0 800 756 777
Функціонал

Інтеграція IPtel із сервісом “Вчасно”

image not found

Інтеграція сервісу "Вчасно" з CRM: миттєвий обмін документами онлайн. Забезпечте надійність та легкість у керуванні документацією

зміст

Інтеграція IPTel  та Вчасно: документообіг нового покоління

Документообіг є важливою частиною операційної діяльності кожної компанії, але, на жаль, він віднімає багато часу, потребує уваги та знання основ створення від співробітників. Якщо ви хочете зробити документообіг простим, швидким та водночас відповідним законодавству, з сервісом Вчасно документи створювати буде набагато простіше. А якщо залучити рішення з інтеграції цієї платформи з вашою CRM, які пропонує IPTel, користування ним вийде на новий рівень ефективності та швидкості. <h2>Інтеграція IPTel &nbsp;та Вчасно: документообіг нового покоління</h2>

Як за допомогою інтеграції CRM та Вчасно документи стають зручною частиною операційних рутин

Якщо ви ще не знаєте, що таке платформа Вчасно, наша компанія допоможе вам розкрити численні сильні сторони цього програмного продукту. А завдяки інтеграції з CRM ви зможете використовувати найефективніші можливості сервісу для оптимізації та виведення документообігу в вашій компанії на найвищий рівень якості. <h3>Як за допомогою інтеграції CRM та Вчасно документи стають зручною частиною операційних рутин</h3> Автоматизація документообігу Створюйте потрібні документи просто в один клік: всі рахунки, накладні, комерційні пропозиції для клієнта можуть бути згенеровані автоматично. Автоматизація документообігу

Генерація документів напряму з CRM

Завантажуйте документи на платформу Вчасно напряму зі своєї CRM: дані клієнта будуть внесені до документу з картки, а документи будуть відправлені на підпис без зайвого очікування. Відстежуйте статус та отримуйте підписані документи в CRM для збереження в історії клієнтських відносин. <h3>Генерація документів напряму з CRM</h3>

Численні готові шаблони для швидкого документообігу

Користуйтеся готовими шаблонами сервісу та редагуйте їх за потреби під особливості вашого бізнесу. Ви можете використовувати власні шаблони або обрати з вже наявних. <h3>Численні готові шаблони для швидкого документообігу</h3>

Як залучення Вчасно до вашої CRM допомагає в розвитку бізнесу?

Серед головних переваг, які бізнес отримує от синергії застосування платформи Вчасно для документообігу з CRM, можна відзначити:

  • Робота в єдиному просторі без перемикання між програмами: ви можете створювати документи для розсилки клієнтам просто в CRM та завантажувати дані клієнтів з клієнтських карток, а після підписання у Vchasno, PDF-версія підписаного документу буде завантажена до CRM.
  • Найшвидший процес створення документів: ви можете швидко генерувати документи, затверджувати їх електронним підписом та відправляти клієнтові просто під час розмови з ним, наприклад, в момент приймання замовлення чи підтвердження покупки. Водночас цифрове підписання документів обома сторонами – це найшвидший процес створення угод.
  • Різноманіття шаблонів допомагає зменшити ймовірність помилок з боку менеджерів при створенні договорів, комерційних пропозицій, рахунків-фактур, тощо.
  • Звільнення часу ваших співробітників та оптимізація їх роботи: програма документообігу допомагає спростити роботу з документами та звільнити час менеджерів чи бухгалтерів на важливіші задачі.
Якщо ви цікавитеся, хто може користуватися Вчасно з вашого персоналу, то ви можете надати доступ до створення документів менеджерам відділів продажу, бухгалтерам, фахівцям з маркетингу, юристам. Завдяки можливості налаштування доступів, кожен із співробітників отримає можливість користуватися такими функціями системи документообігу, які їм потрібні. <h3>Як залучення Вчасно до вашої CRM допомагає в розвитку бізнесу?</h3>

Чому варто замовити інтеграцію CRM та Вчасно саме в IPTel?

Користування інтегрованими можливостями Вчасно у вашій CRM завдяки IPTel буде максимально зручним та швидко налаштованим під ваші потреби. З вашого боку достатньо купити програму Vchasno, а ми інтегруємо її ключові функції до вашої CRM, або надамо можливість користуватися зручною CRM з інтегрованою телефонією та Вчасно від IPTel.

Ми впроваджуємо кастомні рішення, допомагаємо з навчанням в сервісі Вчасно та реєстрацією, та забезпечуємо постійну технічну та консультаційну підтримку нашим клієнтам, які обрали зручну інтеграцію Vchasno та CRM від IPTel. <h2>Чому варто замовити інтеграцію CRM та Вчасно саме в IPTel?</h2>

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Інтеграція IPtel із сервісом “Вчасно” Зображення № 1

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Інтеграція IPtel із сервісом “Вчасно” Зображення № 2

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Інтеграція IPtel із сервісом “Вчасно” Зображення № 3

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Інтеграція IPtel із сервісом “Вчасно” Зображення № 4

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз