Хочете миттєво реагувати на запити клієнтів та збільшувати продажі за рахунок залучення якісної телефонії? Додавайте найпотужніші інструменти телефонії IPTel в KeyCRM! Інтеграція, що працює з перших моментів застосування, найширший функціонал для комунікації з клієнтами, постійна підтримка від IPTel – все це до ваших послуг!
KeyCRM вважається однією з найкращих CRM для бізнесів, залучених в продажі. Вона дозволяє водночас керувати продажами та клієнтськими відносинами на сайті, в маркетплейсах, соціальних мережах, офлайн-магазинах тощо. А якщо додатково у вас є інтегрована в KeyCRM телефонія, функціонал системи стає ще ширшим.
Функції callback допомагають утримати клієнта та змотивувати на покупку. Миттєве отримання запитів з різних платформ та дзвінок клієнту в один клік просто з KeyCRM – це ваш крок попереду конкурентів. Швидкість реагування на клієнтську цікавість допоможе зростати лояльності.
Ваші клієнти завжди зможуть швидко зателефонувати вам без черг та пропущених дзвінків завдяки розумному керуванню чергами, сценаріями переадресації, автоматичному розподіленню дзвінків між співробітниками.
Не втрачайте клієнтів через зайнятість персоналу чи дзвінки в неробочі години. Автовідповідачі, тонові автоінформатори, IVR – всі ці інструменти допоможуть надавати клієнтам потрібну інформацію без залучення живих операторів.
Готове рішення для роботи з великими клієнтськими базами — це телефонія в KeyCRM. Наші програмні рішення допоможуть облаштувати власний колл-центр без зайвих витрат просто в CRM.
Відстежуйте ефективність роботи своїх підрозділів з продажу, окремих співробітників чи команд. Фіксуйте випадки помилок в комунікації, відстежуйте тривалість розмов чи кількість оброблених дзвінків, формуйте звіти про роботу підрозділів з клієнтами на основі інструментів аналітики IPTel, доданих до KeyCRM.
Телефонія в KeyCRM слугуватиме не тільки на користь покращення клієнтського сервісу, але й для внутрішнього розвитку. Тренуйте команду за допомогою сценаріїв дзвінків, мотивуйте кращих робітників, впроваджуйте оптимізацію навантаження на підрозділи та спілкуйтеся в компанії без обмежень за допомогою IP телефонії, залучення СМС-розсилок, email, чи популярних месенджерів.
Читайте також: SalesDrive з розширеним функціоналом: додайте до своєї CRM найпросунутіші інструменти телефонії від IPTel
Приймайте та здійснюйте дзвінки за допомогою віджетів в KeyCRM та pop-up повідомлень про вхідні та вспливаючих карток клієнта. Менше часу на здійснення дзвінків — більше ефективність вашого бізнесу.
Зв’язуйтеся з клієнтами в один клік та ведіть облік дзвінків, замовлень та звернень по кожному клієнту в CRM. Вся інформація про клієнтську комунікацію — вже зібрана в одному місці.
Інструменти автообдзвонювання, переадресації дзвінків, автоінформаторів, розсилок СМС та email всій клієнтській базі чи за певним сценарієм стає реальною з інтеграцією KeyCRM та телефонії.
Завдяки інтегрованій телефонії в KeyCRM ви зможете налагодити ефективну та цілодобову комунікацію в компанії. Внутрішні чати, дзвінки, миттєві сповіщення персоналу допоможуть покращити внутрішню комунікацію, а це — підвищення загальної ефективності.
Додайте до аналітики KeyCRM додаткові можливості. Аналітика розмов, запис розмов, аналітика вхідних, пропущених дзвінків, трекінг дзвінків по підрозділах та співробітниках допомагають вчасно виявляти недоліки, оптимізувати навантаження на персонал, виявляти найбільш і найменш ефективні ланки в компанії.
Використовуйте вбудовані можливості телефонії IPTel для впровадження корпоративних стандартів спілкування, швидкої обробки дзвінків, зменшення кількості втрачених дзвінків чи провалених комунікацій з клієнтами.
Які переваги отримує бізнес при залученні інтеграції KeyCRM з телефонією IPTel
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз