Інновації у сфері офісної телефонії на варті інтересів вашої фінансової компанії
Можливості телефонного зв’язку для бізнесу
Телефонний зв'язок зберігає лідерство як канал комунікації між бізнесом і клієнтами, і в умовах фінансової галузі це правило не втрачає актуальності. Вам постійно потрібно бути на зв'язку зі своїми клієнтами, щоб:
- інформувати їх про платежі та строки;
- надавати якісну підтримку клієнтам під час роботи з вашими банківськими інструментами, як фізичними, так і цифровими;
- працювати з проблемними клієнтами та їх заборгованостями;
- залучати нових клієнтів до обслуговування у вашій фінансовій організації;
- інформувати ваших клієнтів про нові продукти та пропозиції.
І всі ці процеси можна зробити високотехнологічними, безпроблемними, гнучко настроюваними та автоматизованими за допомогою віртуальної телефонії для бізнесу.
В IPTel ми розуміємо потреби бізнесів, які залучені у фінансовій сфері. Висока конкуренція та специфіка ринку вимагають від них найвищого рівня клієнтського сервісу. І з цим можуть допомогти наші продукти та послуги
Основні напрямки фінансової діяльності, де можуть допомогти продукти IPTel
Продукти цифрової телефонії для бізнесу сьогодні можуть стати надійною опорою для:
- банківських установ та їх департаментів, які відповідають за зв'язки із клієнтами
- фінансових та мікрофінансових організацій, які надають послуги приватним та корпоративним клієнтам
- інвестиційних компаній, які беруть участь у торгах на біржі
Розглянемо приклади, як саме послуги IP телефонії можуть працювати на благо вашої ефективності
Робота колл-центру: будьте на зв'язку зі своїми клієнтами!
Усі банківські та фінансові організації працюють з клієнтами та потребують надійного каналу комунікації з ними. Колл-центр IPTel – це готова екосистема, в якій ви та ваші співробітники зможете швидко телефонувати клієнтам, вибудовувати списки дзвінків, ефективно використовувати робочий час без безглуздих недозвонів.
Кол-центр дозволить вам вести клієнтську базу даних з результатами обдзвонів, позначками та коментарями. Ви зможете розподілити навантаження на персонал, допомогти їм ефективніше вести розмову з клієнтами за допомогою сценаріїв, вибудовувати робочий процес з мінімальними втратами часу.
Це ефективний інструмент для залучення нових клієнтів і продажу нових продуктів вже наявним.
Автоматизація нагадувань та розсилок повідомлень
Коли ви працюєте з грошима, важливо дотримуватися термінів: виплат за депозитами, приймання планових платежів, нарахування та погашення кредитних комісій. Ваші клієнти точно не загубляться у часі, якщо ви заздалегідь сповіщатимете їх про поточні платежі.
Інструменти автоматичного обзвонювання та голосового помічника дозволять інформувати клієнтів у телефонному режимі, а додаткова інтеграція з месенджерами чи email дозволить дублювати інформацію ще й у текстовому форматі. У середньому такі нагадування та оповіщення дозволяють знизити кількість прострочених платежів на 10-15%.
Робота з неплатниками за допомогою віртуальної телефонії для бізнесу
Що може бути важчим за банківські рутини з обдзвонювання неплатників? Ваші співробітники витрачають на це неоціненний час і свої сили, а результати можуть бути не такі вже й високі! А якщо всі номери вашого банку вже заблоковані боржником, зусилля можуть бути геть марними. Наші інструменти автообзвону дозволяють залучити цілий перелік номерів з неможливістю блокування та обдзвонювати тисячі контактів на день. При цьому ми працюємо за договором та у точній відповідності до вимог Нацбанку
Долучайте багатоканальний зв'язок із клієнтами – вони це оцінять
Сьогодні для банків суто телефонного зв'язку точно недостатньо. Натомість якщо у вас є єдина база даних клієнтських номерів та інтеграція з месенджерами та СМС-сервісами, ви розширюєте свої можливості та підвищуєте якість клієнтського сервісу.
Ваші клієнти зможуть вчасно отримувати оповіщення зручним для них каналом зв'язку та звертатися до вас за підтримкою за допомогою всіх ефективних комунікаційних джерел. В IPTel ми інтегруємо віртуальну телефонію з популярними мессенджерами Viber та Telegram, електронною поштою та СМС-розсилками
Працюйте в єдиній екосистемі: CRM із вбудованою телефонією створена для цього!
Крім суто банківських програмних продуктів для ефективної роботи важливо використовувати програмне забезпечення для управління клієнтським сервісом. Наша CRM зі вбудованою телефонією дозволяє вам керувати клієнтськими відносинами та мати під рукою повну інформацію про клієнтські дзвінки, комунікацію з ними, звернення та результати
Аналітика ефективності: отримуйте звіти про роботу своїх департаментів із клієнтами
Ефективність вашого персоналу, відповідального за продзвони та обслуговування клієнтів, можна точно підрахувати. Наші інструменти аналітики дозволять вам контролювати кількість дзвінків, ефективність роботи співробітників, виділяти помилки та працювати над їх усуненням. Для банків, у яких зарплати та премії співробітникам розраховуються на підставі їхнього KPI, такий інструмент буде особливо корисним
Оптимізуйте роботу секретарів: гнучка переадресація та налаштування приймання вхідних дзвінків
Ефективне приймання та розподіл дзвінків – основа роботи ваших секретарів. Якщо клієнти не можуть додзвонитися вам або їх переадресовують не на потрібного співробітника або відділ, вони можуть просто піти до конкурентів та зіпсувати вашу репутацію. За допомогою IP-АТС ви можете уникнути подібних ситуацій та прискорити роботу з клієнтами, налаштовувати ефективну переадресацію дзвінків, автоінформування та інші можливості. Жоден дзвінок до вашої компанії не залишиться без відповіді, а рівень клієнтського сервісу буде стабільно високим
Інструменти для підвищення якості клієнтського обслуговування: не пропускайте клієнтів та підвищуйте їхню задоволеність
В IPTel ми не тільки застосовуємо технології підвищення якості обслуговування клієнтів, ми працюємо над тим, щоб кожен наш клієнт отримав саме такий набір послуг і продуктів, який буде максимально ефективним для нього.
Тому ви можете не просто вибрати потрібні сервіси цифрової телефонії, але й налаштувати їх під свій бізнес. Наприклад, сфокусуватись на сценаріях для обслуговування клієнтів та отримати для них міцну базу у вигляді наших програмних рішень. Все можна обговорити, і наші фахівці продумають для вас найкращі варіанти послуг IP телефонії та їх налаштування під вашу компанію
Чому нам довіряють: трохи про переваги роботи з IPTel для фінансових установ
Нашими клієнтами є 3 банки з числа ТОП-10 України та 4 мікрофінансові організації з першої десятки кредитних компаній!
Чим підкріплено довіру до нашої компанії із боку найбільших гравців ринку фінансових послуг? Ми створили універсальні та гнучко настроювані продукти у сфері віртуальної телефонії для бізнесу, які приносять користь своїм користувачам. З погляду фінансових компаній наші послуги це:
- Комплексні рішення для клієнтської підтримки та налаштування каналів ефективної комунікації з клієнтами
- Зручна екосистема для спільної роботи департаментів та співробітників, відповідальних за комунікацію з клієнтами, та керівництва компанії
- Єдина клієнтська база даних із розширеними можливостями
- Служба технічної підтримки, яка завжди прийде на допомогу, розробить та налаштує індивідуальні продукти під специфіку вашої фінансової компанії