За допомогою інтеграції IPtel з Viber об'єднайте усі чати з усіх Viberbot у єдину екосистему, створюйте замовлення з чатів, сповіщайте клієнтів по замовленнях
Viber є дійсно «народним» месенджером, а його можливості дозволяють постійно бути на зв’язку та використовувати як сервіси миттєвих повідомлень, так і технології онлайн-дзвінків та можливості чат-ботів. Але водночас використання Viber у бізнесі має певну специфіку, адже ви залучаєте додатковий канал комунікації, дані з якого потрібно враховувати та переносити до CRM, щоб отримувати релевантну аналітику. До того ж не всі точно розуміють, як створити бізнес-чат у Вайбері, як зберігати історію повідомлень та керувати контактами в месенджері, та й що таке чат-бот взагалі.
Пропонуємо вам зручну та високоефективну можливість долучити Viber до каналів зв’язку у вашій компанії — нашу інтеграцію Viber з телефонією IPTel та нашою чи наявною у вас CRM.
Загалом, Viber є універсальним інструментом зв’язку за допомогою інтернет-технологій. Зокрема, зручними є налаштування контактів у цьому сервісі, можливості безкоштовних вхідних та вихідних дзвінків за допомогою інтернет-телефонії та чат-боти Viber. Вони стануть в пригоді бізнесам в наступних випадках:
Все це розширює потенціал вашої компанії та допомагає залишатися на зв’язку з клієнтами.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз