0 800 756 777
Функціонал

Інтеграція IPtel з Viber

image not found

За допомогою інтеграції IPtel з Viber об'єднайте усі чати з усіх Viberbot у єдину екосистему, створюйте замовлення з чатів, сповіщайте клієнтів по замовленнях

зміст

Застосовуйте Viber в інтеграції з CRM та телефонією від IPTel

Viber є дійсно «народним» месенджером, а його можливості дозволяють постійно бути на зв’язку та використовувати як сервіси миттєвих повідомлень, так і технології онлайн-дзвінків та можливості чат-ботів. Але водночас використання Viber у бізнесі має певну специфіку, адже ви залучаєте додатковий канал комунікації, дані з якого потрібно враховувати та переносити до CRM, щоб отримувати релевантну аналітику. До того ж не всі точно розуміють, як створити бізнес-чат у Вайбері, як зберігати історію повідомлень та керувати контактами в месенджері, та й що таке чат-бот взагалі.

Пропонуємо вам зручну та високоефективну можливість долучити Viber до каналів зв’язку у вашій компанії — нашу інтеграцію Viber з телефонією IPTel та нашою чи наявною у вас CRM.

<h2>Застосовуйте Viber в інтеграції з CRM та телефонією від IPTel</h2>

Що таке чат-бот Viber, та чому варто долучити цей інструмент до вашої клієнтської комунікації?

Загалом, Viber є універсальним інструментом зв’язку за допомогою інтернет-технологій. Зокрема, зручними є налаштування контактів у цьому сервісі, можливості безкоштовних вхідних та вихідних дзвінків за допомогою інтернет-телефонії та чат-боти Viber. Вони стануть в пригоді бізнесам в наступних випадках:

  • Для миттєвого встановлення контакту з клієнтом за допомогою листування та дзвінків.
  • Для відправлення миттєвих сповіщень, пов’язаних з клієнтським сервісом, наприклад, нагадувань про необхідність сплати, підтвердження замовлень в інтернет-магазині, нагадуванні про запланований візит (наприклад, до салону краси чи до лікаря), сповіщення про зміни в роботі вашого бізнесу тощо.
  • Для приймання клієнтських звернень за допомогою додаткового каналу зв’язку: якщо клієнт не може додзвонитися вам чи не хоче комунікувати телефоном, запропонуйте йому листування з оператором в Viber.
  • Для автоматизації окремих процесів та операцій за допомогою чат-ботів, що замінять оператора та нададуть допомогу клієнтові.

Все це розширює потенціал вашої компанії та допомагає залишатися на зв’язку з клієнтами.

<h3>Що таке чат-бот Viber, та чому варто долучити цей інструмент до вашої клієнтської комунікації?</h3>

Інтеграція, що поєднує найефективніші інструменти клієнтського менеджменту

Інтеграція месенджеру Viber та вашої CRM і телефонії — це безліч нових можливостей. Пропонуємо оцінити перспективи такої інтеграції від нашої компанії. <h3>Інтеграція, що поєднує найефективніші інструменти клієнтського менеджменту</h3>

Сумісна робота з клієнтськими зверненнями

Ви отримуєте єдиний простір, де працюєте з клієнтами, їх зверненнями, контактами, дзвінками, картками та історією. Всі дані з Viber стають миттєво доступні в CRM та навпаки, а ваші агенти можуть обробляти звернення через цей месенджер сумісно, отримувати доступ до попереднього листування з клієнтами, розподіляти клієнтські звернення через Вайбер на вільних операторів чи закріплювати клієнтський чат за окремим менеджером. <h2>Сумісна робота з клієнтськими зверненнями</h2>

Ведення листування з клієнтами та співробітниками просто в CRM

Більше не потрібно перемикатися між вікнами окремих застосунків, щоб листуватися з клієнтами в Viber чи вносити їх дані в CRM. Інтеграція CRM та Viber дозволяє вести листування просто в CRM. <h3>Ведення листування з клієнтами та співробітниками просто в CRM</h3>

Хмарне збереження повідомлень клієнтів

Всі листування, історії дзвінків через Viber будуть збережені у CRM та за потреби ви зможете використовувати їх для подальшої роботи, аналітики тощо. <h3>Хмарне збереження повідомлень клієнтів</h3>

Аналітика розмов у Viber зі зручною звітністю

Завдяки можливостям телефонної та текстової аналітики від IPTel ви можете вести звітність по комунікаціям з клієнтами у Вайбер та використовувати ці дані для зведеної аналітики з телефонією та CRM. <h3>Аналітика розмов у Viber зі зручною звітністю</h3> Найкращі рішення, як створити бота в Viber для автоматизації роботи з клієнтами Ми допоможемо вам створити ефективних ботів в Viber та автоматизувати інформування клієнтів, розсилання рекламних повідомлень та промо, підтверджень замовлень чи інформування щодо їх статусів. Найкращі рішення, як створити бота в Viber для автоматизації роботи з клієнтами

Отримуйте всі переваги від роботи з клієнтами через Viber за допомогою інтеграції від IPTel

Будьте попереду конкурентів та забезпечте бездоганну комунікацію зі своїми клієнтами за допомогою інтеграції Viber із CRM та телефонією від IPTel! Ми допоможемо вам використовувати всі потужності месенджера та оптимізувати роботу з ним. Замовляйте послугу інтеграції з Viber в IPTel та отримуйте індивідуальне рішення під ваші потреби, постійну підтримку наших фахівців, та можливості масштабувати свої клієнтські відносини в майбутньому завдяки інноваціям в бізнес-телефонії. <h2>Отримуйте всі переваги від роботи з клієнтами через Viber за допомогою інтеграції від IPTel</h2>

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Інтеграція IPtel з Viber Зображення № 1

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Інтеграція IPtel з Viber Зображення № 2

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Інтеграція IPtel з Viber Зображення № 3

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Інтеграція IPtel з Viber Зображення № 4

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз