Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Зберігання історії клієнтської взаємодії

Зберігання історії клієнтської взаємодії

CRM із вбудованою телефонією від IPTel дозволяє не лише вести клієнтську базу даних з повною інформацією про клієнтів, їх контактними даними й додатковими примітками, але й зберігати всю історію взаємодії з кожним клієнтом.

Бібліотека історії клієнтської взаємодії дає можливість керівництву компанії та відповідальним за комунікацію співробітникам швидко отримувати доступ до:

  • інформації про замовлення клієнтів;
  • даних про взаємодію клієнтів з компанією (звернення за допомогою сайту, дзвінки, електронні листи тощо);
  • результатів взаємодії (наприклад, зроблена купівля);
  • приміткам та коментарям, зроблених менеджерами;
  • всім документам, що стосуються клієнта та його історії: рахункам, актам, договорам, відправленим комерційним пропозиціям.

Все це працює на користь персоналізації клієнтського досвіду. Ви та ваші співробітники отримуєте зручний інструмент для подальшої комунікації, розробки індивідуальних пропозицій для клієнтів, підвищення лояльності та мотивації клієнтів.

Історія клієнтської взаємодії дозволяє знизити ризики помилок у комунікації з клієнтами, допомагає менеджерам покращити клієнтський сервіс та підвищити реноме компанії в очах клієнтів.

Вам більше не доведеться збирати інформацію про кожного клієнта по крихтах із нотаток, історії листування в месенджерах, електронної пошти чи коментарів менеджерів. Все зібрано в одному місці, а відповідальні співробітники отримують доступ до інформації про клієнта саме в той момент, коли вона їм потрібна.

Інтегрована в CRM історія взаємодії з клієнтами - це можливість підвищити рівень клієнтського сервісу та збільшити продажі коштом роботи з кожним клієнтом персоналізовано.

Наші продукти

Зберігання історії клієнтської взаємодії
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Зберігання історії клієнтської взаємодії
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Зберігання історії клієнтської взаємодії
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще

Також цікаво

Візуалізація воронок продажів
15.09.2023
Візуалізація воронок продажів
Створення ефективної воронки продажів і послідовне ведення по її витках клієнта - це запорука успіху. З інструментом візуалізації воронок продажів у CRM з вбудованою телефонією від IPTel - це реально!
Читати ще
Інтеграція з вебформами вашого сайту
15.09.2023
Інтеграція з вебформами вашого сайту
Наявність форм зворотнього зв'язку на сайті допомагає компаніям швидше налагодити зв'язок з клієнтами, які зацікавлені в їх товарах чи послугах. Але ручна обробка запитів, які оформлені за допомогою вебформ на сайті може призвести одразу до д...
Читати ще
Аналітичні інструменти та звіти
15.09.2023
Аналітичні інструменти та звіти
Бізнес говорить мовою цифр. І ведення звітності для будь-якого департаменту компанії є обов'язковим, адже на підставі цих даних власник чи керівництво можуть оцінювати результативність, виправляти недоліки роботи та планувати подальші стратегії.
Читати ще
Бібліотека шаблонів та документів
15.09.2023
Бібліотека шаблонів та документів
Документообіг може ускладнити роботу будь-якої компанії. Водночас точність складання документів є обов'язковою. Договори, рахунки-фактури, накладні - кожен з цих документів потребує часу та кваліфікації для складання
Читати ще