0 800 756 777

Безперервний зв’язок,
навіть під час війни

IPTel забезпечує роботу контакт-центрів
під час блекаутів та у пікові навантаження.

img
img

Сертифікація ISO 27001

Хмара / сервер /гібрид

Що забезпечуємо?

Висока доступність системи

99,8%

Відновлення з резервної копії

до хвилин

Опція онлайн-дублювання

Перемикання на резерв за лічені секунди

Архітектура стійкості IPTel

Дата-центри в Україні, ЄС та США

Дата-центри класу TIER III+ опція розміщення в середовищі з КСЗІ

Відмовостійка мережа без єдиної точки відмови

Забезпечуємо дублювання провайдерів, резервні SIP-транки, алгоритми маршрутизації у разі відмови.

Архітектура без критичних вузлів

Безперервність роботи контакт-центру навіть під час локальних збоїв у системі або сховищах.

Що забезпечує стійкість

Резервування та аварійне відновлення
Резервування та аварійне відновлення

Ми готуємося до збоїв заздалегідь. Регулярно створюємо резервні копії та перевіряємо відновлення на практиці. Проводимо планові DR-тести двох типів: швидкі «настільні» репетиції по ролях і технічні тренування з реальним перемиканням на інший майданчик та поверненням назад.
 

Онлайн-дублювання
Онлайн-дублювання

Для процесів, де навіть хвилини простою критичні, доступне онлайн-дублювання. Архітектура може бути активно-пасивною або активно-активною: у разі збою перемикання відбувається автоматично або напівавтоматично. Підтримуємо варіанти 
з 2–3+ вузлами.

Дізнайтесь більше про цю опцію у наших менеджерів

Енергетична стійкість
Енергетична стійкість

Для клієнтів, що орендують GSM-шлюзи, ми забезпечуємо безперебійність роботи за рахунок стійкої системи резервного живлення та Інтернету в наших офісах. Це подовжує роботу голосових сервісів під час тривалих блекаутів і дає час на безпечне перемикання.

Онлайн моніторинг  та проактивна підтримка
Онлайн моніторинг та проактивна підтримка

Ми регулярно моніторимо сервери, напрями зв’язку та ключові показники якості дзвінків. Автосповіщення ще до помітного збою перемикають трафік на резерв і запускають роботу інженерів за інструкціями. 

Завдяки прямим угодам з українськими операторами питання закриваємо напряму — без черг у підтримці.

Шифрування  та захист даних
Шифрування та захист даних

Ваші дані завжди захищені під час передачі та зберігання. 
На транспорті використовуємо TLS 1.2+/SIP over TLS і SRTP (AES-256). У зберіганні — AES-256 для записів і чутливої інформації. Доступна пауза запису для озвучення конфіденційних даних (наприклад, платіжних реквізитів). Доступ регулюємо ролями та правами з аудитом дій.

Сертифікації
Сертифікації

IPTel має чинний сертифікат ISO/IEC 27001 (система управління інформаційною безпекою). У межах сертифікації охоплено: розробку, надання та підтримку платформи в хмарних та серверних середовищах; керування ризиками, контроль доступу, резервне копіювання, реагування на інциденти та безперервне вдосконалення.

Команда підтримки, що не «випадає»
Команда підтримки, що не «випадає»

Для забезпечення стабільності та безперервності роботи наша підтримка географічно розподілена, а кожен менеджер забезпечений системами резервного живлення, зв’язку та доступу до мережі. Це дозволяє залишатися на зв’язку навіть під час повітряних тривог і блекаутів.

Дізнайтеся враження
інших
від роботи з IPTel

img
img
Virtus

Ми залишилися дуже задоволені роботою компанії IPTel. Фахівці виконали величезний обсяг роботи, інтегрувавши в роботу нашого центру сучасне програмне забезпечення та систему телефонії, а також організували аналітику роботи кол-центру. Такі рішення дозволили обробляти запити від пацієнтів клініки в 2-3 рази швидше і підвищити якість обслуговування.

