0 800 756 777
Легкі комунікації

Взаємозв'язок філіалів

image not found

Збереження конкурентоспроможності та розвитку бізнесу припускають використання інноваційних технічних рішень налагодження комунікації як між менеджерами і клієнтами, так й усередині організації. Корпоративний мобільний зв'язок – надійний інструмент оптимізації взаємозв'язків головного офісу та філій, адже зараз багато фірм мають підрозділи у різних містах, а також співробітників, які працюють на віддаленні.

зміст

Корпоративний мобільний зв'язок.
Корпоративний мобільний зв'язок.

Тим, хто вперше стикається з такою технологією, слід розібратися, що таке корпоративний мобільний зв'язок. На відміну від звичайної, вона реалізується через віртуальну АТС і забезпечується провайдером, тому платити доведеться лише за встановленим тарифом, а самі дзвінки в межах країни або за кордон будуть безкоштовними. Корпоративний голосовий зв'язок не має обмежень по відстані між абонентами, відрізняється швидким з'єднанням і відмінною якістю звуку, при цьому немає лімітів за кількістю співробітників, що підключаються, що відкриває масу можливостей для розширення бізнесу.

Наш цифровий продукт розроблений з урахуванням актуальних потреб компаній та дозволяє організувати захищені дзвінки без особливих зусиль та з упевненістю у відсутності додаткових витрат. Якщо у вас є хоча б одна або дві філії, то корпоративна телефонія - саме те, що дозволить налагодити з ними зв'язок, уникнути непорозуміння, затримок і досягти максимальної задоволеності клієнтів.

Переваги корпоративного мобільного зв'язку
Переваги корпоративного мобільного зв'язку

Телефонний зв'язок між офісами необхідний компаніям різної спеціалізації та масштабу, причому на всіх етапах реалізації бізнес-ідеї. На старті він допомагає досягти максимального охоплення цільової аудиторії та сформувати образ надійної організації з налагодженою внутрішньою комунікацією та швидким вирішенням будь-яких питань. У момент розширення з її допомогою вдається сформувати розгалужену мережу офісів в одній або кількох країнах, а тим, хто займається електронною комерцією, телефонія дає можливість контролювати віддалених працівників.

Розкажемо, навіщо потрібний корпоративний мобільний зв'язок саме вам:
Розкажемо, навіщо потрібний корпоративний мобільний зв'язок саме вам:
  • для забезпечення максимального захисту – ніхто з конкурентів чи сторонніх осіб не зможе відстежити номери, на які ви дзвоните;
  • щоб скорочувати час на уточнення даних та узгодження дій представників різних підрозділів, тим самим збільшуючи продуктивність праці;
  • для мінімізації витрат – корпоративний зв'язок для бізнесу з використанням віртуальної АТС дозволяє відмовитись від традиційних дзвінків, у кілька разів зменшуючи поточні витрати. Ви платите за тариф та можете спілкуватися з колегами та керівництвом без обмежень!
Як бізнесу допомагає взаємозв'язок між філіями
Як бізнесу допомагає взаємозв'язок між філіями

Відкриття нових відділень у одному чи кількох містах – закономірний етап розвитку будь-якої компанії. Чим більше представництв, тим ширше охоплення цільової аудиторії та вища прибутковість бізнесу. Але є важлива умова – швидкий взаємозв'язок філій між собою, з головним офісом та з клієнтами. Якщо будуть затримки з обробкою заявок та виконанням замовлень, прийняттям та донесенням до персоналу управлінських рішень або доступом до бази даних, то продажі будуть падати. Бізнес телефонія допомагає зробити так, щоб на всіх етапах роботи відбувалася майже миттєва комунікація між учасниками.

Організація IP телефонії забезпечує:
Організація IP телефонії забезпечує:
  • Оптимізацію витрат. Економія на міжнародних дзвінках досягається завдяки залученню віртуальних технічних рішень. Ви вибираєте провайдера та оплачуєте тариф, після чого можете спілкуватися зі співробітниками та клієнтами без географічної прив'язки.
  • Гнучкість та масштабованість. При необхідності можна додати нового співробітника за 3-5 хвилин, щоб він одразу влився у робочий процес.
  • Уніфікацію робочих процесів. Побудова IP телефонії в офісі позбавляє необхідності вводити щоразу номер колеги - достатньо використовувати коротку комбінацію. Технологія FMC істотно спрощує життя персоналу та дозволяє виділити більше часу на вирішення важливих питань.
  • Поліпшення внутрішньої комунікації за рахунок спрощення та прискорення обміну інформацією. Якщо потрібна консультація співробітника іншого департаменту чи головного офісу, її можна отримати без додаткових проблем. Також безкоштовні дзвінки для бізнесу потрібні під час роботи над великими проектами, коли необхідно синхронізувати  виконання завдань великою командою.
  • Налагодження взаємодії зі співробітниками на віддаленні. При використанні корпоративного зв'язку переадресація відбувається майже миттєво, а керівник та уповноважені особи можуть у режимі онлайн бачити, в якому стані знаходяться телефони колег з інших міст та країн.
Висновки
Висновки

Використовувати послуги ip телефонії з максимальною ефективністю за наявності кількох регіональних представництв не складе труднощів, якщо користуватися корпоративним мобільним зв'язком. Процес підключення не займає багато часу, при цьому менеджери мають можливість будь-коли налагодити комунікацію з колегами або клієнтами незалежно від відстані між ними. Бізнес телефонія приносить користь усім учасникам робочого процесу:

  • керівництво має зручний та доступний у будь-який час інструмент контролю працівників, які виконують завдання у віддаленому режимі. Отримана інформація дозволяє оцінювати продуктивність праці та приймати правильні кадрові рішення;
  • співробітники можуть здійснювати дзвінки в один клік без попередньої звірки та ручного введення номера;
  • клієнти отримують максимально швидкий та якісний сервіс, оскільки налагоджено взаємозв'язок із співробітниками з різних філій – можна швидко уточнити наявність товарів та умови доставки з іншого регіону та інші питання, що впливають на ступінь задоволеності споживачів.

Віртуальна АТС для бізнесу – це практична опція для оптимізації виконання поточних завдань та одночасно помічник на етапі масштабування. Ми пропонуємо якісний цифровий продукт, який розкриє широкі можливості інтернет телефонії та дасть відмінні результати у найкоротші терміни. Для уточнення деталей та інтеграції прогресивного технічного рішення телефонуйте за номером 0 800 756 777. або натисніть «Підключити»!

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Корпоративна Телефонна Мережа Для Офісного Зв'язку та Філій Зображення № 1

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Корпоративна Телефонна Мережа Для Офісного Зв'язку та Філій Зображення № 2

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Корпоративна Телефонна Мережа Для Офісного Зв'язку та Філій Зображення № 3

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Корпоративна Телефонна Мережа Для Офісного Зв'язку та Філій Зображення № 4

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Як мовна аналітика зчитує настрій клієнтів і допомагає поліпшити комунікацію?

Наступна стаття

Використання багатоканальних номерів

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше

Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon

Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon

Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз