Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Блог

IPTel отримала нагороду Seal of Excellence: чому це важливо?
IPTel отримала нагороду Seal of Excellence: чому це важливо?
Уявіть, що ваш бізнес отримав знак якості, який відчиняє двері до нових можливостей. Саме так сталося з IPTel — ми отримали Seal of Excellence. Це не просто відзнака, а доказ того, що наші ідеї вражають, а рішення — працюють на результат.  
Читати ще
Як збільшити продажі для медичного центру на 25% завдяки об'єднанню всіх каналів комунікації в один інтерфейс?
Як збільшити продажі для медичного центру на 25% завдяки об'єднанню всіх каналів комунікації в один інтерфейс?
Наш клієнт ТОВ «Медичний Центр» — мережа медичних закладів, що надає широкий спектр медичних послуг. Центр спеціалізується на наданні якісної медичної допомоги для всієї родини, об'єднуючи досвідчених фахівців та інноваційні технології для підтримки здоров'я пацієнтів.
Читати ще
Автоматизація на мільйони: Як обленерго знизило кількість боржників на 11% завдяки автообдзвону
Автоматизація на мільйони: Як обленерго знизило кількість боржників на 11% завдяки автообдзвону
Наш клієнт «Одесаобленерго» — найбільший постачальник електроенергії в південному регіоні України. Компанія забезпечує електропостачання сотень тисяч абонентів, серед яких приватні домогосподарства та бізнеси. Компанія підтримує розвиток регіону завдяки стабільному електропостачанню, проте й клієнтський сервіс є важливим складником роботи. Тож, велика кількість клієнтів та нерівномірне навантаження на контакт-центр приносять певні виклики. Виклик: оптимізація комунікацій із клієнтами та покращення рівня оплат IPTel — платформа комунікацій, автоматизації та продажів зі швидкою адаптацією під ваші задачі.  «Одесаобленерго» звернулася до IPTel із проблемою значних фінансових розривів, що виникають через несвоєчасну оплату рахунків. Компанія вже активно використовувала SMS та Viber розсилки, працювала з іншими провайдерами, проте ніхто не міг забезпечити достатню швидкість і якість обдзвону такої великої бази клієнтів (понад 200 000 абонентів). Основні вимоги до IPTel охоплювали можливість: швидко та ефективно обробляти великі масиви контактів; зберегти наявний пул номерів; оптимізувати комунікацію для підвищення відсотка оплат.
Читати ще
Як штучний інтелект допомагає бізнесу бути на крок попереду?
Як штучний інтелект допомагає бізнесу бути на крок попереду?
Інсайти IPTel із конференції 31 жовтня компанія IPTel взяла участь у щорічній конференції ВАКЦІ «АІ та керування змінами», організованій Українською асоціацією контактних центрів. Метою заходу було створити простір для обговорення ролі штучного інтелекту (ШІ) в сучасному бізнесі та дослідити, як новітні технології змінюють підходи до управління процесами. У цій статті ми поділимося з вами цікавими спостереженнями та інсайтами, які привезли з конференції. 
Читати ще
Як фінансовій компанії збільшити продажі на 35% завдяки автоматизації дзвінків
Як фінансовій компанії збільшити продажі на 35% завдяки автоматизації дзвінків
Наш клієнт Money4you — одна з найбільших мікрофінансових організацій в Україні, яка допомагає тисячам клієнтів швидко отримувати фінансову підтримку. Завдяки зрозумілим умовам кредитування та доступним послугам компанія стала відомою серед споживачів, які потребують оперативного вирішення фінансових питань. Виклик: автоінформування клієнтів та покращення рівня повернень Money4you звернулися до IPTel із запитом на вдосконалення комунікацій із клієнтами. Основна потреба — впровадження системи автоінформатора для нагадування про погашення заборгованості. Основні вимоги полягали в тому, щоб: Інтегрувати систему з наявним білінгом компанії для точного відображення суми заборгованості. Забезпечити персоналізоване озвучування суми та імен клієнтів українською та російською мовами. Створити рішення, здатне справлятися з великою кількістю дзвінків і швидким зростанням навантаження.
Читати ще
Інтеграція IPtel з WhatsApp через Twilio
Інтеграція IPtel з WhatsApp через Twilio
Інтеграція  IPtel  та WhatsApp за допомогою Twilio > залучайте аудиторію, прискорюйте продажі та покращуйте результати підтримки клієнтів на платформі
Читати ще
Інтеграція IPtel з Mailchimp
Інтеграція IPtel з Mailchimp
Інтеграція IPtel з Mailchimp > налаштуйте email-розсилки з різних пристроїв, поєднуючи переваги маркетингових платформ. Mailchimp це автоматизована комунікація
Читати ще
Закупівля телекомунікаційних послуг для держави: IPtel
Закупівля телекомунікаційних послуг для держави: IPtel
Хмарні рішення для державних структур, ЦНАП (їх кол-центрів), соціальних служб, постачальників комунальних послуг: CRM, автоматизовані розсилки, автообдзвін
Читати ще
Що таке IVR для телефонного банкінгу
Що таке IVR для телефонного банкінгу
Розмовна система IVR у банку (інтерактивне голосове меню) може швидко визначити потреби клієнта та надати йому необхідну інформацію
Читати ще
Інтеграція IPtel з Telegram
Інтеграція IPtel з Telegram
Створюйте картки клієнтів в CRM для телеграм, зберігайте історію комунікацій та відповідайте на повідомлення прямо з CRM Iptel інтегрованою з Telegram
Читати ще
Інтеграція IPtel з Omnicell
Інтеграція IPtel з Omnicell
За допомогою інтеграції IPtel та Omnicell масово надсилайте рекламні Viber повідомлення навіть новим клієнтам не виходячи з інтерфейсу системи
Читати ще