Створюйте картки клієнтів в CRM для телеграм, зберігайте історію комунікацій та відповідайте на повідомлення прямо з CRM Iptel інтегрованою з Telegram
Розширюйте власні можливості для ефективного зв’язку з клієнтами за допомогою чатів для спілкування Телеграм у поєднанні з просунутими функціями телефонії для бізнесу від IPTel.
Телеграм є чи не найпопулярнішим месенджером в Україні, отже його варто залучити для комунікації. Але окремо підключити Telegram – неефективно, адже вашим менеджерам доведеться витрачати зайвий час на роботу в месенджері, а потім переносити дані щодо контактів до CRM чи засобів телефонії. До того потрібно буде розібратися, як скопіювати дані Telegram до CRM, де Telegram зберігає файли, налаштувати ефективну роботу з цим інструментом, вести звітність щодо ефективності Телеграм боту для переписки тощо.
Завдяки інноваційним технологіям IPTel, ви можете створити єдину ефективну екосистему для роботи з клієнтами на основі інтеграції Telegram з вашою CRM та інструментами телефонії. Що дає інтеграція телефонії та CRM в Телеграм?
1. Збільшення швидкості обробляння клієнтських звернень, адже вся робота проходить в єдиному, інтегрованому просторі.
2. Більше можливостей зв’язуватися з клієнтами завдяки доданим дзвінкам в месенджері та Телеграм чатам для спілкування текстом.
3. Миттєвий обмін даними між Телеграм та CRM.
Розгляньмо, що може інтеграція Telegram з CRM від наших фахівців!
Наша інтеграція дає змогу кільком людям обробляти повідомлення клієнта одночасно, отримувати інформацію щодо клієнтських карток та запитів. Навіть більше, ви можете як закріплювати певні чати з клієнтами за одним менеджером, або надсилати їх в загальну групу, щоб новий запит міг підхопити вільний оператор.
Ви можете вести листування з клієнтами просто в CRM, а вони отримуватимуть ваші повідомлення миттєво в своєму Телеграмі.
Прискорюйте спілкування та інформуйте клієнтів миттєво завдяки автоматизованим шаблонам відповідей та ШІ-ботам, які вестимуть розмову за вас у пікові години чи під час зайнятості операторів.
Більше не треба шукати, як зберегти історію Telegram чи скролити переписки — всі дані будуть автоматично зберігатися в хмарі та ви отримаєте доступ до них звідусюди. Додатково це ще й можливість аналізувати спілкування в Телеграм та створювати звіти щодо ефективності роботи.
З Телеграм-ботами ви зможете автоматично розсилати нагадування про платежі, строки оплат, назначені візити, або форс-мажори будь-якій кількості клієнтів одночасно. Замість довгих обдзвонювань — повідомлення в Telegram, що надійдуть миттєво.
Отримуйте одразу інформацію про потенційного клієнта на мобільний телефон при зверненні чи зробленому дзвінку.
Розширюйте свої можливості стати ближче до клієнтів з інтеграцією Telegram та CRM від IPTel. Хочете дізнатися більше? Зв’яжіться з нами та замовте демо версію послуги!
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз