Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Інтеграція IPtel з Viber

Модуль інтеграції з Viber

За допомогою інтеграції IPtel з Viber об'єднайте усі чати з усіх Viberbot у єдину екосистему, створюйте замовлення з чатів, сповіщайте клієнтів по замовленнях
<h2>Застосовуйте Viber в інтеграції з CRM та телефонією від IPTel</h2>

Застосовуйте Viber в інтеграції з CRM та телефонією від IPTel

Viber є дійсно «народним» месенджером, а його можливості дозволяють постійно бути на зв’язку та використовувати як сервіси миттєвих повідомлень, так і технології онлайн-дзвінків та можливості чат-ботів. Але водночас використання Viber у бізнесі має певну специфіку, адже ви залучаєте додатковий канал комунікації, дані з якого потрібно враховувати та переносити до CRM, щоб отримувати релевантну аналітику. До того ж не всі точно розуміють, як створити бізнес-чат у Вайбері, як зберігати історію повідомлень та керувати контактами в месенджері, та й що таке чат-бот взагалі.

Пропонуємо вам зручну та високоефективну можливість долучити Viber до каналів зв’язку у вашій компанії — нашу інтеграцію Viber з телефонією IPTel та нашою чи наявною у вас CRM.

<h3>Що таке чат-бот Viber, та чому варто долучити цей інструмент до вашої клієнтської комунікації?</h3>

Що таке чат-бот Viber, та чому варто долучити цей інструмент до вашої клієнтської комунікації?

Загалом, Viber є універсальним інструментом зв’язку за допомогою інтернет-технологій. Зокрема, зручними є налаштування контактів у цьому сервісі, можливості безкоштовних вхідних та вихідних дзвінків за допомогою інтернет-телефонії та чат-боти Viber. Вони стануть в пригоді бізнесам в наступних випадках:

  • Для миттєвого встановлення контакту з клієнтом за допомогою листування та дзвінків.
  • Для відправлення миттєвих сповіщень, пов’язаних з клієнтським сервісом, наприклад, нагадувань про необхідність сплати, підтвердження замовлень в інтернет-магазині, нагадуванні про запланований візит (наприклад, до салону краси чи до лікаря), сповіщення про зміни в роботі вашого бізнесу тощо.
  • Для приймання клієнтських звернень за допомогою додаткового каналу зв’язку: якщо клієнт не може додзвонитися вам чи не хоче комунікувати телефоном, запропонуйте йому листування з оператором в Viber.
  • Для автоматизації окремих процесів та операцій за допомогою чат-ботів, що замінять оператора та нададуть допомогу клієнтові.

Все це розширює потенціал вашої компанії та допомагає залишатися на зв’язку з клієнтами.

<h3>Інтеграція, що поєднує найефективніші інструменти клієнтського менеджменту</h3>

Інтеграція, що поєднує найефективніші інструменти клієнтського менеджменту

Інтеграція месенджеру Viber та вашої CRM і телефонії — це безліч нових можливостей. Пропонуємо оцінити перспективи такої інтеграції від нашої компанії.
<h2>Сумісна робота з клієнтськими зверненнями</h2>

Сумісна робота з клієнтськими зверненнями

Ви отримуєте єдиний простір, де працюєте з клієнтами, їх зверненнями, контактами, дзвінками, картками та історією. Всі дані з Viber стають миттєво доступні в CRM та навпаки, а ваші агенти можуть обробляти звернення через цей месенджер сумісно, отримувати доступ до попереднього листування з клієнтами, розподіляти клієнтські звернення через Вайбер на вільних операторів чи закріплювати клієнтський чат за окремим менеджером.
<h3>Ведення листування з клієнтами та співробітниками просто в CRM</h3>

Ведення листування з клієнтами та співробітниками просто в CRM

Більше не потрібно перемикатися між вікнами окремих застосунків, щоб листуватися з клієнтами в Viber чи вносити їх дані в CRM. Інтеграція CRM та Viber дозволяє вести листування просто в CRM.
<h3>Хмарне збереження повідомлень клієнтів</h3>

Хмарне збереження повідомлень клієнтів

Всі листування, історії дзвінків через Viber будуть збережені у CRM та за потреби ви зможете використовувати їх для подальшої роботи, аналітики тощо.
<h3>Аналітика розмов у Viber зі зручною звітністю</h3>

Аналітика розмов у Viber зі зручною звітністю

Завдяки можливостям телефонної та текстової аналітики від IPTel ви можете вести звітність по комунікаціям з клієнтами у Вайбер та використовувати ці дані для зведеної аналітики з телефонією та CRM.
Найкращі рішення, як створити бота в Viber для автоматизації роботи з клієнтами
Найкращі рішення, як створити бота в Viber для автоматизації роботи з клієнтами
Ми допоможемо вам створити ефективних ботів в Viber та автоматизувати інформування клієнтів, розсилання рекламних повідомлень та промо, підтверджень замовлень чи інформування щодо їх статусів.
<h2>Отримуйте всі переваги від роботи з клієнтами через Viber за допомогою інтеграції від IPTel</h2>

Отримуйте всі переваги від роботи з клієнтами через Viber за допомогою інтеграції від IPTel

Будьте попереду конкурентів та забезпечте бездоганну комунікацію зі своїми клієнтами за допомогою інтеграції Viber із CRM та телефонією від IPTel! Ми допоможемо вам використовувати всі потужності месенджера та оптимізувати роботу з ним. Замовляйте послугу інтеграції з Viber в IPTel та отримуйте індивідуальне рішення під ваші потреби, постійну підтримку наших фахівців, та можливості масштабувати свої клієнтські відносини в майбутньому завдяки інноваціям в бізнес-телефонії.

Наші продукти

Інтеграція IPtel з Viber
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Інтеграція IPtel з Viber
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Інтеграція IPtel з Viber
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще