Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Веб-телефон - використання різних типів термінальних пристроїв

Веб-телефон - використання різних типів термінальних пристроїв

Телефонія для бізнесу в її сучасній формі відкриває безмежні можливості. Одна з таких - функція переадресації дзвінків. Проте безліч технологій, інструментів і функцій допоможе вам максимально збільшити кількість телефонних процесів в офісі та поза ним.

Вибір термінальних пристроїв
Вибір термінальних пристроїв

У той же час вибір кінцевих пристроїв для керування телефонним зв'язком може викликати плутанину. Їх дуже багато, і кожен дає певні переваги. Тому, якщо вам необхідно забезпечити максимальну ефективність телефонного зв'язку, краще звернутися за допомогою до професіоналів. У нашій компанії ви зможете підібрати найкращі варіанти пристроїв для телефонного зв'язку вашої компанії. Зокрема, ми готові надати вам найкращі варіанти для таких пристроїв, як:

  • IP-телефони
  • Програмні телефони
  • Веб-телефони
  • Аналогові телефони
  • Мобільні телефони
  • Спеціалізовані рішення для секретарів і директорів компаній
IP-телефони – Функціональність без проблем
IP-телефони – Функціональність без проблем

IP-телефонія – це не просто тренд. Сьогодні офіс без термінального пристрою такого типу виглядає як мінімум несерйозно. І все це тільки тому, що IP-телефони не вимагають виділених телефонних ліній, працюють від підключення до Інтернету, використовують якісне та швидкісне програмне забезпечення та мають багато функцій, недоступних мобільним та аналоговим пристроям зв’язку. Завдяки IP-телефонам ви не тільки зменшите витрати на оплату телефонних рахунків, але й оптимізуєте час, витрачений на обробку дзвінків, зможете записувати розмови з клієнтами, відстежувати продуктивність співробітників і просто забезпечите офіс якісним зв'язком. Функціональність, економія ресурсів компанії, презентабельність - все це IP телефони.

Програмні телефони з гарнітурою. Ваші співробітники’ Комфорт і ефективність
Програмні телефони з гарнітурою. Ваші співробітники’ Комфорт і ефективність

Ваші співробітники розриваються між роботою за ноутбуком і відповіддю на дзвінки клієнтів? Хочете, щоб відділ працював як справжній кол-центр, чи організовуєте безпосередньо кол-центр? Все це вимагає особливого виду телефонного обладнання. Наша компанія допоможе підібрати, встановити та використовувати програмні телефони з гарнітурою. Це особливо корисно для компаній, де працівникам потрібно спілкуватися з клієнтами та одночасно використовувати комп’ютер для пошуку інформації чи введення даних. Софтфон просто одягається на вухо, як гарнітура hands-free, і забезпечує повноцінний телефонний зв'язок. Без втрати продуктивності. Оперативне реагування на дзвінки. Задоволені клієнти. Усе це є результатом впровадження програмних телефонів.

Веб-телефон допомагає керувати дзвінками з веб-переглядача
Веб-телефон допомагає керувати дзвінками з веб-переглядача

Бажаєте телефонію в офіс, яка працює лише з браузера? Ні проводів, ні телефонних ліній, ні рахунків, ні обслуговування! Ваш веб-телефон у браузері вже забезпечує стабільне з’єднання, якщо у вас хороше з’єднання з Інтернетом. Крім того, ви можете додатково використовувати численні функції такого пристрою, такі як аналітика дзвінків, звіти та динаміка розмов.

Аналогові телефони, нескінченна класика в новій версії
Аналогові телефони, нескінченна класика в новій версії

Якщо ви не готові відмовитися від старих добрих аналогових номерів, давайте зробимо їх сучаснішими! Наші технології VoIP допоможуть вам перетворити стандартний аналоговий зв'язок у сучасну IP-АТС з усіма її перевагами. Залишайтеся вірними старим цифрам! Зробіть телефонію своєю сильною стороною навіть без оновлень телефонії. Ми пропонуємо оптимізацію телефонії за мінімальну вартість.

Мобільний зв'язок. Можливість для працівників бути на зв’язку будь-де
Мобільний зв'язок. Можливість для працівників бути на зв’язку будь-де

Чи багато ваших співробітників працюють на місці? При цьому їм потрібно залишатися на зв'язку з офісом і клієнтами? Давайте зробимо більше, ніж просто підключимо їх до мобільного оператора! Всі їхні мобільні дзвінки будуть надходити в CRM і ICS, щоб забезпечити не тільки правильний розподіл і переадресацію, але і запис розмов, моніторинг якості роботи, відстеження проблем і т. д. Крім того, наявність єдиного мобільного номера з голосовим зв'язком вітання та пересилання - це престижно!

Телефон секретаря. Отримайте додаткові функції для максимальної ефективності
Телефон секретаря. Отримайте додаткові функції для максимальної ефективності

Секретар завжди нерозривно пов'язаний з телефонією. Навіть у найменшому офісі телефон секретаря ломиться від дзвінків! Як щодо надання вашому секретарю функцій, які заощадять час і підвищать ефективність? Телефон із додатковою панеллю кнопок моніторингу телефону, можливістю налаштування автовідповідача чи голосового повідомлення, записом розмов та іншими функціями вирішить проблему завантаженості співробітників.

Наші продукти

Веб-телефон - використання різних типів термінальних пристроїв
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Веб-телефон - використання різних типів термінальних пристроїв
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Веб-телефон - використання різних типів термінальних пристроїв
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Веб-телефон - використання різних типів термінальних пристроїв
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще