IVR
Сучасна офісна IP телефонія не обходиться без голосового меню, яке дозволяє забезпечувати зв'язок із потрібними співробітниками без затримок та формувати сприятливе враження від компанії. Щоб не пропускати дзвінки клієнтів, робот автовідповідач для кол-центру - це незамінний помічник, якщо дзвінки надходять у неробочий час, у вихідні або святкові дні. При цьому, залежно від особливостей комунікації з клієнтами, можна підібрати найбільш вдалим формат подачі інформації, щоб абонент залишився задоволеним і не звернувся до конкурентів. Налаштування IVR може коригуватися у процесі розвитку бізнесу та інтегруватися з СРМ, що відкриває додаткові можливості для налагодження стосунків та утримання замовників.
Підключаючи IVR з автовідповідачем, можна одночасно досягти кількох результатів:
- гарантувати з'єднання з співробітниками, які компетентні в питанні, що цікавить клієнта – дзвонить не доведеться 5-10 хвилин чекати, поки його зв'яжуть з потрібним фахівцем;
- уникнути фінансових витрат та додаткових проблем, пов'язаних із забезпеченням роботи цілодобового кол-центру – система автоматичної обробки вхідних дзвінків впорається з прийомом запитів, фіксацією та передачею інформації та іншими завданнями;
- збільшити продуктивність без розширення штату;
- зменшити робоче навантаження на секретаря організації.