Будь-яка компанія нагадує музичний інструмент, який потрібно налаштувати правильно, щоб отримати гарну мелодію. Один із ключових факторів успіху – раціональний розподіл часу та зусиль співробітників. Спростити та прискорити виконання поточних завдань дозволяють Інтернет телефону та сучасні CRM, але їхнього функціоналу може бути недостатньо для організації робочого процесу. Віджет callback та дзвінок по кліку – гранично простий, але дуже корисний сервіс, за допомогою якого вдається відмовитися від ручного введення номерів і зробити комунікацію не тільки швидкою, а й комфортною.
Що таке Click to Call? Це спеціальна функція, яка інтегрується в прикладне програмне забезпечення організації (у тому числі в ERP і 1С) або певну веб-сторінку і дозволяє співробітникам спілкуватися з абонентами всередині компанії або з клієнтами по натисканню іконки телефону. Список абонентів ви визначаєте самі, а очікування на з'єднання завдяки використанню IP телефонії складає всього пару секунд. Менеджерам не доводиться шукати, а потім вводити вручну кожен номер чи копіювати та вставляти його в софтфон програму – достатньо зробити один клік, щоб вирішити якесь питання з колегою чи поспілкуватися з клієнтом. Підключення опції дзвінок по кліку позбавляє персонал від непотрібних дій, що позитивно позначається не тільки на продуктивності праці, а й на моральному стані працівників – їм не доводиться день у день виконувати ті самі рутинні дії.
Інтеграція опції Click to Call актуальна для компаній будь-якого формату та спеціалізації. Великим фірмам вона допомагає уникнути витоку персональних даних клієнтів, налагодити роботу кол-центру, реалізувати масштабні проекти, забезпечивши комунікацію співробітників із різних департаментів. Малому та середньому бізнесу дзвінок по кліку дозволяє домогтися зростання продуктивності і максимально використовувати наявних співробітників без ризику професійного вигоряння (працівник займається дійсно важливими питаннями, а не звіркою і набором номерів).
Інтегрувати сервіс Click to Call можна для оптимізації комунікацій будь-якого формату. Дзвінки по кліку здійснюються в різних варіаціях – можна зробити дзвінок на звичайний телефон або за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Досягнення максимальної фінансової віддачі – першочергове завдання для будь-якої компанії, і для цього дуже важливо налагодити спілкування співробітників між собою та з клієнтами. Дзвінок по кліку – це легкий у реалізації і доступний за ціною інструмент для бізнесу, який:
Сервіс моментального виклику на кліку радує не тільки зручністю використання, але і простотою підключення. Щоб почати користуватися цією опцією, необхідно:
На додаток до підключення IP телефонії через надійного провайдера власнику або керівнику компанії слід подбати про інтеграцію опції Click to Call. Спеціальне програмне забезпечення дозволяє здійснювати дзвінки без зайвих дій – достатньо натиснути на піктограму телефону. Завдяки цій функції вдається ефективно використовувати робочий час, позбавити менеджерів додаткових проблем і при цьому убезпечити себе від крадіжки відомостей із клієнтської бази.
Наш цифровий продукт може підключатися до будь-якої корпоративної CRM, а також ERP або системи 1С, допомагаючи оптимізувати взаємодію між співробітниками та зменшити кількість переривань. Підключити функцію дзвінок на кліку ви можете прямо зараз, натиснувши на відповідну кнопку на сайті або зателефонувавши за номером
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз