Усі дзвінки, повідомлення та розсилки — у єдиній системі. Швидке реагування, контроль усіх філій, менше ручної роботи — більше врожаю в продажах.
Ваша команда не губиться в комунікаціях, партнери швидше отримують відповіді, а керівництво бачить реальну картину в цифрах і діях.
Автоматичний розподіл дзвінків і збереження історії звернень дають змогу обробити більше запитів без додаткових навантажень на працівників.
Автообдзвони, повідомлення та розсилки запускаються автоматично. Працівники не витрачають час на ручні нагадування чи однотипні дзвінки.
Статистика щодо дзвінків, кількість контактів за кожним напрямом, завантаженість операторів — усе зібрано в одному кабінеті.
Завдяки омніканальності ви можете спілкуватися через дзвінки, месенджери або email в одній системі. Жодна зміна графіка або замовлення не залишиться без відповіді чи підтвердження.
Наша техпідтримка допоможе налаштувати
систему під потреби вашого бізнесу.
Запис і збереження кожної розмови для аналізу складних ситуацій, навчання персоналу й захисту від претензій.
Моніторинг активності менеджерів у режимі реального часу — бачите, хто скільки дзвонить, кому і з яким результатом.
Підтримка кількох номерів і філій, завдяки яким легко масштабуватись разом із ростом компанії.
Автоматична маршрутизація звернень через IVR та черги без переведень і плутанини.
Звернення з усіх регіонів — в одній системі. Ідеально для компаній із розгалуженою мережею.
Фіксація кожного контакту: важливі дзвінки не загубляться, а будуть враховані в роботі.
Дзвінки за заданим сценарієм для інформування про доставку, зборів чи зміну умов співпраці.
Автоматичне з'єднання з оператором або програвання голосових повідомлень — залежно від реакції абонента.
Звільнення менеджерів від рутинної роботи — вони займаються справді важливими задачами.
Миттєве сповіщення про зміни: ціни, графіки, новини без участі персоналу.
Інтерактивні повідомлення з IVR — клієнт може підтвердити отримання або відповісти прямо в дзвінку.
Збір зворотного зв’язку в автоматичному режимі — зручно, швидко та прозоро.
Історія дзвінків, файли, коментарі — в єдиній картці контакту. Більше жодних загублених деталей.
Можливість сегментувати клієнтську базу для персональних комунікацій і точних розсилок.
Інтеграція з телефонією та звітністю — усе для зручної та результативної роботи менеджерів.
Визначає настрій, ключові слова та порушення скриптів для об’єктивної оцінки розмов.
Допомагає виявити емоційне вигорання менеджерів ще до того, як воно вплине на клієнтів.
Показує повторювані запити клієнтів та дає змогу коригувати сценарії та зменшити навантаження.
Запис і збереження кожної розмови для аналізу складних ситуацій, навчання персоналу й захисту від претензій.
Моніторинг активності менеджерів у режимі реального часу — бачите, хто скільки дзвонить, кому і з яким результатом.
Підтримка кількох номерів і філій, завдяки яким легко масштабуватись разом із ростом компанії.
Автоматична маршрутизація звернень через IVR та черги без переведень і плутанини.
Звернення з усіх регіонів — в одній системі. Ідеально для компаній із розгалуженою мережею.
Фіксація кожного контакту: важливі дзвінки не загубляться, а будуть враховані в роботі.
Дзвінки за заданим сценарієм для інформування про доставку, зборів чи зміну умов співпраці.
Автоматичне з'єднання з оператором або програвання голосових повідомлень — залежно від реакції абонента.
Звільнення менеджерів від рутинної роботи — вони займаються справді важливими задачами.
Миттєве сповіщення про зміни: ціни, графіки, новини без участі персоналу.
Інтерактивні повідомлення з IVR — клієнт може підтвердити отримання або відповісти прямо в дзвінку.
Збір зворотного зв’язку в автоматичному режимі — зручно, швидко та прозоро.
Історія дзвінків, файли, коментарі — в єдиній картці контакту. Більше жодних загублених деталей.
Можливість сегментувати клієнтську базу для персональних комунікацій і точних розсилок.
Інтеграція з телефонією та звітністю — усе для зручної та результативної роботи менеджерів.
Визначає настрій, ключові слова та порушення скриптів для об’єктивної оцінки розмов.
Допомагає виявити емоційне вигорання менеджерів ще до того, як воно вплине на клієнтів.
Показує повторювані запити клієнтів та дає змогу коригувати сценарії та зменшити навантаження.
Завдяки IP-телефонії та автообдзвонам можна одночасно комунікувати з десятками відділень — централізовано та без затримок.
Завдяки єдиній історії звернень менеджери швидко орієнтуються в питаннях, а клієнти не повторюють усе заново.
Здійснюйте автообдзвін водіїв або менеджерів за маршрутами, нагадуйте про зміни в графіку — усе це через IPTel.
Дізнайтеся, які результати отримали наші клієнти подібної ніші
Кількість оброблених заявок
Збільшення продажів
Збільшення продуктивності
Залишилися запитання?
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз