- Зробіть телефонні комунікації вашою «суперсилою»
Завдяки миттєвим сповіщенням про клієнтські дзвінки та запити ви зможете зв’язуватися з клієнтами просто зі своєї CRM. Відкривайте картку клієнта в SalesDrive, що з’являється одразу під час надходження дзвінка в CRM, відповідайте в один клік чи дзвоніть клієнту миттєво.
- Поліпшуйте внутрішню комунікацію в компанії
Засоби телефонії в SalesDrive допоможуть миттєво вирішувати челенджі, зв’язуватися зі співробітниками, розсилати оповіщення та новини та просто залишатися на зв’язку зі всіма співробітниками, де б вони не були.
- Застосовуйте максимум можливої автоматизації
Використовуйте інструменти для автодозвонювання, автоінформування, IVR, автоматичної розсилки СМС чи повідомлень в месенджерах завдяки можливостям цифрової телефонії IPTel.
- Аналізуйте ефективність телефонних комунікацій
Завдяки детальній аналітиці дзвінків ви зможете чітко окреслювати можливості, ризики та наявні проблеми. Формуйте звіти, відстежуйте час дзвінків чи їх кореляцію з рівнем продажів, відокремлюйте найефективніших співробітників та тих, хто потребує допомоги чи додаткової мотивації.
- Тренуйте, формуйте командний дух, допомагайте сягнути кращих результатів
Завдяки інструментам запису дзвінків, трансформації мовлення в текст, пошуку по ключовим словам тощо, ви зможете втілювати ідеї щодо розвитку власних співробітників, їх навчання та покращення рівня обслуговування клієнтів.
- Модернізуйте власну телефонію та інтегруйте в CRM.
IPTel впроваджує інноваційні рішення для інтеграції телефонії в SalesDrive та модернізує наявні засоби телефонії водночас.