Створюйте картки клієнтів в CRM для телеграм, зберігайте історію комунікацій та відповідайте на повідомлення прямо з CRM Iptel інтегрованою з Telegram
Завдяки інноваційним технологіям IPTel, ви можете створити єдину ефективну екосистему для роботи з клієнтами на основі інтеграції Telegram з вашою CRM та інструментами телефонії. Що дає інтеграція телефонії та CRM в Телеграм?
1. Збільшення швидкості обробляння клієнтських звернень, адже вся робота проходить в єдиному, інтегрованому просторі.
2. Більше можливостей зв’язуватися з клієнтами завдяки доданим дзвінкам в месенджері та Телеграм чатам для спілкування текстом.
3. Миттєвий обмін даними між Телеграм та CRM.
Отримуйте одразу інформацію про потенційного клієнта на мобільний телефон при зверненні чи зробленому дзвінку.
Розширюйте свої можливості стати ближче до клієнтів з інтеграцією Telegram та CRM від IPTel. Хочете дізнатися більше? Зв’яжіться з нами та замовте демо версію послуги!
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз