Ведення сучасного бізнесу неминуче пов'язане з грамотною організацією комунікації з клієнтами, партнерами, співробітниками. Тому важливо розглядати правильно всі доступні інструменти та правильно впроваджувати їх у бізнес. Аналітика дзвінків — один із найефективніших інструментів, за допомогою якого можна покращити стратегічне планування становлення, розвитку, масштабування бізнесу, а також покращення якості аналізу взаємодії з клієнтами. Аналіз вхідних дзвінків дозволяє не залучати для цієї рутинної і одночасно досить складної задачі людські ресурси, а вивільняти їх для більш творчих чи складних процесів, які ще не має можливості автоматизувати або це виявляється недоцільним через особливу специфіку. Правильний аналіз телефонної розмови через спеціальну систему телефонії для офісу дозволяє оптимізувати конверсію, підвищити релевантність клієнтів і, відповідно, збільшити прибуток. Додатково також можемо виділити інструмент - панель супервайзера, який покращує якість комунікації між співробітниками та керівником.
Аналітика телефонних дзвінків — це не та частина оптимізації бізнесу, яку варто упускати. Інтеграція системи аналітики дзвінків через IP телефонію дозволяє одночасно вирішити низку завдань, які практично виявляються принципово важливими. Тобто автоматизація цього процесу за допомогою спеціальної системи — це не просто модні тенденції, а справді ефективний інструмент для збирання статистики та планування подальших стратегій розвитку. Тим більше добре показує себе цей інструмент в умовах постійно введених даних, що змінюються, у обраній ніші діяльності, коли доводиться максимально швидко адаптуватися під зміни на тлі зміщення акцентів цільової аудиторії або появи більш серйозних конкурентів на ринку.
Таким чином, з огляду на всі перелічені аспекти, аналітика телефонних дзвінків дозволяє з точністю до 97% отримувати важливі статистичні дані у форматі готових зведених таблиць. Вони можуть видаватися системою у будь-якому зручному для користувача форматі.
Аналітика дзвінків за напрямками дозволяє якісно сегментувати всю базу даних. Залежно від вибраного програмного забезпечення, користувач такої системи мовної аналітики має функції для налаштування статистики за індивідуальними критеріями. За бажанням можна окремі категорії дзвінків тегувати. Це економить час і людські ресурси при складанні вибірки.
Інтеграція системи аналітики дзвінків здійснюється зазвичай у кілька кліків. Для цього можна використовувати готові рішення або замовити розробку унікального ПЗ. Залежно від специфіки бізнесу та пріоритетів користувача.
За бажанням можна задіяти код заміни, який дозволяє отримувати дані не лише за дзвінками, а й за будь-якими діями користувача на сайті. Аж до руху мишкою.
Розпізнавання слів — це важлива опція у спеціальному програмному забезпечення для аналізу телефонної розмови за будь-яких позаштатних ситуацій, коли клієнт незадоволений обслуговуванням і його потрібно утримати. Для цього необхідно точно розібратися в ситуації, щоб унеможливити, зокрема, підступи конкурентів.
Це справді вигідна інвестиція, яка принесе очікуване збільшення прибутку та дозволить грамотно розвивати бізнес навіть за дуже жорсткої конкуренції у вибраній ніші. Головне – вибрати такий інструмент правильно. Для цього враховуються такі критерії, як простота інтеграції на платформу та подальше налаштування, оптимізації. Все має бути чітко та безперебійно працюючим і не викликати проблем у співробітників під час використання. Залежно від конкретних цілей і завдань необхідно правильно підібрати набір функцій, якими оснащується система мовної аналітики. Якщо в перспективі планується масштабування бізнесу, то будуть потрібні відповідні дії і в аналізі вхідних дзвінків. Тому краще відразу вибирати те програмне забезпечення, яке гнучко адаптується під мінливі вимоги та умови.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз