого сайту в CRM від IPTel допоможе вам уникнути цих помилок.

Завдяки ретельно продуманим механізмам вивантаження ваш вебсайт, лендінг чи інтернет-магазин на платформі маркетплейсів зможе працювати ще ефективніше! Ви отримуєте автоматизоване рішення для оперативної передачі інформації про клієнтські запити, яке дозволить:

  • Швидко обробляти заявки;
  • Підвищувати лояльність клієнтів;
  • Уникати помилок ручного вивантаження вебформ.

Ми пропонуємо вам скористатися можливістю інтеграції всіх вебформ із сайту в CRM: форм зворотних дзвінків, коментарів, форм для оформлення замовлення. А вбудована телефонія CRM від IPTel дозволить відразу ж налаштовувати комунікацію з клієнтами в єдиному інтерфейсі. Ви можете створювати форми зворотного дзвінка, які під час заповнення будуть оброблені системою, і потім CRM автоматично набере номер відповідального співробітника або відділу та зв'яже з ними клієнта.

Робота з вебформами буде ще ефективнішою, якщо ви використовуєте функцію їх інтеграції у вашу CRM.

Читати ще
Бібліотека шаблонів та документів
15.09.2023
Бібліотека шаблонів та документів

Документообіг може ускладнити роботу будь-якої компанії. Водночас точність складання документів є обов'язковою. Договори, рахунки-фактури, накладні - кожен з цих документів потребує часу та кваліфікації для складання

Читати ще