Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Дзвінок за кліком

Дзвінок за кліком

Будь-яка компанія нагадує музичний інструмент, який потрібно налаштувати правильно, щоб отримати гарну мелодію. Один із ключових факторів успіху – раціональний розподіл часу та зусиль співробітників. Спростити та прискорити виконання поточних завдань дозволяють Інтернет телефону та сучасні CRM, але їхнього функціоналу може бути недостатньо для організації робочого процесу. Віджет callback та дзвінок по кліку – гранично простий, але дуже корисний сервіс, за допомогою якого вдається відмовитися від ручного введення номерів і зробити комунікацію не тільки швидкою, а й комфортною.

Функція Click to Call
Функція Click to Call

Що таке Click to Call? Це спеціальна функція, яка інтегрується в прикладне програмне забезпечення організації (у тому числі в ERP і 1С) або певну веб-сторінку і дозволяє співробітникам спілкуватися з абонентами всередині компанії або з клієнтами по натисканню іконки телефону. Список абонентів ви визначаєте самі, а очікування на з'єднання завдяки використанню IP телефонії складає всього пару секунд. Менеджерам не доводиться шукати, а потім вводити вручну кожен номер чи копіювати та вставляти його в софтфон програму – достатньо зробити один клік, щоб вирішити якесь питання з колегою чи поспілкуватися з клієнтом. Підключення опції дзвінок по кліку позбавляє персонал від непотрібних дій, що позитивно позначається не тільки на продуктивності праці, а й на моральному стані працівників – їм не доводиться день у день виконувати ті самі рутинні дії.

Завдання, які вирішує опція дзвінок після натискання
Завдання, які вирішує опція дзвінок після натискання

Інтеграція опції Click to Call актуальна для компаній будь-якого формату та спеціалізації. Великим фірмам вона допомагає уникнути витоку персональних даних клієнтів, налагодити роботу кол-центру, реалізувати масштабні проекти, забезпечивши комунікацію співробітників із різних департаментів. Малому та середньому бізнесу дзвінок по кліку дозволяє домогтися зростання продуктивності і максимально використовувати наявних співробітників без ризику професійного вигоряння (працівник займається дійсно важливими питаннями, а не звіркою і набором номерів).

Основні цілі підключення дзвінка за натисканням:
Скорочення часу з моменту прийняття рішення про дзвінок до безпосереднього спілкування з колегами та клієнтами
Збільшення коефіцієнта внутрішніх та зовнішніх взаємодій
Відмову від ручного набору на користь автоматизованих викликів
Попередження промислового шпигунства
Інтеграція Click to Call
Інтеграція Click to Call

Інтегрувати сервіс Click to Call можна для оптимізації комунікацій будь-якого формату. Дзвінки по кліку здійснюються в різних варіаціях – можна зробити дзвінок на звичайний телефон або за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

Переваги функції дзвінок по кліку для бізнесу
Переваги функції дзвінок по кліку для бізнесу

Досягнення максимальної фінансової віддачі – першочергове завдання для будь-якої компанії, і для цього дуже важливо налагодити спілкування співробітників між собою та з клієнтами. Дзвінок по кліку – це легкий у реалізації і доступний за ціною інструмент для бізнесу, який:

  • Заощаджує час та нерви співробітників, адже для обговорення робочих питань з колегою, начальником чи клієнтом достатньо зробити один клік і почекати, доки співрозмовник не відповість на дзвінок.
  • Допомагає убезпечити себе від крадіжки найціннішого для будь-якої компанії – клієнтської бази. Не рідкість, коли наймані спеціалісти копіюють телефони замовників, щоб потім продати конкурентам або використати для побудови власного бізнесу після звільнення. При підключенні нашого цифрового продукту ризик крадіжки унеможливлюється, адже ви можете просто приховати контакти від неуповноважених осіб.
  • Без проблем інтегрується з Rkeeper, Bitrix, SalesDrive, pipedrive та іншими популярними СРМ. Після підключення сервісу дзвінки можна здійснювати безпосередньо із системи керування.
  • Знижує показник переривань робочого процесу. Завдяки комунікації безпосередньо із СРМ, 1С або ERP персонал не витрачає дорогоцінний час на перемикання між пристроями та додатками. В результаті мінімізується можливість відволікання на інші завдання, і вся увага співробітників спрямована на вирішення поставлених завдань.
Як підключити та налаштувати сервіс Click to Call
Як підключити та налаштувати сервіс Click to Call

Сервіс моментального виклику на кліку радує не тільки зручністю використання, але і простотою підключення. Щоб почати користуватися цією опцією, необхідно:

  • Визначитися, хто зі співробітників зможе активувати дзвінки на кліку.
  • Вирішити, де буде іконка телефону – залежно від особливостей бізнесу це може бути сторінка сайту, корпоративна CRM, система 1С або ERP.
  • Подати запит на підключення програмного забезпечення, розробленого з урахуванням актуальних потреб бізнесу.
  • Виконати вказівки наших спеціалістів з інтеграції функції.
  • Увійти в налаштування та вказати оптимальні параметри роботи сервісу дзвінок по кліку – є можливість формувати та коригувати список менеджерів, які здійснюватимуть вихідні дзвінки, а також визначати контакти для зв'язку. Окрему увагу слід приділити безпеці – якщо не хочете, щоб персонал мав доступ до номерів клієнтів та партнерів, їх можна приховати.
Висновки
Висновки

На додаток до підключення IP телефонії через надійного провайдера власнику або керівнику компанії слід подбати про інтеграцію опції Click to Call. Спеціальне програмне забезпечення дозволяє здійснювати дзвінки без зайвих дій – достатньо натиснути на піктограму телефону. Завдяки цій функції вдається ефективно використовувати робочий час, позбавити менеджерів додаткових проблем і при цьому убезпечити себе від крадіжки відомостей із клієнтської бази.

Наш цифровий продукт може підключатися до будь-якої корпоративної CRM, а також ERP або системи 1С, допомагаючи оптимізувати взаємодію між співробітниками та зменшити кількість переривань. Підключити функцію дзвінок на кліку ви можете прямо зараз, натиснувши на відповідну кнопку на сайті або зателефонувавши за номером

0 800 756 777.

 

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще