Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

SalesDrive з розширеним функціоналом: додайте до своєї CRM найпросунутіші інструменти телефонії від IPTel

Інтеграція з SalesDrive

IPTel – це ваш надійний помічник у втіленні найефективніших ідей щодо телефонних комунікацій з клієнтами. Сьогодні інтеграція з телефонією для SalesDrive відчиняє неабиякі можливості бізнесу: користуйтеся новітніми комунікаційними технологіями, впроваджуйте кастомні рішення для вашої CRM, заощаджуйте на витратах часу на розмови з клієнтами та неефективне дозвонювання.
Ключові можливості
Ключові можливості
  • Зробіть телефонні комунікації вашою «суперсилою»
Завдяки миттєвим сповіщенням про клієнтські дзвінки та запити ви зможете зв’язуватися з клієнтами просто зі своєї CRM. Відкривайте картку клієнта в SalesDrive, що з’являється одразу під час надходження дзвінка в CRM, відповідайте в один клік чи дзвоніть клієнту миттєво.
  • Поліпшуйте внутрішню комунікацію в компанії
Засоби телефонії в SalesDrive допоможуть миттєво вирішувати челенджі, зв’язуватися зі співробітниками, розсилати оповіщення та новини та просто залишатися на зв’язку зі всіма співробітниками, де б вони не були.
  • Застосовуйте максимум можливої автоматизації
Використовуйте інструменти для автодозвонювання, автоінформування, IVR, автоматичної розсилки СМС чи повідомлень в месенджерах завдяки можливостям цифрової телефонії IPTel.
  • Аналізуйте ефективність телефонних комунікацій
Завдяки детальній аналітиці дзвінків ви зможете чітко окреслювати можливості, ризики та наявні проблеми. Формуйте звіти, відстежуйте час дзвінків чи їх кореляцію з рівнем продажів, відокремлюйте найефективніших співробітників та тих, хто потребує допомоги чи додаткової мотивації.
  • Тренуйте, формуйте командний дух, допомагайте сягнути кращих результатів
Завдяки інструментам запису дзвінків, трансформації мовлення в текст, пошуку по ключовим словам тощо, ви зможете втілювати ідеї щодо розвитку власних співробітників, їх навчання та покращення рівня обслуговування клієнтів.
  • Модернізуйте власну телефонію та інтегруйте в CRM.
IPTel впроваджує інноваційні рішення для інтеграції телефонії в SalesDrive та модернізує наявні засоби телефонії водночас.
Класична CRM SalesDrive+телефонія: потужне рішення для сучасного бізнесу
Класична CRM SalesDrive+телефонія: потужне рішення для сучасного бізнесу
SalesDrive залишається однією з найпотужніших CRM для українських бізнесів. Однак ви можете ще покращити її ефективність. В SalesDrive попередньо є гарно впроваджені інструменти для складського обліку, інтеграція з маркетплейсами та інтернет-магазинами, інструменти для доставлення найбільшими українськими перевізниками, а от якісну телефонію варто довірити IPTel. Завдяки інтеграції SalesDrive та телефонії сучасного зразка ви зможете:
  • збільшити продажі
  • покращити внутрішню комунікацію
  • пришвидшити обслуговування
  • зменшити витрати робочого часу
  • видалити численні ризики: втрачених зв’язків, розчарованих клієнтів, незадоволених покупців тощо.
  • вести детальну аналітику та керувати клієнтським сервісом ще ефективніше.
SalesDrive+телефонія від IPTel: комбо переваг в одній екосистемі
SalesDrive+телефонія від IPTel: комбо переваг в одній екосистемі
  • Моментальні сповіщення про запити на callback та вхідні дзвінки просто в CRM: ви отримуєте інформацію в реальному часі у формі поп-ап сповіщень, з яких в один клік можна прийняти чи здійснити дзвінок та перейти до картки клієнта.
  • Розширена інформація про клієнта включно з контактами. Історією дзвінків та взаємодій.
  • Найкраща інтеграція всіх найпопулярніших каналів комунікацій: одночасне застосування телефонії, СМС-розсилок, email-комунікацій та інстант-месенджерів.
  • Автоматизація — на найвищому рівні. Застосовуйте автовідповідачі, автодайлери, автоматизацію черг дзвінків та їх розподілення, автоматичні розсилки тощо.
  • Швидке впровадження інтеграції SalesDrive з телефонією — ми працюємо швидко, точно та втілюємо всі запити клієнтів щодо інтеграції наших інструментів одразу після узгодження.
  • Кастомні рішення — для кожного бізнесу. Ми чітко розуміємо потреби окремих галузей та різних бізнесів та пропонуємо саме те, що принесе найбільшу користь, зі спектру наших інструментів.
  • Підтримка та навчання: ви не залишитеся на самоті з продуктом, який хотіли отримати. Наші фахівці встановлять, налаштують та навчать ваш персонал ефективній роботі з телефонією в SalesDrive.

Всі найкращі інструменти цифрової телефонії впроваджені у вашу CRM: SalesDrive з телефонією працює ще краще!

Запитання і відповіді

В: Так, ви зможете оформити заявку просто в картці клієнта під час оброблення телефонного дзвінка.
В: Щойно ми отримуємо від клієнтів узгоджене та специфіковане завдання, ми розпочинаємо. Загалом інтеграція відбувається швидко.
В: Перш за все інтегрована телефонія допомагає пришвидшити комунікацію з клієнтами. Також завдяки сервісам телефонії ви зможете відстежувати можливі помилки та провали комунікації, що негативно впливають на ефективність продажів, та виправляти їх. А ще автоматизовані сервіси допомагають зменшити навантаження на персонал.
В: Так, ви зможете відчути ефективність просто з моменту залучення інструментів телефонії.

Наші продукти

SalesDrive з розширеним функціоналом: додайте до своєї CRM найпросунутіші інструменти телефонії від IPTel
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
SalesDrive з розширеним функціоналом: додайте до своєї CRM найпросунутіші інструменти телефонії від IPTel
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
SalesDrive з розширеним функціоналом: додайте до своєї CRM найпросунутіші інструменти телефонії від IPTel
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще