Застосовуйте Viber в інтеграції з CRM та телефонією від IPTel
Viber є дійсно «народним» месенджером, а його можливості дозволяють постійно бути на зв’язку та використовувати як сервіси миттєвих повідомлень, так і технології онлайн-дзвінків та можливості чат-ботів. Але водночас використання Viber у бізнесі має певну специфіку, адже ви залучаєте додатковий канал комунікації, дані з якого потрібно враховувати та переносити до CRM, щоб отримувати релевантну аналітику. До того ж не всі точно розуміють, як створити бізнес-чат у Вайбері, як зберігати історію повідомлень та керувати контактами в месенджері, та й що таке чат-бот взагалі.
Пропонуємо вам зручну та високоефективну можливість долучити Viber до каналів зв’язку у вашій компанії — нашу інтеграцію Viber з телефонією IPTel та нашою чи наявною у вас CRM.
Що таке чат-бот Viber, та чому варто долучити цей інструмент до вашої клієнтської комунікації?
Загалом, Viber є універсальним інструментом зв’язку за допомогою інтернет-технологій. Зокрема, зручними є налаштування контактів у цьому сервісі, можливості безкоштовних вхідних та вихідних дзвінків за допомогою інтернет-телефонії та чат-боти Viber. Вони стануть в пригоді бізнесам в наступних випадках:
- Для миттєвого встановлення контакту з клієнтом за допомогою листування та дзвінків.
- Для відправлення миттєвих сповіщень, пов’язаних з клієнтським сервісом, наприклад, нагадувань про необхідність сплати, підтвердження замовлень в інтернет-магазині, нагадуванні про запланований візит (наприклад, до салону краси чи до лікаря), сповіщення про зміни в роботі вашого бізнесу тощо.
- Для приймання клієнтських звернень за допомогою додаткового каналу зв’язку: якщо клієнт не може додзвонитися вам чи не хоче комунікувати телефоном, запропонуйте йому листування з оператором в Viber.
- Для автоматизації окремих процесів та операцій за допомогою чат-ботів, що замінять оператора та нададуть допомогу клієнтові.
Все це розширює потенціал вашої компанії та допомагає залишатися на зв’язку з клієнтами.