IPTel забезпечує роботу контакт-центрів
під час блекаутів та у пікові навантаження.
Сертифікація ISO 27001
Хмара / сервер /гібрид
99,8%
до 3х хвилин
Перемикання на резерв за лічені секунди
Дата-центри класу TIER III+ опція розміщення в середовищі з КСЗІ
Забезпечуємо дублювання провайдерів, резервні SIP-транки, алгоритми маршрутизації у разі відмови.
Безперервність роботи контакт-центру навіть під час локальних збоїв у системі або сховищах.
Ми готуємося до збоїв заздалегідь. Регулярно створюємо резервні копії та перевіряємо відновлення на практиці. Проводимо планові DR-тести двох типів: швидкі «настільні» репетиції по ролях і технічні тренування з реальним перемиканням на інший майданчик та поверненням назад.
Для процесів, де навіть хвилини простою критичні, доступне онлайн-дублювання. Архітектура може бути активно-пасивною або активно-активною: у разі збою перемикання відбувається автоматично або напівавтоматично. Підтримуємо варіанти
з 2–3+ вузлами.
Дізнайтесь більше про цю опцію у наших менеджерів
Для клієнтів, що орендують GSM-шлюзи, ми забезпечуємо безперебійність роботи за рахунок стійкої системи резервного живлення та Інтернету в наших офісах. Це подовжує роботу голосових сервісів під час тривалих блекаутів і дає час на безпечне перемикання.
Ми регулярно моніторимо сервери, напрями зв’язку та ключові показники якості дзвінків. Автосповіщення ще до помітного збою перемикають трафік на резерв і запускають роботу інженерів за інструкціями.
Завдяки прямим угодам з українськими операторами питання закриваємо напряму — без черг у підтримці.
Ваші дані завжди захищені під час передачі та зберігання.
На транспорті використовуємо TLS 1.2+/SIP over TLS і SRTP (AES-256). У зберіганні — AES-256 для записів і чутливої інформації. Доступна пауза запису для озвучення конфіденційних даних (наприклад, платіжних реквізитів). Доступ регулюємо ролями та правами з аудитом дій.
IPTel має чинний сертифікат ISO/IEC 27001 (система управління інформаційною безпекою). У межах сертифікації охоплено: розробку, надання та підтримку платформи в хмарних та серверних середовищах; керування ризиками, контроль доступу, резервне копіювання, реагування на інциденти та безперервне вдосконалення.
Для забезпечення стабільності та безперервності роботи наша підтримка географічно розподілена, а кожен менеджер забезпечений системами резервного живлення, зв’язку та доступу до мережі. Це дозволяє залишатися на зв’язку навіть під час повітряних тривог і блекаутів.
Протестуйте систему та налаштуйте
необхідний функціонал безоплатно, щоб
впевнитися, що система дійсно відповідає
вашим потребам.
Залишилися запитання?
Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз