Веб-телефон - використання різних типів термінальних пристроїв
Телефонія для бізнесу в її сучасній формі відкриває безмежні можливості. Безліч технологій, інструментів і функцій допоможе вам максимально збільшити кількість телефонних процесів в офісі та поза ним.
У той же час вибір кінцевих пристроїв для керування телефонним зв'язком може викликати плутанину. Їх дуже багато, і кожен дає певні переваги. Тому, якщо вам необхідно забезпечити максимальну ефективність телефонного зв'язку, краще звернутися за допомогою до професіоналів. У нашій компанії ви зможете підібрати найкращі варіанти пристроїв для телефонного зв'язку вашої компанії. Зокрема, ми готові надати вам найкращі варіанти для таких пристроїв, як:
- IP-телефони,
- Програмні телефони,
- Веб-телефони,
- Аналогові телефони,
- Мобільні телефони,
- Спеціалізовані рішення для секретарів і директорів компаній.
Що робить ці кінцеві точки унікальними?
IP-телефони – Функціональність без проблем
IP-телефонія – це не просто тренд. Сьогодні офіс без термінального пристрою такого типу виглядає як мінімум несерйозно. І все це тільки тому, що IP-телефони не вимагають виділених телефонних ліній, працюють від підключення до Інтернету, використовують якісне та швидкісне програмне забезпечення та мають багато функцій, недоступних мобільним та аналоговим пристроям зв’язку. Завдяки IP-телефонам ви не тільки зменшите витрати на оплату телефонних рахунків, але й оптимізуєте час, витрачений на обробку дзвінків, зможете записувати розмови з клієнтами, відстежувати продуктивність співробітників і просто забезпечите офіс якісним зв'язком. Функціональність, економія ресурсів компанії, презентабельність - все це IP телефони.
Програмні телефони з гарнітурою. Ваші співробітники’ Комфорт і ефективність
Ваші співробітники розриваються між роботою за ноутбуком і відповіддю на дзвінки клієнтів? Хочете, щоб відділ працював як справжній кол-центр, чи організовуєте безпосередньо кол-центр? Все це вимагає особливого виду телефонного обладнання. Наша компанія допоможе підібрати, встановити та використовувати програмні телефони з гарнітурою. Це особливо корисно для компаній, де працівникам потрібно спілкуватися з клієнтами та одночасно використовувати комп’ютер для пошуку інформації чи введення даних. Софтфон просто одягається на вухо, як гарнітура hands-free, і забезпечує повноцінний телефонний зв'язок. Без втрати продуктивності. Оперативне реагування на дзвінки. Задоволені клієнти. Усе це є результатом впровадження програмних телефонів.
Веб-телефон допомагає керувати дзвінками з веб-переглядача
Бажаєте телефонію в офіс, яка працює лише з браузера? Ні проводів, ні телефонних ліній, ні рахунків, ні обслуговування! Ваш веб-телефон у браузері вже забезпечує стабільне з’єднання, якщо у вас хороше з’єднання з Інтернетом. Крім того, ви можете додатково використовувати численні функції такого пристрою, такі як аналітика дзвінків, звіти та динаміка розмов.
Аналогові телефони, нескінченна класика в новій версії
Якщо ви не готові відмовитися від старих добрих аналогових номерів, давайте зробимо їх сучаснішими! Наші технології VoIP допоможуть вам перетворити стандартний аналоговий зв'язок у сучасну IP-АТС з усіма її перевагами. Залишайтеся вірними старим цифрам! Зробіть телефонію своєю сильною стороною навіть без оновлень телефонії. Ми пропонуємо оптимізацію телефонії за мінімальну вартість.
Мобільний зв'язок. Можливість для працівників бути на зв’язку будь-де
Чи багато ваших співробітників працюють на місці? При цьому їм потрібно залишатися на зв'язку з офісом і клієнтами? Давайте зробимо більше, ніж просто підключимо їх до мобільного оператора! Всі їхні мобільні дзвінки будуть надходити в CRM і ICS, щоб забезпечити не тільки правильний розподіл і переадресацію, але і запис розмов, моніторинг якості роботи, відстеження проблем і т. д. Крім того, наявність єдиного мобільного номера з голосовим зв'язком вітання та пересилання - це престижно!
Телефон секретаря. Отримайте додаткові функції для максимальної ефективності
Секретар завжди нерозривно пов'язаний з телефонією. Навіть у найменшому офісі телефон секретаря ломиться від дзвінків! Як щодо надання вашому секретарю функцій, які заощадять час і підвищать ефективність? Телефон із додатковою панеллю кнопок моніторингу телефону, можливістю налаштування автовідповідача чи голосового повідомлення, записом розмов та іншими функціями вирішить проблему завантаженості співробітників.