Оберіть найкращого провайдера телефонії для вашого бізнесу з нашою допомогою
Організація телефонії для вашого бізнесу.
Статистика і моніторинг
Продуктивність
Розумна маршрутизація викликів
Голос
Організація телефонії для вашого бізнесу.
Завдання, яке при правильному рішенні може збільшити прибуток компанії та її впізнаваність. Але самостійно вибрати телефонний провайдер буває непросто. Важливо зважити на кілька важливих факторів, що визначають ефективність роботи. Зокрема, до них належать такі:
Крім того, відповідальна служба бізнес-телефонії враховує кілька крихітних особливостей та нюансів, які є у кожної компанії. Ось як ми працюємо. Ми надаємо індивідуальні послуги та підбираємо найкращих провайдерів за наступними напрямками телефонії для кожного клієнта, незалежно від масштабу бізнесу та його цілей.
Стаціонарні номери все ще потрібні. Особливо, якщо ви віддаєте перевагу цифровим телефонним номерам. Ми підберемо для вас провайдера, який повністю задовольнятиме потреби вашого бізнесу в наступних характеристиках:
Все це враховується нашими фахівцями, щоб надати вам послуги фіксованого телефонного зв'язку найвищої якості та вивести ваш дохід на новий рівень завдяки ретельно налаштованому телефонному зв'язку.
Мобільні номери для бізнесу потрібні. Без контактних мобільних номерів ваш бізнес можуть просто не сприймати серйозно або вважати застарілим. Щоб цього не сталося, довірте нам підбір надійних мобільних операторів із найкращими стандартами зв'язку та вигідними тарифами для бізнесу. Саме це допоможе вам залишатися на крок попереду конкурентів. Якісна передача голосу, можливості GSM шлюзів та прийом дзвінків від клієнтів без обмежень, все це можливо з нами! Заощаджуйте на мобільному зв'язку та розширюйте спектр своїх послуг з GSM шлюзами.
Багатоканальні номери сьогодні стали основним рішенням для ефективного зв'язку між бізнесом і його клієнтами. Ми допоможемо вам вибрати найбільш слушний варіант багатоканальної SIP-телефонії з усіх представлених на ринку провайдерів, враховуючи специфіку вашої компанії, кількість необхідних вам виділених ліній і потенційне навантаження на телефонну мережу.
З нами ваш офіс завжди буде на зв'язку, а ваші клієнти завжди зможуть до вас додзвонитися.
Сучасний бізнес вимагає глобальних рішень. Навіть невелика пекарня може відправляти свою продукцію за кордон. Для зв'язку з клієнтами та партнерами в інших місцях важливо забезпечити безперебійний і недорогий міжнародний зв'язок. Наша компанія знає всі тонкощі телефонії в різних куточках світу, і ми завжди готові запропонувати вам найкращі рішення для міжнародних дзвінків. Телефонуйте по всьому світу вигідно!
Наші фахівці запропонують вам найкращі рішення в галузі бізнес-телефонії з підбором найбільш вигідних і надійних операторів телефонного зв'язку всіх рівнів. Ви можете бути впевнені, що отримаєте канали зв'язку, які не мають собі рівних за якістю. Ви завжди будете на зв'язку зі своїми клієнтами та партнерами. Ви обійдете своїх конкурентів за швидкістю та якістю зв'язку.
Все можливо! Просто зверніться за консультацією та отримайте індивідуальне рішення для вашого бізнесу від IPTel.
Все можливо! Просто зверніться за консультацією та отримайте індивідуальне рішення для вашого бізнесу від IPTel
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і
прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе
додаток Інтеграції з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel
Установка програми голосового автоінформування передбачає:
Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування.
У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:
Детальніше з налаштуванням Системи автообзвона можна ознайомитися на нашому сайті: Створення Кампанії обдзвону Додавання Списку лидов Створення Автоінформатор
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покращити показники та KPI, якщо застосувати технології? Тоді ви, напевно, оціните нашу послугу статистики дзвінків для бізнесу.
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання стратегій і тактик. Зокрема, одним із ефективних інструментів, які пропонують сучасні технології телефонії, є деталізація дзвінків.
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в геометричній прогресії, якщо телефонія та система управління клієнтами діятимуть заодно на благо вашої компанії.
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з компанією? Увімкніть сценарії обробки вхідних дзвінків! Наша компанія використовує досвід американських фахівців, що дозволяє підвищити ефективність телефонних дзвінків компанії. У нас є готові рішення для вашого бізнесу, у тому числі наступні варіанти обробки телефонних дзвінків.