0 800 756 777
Функціонал

Дзвінок за кліком

image not found

Будь-яка компанія нагадує музичний інструмент, який потрібно налаштувати правильно, щоб отримати гарну мелодію. Один із ключових факторів успіху – раціональний розподіл часу та зусиль співробітників. Спростити та прискорити виконання поточних завдань дозволяють Інтернет телефону та сучасні CRM, але їхнього функціоналу може бути недостатньо для організації робочого процесу. Віджет callback та дзвінок по кліку – гранично простий, але дуже корисний сервіс, за допомогою якого вдається відмовитися від ручного введення номерів і зробити комунікацію не тільки швидкою, а й комфортною.

зміст

Функція Click to Call

Що таке Click to Call? Це спеціальна функція, яка інтегрується в прикладне програмне забезпечення організації (у тому числі в ERP і 1С) або певну веб-сторінку і дозволяє співробітникам спілкуватися з абонентами всередині компанії або з клієнтами по натисканню іконки телефону. Список абонентів ви визначаєте самі, а очікування на з'єднання завдяки використанню IP телефонії складає всього пару секунд. Менеджерам не доводиться шукати, а потім вводити вручну кожен номер чи копіювати та вставляти його в софтфон програму – достатньо зробити один клік, щоб вирішити якесь питання з колегою чи поспілкуватися з клієнтом. Підключення опції дзвінок по кліку позбавляє персонал від непотрібних дій, що позитивно позначається не тільки на продуктивності праці, а й на моральному стані працівників – їм не доводиться день у день виконувати ті самі рутинні дії.

Функція Click to Call Завдання, які вирішує опція дзвінок після натискання

Інтеграція опції Click to Call актуальна для компаній будь-якого формату та спеціалізації. Великим фірмам вона допомагає уникнути витоку персональних даних клієнтів, налагодити роботу кол-центру, реалізувати масштабні проекти, забезпечивши комунікацію співробітників із різних департаментів. Малому та середньому бізнесу дзвінок по кліку дозволяє домогтися зростання продуктивності і максимально використовувати наявних співробітників без ризику професійного вигоряння (працівник займається дійсно важливими питаннями, а не звіркою і набором номерів).

Завдання, які вирішує опція дзвінок після натискання
Основні цілі підключення дзвінка за натисканням:
Скорочення часу з моменту прийняття рішення про дзвінок до безпосереднього спілкування з колегами та клієнтами
Збільшення коефіцієнта внутрішніх та зовнішніх взаємодій
Відмову від ручного набору на користь автоматизованих викликів
Попередження промислового шпигунства
Інтеграція Click to Call

Інтегрувати сервіс Click to Call можна для оптимізації комунікацій будь-якого формату. Дзвінки по кліку здійснюються в різних варіаціях – можна зробити дзвінок на звичайний телефон або за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

Інтеграція Click to Call Переваги функції дзвінок по кліку для бізнесу

Досягнення максимальної фінансової віддачі – першочергове завдання для будь-якої компанії, і для цього дуже важливо налагодити спілкування співробітників між собою та з клієнтами. Дзвінок по кліку – це легкий у реалізації і доступний за ціною інструмент для бізнесу, який:

  • Заощаджує час та нерви співробітників, адже для обговорення робочих питань з колегою, начальником чи клієнтом достатньо зробити один клік і почекати, доки співрозмовник не відповість на дзвінок.
  • Допомагає убезпечити себе від крадіжки найціннішого для будь-якої компанії – клієнтської бази. Не рідкість, коли наймані спеціалісти копіюють телефони замовників, щоб потім продати конкурентам або використати для побудови власного бізнесу після звільнення. При підключенні нашого цифрового продукту ризик крадіжки унеможливлюється, адже ви можете просто приховати контакти від неуповноважених осіб.
  • Без проблем інтегрується з Rkeeper, Bitrix, SalesDrive, pipedrive та іншими популярними СРМ. Після підключення сервісу дзвінки можна здійснювати безпосередньо із системи керування.
  • Знижує показник переривань робочого процесу. Завдяки комунікації безпосередньо із СРМ, 1С або ERP персонал не витрачає дорогоцінний час на перемикання між пристроями та додатками. В результаті мінімізується можливість відволікання на інші завдання, і вся увага співробітників спрямована на вирішення поставлених завдань.
Переваги функції дзвінок по кліку для бізнесу Як підключити та налаштувати сервіс Click to Call

Сервіс моментального виклику на кліку радує не тільки зручністю використання, але і простотою підключення. Щоб почати користуватися цією опцією, необхідно:

  • Визначитися, хто зі співробітників зможе активувати дзвінки на кліку.
  • Вирішити, де буде іконка телефону – залежно від особливостей бізнесу це може бути сторінка сайту, корпоративна CRM, система 1С або ERP.
  • Подати запит на підключення програмного забезпечення, розробленого з урахуванням актуальних потреб бізнесу.
  • Виконати вказівки наших спеціалістів з інтеграції функції.
  • Увійти в налаштування та вказати оптимальні параметри роботи сервісу дзвінок по кліку – є можливість формувати та коригувати список менеджерів, які здійснюватимуть вихідні дзвінки, а також визначати контакти для зв'язку. Окрему увагу слід приділити безпеці – якщо не хочете, щоб персонал мав доступ до номерів клієнтів та партнерів, їх можна приховати.
Як підключити та налаштувати сервіс Click to Call Висновки

На додаток до підключення IP телефонії через надійного провайдера власнику або керівнику компанії слід подбати про інтеграцію опції Click to Call. Спеціальне програмне забезпечення дозволяє здійснювати дзвінки без зайвих дій – достатньо натиснути на піктограму телефону. Завдяки цій функції вдається ефективно використовувати робочий час, позбавити менеджерів додаткових проблем і при цьому убезпечити себе від крадіжки відомостей із клієнтської бази.

Наш цифровий продукт може підключатися до будь-якої корпоративної CRM, а також ERP або системи 1С, допомагаючи оптимізувати взаємодію між співробітниками та зменшити кількість переривань. Підключити функцію дзвінок на кліку ви можете прямо зараз, натиснувши на відповідну кнопку на сайті або зателефонувавши за номером

0 800 756 777.

 

Висновки

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Програмне забезпечення для дзвінків в один клік ⬆️ IPTel Зображення № 1

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Програмне забезпечення для дзвінків в один клік ⬆️ IPTel Зображення № 2

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Програмне забезпечення для дзвінків в один клік ⬆️ IPTel Зображення № 3

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Програмне забезпечення для дзвінків в один клік ⬆️ IPTel Зображення № 4

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Травневі оновлення в IPTel: нові тарифи, редизайн сайту та посилення функціоналу

Наступна стаття

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз