Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Інтеграція телефонії в KeyCRM від IPTel: ще більше можливостей для успішного ведення бізнесу

Інтеграція телефонії в KeyCRM від IPTel: ще більше можливостей для успішного ведення бізнесу

Хочете миттєво реагувати на запити клієнтів та збільшувати продажі за рахунок залучення якісної телефонії? Додавайте найпотужніші інструменти телефонії IPTel в KeyCRM! Інтеграція, що працює з перших моментів застосування, найширший функціонал для комунікації з клієнтами, постійна підтримка від IPTel – все це до ваших послуг!
     KeyCRM вважається однією з найкращих CRM для бізнесів, залучених в продажі. Вона дозволяє водночас керувати продажами та клієнтськими відносинами на сайті, в маркетплейсах, соціальних мережах, офлайн-магазинах тощо. А якщо додатково у вас є інтегрована в KeyCRM телефонія, функціонал системи стає ще ширшим.

Як це працює? 

1. Отримуйте запити клієнтів з сайту, маркетплейсу чи direct Instagram


Функції callback допомагають утримати клієнта та змотивувати на покупку. Миттєве отримання запитів з різних платформ та дзвінок клієнту в один клік просто з KeyCRM – це ваш крок попереду конкурентів. Швидкість реагування на клієнтську цікавість допоможе зростати лояльності.

2. Використовуйте провідні інструменти керування телефонними дзвінками


Ваші клієнти завжди зможуть швидко зателефонувати вам без черг та пропущених дзвінків завдяки розумному керуванню чергами, сценаріями переадресації, автоматичному розподіленню дзвінків між співробітниками.

3. Інструменти автоінформування — це додаткові можливості комунікації


Не втрачайте клієнтів через зайнятість персоналу чи дзвінки в неробочі години. Автовідповідачі, тонові автоінформатори, IVR – всі ці інструменти допоможуть надавати клієнтам потрібну інформацію без залучення живих операторів.

4. Повноцінний кол-центр — у вашій CRM


Готове рішення для роботи з великими клієнтськими базами — це телефонія в KeyCRM. Наші програмні рішення допоможуть облаштувати власний колл-центр без зайвих витрат просто в CRM.

5. Записи розмов, збір аналітичної інформації та її оброблення у зрозумілі звіти

Відстежуйте ефективність роботи своїх підрозділів з продажу, окремих співробітників чи команд. Фіксуйте випадки помилок в комунікації, відстежуйте тривалість розмов чи кількість оброблених дзвінків, формуйте звіти про роботу підрозділів з клієнтами на основі інструментів аналітики IPTel, доданих до KeyCRM.

6. Зробіть роботу та комунікацію всередині колективу ще зручнішою

Телефонія в KeyCRM слугуватиме не тільки на користь покращення клієнтського сервісу, але й для внутрішнього розвитку. Тренуйте команду за допомогою сценаріїв дзвінків, мотивуйте кращих робітників, впроваджуйте оптимізацію навантаження на підрозділи та спілкуйтеся в компанії без обмежень за допомогою IP телефонії, залучення СМС-розсилок, email, чи популярних месенджерів.



 
<h2>Ключові можливості</h2>

Ключові можливості

  • Оброблення дзвінків напряму в KeyCRM

Приймайте та здійснюйте дзвінки за допомогою віджетів в KeyCRM та pop-up повідомлень про вхідні та вспливаючих карток клієнта. Менше часу на здійснення дзвінків — більше ефективність вашого бізнесу.
  • Контакти клієнтів в картках KeyCRM для найшвидшої комунікації

Зв’язуйтеся з клієнтами в один клік та ведіть облік дзвінків, замовлень та звернень по кожному клієнту в CRM. Вся інформація про клієнтську комунікацію — вже зібрана в одному місці.
  • Залучення автоматизації для контактів з клієнтами

Інструменти автообдзвонювання, переадресації дзвінків, автоінформаторів, розсилок СМС та email всій клієнтській базі чи за певним сценарієм стає реальною з інтеграцією KeyCRM та телефонії.
  • Єдиний комунікаційний простір для всіх співробітників — в KeyCRM

Завдяки інтегрованій телефонії в KeyCRM ви зможете налагодити ефективну та цілодобову комунікацію в компанії. Внутрішні чати, дзвінки, миттєві сповіщення персоналу допоможуть покращити внутрішню комунікацію, а це — підвищення загальної ефективності.
  • Покращена система аналітики за допомогою звітів та інструментів аналітики IPTel

Додайте до аналітики KeyCRM додаткові можливості. Аналітика розмов, запис розмов, аналітика вхідних, пропущених дзвінків, трекінг дзвінків по підрозділах та співробітниках допомагають вчасно виявляти недоліки, оптимізувати навантаження на персонал, виявляти найбільш і найменш ефективні ланки в компанії.
  • Скрипти та сценарії дзвінків

Використовуйте вбудовані можливості телефонії IPTel для впровадження корпоративних стандартів спілкування, швидкої обробки дзвінків, зменшення кількості втрачених дзвінків чи провалених комунікацій з клієнтами.
<h2>Наші переваги</h2>

Наші переваги

Які переваги отримує бізнес при залученні інтеграції KeyCRM з телефонією IPTel

  • Краща комунікація всередині компанії
  • Можливість налаштувати віддалену роботу
  • Інтеграція всіх телефонних номерів в KeyCRM включно з мобільними чи стаціонарними
  • Залучення швидкої та ефективної комунікації різними каналами для кращого клієнтського обслуговування
  • Зменшення витрат на зв’язок в компанії
  • Оптимізація робочого часу персоналу та зменшення витрат на оплату робочого часу
  • Миттєве отримання аналітичних даних для звітів та побудови стратегій
  • Залучення всіх майданчиків продажів до єдиної комунікаційної системи для швидкої відповіді на клієнтські запити
  • Розроблення індивідуальних рішень для інтеграції KeyCRM з телефонією під ваші потреби та перспективи
  • Можливість масштабування інтеграції при необхідності (додавання нових функцій, відключення непотрібних)
  • Швидке підключення до вашої наявної KeyCRM в режимі «під ключ»
  • Постійна підтримка з боку фахівців IPTel

Запитання і відповіді

В: Так, віджети та поп-ап повідомлення про запит на дзвінок будуть з’являтися одразу в KeyCRM, а перетелефонувати клієнту можна в один клік.
В: Так, ми обов’язково тренуємо ваш персонал для налагодження ефективної роботи з інтегрованими функціями телефонії.
В: Одразу по вашому зверненні та після формування технічного завдання з переліком необхідних вам інструментів та функцій.
В: Це необов’язково. Ми можемо підключити вже наявні номери, які відомі вашим клієнтам.

З IPTel ви зробите свою KeyCRM ще ефективнішою!
Застосовуйте найвищі стандарти клієнтського сервісу за допомогою інтегрованих
засобів хмарної телефонії!

Наші продукти

Інтеграція телефонії в KeyCRM від IPTel: ще більше можливостей для успішного ведення бізнесу
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Інтеграція телефонії в KeyCRM від IPTel: ще більше можливостей для успішного ведення бізнесу
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Інтеграція телефонії в KeyCRM від IPTel: ще більше можливостей для успішного ведення бізнесу
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Інтеграція телефонії в KeyCRM від IPTel: ще більше можливостей для успішного ведення бізнесу
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще