Сучасна офісна IP телефонія не обходиться без голосового меню, яке дозволяє забезпечувати зв'язок із потрібними співробітниками без затримок та формувати сприятливе враження від компанії. Щоб не пропускати дзвінки клієнтів, робот автовідповідач для кол-центру - це незамінний помічник, якщо дзвінки надходять у неробочий час, у вихідні або святкові дні. При цьому, залежно від особливостей комунікації з клієнтами, можна підібрати найбільш вдалим формат подачі інформації, щоб абонент залишився задоволеним і не звернувся до конкурентів. Налаштування IVR може коригуватися у процесі розвитку бізнесу та інтегруватися з СРМ, що відкриває додаткові можливості для налагодження стосунків та утримання замовників.
Підключаючи IVR з автовідповідачем, можна одночасно досягти кількох результатів:
Якщо говорити простими словами, то IVR – функція голосової АТС, яка дозволяє зробити комунікацію з клієнтами (як потенційними, так і нинішніми) максимально ефективною та комфортною для всіх учасників, а також персоналізувати процес взаємодії шляхом підбору найбільш відповідних голосів та стилю спілкування.
Великі компанії давно і успішно застосовують сервіси IP телефонії у своїй діяльності, але для власників невеликих фірм та індивідуальних підприємців вони можуть здаватися просто додатковою статтею витрат, що неправильно. Є маса причин, навіщо потрібен IVR навіть за невеликого масштабу діяльності та скромного річного обороту:
Прийом дзвінків у неробочий час та підвищення продуктивності кол- центру – основні аргументи для підключення даного сервісу. Ви можете на порядок зменшити поточні витрати, уникнувши найму великого штату операторів, і при цьому досягти підвищення задоволеності клієнтів, які отримують зворотний зв'язок без затримок. Паралельно у цільової аудиторії сформується позитивне ставлення до організації, яке вони транслюватимуть у своєму спілкуванні з друзями, колегами, родичами, а також передплатникам у соціальних мережах. Тому опосередковано робот автовідповідач допоможе в реалізації маркетингової стратегії, що особливо важливо на старті комерційної діяльності, при ребрендингу або розширенні сфери діяльності, а також після невдалих періодів.
Керівник будь-якої організації має можливість вибрати той формат взаємодії з клієнтами, який, на його думку, є найбільш продуктивним і економічним. Основна відмінність між менеджерами та системою IVR полягає у принципі роботи з інформаційними потоками. Співробітники кол- центру здійснюють введення даних ручним способом, що вимагає досить багато часу.
Дає можливість дзвонити за допомогою клавіш (літерних або цифрових) отримувати ті чи інші відомості, при цьому різниться висота звуку кожного тону, і саме за рахунок цього DTMF виробляє обробку. Клієнту пропонують натиснути ту чи іншу цифру, щоб перейти до певного пункту меню.
Визначає за допомогою NLP заздалегідь встановлені ключові слова та фрази у промові абонента для перенаправлення до фахівця або програвання певного аудіо файлу. Таким чином, вдається скоротити період пошуку потрібних даних та знизити кількість скинутих викликів.
Передбачає ідентифікацію промови клієнта уточнення даних, які цікавлять людину. Наприклад, можна запропонувати два варіанти на вибір, щоб клієнт повідомив, що хоче дізнатися. Завдяки цій особливості ІВР вдається підвищити шанси на отримання інформації саме з того питання, з яким звертається абонент (щоб не довелося 5-10 хвилин слухати зовсім не про те, заради чого людина звернулася до кол-центру).
Система IVR для бізнесу необхідна незалежно від спрямованості, масштабу та етапу розвитку. З її допомогою здійснюється швидка та ефективна обробка великого потоку дзвінків, налагодження рутинного спілкування з цільовою аудиторією, а також проведення різноманітних опитувань та обдзвони боржників.
Найбільш затребуваним її підключення є для наступних сфер:
Щоб зрозуміти, яку користь принесе бізнесу голосове меню, необхідно розібратися у функціоналі IVR системи. При підключенні ви отримуєте доступ до таких опцій:
Багато в чому те, на що здатне голосове меню, залежить від професіоналізму розробників та якості програмного забезпечення, що використовується. Ми пропонуємо цифровий продукт, який адаптується під потреби конкретної компанії, передбачає тісну інтеграцію IVR із CRM системою та відрізняється простотою застосування у поєднанні з помірною вартістю реалізації.
Очевидно, що IVR система для малого бізнесу необхідна, якщо ви маєте намір уникнути найму величезного штату операторів, не перевантажувати секретаря та підтримувати продуктивний зворотний зв'язок із клієнтами. Але досягти поставленої мети вдасться лише за умови відповідального підходу до вибору програмного забезпечення. Головні нюанси, про які слід подумати, коли підбираєте ефективний спосіб зниження витрат кол-центру та оптимізації бізнесу:
Навіть якщо по всіх пунктах ІВР вас влаштовує, одразу запускати його не варто – спочатку потрібно випробувати на тестовій групі, щоб виявити та усунути недоліки.
IVR система IPtel має весь список необхідних для особливостей (зручність, варіативність налаштувань, безперебійність роботи, економічність, швидкодія), тому ідеально підходить представникам будь-якого малого бізнесу. Розмірковуєте, де замовити IVR систему для бізнесу? Телефонуйте нам за номером 0 800 756 777 та отримайте вигідну пропозицію від нашої компанії!
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз