Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Взаємозв'язок філіалів
Відкриття філій є важливим етапом у розвитку компанії. І вже на початковому етапі дуже важливо вибудувати тісну співпрацю між центром і філіями. Завдяки цій опції співробітники різних філій можуть спілкуватися між собою за допомогою мультифілійного зв'язку. Це дозволяє не тільки оптимізувати час співробітників (не потрібно шукати певну кількість спеціалістів для вирішення питання клієнта), але й скоротити витрати на зв'язок (не потрібно встановлювати АТС у кожному з відділень тощо). , а й підвищити лояльність клієнтів (переадресація дзвінків між відділеннями здійснюється всього в пару кліків і дозволяє максимально швидко зв’язатися з потрібною людиною)

Наші продукти

Також цікаво

Використання багатоканальних номерів
07.04.2023
Використання багатоканальних номерів

Послуга дозволяє максимально ефективно використовувати послуги зв’язку та отримувати максимальну кількість дзвінків від клієнтів.

Всі клієнти смогуть зв’язатися з компанією або з необхідним підрозділенням і ні один кліент не попадеться на відповідь “занято”.

Послуга надає можливість робити декільки вхідних або вихідних дзвінків. Кількість одночасних визовів визначає кількість підключених ліній за даною послугою. Ви зможете замовити у оператора звязку стільки ліній, скільки потрібно для вашого бізнесу.

Читати ще
Переадресація дзвінків
20.01.2023
Переадресація дзвінків

Втрата клієнтів, які просто не змогли вам додзвонитися, або потрапили на некомпетентного співробітника – що може бути гіршим? Зменште ризики подібних ситуацій за допомогою послуги переадресації дзвінків! Наша компанія пропонує вам одразу кілька сценаріїв для ефективної переадресації, з якими ефективність телефонної комунікації зросте у кілька разів! Дозвольте своїм клієнтам почуватися VIP-персонами під час кожного дзвінка.

Можливості, які надає вам переадресація дзвінків

Що в цілому дає переадресація дзвінків?

  • Клієнт гарантовано додзвонюється до вашої компанії, навіть якщо того співробітника, до якого він дзвонить, немає на робочому місці або його лінія зайнята.
  • Ваші співробітники можуть працювати поза офісом, і до них додзвоняться клієнти.
  • Ви знижуєте витрати часу на ручний переклад дзвінків від одного відділу до іншого.
  • Лояльність клієнтів зростає, якщо вони отримують можливість додзвонитися до потрібного відділу відразу ж.
  • Налаштована переадресація оптимізує робочий час секретаря.

Ви можете отримати всі ці можливості за рахунок підключення та налаштування послуги переадресації дзвінків від <company name>.

Варіанти налаштування переадресації викликів від <company name>

Що у вашому розумінні переадресація дзвінків? Сьогодні це набагато більша можливість, ніж просто перемикання з однієї телефонної лінії на іншу! Ми пропонуємо вам використовувати один із сценаріїв цієї послуги.

Переадресація на мобільний телефон

Ваші співробітники не в офісі, але клієнту потрібно з ними зв'язатися? Налаштуйте переадресацію дзвінків із офісного номера на мобільний номер співробітника. Для клієнта – це можливість отримати потрібну інформацію без затримки, а для вас – додаткові очки до репутації компанії. Дайте клієнтам можливість вирішувати свої питання безпосередньо з потрібним співробітником!

Переклад дзвінка на інший відділ

Ваш співробітник отримав дзвінок, який не належить до його компетенції? Не змушуйте клієнтів передзвонювати кілька разів, щоб додзвонитися потрібному фахівцю! Просто переадресуйте дзвінок на потрібний відділ одним кліком. Ви заощаджуєте час клієнтів та своїх співробітників, показуєте свою компанію, як лояльну організацію, яка дбає про клієнтів, і отримуєте більше позитивного фідбека від них.

Переклад дзвінка на співробітника всередині відділу

Одні ваші співробітники не встигають обробляти дзвінки, а їхні колеги в тому ж відділі прохолоджуються? Переадресація в рамках відділу допоможе знизити навантаження на окремих співробітників або миттєво підключати до розмови досвідченого спеціаліста. Клієнти не люблять чекати, і переадресація дає можливість провести переговори без очікування, доки звільниться потрібний співробітник. Ви просто миттєво підключаєте його до вирішення питання клієнта!

Підключення телефону секретаря з моментальною переадресацією

Спеціальний телефон секретаря з моментальним перемиканням телефонної розмови на потрібного клієнта фахівця – це можливість оптимізувати час та звільнити секретаря від постійного перенаправлення дзвінків клієнтів. Сучасні технології дозволяють підвищити швидкість роботи секретарів, і телефон з моментальною переадресацією це одна з таких технологій.

Переадресація дзвінка на зовнішній номер

Вашим клієнтам потрібно зв'язатися з кимось за межами вашої компанії? Ви знаєте, хто може їм допомогти? Не змушуйте клієнтів записувати потрібні номери, а просто переведіть їхній дзвінок потрібному фахівцю. Переадресація на зовнішні номери допоможе вам у цьому. Будьте на крок попереду конкурентів – залучайте цю послугу.

З нами ви зможете підвищити репутацію своєї компанії та збільшити лояльність клієнтів, адже за допомогою переадресації їхніх дзвінків ви можете показати свою турботу про них. Підключити послугу до <company name> дуже просто – залишайте заявку, і наші фахівці зроблять все інше.

Читати ще
Скрипти викликів
06.02.2023
Скрипти викликів

Це варіант, який сьогодні користується попитом у різних нішах. Це дозволяє менеджеру в найкоротші терміни передати свої знання та успішний досвід керівникам, вирішуючи при цьому проблему низьких телефонних продажів і скорочуючи час на навчання співробітників. Ця функція:

  • дозволяє структурувати всю інформацію про продукцію компанії та максимально компетентно відповідати на всі запитання клієнтів;
  • підвищення конверсії кожного менеджера. Зазвичай в сценарії зібраний кращий досвід продажу діалогів в компанії. Також використовуються прийоми продажу: обхід перешкод, розгляд заперечень, закриття угоди та ін. Працюючи з ефективним сценарієм, менеджери продають краще.
  • підвищення якості консультування клієнтів;
  • навчати працівника якомога швидше. Зазвичай співробітники знаходять найкращі прийоми в процесі роботи, збирають їх собі і з часом стають ефективнішими - зі скриптами співробітник може ефективно продавати з перших днів.
Читати ще