Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Інтеграція з CRM

Інтеграція з CRM

Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в геометричній прогресії, якщо телефонія та система управління клієнтами діятимуть заодно на благо вашої компанії.

Оперуйте дзвінками та клієнтською інформацією на сайті
Оперуйте дзвінками та клієнтською інформацією на сайті

Основне завдання телефонії – це підтримання ефективної комунікації з клієнтами. Швидкість обробки дзвінків, створення єдиної клієнтської бази, ведення переговорів з будь-яких питань – це вимагає інформаційної підтримки. Ви можете інтегрувати базу даних із клієнтських форм зворотного зв'язку на сайті з телефонією. Ведіть єдиний довідник контактів, забезпечуйте доступ до нього всім співробітникам, і керуйте процесами ще ефективніше!

Зробіть доступ до ваших співробітників простіше: віджет дзвінка для клієнтів
Зробіть доступ до ваших співробітників простіше: віджет дзвінка для клієнтів

Для багатьох клієнтів здійснити телефонний дзвінок непросто. Набагато зручніше, якщо співробітники компанії самі передзвонюють клієнтові! Таке рішення реалізувати дуже просто! Встановіть наш віджет на сайті, і зв'язуйтеся з клієнтами миттєво. Як це працює?

  • Клієнт заповнює форму зворотного зв'язку на сайті.
  • Система автоматично набирає номер телефону, зазначений у формі зворотного зв'язку.
  • Автоматизація процесів відразу з'єднує клієнта з вільним співробітником.

Припиніть втрачати клієнтів через погано налаштований коллбек! Зробіть зворотний зв'язок своїм сильним боком! 

Чому це зручно для клієнтів?
Чому це зручно для клієнтів?
  • Немає потреби витрачати гроші на дзвінок до вашої компанії.
  • Співробітники самі зв'язуються з клієнтом.
  • Миттєвий результат при зверненні.
  • Для тих, хто не любить телефонних дзвінків, це вихід.
Переваги для бізнесу
Переваги для бізнесу
  • Ви не втрачаєте тих клієнтів, які не схильні дзвонити самі
  • Ви показуєте, що йдете в ногу з технологіями
  • Ви показуєте, що звернення до вас є престижним
  • Ви можете миттєво реагувати на дзвінки та знизити втрати конверсії.
Переваги наших рішень для інтеграції телефонії з CRM
Переваги наших рішень для інтеграції телефонії з CRM

Загалом, використання віджетів на сайті, що інтегрують CRM та телефонію, це можливість зробити ваш імідж сучасним, актуальним, що піклується про клієнтів. А якщо говорити про сервіс інтеграції CRM від IPTel, то ви отримуєте більше, ніж просто віджет для дзвінків клієнтам безпосередньо з сайту.

Ми не використовуємо власний брендинг для позначок на віджеті. Ваш віджет – ваші правила. Зробіть його яскравою та помітною частиною веб-сайту, використовуйте корпоративні кольори та символіку, задіяйте те, чого немає у конкурентів. Ваш callback-віджет відразу зверне увагу клієнтів. 

Крім того, є й не такі очевидні переваги, які ви можете оцінити при співпраці з нами:
Професійний підхід

Ми завжди пропонуємо те, що підходить кожному окремому клієнту.

Швидка інтеграція CRM.

Наші фахівці зроблять все максимально швидко, щоб ви не втрачали клієнтів.

Постійно на зв'язку

Наша техпідтримка завжди готова допомогти вам!

Впроваджуємо ПЗ

Ми не лише надаємо послуги інтеграції CRM та телефонії, але й навчаємо правильному поводженню з ПЗ.

З нами ви зможете знизити кількість не прийнятих дзвінків та збільшити продажі за рахунок сучасного інструменту взаємодії з клієнтами.

Наші продукти

Інтеграція з CRM
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Інтеграція з CRM
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Інтеграція з CRM
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще