Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Взаємозв'язок філіалів

Взаємозв'язок філіалів

Збереження конкурентоспроможності та розвитку бізнесу припускають використання інноваційних технічних рішень налагодження комунікації як між менеджерами і клієнтами, так й усередині організації. Корпоративний мобільний зв'язок – надійний інструмент оптимізації взаємозв'язків головного офісу та філій, адже зараз багато фірм мають підрозділи у різних містах, а також співробітників, які працюють на віддаленні.

Корпоративний мобільний зв'язок.
Корпоративний мобільний зв'язок.

Тим, хто вперше стикається з такою технологією, слід розібратися, що таке корпоративний мобільний зв'язок. На відміну від звичайної, вона реалізується через віртуальну АТС і забезпечується провайдером, тому платити доведеться лише за встановленим тарифом, а самі дзвінки в межах країни або за кордон будуть безкоштовними. Корпоративний голосовий зв'язок не має обмежень по відстані між абонентами, відрізняється швидким з'єднанням і відмінною якістю звуку, при цьому немає лімітів за кількістю співробітників, що підключаються, що відкриває масу можливостей для розширення бізнесу.

Наш цифровий продукт розроблений з урахуванням актуальних потреб компаній та дозволяє організувати захищені дзвінки без особливих зусиль та з упевненістю у відсутності додаткових витрат. Якщо у вас є хоча б одна або дві філії, то корпоративна телефонія - саме те, що дозволить налагодити з ними зв'язок, уникнути непорозуміння, затримок і досягти максимальної задоволеності клієнтів.

Переваги корпоративного мобільного зв'язку
Переваги корпоративного мобільного зв'язку

Телефонний зв'язок між офісами необхідний компаніям різної спеціалізації та масштабу, причому на всіх етапах реалізації бізнес-ідеї. На старті він допомагає досягти максимального охоплення цільової аудиторії та сформувати образ надійної організації з налагодженою внутрішньою комунікацією та швидким вирішенням будь-яких питань. У момент розширення з її допомогою вдається сформувати розгалужену мережу офісів в одній або кількох країнах, а тим, хто займається електронною комерцією, телефонія дає можливість контролювати віддалених працівників.

Розкажемо, навіщо потрібний корпоративний мобільний зв'язок саме вам:
Розкажемо, навіщо потрібний корпоративний мобільний зв'язок саме вам:
  • для забезпечення максимального захисту – ніхто з конкурентів чи сторонніх осіб не зможе відстежити номери, на які ви дзвоните;
  • щоб скорочувати час на уточнення даних та узгодження дій представників різних підрозділів, тим самим збільшуючи продуктивність праці;
  • для мінімізації витрат – корпоративний зв'язок для бізнесу з використанням віртуальної АТС дозволяє відмовитись від традиційних дзвінків, у кілька разів зменшуючи поточні витрати. Ви платите за тариф та можете спілкуватися з колегами та керівництвом без обмежень!
Як бізнесу допомагає взаємозв'язок між філіями
Як бізнесу допомагає взаємозв'язок між філіями

Відкриття нових відділень у одному чи кількох містах – закономірний етап розвитку будь-якої компанії. Чим більше представництв, тим ширше охоплення цільової аудиторії та вища прибутковість бізнесу. Але є важлива умова – швидкий взаємозв'язок філій між собою, з головним офісом та з клієнтами. Якщо будуть затримки з обробкою заявок та виконанням замовлень, прийняттям та донесенням до персоналу управлінських рішень або доступом до бази даних, то продажі будуть падати. Бізнес телефонія допомагає зробити так, щоб на всіх етапах роботи відбувалася майже миттєва комунікація між учасниками.

Організація IP телефонії забезпечує:
Організація IP телефонії забезпечує:
  • Оптимізацію витрат. Економія на міжнародних дзвінках досягається завдяки залученню віртуальних технічних рішень. Ви вибираєте провайдера та оплачуєте тариф, після чого можете спілкуватися зі співробітниками та клієнтами без географічної прив'язки.
  • Гнучкість та масштабованість. При необхідності можна додати нового співробітника за 3-5 хвилин, щоб він одразу влився у робочий процес.
  • Уніфікацію робочих процесів. Побудова IP телефонії в офісі позбавляє необхідності вводити щоразу номер колеги - достатньо використовувати коротку комбінацію. Технологія FMC істотно спрощує життя персоналу та дозволяє виділити більше часу на вирішення важливих питань.
  • Поліпшення внутрішньої комунікації за рахунок спрощення та прискорення обміну інформацією. Якщо потрібна консультація співробітника іншого департаменту чи головного офісу, її можна отримати без додаткових проблем. Також безкоштовні дзвінки для бізнесу потрібні під час роботи над великими проектами, коли необхідно синхронізувати  виконання завдань великою командою.
  • Налагодження взаємодії зі співробітниками на віддаленні. При використанні корпоративного зв'язку переадресація відбувається майже миттєво, а керівник та уповноважені особи можуть у режимі онлайн бачити, в якому стані знаходяться телефони колег з інших міст та країн.
Висновки
Висновки

Використовувати послуги ip телефонії з максимальною ефективністю за наявності кількох регіональних представництв не складе труднощів, якщо користуватися корпоративним мобільним зв'язком. Процес підключення не займає багато часу, при цьому менеджери мають можливість будь-коли налагодити комунікацію з колегами або клієнтами незалежно від відстані між ними. Бізнес телефонія приносить користь усім учасникам робочого процесу:

  • керівництво має зручний та доступний у будь-який час інструмент контролю працівників, які виконують завдання у віддаленому режимі. Отримана інформація дозволяє оцінювати продуктивність праці та приймати правильні кадрові рішення;
  • співробітники можуть здійснювати дзвінки в один клік без попередньої звірки та ручного введення номера;
  • клієнти отримують максимально швидкий та якісний сервіс, оскільки налагоджено взаємозв'язок із співробітниками з різних філій – можна швидко уточнити наявність товарів та умови доставки з іншого регіону та інші питання, що впливають на ступінь задоволеності споживачів.

Віртуальна АТС для бізнесу – це практична опція для оптимізації виконання поточних завдань та одночасно помічник на етапі масштабування. Ми пропонуємо якісний цифровий продукт, який розкриє широкі можливості інтернет телефонії та дасть відмінні результати у найкоротші терміни. Для уточнення деталей та інтеграції прогресивного технічного рішення телефонуйте за номером 0 800 756 777. або натисніть «Підключити»!

Наші продукти

Також цікаво

Використання багатоканальних номерів
07.04.2023
Використання багатоканальних номерів

Послуга дозволяє максимально ефективно використовувати послуги зв’язку та отримувати максимальну кількість дзвінків від клієнтів.

Всі клієнти смогуть зв’язатися з компанією або з необхідним підрозділенням і ні один кліент не попадеться на відповідь “занято”.

Послуга надає можливість робити декільки вхідних або вихідних дзвінків. Кількість одночасних визовів визначає кількість підключених ліній за даною послугою. Ви зможете замовити у оператора звязку стільки ліній, скільки потрібно для вашого бізнесу.

Читати ще
Переадресація дзвінків
20.01.2023
Переадресація дзвінків

Втрата клієнтів, які просто не змогли вам додзвонитися, або потрапили на некомпетентного співробітника – що може бути гіршим? Зменште ризики подібних ситуацій за допомогою послуги переадресації дзвінків! Наша компанія пропонує вам одразу кілька сценаріїв для ефективної переадресації, з якими ефективність телефонної комунікації зросте у кілька разів! Дозвольте своїм клієнтам почуватися VIP-персонами під час кожного дзвінка.

Читати ще
Скрипти викликів
06.02.2023
Скрипти викликів

Це варіант, який сьогодні користується попитом у різних нішах. Це дозволяє менеджеру в найкоротші терміни передати свої знання та успішний досвід керівникам, вирішуючи при цьому проблему низьких телефонних продажів і скорочуючи час на навчання співробітників. Ця функція:

  • дозволяє структурувати всю інформацію про продукцію компанії та максимально компетентно відповідати на всі запитання клієнтів;
  • підвищення конверсії кожного менеджера. Зазвичай в сценарії зібраний кращий досвід продажу діалогів в компанії. Також використовуються прийоми продажу: обхід перешкод, розгляд заперечень, закриття угоди та ін. Працюючи з ефективним сценарієм, менеджери продають краще.
  • підвищення якості консультування клієнтів;
  • навчати працівника якомога швидше. Зазвичай співробітники знаходять найкращі прийоми в процесі роботи, збирають їх собі і з часом стають ефективнішими - зі скриптами співробітник може ефективно продавати з перших днів.
Читати ще
Переваги використання системи автообдзвону (callback)
29.02.2024
Переваги використання системи автообдзвону (callback)

Розвиток сучасного онлайн-бізнесу буде успішним лише за грамотно продуманого бізнес-плану та використання ефективних цифрових інструментів. Вони використовуються на всіх етапах запуску платформи. Одна з важливих і корисних функцій - система зворотного дзвінка, яку потрібно впровадити не тільки на сайт компанії, а й у мобільний додаток. Спеціальний віджет, який можна розробити відповідно до індивідуальних вимог або використовувати готові рішення, дозволить одразу отримати збільшення кількості дзвінків. За рахунок цього підвищується конверсія інтернет-магазину, забезпечується лояльність клієнтів, розширюється база користувачів, які з прогнозованою впевненістю 99% скористаються послугами онлайн-майданчика ще раз. Але це за умови, що прийом та розподіл вхідних дзвінків буде організовано у чітко структуровану систему. Не зайвим буде продумати можливість передзвонити будь-коли, враховуючи специфіку ніші, в якій працює компанія.

Читати ще