За допомогою інтеграції IPtel з Viber об'єднайте усі чати з усіх Viberbot у єдину екосистему, створюйте замовлення з чатів, сповіщайте клієнтів по замовленнях
Viber є дійсно «народним» месенджером, а його можливості дозволяють постійно бути на зв’язку та використовувати як сервіси миттєвих повідомлень, так і технології онлайн-дзвінків та можливості чат-ботів. Але водночас використання Viber у бізнесі має певну специфіку, адже ви залучаєте додатковий канал комунікації, дані з якого потрібно враховувати та переносити до CRM, щоб отримувати релевантну аналітику. До того ж не всі точно розуміють, як створити бізнес-чат у Вайбері, як зберігати історію повідомлень та керувати контактами в месенджері, та й що таке чат-бот взагалі.
Пропонуємо вам зручну та високоефективну можливість долучити Viber до каналів зв’язку у вашій компанії — нашу інтеграцію Viber з телефонією IPTel та нашою чи наявною у вас CRM.
Загалом, Viber є універсальним інструментом зв’язку за допомогою інтернет-технологій. Зокрема, зручними є налаштування контактів у цьому сервісі, можливості безкоштовних вхідних та вихідних дзвінків за допомогою інтернет-телефонії та чат-боти Viber. Вони стануть в пригоді бізнесам в наступних випадках:
Для миттєвого встановлення контакту з клієнтом за допомогою листування та дзвінків.
Для відправлення миттєвих сповіщень, пов’язаних з клієнтським сервісом, наприклад, нагадувань про необхідність сплати, підтвердження замовлень в інтернет-магазині, нагадуванні про запланований візит (наприклад, до салону краси чи до лікаря), сповіщення про зміни в роботі вашого бізнесу тощо.
Для приймання клієнтських звернень за допомогою додаткового каналу зв’язку: якщо клієнт не може додзвонитися вам чи не хоче комунікувати телефоном, запропонуйте йому листування з оператором в Viber.
Для автоматизації окремих процесів та операцій за допомогою чат-ботів, що замінять оператора та нададуть допомогу клієнтові.
Все це розширює потенціал вашої компанії та допомагає залишатися на зв’язку з клієнтами.
Інтеграція месенджеру Viber та вашої CRM і телефонії — це безліч нових можливостей. Пропонуємо оцінити перспективи такої інтеграції від нашої компанії.
Більше не потрібно перемикатися між вікнами окремих застосунків, щоб листуватися з клієнтами в Viber чи вносити їх дані в CRM. Інтеграція CRM та Viber дозволяє вести листування просто в CRM.
Всі листування, історії дзвінків через Viber будуть збережені у CRM та за потреби ви зможете використовувати їх для подальшої роботи, аналітики тощо.
Завдяки можливостям телефонної та текстової аналітики від IPTel ви можете вести звітність по комунікаціям з клієнтами у Вайбер та використовувати ці дані для зведеної аналітики з телефонією та CRM.
Ми допоможемо вам створити ефективних ботів в Viber та автоматизувати інформування клієнтів, розсилання рекламних повідомлень та промо, підтверджень замовлень чи інформування щодо їх статусів.
Будьте попереду конкурентів та забезпечте бездоганну комунікацію зі своїми клієнтами за допомогою інтеграції Viber із CRM та телефонією від IPTel! Ми допоможемо вам використовувати всі потужності месенджера та оптимізувати роботу з ним. Замовляйте послугу інтеграції з Viber в IPTel та отримуйте індивідуальне рішення під ваші потреби, постійну підтримку наших фахівців, та можливості масштабувати свої клієнтські відносини в майбутньому завдяки інноваціям в бізнес-телефонії.
Будьте на шаг впереди конкурентов и обеспечьте безукоризненную коммуникацию со своими клиентами при помощи интеграции CRM системы для Viber! IPTel предлагает:
Персональные решения под потребности вашей компании.
Интеграция для Вайбера со всеми современными CRM.
Инновационные услуги IP-телефонии от нашей компании для полного охвата клиентских обращений.
Простота подключения: свяжитесь с нами, и мы разработаем для вас эффективное решение в течение дня и воплотим его в жизнь.
Хотите узнать больше о возможностях интеграции CRM и Viber? Закажите демоверсию продукта в IPTel!
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз