Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Інтеграція IPtel з Telegram

Модуль інтеграції з Telegram

Створюйте картки клієнтів в CRM для телеграм, зберігайте історію комунікацій та відповідайте на повідомлення прямо з CRM Iptel інтегрованою з Telegram
<h2>Використовуйте телеграм-чати для спілкування з клієнтами з інтеграцією з IPTel</h2>

Використовуйте телеграм-чати для спілкування з клієнтами з інтеграцією з IPTel

Розширюйте власні можливості для ефективного зв’язку з клієнтами за допомогою чатів для спілкування Телеграм у поєднанні з просунутими функціями телефонії для бізнесу від IPTel.
<h2>Телеграм бот для переписки з клієнтом: варто чи не варто його залучати?</h2>

Телеграм бот для переписки з клієнтом: варто чи не варто його залучати?

Телеграм є чи не найпопулярнішим месенджером в Україні, отже його варто залучити для комунікації. Але окремо підключити Telegram – неефективно, адже вашим менеджерам доведеться витрачати зайвий час на роботу в месенджері, а потім переносити дані щодо контактів до CRM чи засобів телефонії. До того потрібно буде розібратися, як скопіювати дані Telegram до CRM, де Telegram зберігає файли, налаштувати ефективну роботу з цим інструментом, вести звітність щодо ефективності Телеграм боту для переписки тощо.
<h2>Зробіть використання боту для переписки Телеграм максимально ефективним!</h2>

Зробіть використання боту для переписки Телеграм максимально ефективним!

Завдяки інноваційним технологіям IPTel, ви можете створити єдину ефективну екосистему для роботи з клієнтами на основі інтеграції Telegram з вашою CRM та інструментами телефонії. Що дає інтеграція телефонії та CRM в Телеграм?

1. Збільшення швидкості обробляння клієнтських звернень, адже вся робота проходить в єдиному, інтегрованому просторі.

2. Більше можливостей зв’язуватися з клієнтами завдяки доданим дзвінкам в месенджері та Телеграм чатам для спілкування текстом.

3. Миттєвий обмін даними між Телеграм та CRM.


 
<h3>Найкращі можливості від оптимізації CRM для Телеграм &mdash; від IPTel</h3>

Найкращі можливості від оптимізації CRM для Телеграм — від IPTel

Розгляньмо, що може інтеграція Telegram з CRM від наших фахівців!
<h3>Єдиний простір для сумісної роботи з повідомленнями клієнтів</h3>

Єдиний простір для сумісної роботи з повідомленнями клієнтів

Наша інтеграція дає змогу кільком людям обробляти повідомлення клієнта одночасно, отримувати інформацію щодо клієнтських карток та запитів. Навіть більше, ви можете як закріплювати певні чати з клієнтами за одним менеджером, або надсилати їх в загальну групу, щоб новий запит міг підхопити вільний оператор.
<h3>Листування та спілкування між клієнтами та фахівцями чи між співробітниками без телефону</h3>

Листування та спілкування між клієнтами та фахівцями чи між співробітниками без телефону

Ви можете вести листування з клієнтами просто в CRM, а вони отримуватимуть ваші повідомлення миттєво в своєму Телеграмі.
<h3>Залучення ботів для чатів Телеграм та шаблонів розмов</h3>

Залучення ботів для чатів Телеграм та шаблонів розмов

Прискорюйте спілкування та інформуйте клієнтів миттєво завдяки автоматизованим шаблонам відповідей та ШІ-ботам, які вестимуть розмову за вас у пікові години чи під час зайнятості операторів.
<h3>Найкращі інструменти для аналітики та збереження даних</h3>

Найкращі інструменти для аналітики та збереження даних

Більше не треба шукати, як зберегти історію Telegram чи скролити переписки — всі дані будуть автоматично зберігатися в хмарі та ви отримаєте доступ до них звідусюди. Додатково це ще й можливість аналізувати спілкування в Телеграм та створювати звіти щодо ефективності роботи.
<h3>Автоматизація нагадувань про платежі чи відвідування</h3>

Автоматизація нагадувань про платежі чи відвідування

З Телеграм-ботами ви зможете автоматично розсилати нагадування про платежі, строки оплат, назначені візити, або форс-мажори будь-якій кількості клієнтів одночасно. Замість довгих обдзвонювань — повідомлення в Telegram, що надійдуть миттєво.
<h3>Поєднання з системою автодозвону &mdash; це можливість отримувати інформацію про потенційних клієнтів</h3>

Поєднання з системою автодозвону — це можливість отримувати інформацію про потенційних клієнтів

Отримуйте одразу інформацію про потенційного клієнта на мобільний телефон при зверненні чи зробленому дзвінку.

Розширюйте свої можливості стати ближче до клієнтів з інтеграцією Telegram та CRM від IPTel. Хочете дізнатися більше? Зв’яжіться з нами та замовте демо версію послуги!

Наші продукти

Інтеграція IPtel з Telegram
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Інтеграція IPtel з Telegram
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Інтеграція IPtel з Telegram
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще