0 800 756 777
Функціонал

IVR

image not found

Сучасна офісна IP телефонія не обходиться без голосового меню, яке дозволяє забезпечувати зв'язок із потрібними співробітниками без затримок та формувати сприятливе враження від компанії. Щоб не пропускати дзвінки клієнтів, робот автовідповідач для кол-центру - це незамінний помічник, якщо дзвінки надходять у неробочий час, у вихідні або святкові дні. При цьому, залежно від особливостей комунікації з клієнтами, можна підібрати найбільш вдалим формат подачі інформації, щоб абонент залишився задоволеним і не звернувся до конкурентів. Налаштування IVR може коригуватися у процесі розвитку бізнесу та інтегруватися з СРМ, що відкриває додаткові можливості для налагодження стосунків та утримання замовників.

Підключаючи IVR з автовідповідачем, можна одночасно досягти кількох результатів:

  • гарантувати з'єднання з співробітниками, які компетентні в питанні, що цікавить клієнта – дзвонить не доведеться 5-10 хвилин чекати, поки його зв'яжуть з потрібним фахівцем;
  • уникнути фінансових витрат та додаткових проблем, пов'язаних із забезпеченням роботи цілодобового кол-центру – система автоматичної обробки вхідних дзвінків впорається з прийомом запитів, фіксацією та передачею інформації та іншими завданнями;
  • збільшити продуктивність без розширення штату;
  • зменшити робоче навантаження на секретаря організації.

зміст

Що таке IVR

Якщо говорити простими словами, то IVR – функція голосової АТС, яка дозволяє зробити комунікацію з клієнтами (як потенційними, так і нинішніми) максимально ефективною та комфортною для всіх учасників, а також персоналізувати процес взаємодії шляхом підбору найбільш відповідних голосів та стилю спілкування.

Що таке IVR Чому малому бізнесу вигідно використовувати хмарну телефонію з IVR?

Великі компанії давно і успішно застосовують сервіси IP телефонії у своїй діяльності, але для власників невеликих фірм та індивідуальних підприємців вони можуть здаватися просто додатковою статтею витрат, що неправильно. Є маса причин, навіщо потрібен IVR навіть за невеликого масштабу діяльності та скромного річного обороту:

  • зниження навантаження на кол-центр і відсутність необхідності в наймі великої кількості операторів, оскільки вдається відразу перенаправляти абонента до потрібного співробітника;
  • зниження навантаження на менеджера кол-центру, якому не доводиться вислуховувати суть питання, а потім вирішувати, куди перенаправляти дзвінок;
  • автоматичне інформування клієнтів про те, що вони зателефонували у неробочий час, та пропозиція кількох варіантів подальшого розвитку подій, наприклад, залишити контактні дані, записати голосове повідомлення;
  • відмова від послуг звичайного секретаря на користь інноваційного програмного забезпечення – такий варіант підходить не для кожного бізнесу, але вже є фірми, де всі завдання приймання та обробки вхідних дзвінків виконує спеціальний сервіс Айпі телефонії;
  • організація автообдзвону - ІВР не обмежується реалізацією функції прийому дзвінка, також підприємці отримують можливість без залучення персоналу зв'язуватися з абонентами з клієнтської бази, щоб повідомляти про акції, нагадувати про доставку замовлення тощо.
Чому малому бізнесу вигідно використовувати хмарну телефонію з IVR? Прийом дзвінків у неробочий

Прийом дзвінків у неробочий час та підвищення продуктивності кол- центру – основні аргументи для підключення даного сервісу. Ви можете на порядок зменшити поточні витрати, уникнувши найму великого штату операторів, і при цьому досягти підвищення задоволеності клієнтів, які отримують зворотний зв'язок без затримок. Паралельно у цільової аудиторії сформується позитивне ставлення до організації, яке вони транслюватимуть у своєму спілкуванні з друзями, колегами, родичами, а також передплатникам у соціальних мережах. Тому опосередковано робот автовідповідач допоможе в реалізації маркетингової стратегії, що особливо важливо на старті комерційної діяльності, при ребрендингу або розширенні сфери діяльності, а також після невдалих періодів.

Прийом дзвінків у неробочий Якому бізнесу потрібен IVR

Керівник будь-якої організації має можливість вибрати той формат взаємодії з клієнтами, який, на його думку, є найбільш продуктивним і економічним. Основна відмінність між менеджерами та системою IVR полягає у принципі роботи з інформаційними потоками. Співробітники кол- центру здійснюють введення даних ручним способом, що вимагає досить багато часу.

Якому бізнесу потрібен IVR
Тоді як технологія роботи IVR базується на використанні сукупності інноваційних технічних рішень, серед яких:
Програмне забезпечення IVR - що це і як це працює ⬆️ Блог IPTel Зображення № 1
Тональний набір для кол-центру

Дає можливість дзвонити за допомогою клавіш (літерних або цифрових) отримувати ті чи інші відомості, при цьому різниться висота звуку кожного тону, і саме за рахунок цього DTMF виробляє обробку. Клієнту пропонують натиснути ту чи іншу цифру, щоб перейти до певного пункту меню.

Програмне забезпечення IVR - що це і як це працює ⬆️ Блог IPTel Зображення № 2
Штучний інтелект

Визначає за допомогою NLP заздалегідь встановлені ключові слова та фрази у промові абонента для перенаправлення до фахівця або програвання певного аудіо файлу. Таким чином, вдається скоротити період пошуку потрібних даних та знизити кількість скинутих викликів.

Програмне забезпечення IVR - що це і як це працює ⬆️ Блог IPTel Зображення № 3
Функція розпізнавання промови

Передбачає ідентифікацію промови клієнта уточнення даних, які цікавлять людину. Наприклад, можна запропонувати два варіанти на вибір, щоб клієнт повідомив, що хоче дізнатися. Завдяки цій особливості ІВР вдається підвищити шанси на отримання інформації саме з того питання, з яким звертається абонент (щоб не довелося 5-10 хвилин слухати зовсім не про те, заради чого людина звернулася до кол-центру).

Якому бізнесу потрібен IVR

Система IVR для бізнесу необхідна незалежно від спрямованості, масштабу та етапу розвитку. З її допомогою здійснюється швидка та ефективна обробка великого потоку дзвінків, налагодження рутинного спілкування з цільовою аудиторією, а також проведення різноманітних опитувань та обдзвони боржників.

Найбільш затребуваним її підключення є для наступних сфер:

  • IVR для банківських підприємств застосовують, щоб розповідати потенційним і нинішнім клієнтам про різні продукти, спеціальні пропозиції, заборгованості, залишок коштів на рахунку або статус поданої заявки на кредит чи іншу послугу;
  • автоматизована система для великих фірм оптимізує роботу HR відділу, дозволяючи швидко та без особливих трудовитрат обробляти велику кількість заявок, відповідати на запитання персоналу та інформувати кандидатів про дату співбесід;
  • IVR для медичних закладів необхідний для контролю задоволеності послугами, отримання важливої інформації перед проходженням різноманітних процедур. Також голосове меню допомагає нагадувати про запис до лікарів, отримання результатів досліджень, прийом медикаментів;
  • для контакт-центрів це ефективний інструмент приймання та обробки скарг;
  • у сфері освіти ІВР потрібен, щоб дорослі отримували актуальні дані про успішність дитини та не пропускали батьківських зборів.
Якому бізнесу потрібен IVR Основні функції IVR

Щоб зрозуміти, яку користь принесе бізнесу голосове меню, необхідно розібратися у функціоналі IVR системи. При підключенні ви отримуєте доступ до таких опцій:

  • переадресація дзвінків за допомогою функції IVR;
  • різні сценарії роботи з потоками дзвінків;
  • маршрутизація викликів кол-центру (кругова, з виставленням часового поясу);
  • підключення CRM рішень для бізнесу;
  • програвання мови диктора або інформації, що згенерувала її;
  • запис та розшифровка дзвінків;
  • автоматичний дзвінок;

Багато в чому те, на що здатне голосове меню, залежить від професіоналізму розробників та якості програмного забезпечення, що використовується. Ми пропонуємо цифровий продукт, який адаптується під потреби конкретної компанії, передбачає тісну інтеграцію IVR із CRM системою та відрізняється простотою застосування у поєднанні з помірною вартістю реалізації.

Основні функції IVR Яку замовити та як налаштувати IVR систему?

Очевидно, що IVR система для малого бізнесу необхідна, якщо ви маєте намір уникнути найму величезного штату операторів, не перевантажувати секретаря та підтримувати продуктивний зворотний зв'язок із клієнтами. Але досягти поставленої мети вдасться лише за умови відповідального підходу до вибору програмного забезпечення. Головні нюанси, про які слід подумати, коли підбираєте ефективний спосіб зниження витрат кол-центру та оптимізації бізнесу:

  • який тип системи вам краще підходить – багаторівневий чи однорівневий – відповідь залежить від мети підключення сервісу (це може бути підвищення якості обслуговування клієнтів, спрощення праці персоналу, перехід на автоматизований прийом замовлень тощо);
  • яку суму ви готові витратити на модернізацію;
  • наскільки складна у вашого бізнесу структура (кількість відділів, співробітників, наявність філій);
  • який сервіс використовують основні конкуренти.

Навіть якщо по всіх пунктах ІВР вас влаштовує, одразу запускати його не варто – спочатку потрібно випробувати на тестовій групі, щоб виявити та усунути недоліки.

IVR система IPtel має весь список необхідних для особливостей (зручність, варіативність налаштувань, безперебійність роботи, економічність, швидкодія), тому ідеально підходить представникам будь-якого малого бізнесу. Розмірковуєте, де замовити IVR систему для бізнесу? Телефонуйте нам за номером 0 800 756 777 та отримайте вигідну пропозицію від нашої компанії!

Яку замовити та як налаштувати IVR систему?

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Програмне забезпечення IVR - що це і як це працює ⬆️ Блог IPTel Зображення № 4

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Програмне забезпечення IVR - що це і як це працює ⬆️ Блог IPTel Зображення № 5

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Програмне забезпечення IVR - що це і як це працює ⬆️ Блог IPTel Зображення № 6

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Програмне забезпечення IVR - що це і як це працює ⬆️ Блог IPTel Зображення № 7

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз