Збереження конкурентоспроможності та розвитку бізнесу припускають використання інноваційних технічних рішень налагодження комунікації як між менеджерами і клієнтами, так й усередині організації. Корпоративний мобільний зв'язок – надійний інструмент оптимізації взаємозв'язків головного офісу та філій, адже зараз багато фірм мають підрозділи у різних містах, а також співробітників, які працюють на віддаленні.
Тим, хто вперше стикається з такою технологією, слід розібратися, що таке корпоративний мобільний зв'язок. На відміну від звичайної, вона реалізується через віртуальну АТС і забезпечується провайдером, тому платити доведеться лише за встановленим тарифом, а самі дзвінки в межах країни або за кордон будуть безкоштовними. Корпоративний голосовий зв'язок не має обмежень по відстані між абонентами, відрізняється швидким з'єднанням і відмінною якістю звуку, при цьому немає лімітів за кількістю співробітників, що підключаються, що відкриває масу можливостей для розширення бізнесу.
Наш цифровий продукт розроблений з урахуванням актуальних потреб компаній та дозволяє організувати захищені дзвінки без особливих зусиль та з упевненістю у відсутності додаткових витрат. Якщо у вас є хоча б одна або дві філії, то корпоративна телефонія - саме те, що дозволить налагодити з ними зв'язок, уникнути непорозуміння, затримок і досягти максимальної задоволеності клієнтів.
Телефонний зв'язок між офісами необхідний компаніям різної спеціалізації та масштабу, причому на всіх етапах реалізації бізнес-ідеї. На старті він допомагає досягти максимального охоплення цільової аудиторії та сформувати образ надійної організації з налагодженою внутрішньою комунікацією та швидким вирішенням будь-яких питань. У момент розширення з її допомогою вдається сформувати розгалужену мережу офісів в одній або кількох країнах, а тим, хто займається електронною комерцією, телефонія дає можливість контролювати віддалених працівників.
для забезпечення максимального захисту – ніхто з конкурентів чи сторонніх осіб не зможе відстежити номери, на які ви дзвоните;
щоб скорочувати час на уточнення даних та узгодження дій представників різних підрозділів, тим самим збільшуючи продуктивність праці;
для мінімізації витрат – корпоративний зв'язок для бізнесу з використанням віртуальної АТС дозволяє відмовитись від традиційних дзвінків, у кілька разів зменшуючи поточні витрати. Ви платите за тариф та можете спілкуватися з колегами та керівництвом без обмежень!
Відкриття нових відділень у одному чи кількох містах – закономірний етап розвитку будь-якої компанії. Чим більше представництв, тим ширше охоплення цільової аудиторії та вища прибутковість бізнесу. Але є важлива умова – швидкий взаємозв'язок філій між собою, з головним офісом та з клієнтами. Якщо будуть затримки з обробкою заявок та виконанням замовлень, прийняттям та донесенням до персоналу управлінських рішень або доступом до бази даних, то продажі будуть падати. Бізнес телефонія допомагає зробити так, щоб на всіх етапах роботи відбувалася майже миттєва комунікація між учасниками.
Оптимізацію витрат. Економія на міжнародних дзвінках досягається завдяки залученню віртуальних технічних рішень. Ви вибираєте провайдера та оплачуєте тариф, після чого можете спілкуватися зі співробітниками та клієнтами без географічної прив'язки.
Гнучкість та масштабованість. При необхідності можна додати нового співробітника за 3-5 хвилин, щоб він одразу влився у робочий процес.
Уніфікацію робочих процесів. Побудова IP телефонії в офісі позбавляє необхідності вводити щоразу номер колеги - достатньо використовувати коротку комбінацію. Технологія FMC істотно спрощує життя персоналу та дозволяє виділити більше часу на вирішення важливих питань.
Поліпшення внутрішньої комунікації за рахунок спрощення та прискорення обміну інформацією. Якщо потрібна консультація співробітника іншого департаменту чи головного офісу, її можна отримати без додаткових проблем. Також безкоштовні дзвінки для бізнесу потрібні під час роботи над великими проектами, коли необхідно синхронізувати виконання завдань великою командою.
Налагодження взаємодії зі співробітниками на віддаленні. При використанні корпоративного зв'язку переадресація відбувається майже миттєво, а керівник та уповноважені особи можуть у режимі онлайн бачити, в якому стані знаходяться телефони колег з інших міст та країн.
Використовувати послуги ip телефонії з максимальною ефективністю за наявності кількох регіональних представництв не складе труднощів, якщо користуватися корпоративним мобільним зв'язком. Процес підключення не займає багато часу, при цьому менеджери мають можливість будь-коли налагодити комунікацію з колегами або клієнтами незалежно від відстані між ними. Бізнес телефонія приносить користь усім учасникам робочого процесу:
керівництво має зручний та доступний у будь-який час інструмент контролю працівників, які виконують завдання у віддаленому режимі. Отримана інформація дозволяє оцінювати продуктивність праці та приймати правильні кадрові рішення;
співробітники можуть здійснювати дзвінки в один клік без попередньої звірки та ручного введення номера;
клієнти отримують максимально швидкий та якісний сервіс, оскільки налагоджено взаємозв'язок із співробітниками з різних філій – можна швидко уточнити наявність товарів та умови доставки з іншого регіону та інші питання, що впливають на ступінь задоволеності споживачів.
Віртуальна АТС для бізнесу – це практична опція для оптимізації виконання поточних завдань та одночасно помічник на етапі масштабування. Ми пропонуємо якісний цифровий продукт, який розкриє широкі можливості інтернет телефонії та дасть відмінні результати у найкоротші терміни. Для уточнення деталей та інтеграції прогресивного технічного рішення телефонуйте за номером 0 800 756 777. або натисніть «Підключити»!
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз