0 800 756 777
Функціонал

Вбудована інтеграція сучасних інструментів цифрової телефонії IPTel з CRM Uspacy

image not found

Інтегроване рішення для бізнесів будь-якого масштабу — інтеграція телефонії з Uspacy. Всі внутрішні та зовнішні комунікації об’єднані в інтерфейсі вашої CRM: з IPTel керувати відносинами з клієнтами та внутрішніми комунікаціями стає ще простіше!

зміст

Принципи роботи
  • Вхідні та вихідні дзвінки напряму в Uspacy

Дзвоніть клієнтам та приймайте дзвінки просто в екосистемі вашої CRM в один клік: вбудована телефонія в Uspacy спрощує та пришвидшує комунікації у вашій компанії та надає можливість дзвонити за принципом click-to-call.

  • Вспливаючі картки клієнтів з усіма контактами

Майте всі контакти клієнтів під рукою: інформація в картці клієнта дозволяє швидко зв’язатися з ним в один клік та отримувати вспливаючу картку клієнта під час вхідного дзвінка.

  • Можливості застосувати запис розмов

Записуйте розмови з клієнтами в CRM для подальшого аналізу, тренування персоналу та покращення обслуговування.

  • Використання скриптів розмов для покращення сервісу

Зробіть спілкування з клієнтом ефективним для вашого прибутку: сценарії та скрипти розмов допомагають будувати ефективні комунікації.

  • Вбудовані інструменти аналітики дзвінків

Аналізуйте роботу ваших підрозділів комплексно: використовуйте вбудовані інструменти аналітики дзвінків IPTel сумісно з аналітикою Uspacy

  • Автоматизовані інструменти автодозвону

Звільніть час своїх робітників, застосуйте розумний автодозвін, черги дзвінків та інтелектуальну переадресацію, що інтегровані в вашу CRM.
 

Принципи роботи Що таке інтеграція діджитал телефонії з Uspacy?

Uspacy – це єдиний робочий простір, завдяки якому можна покращити рівень обслуговування, будувати ефективні робочі стратегії комунікації з клієнтами та керувати продажами. Та бездоганність немає меж, то ж зробити вашу CRM Uspacy можна ще потужнішою, якщо долучити до неї смарт інструменти телефонії IPTel!
Як це працює?
1. Всі контакти клієнти та канали зв’язку — одразу в CRM!
Більше не потрібно перемикатися між CRM та програмами для цифрової телефонії, шукати контакти, відвертатися на вхідні дзвінки!

  • Опрацьовуйте вхідні та вихідні дзвінки у вашій CRM та отримуйте їх одночасно зі вспливаючою карткою клієнта, що телефонує
  • Ведіть єдину клієнтську базу для керування клієнтськими відносинами та комунікаціями
  • Фіксуйте ключові параметри дзвінків та аналізуйте їх просто в Uspacy
  • Долучайте інші канали комунікації: СМС-розсилки, email-листування чи месенджери.

2. Сумісна робота в Uspacy стає ще ефективнішою
Uspacy славиться своїм зручним інтерфейсом з можливостями внутрішньої комунікації. А IPTel може посилити його власними технологіями телефонії.

  • Зв’язуйтеся з колегами в CRM без перемикання на інші чати чи телефонні дзвінки
  • Налаштовуйте переадресацію вхідних дзвінків на вільних колег в CRM
  • Використовуйте інструменти телефонії (наприклад, запис розмов чи скрипти дзвінків) для тренування співробітників та «роботи над помилками» просто в Uspacy.

3. Аналізуйте ефективність продажів за допомогою інструментів телефонії
Ви отримуєте додаткове джерело інформації для аналітики роботи з клієнтами та подальшого розвитку стратегій. Телефонія IPTel, інтегрована в Uspacy, розширює можливості збору даних та їх аналізу на користь вашого бізнесу:

  • Використовуйте записи розмов для аналізу
  • Відсліджуйте ефективність окремих підрозділів та співробітників для оптимізації робочих процесів
  • Аналізуйте кількість вхідних дзвінків, їх тривалість та кількість пропущених для покращення обслуговування.
     
Що таке інтеграція діджитал телефонії з Uspacy? Застосовуйте телефонію IPTel в Uspacy та отримуйте одразу чимало переваг:
  • Сучасні інструменти телефонії вже наявні у вашому спільному робочому просторі
  • Більше можливостей для покращення рівня обслуговування клієнтів
  • Прозорі інструменти для оцінки якості роботи співробітників, що відповідають за клієнтські відносини
  • Більший рівень задоволення клієнтів від швидкої, ефективної та корисної комунікації
  • Менше ризики втратити клієнтів через помилки комунікації
  • Оптимізація навантаження та витрат робочого часу для ваших співробітників
  • Незалежність від окремих інструментів зв’язку та аналітики — все, що потрібно для ефективної роботи, вже інтегровано до Uspacy
  • Кастомізація — під індивідуальні потреби бізнесу: IPTel розробляє індивідуальні рішення для інтеграції, враховуючи потреби окремої компанії

Постійна підтримка для безупинного робочого процесу: ми на зв’язку з нашими клієнтами та готові допомогти.
 

Застосовуйте телефонію IPTel в Uspacy та отримуйте одразу чимало переваг:

Допомога з інтеграцією Uspacy

Інтеграція Uspacy з телефонією IPTel – це ваша можливість вивести якість та швидкість обслуговування на принципово новий рівень.
Повноцінний кол-центр у вашій CRM – це можливо з IPTel!
 

Запитання і відповіді

В: Так, при застосуванні вбудованої телефонії в Uspacy ви зменшуєте витрати часу на перемикання між робочими інструментами та покращуєте ефективність роботи з клієнтами, бо всі процеси з комунікації проходять в єдиному робочому просторі.
В: Завдяки нашим інструментам аналітики ви зможете відстежувати, хто та скільки дзвінків приймає з ваших відповідальних співробітників, яку кількість дзвінків залишають без відповіді, як довго триває контакт з клієнтом, а також використовувати записи розмов, інтелектуальний переклад мовлення в текст, та трекінг розмов за ключовими словами для виявлення недоліків, ефективних комунікацій та помилок для подальшого виправлення та покращення.
В: Так, звісно ж! Наші фахівці розробляють рішення та впроваджують його «під ключ».
В: Так, IPTel переносить всі наявні номери включно зі стаціонарними та мобільними до цифрової телефонії, вбудованої до вашої CRM.

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Можливості використання телефонії з Uspacy - Блог IPTel Зображення № 1

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Можливості використання телефонії з Uspacy - Блог IPTel Зображення № 2

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Можливості використання телефонії з Uspacy - Блог IPTel Зображення № 3

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Можливості використання телефонії з Uspacy - Блог IPTel Зображення № 4

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Травневі оновлення в IPTel: нові тарифи, редизайн сайту та посилення функціоналу

Наступна стаття

Використовуєте Pipedrive? Зробимо його ще потужнішим для вас: інтеграція з телефонією в Pipedrive від IPTel

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз