0 800 756 777
Функціонал

Інтеграція телефонії в KeyCRM від IPTel: ще більше можливостей для успішного ведення бізнесу

image not found

Хочете миттєво реагувати на запити клієнтів та збільшувати продажі за рахунок залучення якісної телефонії? Додавайте найпотужніші інструменти телефонії IPTel в KeyCRM! Інтеграція, що працює з перших моментів застосування, найширший функціонал для комунікації з клієнтами, постійна підтримка від IPTel – все це до ваших послуг!
     KeyCRM вважається однією з найкращих CRM для бізнесів, залучених в продажі. Вона дозволяє водночас керувати продажами та клієнтськими відносинами на сайті, в маркетплейсах, соціальних мережах, офлайн-магазинах тощо. А якщо додатково у вас є інтегрована в KeyCRM телефонія, функціонал системи стає ще ширшим.

Як це працює? 

1. Отримуйте запити клієнтів з сайту, маркетплейсу чи direct Instagram


Функції callback допомагають утримати клієнта та змотивувати на покупку. Миттєве отримання запитів з різних платформ та дзвінок клієнту в один клік просто з KeyCRM – це ваш крок попереду конкурентів. Швидкість реагування на клієнтську цікавість допоможе зростати лояльності.

2. Використовуйте провідні інструменти керування телефонними дзвінками


Ваші клієнти завжди зможуть швидко зателефонувати вам без черг та пропущених дзвінків завдяки розумному керуванню чергами, сценаріями переадресації, автоматичному розподіленню дзвінків між співробітниками.

3. Інструменти автоінформування — це додаткові можливості комунікації


Не втрачайте клієнтів через зайнятість персоналу чи дзвінки в неробочі години. Автовідповідачі, тонові автоінформатори, IVR – всі ці інструменти допоможуть надавати клієнтам потрібну інформацію без залучення живих операторів.

4. Повноцінний кол-центр — у вашій CRM


Готове рішення для роботи з великими клієнтськими базами — це телефонія в KeyCRM. Наші програмні рішення допоможуть облаштувати власний колл-центр без зайвих витрат просто в CRM.

5. Записи розмов, збір аналітичної інформації та її оброблення у зрозумілі звіти

Відстежуйте ефективність роботи своїх підрозділів з продажу, окремих співробітників чи команд. Фіксуйте випадки помилок в комунікації, відстежуйте тривалість розмов чи кількість оброблених дзвінків, формуйте звіти про роботу підрозділів з клієнтами на основі інструментів аналітики IPTel, доданих до KeyCRM.

6. Зробіть роботу та комунікацію всередині колективу ще зручнішою

Телефонія в KeyCRM слугуватиме не тільки на користь покращення клієнтського сервісу, але й для внутрішнього розвитку. Тренуйте команду за допомогою сценаріїв дзвінків, мотивуйте кращих робітників, впроваджуйте оптимізацію навантаження на підрозділи та спілкуйтеся в компанії без обмежень за допомогою IP телефонії, залучення СМС-розсилок, email, чи популярних месенджерів.



 

зміст

Ключові можливості

  • Оброблення дзвінків напряму в KeyCRM

Приймайте та здійснюйте дзвінки за допомогою віджетів в KeyCRM та pop-up повідомлень про вхідні та вспливаючих карток клієнта. Менше часу на здійснення дзвінків — більше ефективність вашого бізнесу.
  • Контакти клієнтів в картках KeyCRM для найшвидшої комунікації

Зв’язуйтеся з клієнтами в один клік та ведіть облік дзвінків, замовлень та звернень по кожному клієнту в CRM. Вся інформація про клієнтську комунікацію — вже зібрана в одному місці.
  • Залучення автоматизації для контактів з клієнтами

Інструменти автообдзвонювання, переадресації дзвінків, автоінформаторів, розсилок СМС та email всій клієнтській базі чи за певним сценарієм стає реальною з інтеграцією KeyCRM та телефонії.
  • Єдиний комунікаційний простір для всіх співробітників — в KeyCRM

Завдяки інтегрованій телефонії в KeyCRM ви зможете налагодити ефективну та цілодобову комунікацію в компанії. Внутрішні чати, дзвінки, миттєві сповіщення персоналу допоможуть покращити внутрішню комунікацію, а це — підвищення загальної ефективності.
  • Покращена система аналітики за допомогою звітів та інструментів аналітики IPTel

Додайте до аналітики KeyCRM додаткові можливості. Аналітика розмов, запис розмов, аналітика вхідних, пропущених дзвінків, трекінг дзвінків по підрозділах та співробітниках допомагають вчасно виявляти недоліки, оптимізувати навантаження на персонал, виявляти найбільш і найменш ефективні ланки в компанії.
  • Скрипти та сценарії дзвінків

Використовуйте вбудовані можливості телефонії IPTel для впровадження корпоративних стандартів спілкування, швидкої обробки дзвінків, зменшення кількості втрачених дзвінків чи провалених комунікацій з клієнтами. <h2>Ключові можливості</h2>

Наші переваги

Які переваги отримує бізнес при залученні інтеграції KeyCRM з телефонією IPTel

  • Краща комунікація всередині компанії
  • Можливість налаштувати віддалену роботу
  • Інтеграція всіх телефонних номерів в KeyCRM включно з мобільними чи стаціонарними
  • Залучення швидкої та ефективної комунікації різними каналами для кращого клієнтського обслуговування
  • Зменшення витрат на зв’язок в компанії
  • Оптимізація робочого часу персоналу та зменшення витрат на оплату робочого часу
  • Миттєве отримання аналітичних даних для звітів та побудови стратегій
  • Залучення всіх майданчиків продажів до єдиної комунікаційної системи для швидкої відповіді на клієнтські запити
  • Розроблення індивідуальних рішень для інтеграції KeyCRM з телефонією під ваші потреби та перспективи
  • Можливість масштабування інтеграції при необхідності (додавання нових функцій, відключення непотрібних)
  • Швидке підключення до вашої наявної KeyCRM в режимі «під ключ»
  • Постійна підтримка з боку фахівців IPTel
<h2>Наші переваги</h2>

Запитання і відповіді

В: Так, віджети та поп-ап повідомлення про запит на дзвінок будуть з’являтися одразу в KeyCRM, а перетелефонувати клієнту можна в один клік.
В: Так, ми обов’язково тренуємо ваш персонал для налагодження ефективної роботи з інтегрованими функціями телефонії.
В: Одразу по вашому зверненні та після формування технічного завдання з переліком необхідних вам інструментів та функцій.
В: Це необов’язково. Ми можемо підключити вже наявні номери, які відомі вашим клієнтам.

З IPTel ви зробите свою KeyCRM ще ефективнішою!
Застосовуйте найвищі стандарти клієнтського сервісу за допомогою інтегрованих
засобів хмарної телефонії!

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Які є можливості  при інтеграції IP-телефонії з  KeyCRM Зображення № 1

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Які є можливості  при інтеграції IP-телефонії з  KeyCRM Зображення № 2

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Які є можливості  при інтеграції IP-телефонії з  KeyCRM Зображення № 3

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Які є можливості  при інтеграції IP-телефонії з  KeyCRM Зображення № 4

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Які є можливості  при інтеграції IP-телефонії з  KeyCRM Зображення № 5

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Інтеграція IPtel з WhatsApp через Twilio

Наступна стаття

Інтеграція провідних сервісів хмарної телефонії IPTel та Doctor Eleks – нарощуємо ефективність CRM для вашого доброубут

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз