Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з компанією? Увімкніть сценарії обробки вхідних дзвінків! Наша компанія використовує досвід американських фахівців, що дозволяє підвищити ефективність телефонних дзвінків компанії. У нас є готові рішення для вашого бізнесу, у тому числі наступні варіанти обробки телефонних дзвінків.
Правила організації часу
Використовуйте голосові сповіщення про години роботи вашої компанії. Це дозволяє клієнту керувати своїм часом, а не чекати на відповідь у неробочий час, слухаючи гудки або нав'язливі мелодії. Інформуйте клієнтів та покажіть їм свою повагу до правил таймінгу.
Розумне голосове меню
Голосове меню - незамінна річ для компаній, де в телефонних розмовах беруть участь відразу кілька відділів. Налаштуйте функціональне голосове меню, щоб ваші клієнти могли одразу ж переключитися на відповідального співробітника. Заощаджуйте час секретаря й оптимізуйте роботу відділів, позбувшись неактуальних дзвінків. І, звичайно, зробіть спілкування зі співробітниками зручним для клієнтів за допомогою розумного голосового меню.
Переадресація дзвінків компетентним співробітникам
Професійне ставлення приваблює клієнтів і підвищує їхню лояльність. Правильно налаштуйте переадресацію клієнтів до співробітників, які компетентні в питаннях, які їх цікавлять. Це не тільки економить час, а й підвищує лояльність до компанії, оскільки клієнт одразу розуміє, що вони зацікавлені в ньому.
7 Сценаріїв розподілу дзвінків у черзі
Оптимізація навантаження на співробітників також є одним із способів підвищення ефективності роботи компанії. Використання сценаріїв розподілу викликів допоможе вам знизити навантаження на деякі відділи та прийняти максимальну кількість дзвінків. Ви можете використовувати різні сценарії приймання дзвінків, наприклад:
- Передача дзвінків у черзі співробітнику, який отримав найменшу кількість викликів за зміну;
- Приймання дзвінків у черзі з випадковим розподілом по співробітниках;
- Встановлення пріоритету приймання дзвінків для певних співробітників компанії.
Таких сценаріїв безліч, і ми використовуємо найефективніші з них для налаштування телефонії в компанії, орієнтуючись на специфіку бізнесу, кількість співробітників та інші фактори.
Інтеграція імен клієнтів у CRM
Погодьтеся, вас тішить, коли при дзвінку до вас одразу звертаються на ім'я. Вашим клієнтам також сподобається такий підхід та підвищить їх інтерес до вас. Для цього слід використовувати такий сценарій обробки дзвінків як інтеграція телефонних контактів з CRM. Під час первинного дзвінка співробітники з'ясовують ім'я клієнта та заносять його до бази даних. Коли той самий клієнт телефонує повторно, він одразу чує, що його називають на ім'я, і розуміє, що компанія зацікавлена в ньому. Відповідно, і з його боку інтерес до компанії зростає. Звертайтеся до клієнтів на ім'я, і ви зможете збільшити продажі на 80%!
Запис інформаційних повідомлень професійним диктором
За допомогою голосу, інтонації та акцентів ви можете впливати на рішення клієнтів. Використовуйте цю можливість! Інформаційні повідомлення, записані професійними дикторами, підвищують імовірність того, що клієнт під час прослуховування прийме потрібне вам рішення. Ми пропонуємо вам використовувати живу людську мову, а не запис роботизованого автовідповідача, щоб у клієнтів виникали тільки приємні асоціації з вашою компанією. Ви точно зможете отримати більше повторних дзвінків від клієнтів після прослуховування інформаційних повідомлень, записаних професійним диктором.
Переваги використання наших сценаріїв розподілу дзвінків
Усі сценарії обробки викликів, які ми пропонуємо, пройшли перевірку часом та показали свою ефективність. Ми аналізуємо вашу діяльність та підбираємо індивідуальні рішення, які покажуть результат саме для вашого бізнесу. Повне налаштування, налагодження, навчання співробітників роботі зі сценаріями обробки дзвінків, а також технічна підтримка у будь-який час. Це те, що ви отримуєте в <назва компанії>.