Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Інтеграція IPtel із сервісом “Вчасно”

Модуль інтеграції із сервісом “Вчасно”

Інтеграція сервісу "Вчасно" з CRM: миттєвий обмін документами онлайн. Забезпечте надійність та легкість у керуванні документацією
<h2>Інтеграція IPTel &nbsp;та Вчасно: документообіг нового покоління</h2>

Інтеграція IPTel  та Вчасно: документообіг нового покоління

Документообіг є важливою частиною операційної діяльності кожної компанії, але, на жаль, він віднімає багато часу, потребує уваги та знання основ створення від співробітників. Якщо ви хочете зробити документообіг простим, швидким та водночас відповідним законодавству, з сервісом Вчасно документи створювати буде набагато простіше. А якщо залучити рішення з інтеграції цієї платформи з вашою CRM, які пропонує IPTel, користування ним вийде на новий рівень ефективності та швидкості.
<h3>Як за допомогою інтеграції CRM та Вчасно документи стають зручною частиною операційних рутин</h3>

Як за допомогою інтеграції CRM та Вчасно документи стають зручною частиною операційних рутин

Якщо ви ще не знаєте, що таке платформа Вчасно, наша компанія допоможе вам розкрити численні сильні сторони цього програмного продукту. А завдяки інтеграції з CRM ви зможете використовувати найефективніші можливості сервісу для оптимізації та виведення документообігу в вашій компанії на найвищий рівень якості.
Автоматизація документообігу
Автоматизація документообігу
Створюйте потрібні документи просто в один клік: всі рахунки, накладні, комерційні пропозиції для клієнта можуть бути згенеровані автоматично.
<h3>Генерація документів напряму з CRM</h3>

Генерація документів напряму з CRM

Завантажуйте документи на платформу Вчасно напряму зі своєї CRM: дані клієнта будуть внесені до документу з картки, а документи будуть відправлені на підпис без зайвого очікування. Відстежуйте статус та отримуйте підписані документи в CRM для збереження в історії клієнтських відносин.
<h3>Численні готові шаблони для швидкого документообігу</h3>

Численні готові шаблони для швидкого документообігу

Користуйтеся готовими шаблонами сервісу та редагуйте їх за потреби під особливості вашого бізнесу. Ви можете використовувати власні шаблони або обрати з вже наявних.
<h3>Як залучення Вчасно до вашої CRM допомагає в розвитку бізнесу?</h3>

Як залучення Вчасно до вашої CRM допомагає в розвитку бізнесу?

Серед головних переваг, які бізнес отримує от синергії застосування платформи Вчасно для документообігу з CRM, можна відзначити:

  • Робота в єдиному просторі без перемикання між програмами: ви можете створювати документи для розсилки клієнтам просто в CRM та завантажувати дані клієнтів з клієнтських карток, а після підписання у Vchasno, PDF-версія підписаного документу буде завантажена до CRM.
  • Найшвидший процес створення документів: ви можете швидко генерувати документи, затверджувати їх електронним підписом та відправляти клієнтові просто під час розмови з ним, наприклад, в момент приймання замовлення чи підтвердження покупки. Водночас цифрове підписання документів обома сторонами – це найшвидший процес створення угод.
  • Різноманіття шаблонів допомагає зменшити ймовірність помилок з боку менеджерів при створенні договорів, комерційних пропозицій, рахунків-фактур, тощо.
  • Звільнення часу ваших співробітників та оптимізація їх роботи: програма документообігу допомагає спростити роботу з документами та звільнити час менеджерів чи бухгалтерів на важливіші задачі.
Якщо ви цікавитеся, хто може користуватися Вчасно з вашого персоналу, то ви можете надати доступ до створення документів менеджерам відділів продажу, бухгалтерам, фахівцям з маркетингу, юристам. Завдяки можливості налаштування доступів, кожен із співробітників отримає можливість користуватися такими функціями системи документообігу, які їм потрібні.
<h2>Чому варто замовити інтеграцію CRM та Вчасно саме в IPTel?</h2>

Чому варто замовити інтеграцію CRM та Вчасно саме в IPTel?

Користування інтегрованими можливостями Вчасно у вашій CRM завдяки IPTel буде максимально зручним та швидко налаштованим під ваші потреби. З вашого боку достатньо купити програму Vchasno, а ми інтегруємо її ключові функції до вашої CRM, або надамо можливість користуватися зручною CRM з інтегрованою телефонією та Вчасно від IPTel.

Ми впроваджуємо кастомні рішення, допомагаємо з навчанням в сервісі Вчасно та реєстрацією, та забезпечуємо постійну технічну та консультаційну підтримку нашим клієнтам, які обрали зручну інтеграцію Vchasno та CRM від IPTel.

Наші продукти

Інтеграція IPtel із сервісом “Вчасно”
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Інтеграція IPtel із сервісом “Вчасно”
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Інтеграція IPtel із сервісом “Вчасно”
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Інтеграція IPtel із сервісом “Вчасно”
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще