- Вхідні та вихідні дзвінки напряму в Uspacy
Дзвоніть клієнтам та приймайте дзвінки просто в екосистемі вашої CRM в один клік: вбудована телефонія в Uspacy спрощує та пришвидшує комунікації у вашій компанії та надає можливість дзвонити за принципом click-to-call.
- Вспливаючі картки клієнтів з усіма контактами
Майте всі контакти клієнтів під рукою: інформація в картці клієнта дозволяє швидко зв’язатися з ним в один клік та отримувати вспливаючу картку клієнта під час вхідного дзвінка.
- Можливості застосувати запис розмов
Записуйте розмови з клієнтами в CRM для подальшого аналізу, тренування персоналу та покращення обслуговування.
- Використання скриптів розмов для покращення сервісу
Зробіть спілкування з клієнтом ефективним для вашого прибутку: сценарії та скрипти розмов допомагають будувати ефективні комунікації.
- Вбудовані інструменти аналітики дзвінків
Аналізуйте роботу ваших підрозділів комплексно: використовуйте вбудовані інструменти аналітики дзвінків IPTel сумісно з аналітикою Uspacy
- Автоматизовані інструменти автодозвону
Звільніть час своїх робітників, застосуйте розумний автодозвін, черги дзвінків та інтелектуальну переадресацію, що інтегровані в вашу CRM.