Transship

Для нас як для судноплавної компанії, питання налагодження зв'язку між філіями, розташованими в різних країнах, та співробітниками є надзвичайно актуальним. IPTel провела велику роботу з інтеграції наявних аналогових АТС, а також впровадила сучасну IP-телефонію в технічних відділах, де це було необхідно. При цьому факси, які ми використовували в якості каналів зв'язку, залишилися доступними. Окремо варто відзначити рішення, яке дозволило об'єднати в одну мережу більше 7 філій в 3 країнах і дало можливість дзвонити всередині корпоративної телефонної мережі безкоштовно, а не витрачати час і гроші на міжнародний зв'язок.

SunPro

Поганий зв'язок у місці розташування нашого заводу з переробки соняшнику завжди був для нас величезною проблемою. Звернувшись до фахівців компанії, ми її вирішили. Усі технічні проблеми, пов'язані із забезпеченням внутрішнього та мобільного зв'язку для співробітників, були вирішені в найкоротші терміни і за доступною ціною. Ми були настільки задоволені співпрацею, що коли прийшов час відкривати наші філії в інших місцях, ми відразу ж звернулися до компанії і довірили їй створення телефонної інфраструктури на нових промислових об'єктах.

Interrior+

Ми дуже вдячні компанії за їх роботу. Завдяки тому, що ми впровадили кол-центр на 100 співробітників із системою автоматичного дзвінка, ми змогли значно знизити витрати на дзвінки між філіями в різних країнах та максимально оптимізувати роботу працівників — рутинні дзвінки перестали відбирати час, що також вплинуло на зниження плинності кадрів, адже вигорання більше не є проблемою на роботі.

Cartrack

Ми дуже вдячні компанії за їх роботу. Завдяки тому, що ми впровадили кол-центр на 100 співробітників із системою автоматичного дзвінка, ми змогли значно знизити витрати на дзвінки між філіями в різних країнах та максимально оптимізувати роботу працівників — рутинні дзвінки перестали відбирати час, що також вплинуло на зниження плинності кадрів, адже вигорання більше не є проблемою на роботі.

Money4you

Робота з боргами клієнтів є невід’ємною частиною діяльності нашої компанії. Монотонна робота стомлює працівників, і незалежно від того, наскільки добре працює оператор, його швидкість все одно значно поступається швидкості робота. Розуміючи це, ми звернулися до IPTel із запитом організувати центр обробки дзвінків із системою предиктивного автоматичного дзвінка та передачею рутинних дзвінків із нагадуванням про борг роботом. В результаті інтеграції з нашою базою ми звільнили від монотонної роботи понад 20 співробітників, збільшили кількість дзвінків утричі та зменшили витрати на комунікаційних операторів у чотири рази. Все було зроблено швидко та за доступною ціною.

ЗЕВС

Центр охоронних технологій "ЗЕВС" – гарант безпеки, благополуччя та вашого спокою.

img

Спробуйте 14 днів
безкоштовно

Протестуйте систему та налаштуйте
необхідний функціонал безоплатно, щоб
впевнитися, що система дійсно відповідає
вашим потребам.

Поширенні запитання

Сервіс працює від резервного живлення/інтернету або перемикається на резервний майданчик. Ви продовжуєте приймати дзвінки та працювати з системою.
В Україні, ЄС або США — залежно від вашого вибору та вимог комплаєнсу. Можливе розміщення у середовищі з КСЗІ.
Узгоджуємо індивідуально. За результатами наших DR-тестів типове відновлення займає до ~3 хв.
Так. У зберіганні — AES-256, у передачі — TLS 1.2+/SRTP. Є пауза запису для конфіденційних даних.
Залежить від індивідуальних домовленостей. Про тестування відновлення, а також демо процесу ви можете домовитись залишивши заявку на демо на нашому сайті.
Оновлення системи відбуваються регулярно, графік та методи оновлень налаштовані таким чином, щоб не впливати на вашу роботу з системою.

Залишилися запитання?

Зателефонуйте мені

Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше

Мінімум 3 символи alert icon
Введіть дійсний номер телефону alert icon
succesfull request icon
Заявку успішно надіслано!

Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.

Ой, щось не так

Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам як найшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз