0 800 756 777
Інтеграції

Інтеграція IPtel з Viber

image not found

За допомогою інтеграції IPtel з Viber об'єднайте усі чати з усіх Viberbot у єдину екосистему, створюйте замовлення з чатів, сповіщайте клієнтів по замовленнях

Зміст

Застосовуйте Viber в інтеграції з CRM та телефонією від IPTel

Viber є дійсно «народним» месенджером, а його можливості дозволяють постійно бути на зв’язку та використовувати як сервіси миттєвих повідомлень, так і технології онлайн-дзвінків та можливості чат-ботів. Але водночас використання Viber у бізнесі має певну специфіку, адже ви залучаєте додатковий канал комунікації, дані з якого потрібно враховувати та переносити до CRM, щоб отримувати релевантну аналітику. До того ж не всі точно розуміють, як створити бізнес-чат у Вайбері, як зберігати історію повідомлень та керувати контактами в месенджері, та й що таке чат-бот взагалі.

Пропонуємо вам зручну та високоефективну можливість долучити Viber до каналів зв’язку у вашій компанії — нашу інтеграцію Viber з телефонією IPTel та нашою чи наявною у вас CRM.

Читайте такожІнтеграція IPTel з KeyCRM — це дзвінки, автообдзвін та мовна аналітика просто у вікні CRM. Менеджери дзвонять у два кліки, система автоматично створює завдання на пропущені, а всі розмови — під клієнтом.

Що таке чат-бот Viber, та чому варто долучити цей інструмент до вашої клієнтської комунікації?

Загалом, Viber є універсальним інструментом зв’язку за допомогою інтернет-технологій. Зокрема, зручними є налаштування контактів у цьому сервісі, можливості безкоштовних вхідних та вихідних дзвінків за допомогою інтернет-телефонії та чат-боти Viber. Вони стануть в пригоді бізнесам в наступних випадках:

  • Для миттєвого встановлення контакту з клієнтом за допомогою листування та дзвінків.

  • Для відправлення миттєвих сповіщень, пов’язаних з клієнтським сервісом, наприклад, нагадувань про необхідність сплати, підтвердження замовлень в інтернет-магазині, нагадуванні про запланований візит (наприклад, до салону краси чи до лікаря), сповіщення про зміни в роботі вашого бізнесу тощо.

  • Для приймання клієнтських звернень за допомогою додаткового каналу зв’язку: якщо клієнт не може додзвонитися вам чи не хоче комунікувати телефоном, запропонуйте йому листування з оператором в Viber.

  • Для автоматизації окремих процесів та операцій за допомогою чат-ботів, що замінять оператора та нададуть допомогу клієнтові.

Все це розширює потенціал вашої компанії та допомагає залишатися на зв’язку з клієнтами.

Інтеграція, що поєднує найефективніші інструменти клієнтського менеджменту

Інтеграція месенджеру Viber та вашої CRM і телефонії — це безліч нових можливостей. Пропонуємо оцінити перспективи такої інтеграції від нашої компанії.
 

Інтеграція месенджеру Viber та вашої CRM і телефонії

 

Ведення листування з клієнтами та співробітниками просто в CRM

Більше не потрібно перемикатися між вікнами окремих застосунків, щоб листуватися з клієнтами в Viber чи вносити їх дані в CRM. Інтеграція CRM та Viber дозволяє вести листування просто в CRM.

Хмарне збереження повідомлень клієнтів

Всі листування, історії дзвінків через Viber будуть збережені у CRM та за потреби ви зможете використовувати їх для подальшої роботи, аналітики тощо.

Аналітика розмов у Viber зі зручною звітністю

Завдяки можливостям телефонної та текстової аналітики від IPTel ви можете вести звітність по комунікаціям з клієнтами у Вайбер та використовувати ці дані для зведеної аналітики з телефонією та CRM

Найкращі рішення, як створити бота в Viber для автоматизації роботи з клієнтами

Ми допоможемо вам створити ефективних ботів в Viber та автоматизувати інформування клієнтів, розсилання рекламних повідомлень та промо, підтверджень замовлень чи інформування щодо їх статусів.

 

Получайте все преимущества от работы с клиентами через Viber посредством интеграции от IPTel

Будьте впереди конкурентов и обеспечьте безупречную коммуникацию со своими клиентами с помощью интеграции Viber с CRM и телефонией IPTel! Мы поможем вам использовать все возможности мессенджера и оптимизировать работу с ним. Заказывайте услугу интеграции с Viber в IPTel и получайте индивидуальное решение под ваши потребности, постоянную поддержку наших специалистов и возможности масштабировать свои клиентские отношения в будущем благодаря инновациям в бизнес-телефонии.


 

Как подключить CRM к Viber: простые решения от IPTel

Будьте на шаг впереди конкурентов и обеспечьте безупречную коммуникацию со своими клиентами с помощью интеграции CRM системы для Viber! IPTel предлагает:

  • Персональные решения под потребности вашей компании.
  • Интеграция для Вайбера со всеми CRM.
  • Инновационные услуги IP-телефонии от компании для полного охвата клиентских обращений.
  • Простота подключения: свяжитесь с нами, и мы разработаем для вас эффективное решение в течение дня и воплотим его в жизнь.



 
Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Інтеграція IPtel з Viber Зображення № 2

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатися
Інтеграція IPtel з Viber Зображення № 3

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатися
Інтеграція IPtel з Viber Зображення № 4

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатися
Інтеграція IPtel з Viber Зображення № 5

Автообдзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатися

Зателефонуйте мені

Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше

Мінімум 3 символи alert icon
Введіть дійсний номер телефону alert icon
succesfull request icon

Заявку успішно надіслано!

Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.

Ой, щось не так

Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам як найшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз