За допомогою інтеграції IPtel з Viber об'єднайте усі чати з усіх Viberbot у єдину екосистему, створюйте замовлення з чатів, сповіщайте клієнтів по замовленнях
Viber є дійсно «народним» месенджером, а його можливості дозволяють постійно бути на зв’язку та використовувати як сервіси миттєвих повідомлень, так і технології онлайн-дзвінків та можливості чат-ботів. Але водночас використання Viber у бізнесі має певну специфіку, адже ви залучаєте додатковий канал комунікації, дані з якого потрібно враховувати та переносити до CRM, щоб отримувати релевантну аналітику. До того ж не всі точно розуміють, як створити бізнес-чат у Вайбері, як зберігати історію повідомлень та керувати контактами в месенджері, та й що таке чат-бот взагалі.
Пропонуємо вам зручну та високоефективну можливість долучити Viber до каналів зв’язку у вашій компанії — нашу інтеграцію Viber з телефонією IPTel та нашою чи наявною у вас CRM.
Загалом, Viber є універсальним інструментом зв’язку за допомогою інтернет-технологій. Зокрема, зручними є налаштування контактів у цьому сервісі, можливості безкоштовних вхідних та вихідних дзвінків за допомогою інтернет-телефонії та чат-боти Viber. Вони стануть в пригоді бізнесам в наступних випадках:
Для миттєвого встановлення контакту з клієнтом за допомогою листування та дзвінків.
Для відправлення миттєвих сповіщень, пов’язаних з клієнтським сервісом, наприклад, нагадувань про необхідність сплати, підтвердження замовлень в інтернет-магазині, нагадуванні про запланований візит (наприклад, до салону краси чи до лікаря), сповіщення про зміни в роботі вашого бізнесу тощо.
Для приймання клієнтських звернень за допомогою додаткового каналу зв’язку: якщо клієнт не може додзвонитися вам чи не хоче комунікувати телефоном, запропонуйте йому листування з оператором в Viber.
Для автоматизації окремих процесів та операцій за допомогою чат-ботів, що замінять оператора та нададуть допомогу клієнтові.
Все це розширює потенціал вашої компанії та допомагає залишатися на зв’язку з клієнтами.
Інтеграція месенджеру Viber та вашої CRM і телефонії — це безліч нових можливостей. Пропонуємо оцінити перспективи такої інтеграції від нашої компанії.
Більше не потрібно перемикатися між вікнами окремих застосунків, щоб листуватися з клієнтами в Viber чи вносити їх дані в CRM. Інтеграція CRM та Viber дозволяє вести листування просто в CRM.
Всі листування, історії дзвінків через Viber будуть збережені у CRM та за потреби ви зможете використовувати їх для подальшої роботи, аналітики тощо.
Завдяки можливостям телефонної та текстової аналітики від IPTel ви можете вести звітність по комунікаціям з клієнтами у Вайбер та використовувати ці дані для зведеної аналітики з телефонією та CRM
Ми допоможемо вам створити ефективних ботів в Viber та автоматизувати інформування клієнтів, розсилання рекламних повідомлень та промо, підтверджень замовлень чи інформування щодо їх статусів.
Будьте впереди конкурентов и обеспечьте безупречную коммуникацию со своими клиентами с помощью интеграции Viber с CRM и телефонией IPTel! Мы поможем вам использовать все возможности мессенджера и оптимизировать работу с ним. Заказывайте услугу интеграции с Viber в IPTel и получайте индивидуальное решение под ваши потребности, постоянную поддержку наших специалистов и возможности масштабировать свои клиентские отношения в будущем благодаря инновациям в бизнес-телефонии.
Будьте на шаг впереди конкурентов и обеспечьте безупречную коммуникацию со своими клиентами с помощью интеграции CRM системы для Viber! IPTel предлагает:
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз