Інтегроване рішення для бізнесів будь-якого масштабу — інтеграція телефонії з Uspacy. Всі внутрішні та зовнішні комунікації об’єднані в інтерфейсі вашої CRM: з IPTel керувати відносинами з клієнтами та внутрішніми комунікаціями стає ще простіше!
Дзвоніть клієнтам та приймайте дзвінки просто в екосистемі вашої CRM в один клік: вбудована телефонія в Uspacy спрощує та пришвидшує комунікації у вашій компанії та надає можливість дзвонити за принципом click-to-call.
Майте всі контакти клієнтів під рукою: інформація в картці клієнта дозволяє швидко зв’язатися з ним в один клік та отримувати вспливаючу картку клієнта під час вхідного дзвінка.
Записуйте розмови з клієнтами в CRM для подальшого аналізу, тренування персоналу та покращення обслуговування.
Зробіть спілкування з клієнтом ефективним для вашого прибутку: сценарії та скрипти розмов допомагають будувати ефективні комунікації.
Аналізуйте роботу ваших підрозділів комплексно: використовуйте вбудовані інструменти аналітики дзвінків IPTel сумісно з аналітикою Uspacy
Звільніть час своїх робітників, застосуйте розумний автодозвін, черги дзвінків та інтелектуальну переадресацію, що інтегровані в вашу CRM.
Uspacy – це єдиний робочий простір, завдяки якому можна покращити рівень обслуговування, будувати ефективні робочі стратегії комунікації з клієнтами та керувати продажами. Та бездоганність немає меж, то ж зробити вашу CRM Uspacy можна ще потужнішою, якщо долучити до неї смарт інструменти телефонії IPTel!
Як це працює?
1. Всі контакти клієнти та канали зв’язку — одразу в CRM!
Більше не потрібно перемикатися між CRM та програмами для цифрової телефонії, шукати контакти, відвертатися на вхідні дзвінки!
2. Сумісна робота в Uspacy стає ще ефективнішою
Uspacy славиться своїм зручним інтерфейсом з можливостями внутрішньої комунікації. А IPTel може посилити його власними технологіями телефонії.
3. Аналізуйте ефективність продажів за допомогою інструментів телефонії
Ви отримуєте додаткове джерело інформації для аналітики роботи з клієнтами та подальшого розвитку стратегій. Телефонія IPTel, інтегрована в Uspacy, розширює можливості збору даних та їх аналізу на користь вашого бізнесу:
Постійна підтримка для безупинного робочого процесу: ми на зв’язку з нашими клієнтами та готові допомогти.
Допомога з інтеграцією Uspacy
Інтеграція Uspacy з телефонією IPTel – це ваша можливість вивести якість та швидкість обслуговування на принципово новий рівень.
Повноцінний кол-центр у вашій CRM – це можливо з IPTel!
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз