Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Блог

Як мовна аналітика зчитує настрій клієнтів і допомагає поліпшити комунікацію?
Як мовна аналітика зчитує настрій клієнтів і допомагає поліпшити комунікацію?
Мовна аналітика — технологія, заснована на штучному інтелекті (ШІ), яка автоматично розпізнає, аналізує та інтерпретує усне мовлення в телефонних розмовах, перетворюючи його на структуровані текстові дані та звіти. Спіч аналітика дає змогу зрозуміти клієнтів, контролювати якість обслуговування, виявляти проблемні зони в комунікації, підвищувати продажі та оптимізувати роботу команд.
Читати ще
Як технології допомагають колекторам працювати ефективніше: досвід і тренди 2025
Як технології допомагають колекторам працювати ефективніше: досвід і тренди 2025
24 квітня 2025 року в Києві відбулася конференція «DEBT COLLECTION CONFERENCE: Way Up Strategy–2025», організована Business Format Group. Подія зібрала понад 200 учасників: колекторські компанії, банки, фінансові установи, юридичних радників та провайдерів технологій. Команда IPTel не просто долучилася до заходу — ми стали активним учасником стратегічної дискусії про майбутнє галузі. Наш CEO Іван Виноградов виступив із презентацією про сучасні технологічні рішення в комунікаціях і поділився реальними кейсами автоматизації для колекторських команд. Найцікавішими інсайтами з конференції ділимося в цій статті.
Читати ще
CRM-система для бізнесу: ТОП-7 галузей, де ЦРМ збільшує прибуток і спрощує роботу
CRM-система для бізнесу: ТОП-7 галузей, де ЦРМ збільшує прибуток і спрощує роботу
CRM-система або ЦРМ-система (Customer Relationship Management) — це інструмент для управління взаємовідносинами з клієнтами, який допомагає бізнесу аналізувати, організовувати й автоматизовувати взаємодію зі споживачами, замовниками та покупцями на всіх етапах продажів. CRM допомагає бізнесу зберігати контактні дані, відстежувати історію звернень, керувати завданнями та угодами, підвищувати якість обслуговування та ефективність роботи команди.
Читати ще
IPTel на BIT&BIS-2025: AI в контакт-центрах — захисник, помічник чи трансформатор професій?
IPTel на BIT&BIS-2025: AI в контакт-центрах — захисник, помічник чи трансформатор професій?
Коли штучний інтелект стає частиною щоденної роботи, бізнес стикається з питанням: це можливість чи загроза? Ми, команда IPTel, нещодавно взяли участь у Міжнародному Форумі BIT&BIS-2025, де обговорювали цю дилему в контексті контакт-центрів. Захід традиційно зібрав найкращих представників ІКТ-спільноти та бізнес-середовища, а наша доповідь привернула значну увагу завдяки актуальності теми.
Читати ще
IPTel отримала нагороду Seal of Excellence: чому це важливо?
IPTel отримала нагороду Seal of Excellence: чому це важливо?
Уявіть, що ваш бізнес отримав знак якості, який відчиняє двері до нових можливостей. Саме так сталося з IPTel — ми отримали Seal of Excellence. Це не просто відзнака, а доказ того, що наші ідеї вражають, а рішення — працюють на результат.  
Читати ще
Як збільшити продажі для медичного центру на 25% завдяки об'єднанню всіх каналів комунікації в один інтерфейс?
Як збільшити продажі для медичного центру на 25% завдяки об'єднанню всіх каналів комунікації в один інтерфейс?
Наш клієнт ТОВ «Медичний Центр» — мережа медичних закладів, що надає широкий спектр медичних послуг. Центр спеціалізується на наданні якісної медичної допомоги для всієї родини, об'єднуючи досвідчених фахівців та інноваційні технології для підтримки здоров'я пацієнтів.
Читати ще
Автоматизація на мільйони: Як обленерго знизило кількість боржників на 11% завдяки автообдзвону
Автоматизація на мільйони: Як обленерго знизило кількість боржників на 11% завдяки автообдзвону
Наш клієнт «Одесаобленерго» — найбільший постачальник електроенергії в південному регіоні України. Компанія забезпечує електропостачання сотень тисяч абонентів, серед яких приватні домогосподарства та бізнеси. Компанія підтримує розвиток регіону завдяки стабільному електропостачанню, проте й клієнтський сервіс є важливим складником роботи. Тож, велика кількість клієнтів та нерівномірне навантаження на контакт-центр приносять певні виклики. Виклик: оптимізація комунікацій із клієнтами та покращення рівня оплат IPTel — платформа комунікацій, автоматизації та продажів зі швидкою адаптацією під ваші задачі.  «Одесаобленерго» звернулася до IPTel із проблемою значних фінансових розривів, що виникають через несвоєчасну оплату рахунків. Компанія вже активно використовувала SMS та Viber розсилки, працювала з іншими провайдерами, проте ніхто не міг забезпечити достатню швидкість і якість обдзвону такої великої бази клієнтів (понад 200 000 абонентів). Основні вимоги до IPTel охоплювали можливість: швидко та ефективно обробляти великі масиви контактів; зберегти наявний пул номерів; оптимізувати комунікацію для підвищення відсотка оплат.
Читати ще
Як штучний інтелект допомагає бізнесу бути на крок попереду?
Як штучний інтелект допомагає бізнесу бути на крок попереду?
Інсайти IPTel із конференції 31 жовтня компанія IPTel взяла участь у щорічній конференції ВАКЦІ «АІ та керування змінами», організованій Українською асоціацією контактних центрів. Метою заходу було створити простір для обговорення ролі штучного інтелекту (ШІ) в сучасному бізнесі та дослідити, як новітні технології змінюють підходи до управління процесами. У цій статті ми поділимося з вами цікавими спостереженнями та інсайтами, які привезли з конференції. 
Читати ще
Як фінансовій компанії збільшити продажі на 35% завдяки автоматизації дзвінків
Як фінансовій компанії збільшити продажі на 35% завдяки автоматизації дзвінків
Наш клієнт Money4you — одна з найбільших мікрофінансових організацій в Україні, яка допомагає тисячам клієнтів швидко отримувати фінансову підтримку. Завдяки зрозумілим умовам кредитування та доступним послугам компанія стала відомою серед споживачів, які потребують оперативного вирішення фінансових питань. Виклик: автоінформування клієнтів та покращення рівня повернень Money4you звернулися до IPTel із запитом на вдосконалення комунікацій із клієнтами. Основна потреба — впровадження системи автоінформатора для нагадування про погашення заборгованості. Основні вимоги полягали в тому, щоб: Інтегрувати систему з наявним білінгом компанії для точного відображення суми заборгованості. Забезпечити персоналізоване озвучування суми та імен клієнтів українською та російською мовами. Створити рішення, здатне справлятися з великою кількістю дзвінків і швидким зростанням навантаження.
Читати ще
Інтеграція IPtel з WhatsApp через Twilio
Інтеграція IPtel з WhatsApp через Twilio
Інтеграція  IPtel  та WhatsApp за допомогою Twilio > залучайте аудиторію, прискорюйте продажі та покращуйте результати підтримки клієнтів на платформі
Читати ще
Інтеграція IPtel з Mailchimp
Інтеграція IPtel з Mailchimp
Інтеграція IPtel з Mailchimp > налаштуйте email-розсилки з різних пристроїв, поєднуючи переваги маркетингових платформ. Mailchimp це автоматизована комунікація
Читати ще