Розмежування прав доступу – основа безпеки компанії. І коли мова йде про телефонію, визначення прав доступу співробітників та налаштування обладнання для їх виконання є важливим завданням.
Наша компанія допоможе вам у цьому! Ми пропонуємо потужне та просте в налаштуванні програмне забезпечення, щоб ваші співробітники мали доступ саме до тих функцій, які їм необхідні для продуктивної роботи. Класифікуйте інформацію та оптимізуйте робочий час співробітників.
Права доступу відповідно до компетенції та обов'язків: Безпека компанії у рішеннях <назва компанії>
Ми пропонуємо рішення щодо обмеження доступу співробітників до засобів телефонії. Це зовсім не означає, що деякі співробітники зможуть користуватися телефоном, а деякі - ні. Наші інструменти дають змогу налаштовувати:
- Доступ до елементів системи телефонії, залежно від повноважень.
- Доступ до записів розмов і систем прослуховування.
Доступ до елементів системи телефонії залежно від прав доступу
Сучасна телефонія надає багато можливостей. Але не всі з них потрібні кожному працівнику компанії. Наприклад, старші фахівці, які навчають новачків, просто не можуть обійтися без інструментів адміністратора. А ось рядовим менеджерам цей інструмент не знадобиться. Секретарю важливо бачити, хто із співробітників вільний для переадресації дзвінка, і йому потрібна система онлайн-моніторингу дзвінків.
Менеджеру з персоналу ця функція взагалі не потрібна. Завдяки розмежуванню груп доступу і прав для них, кожен із ваших співробітників зможе використовувати саме ті функції та інструменти, які йому необхідні.
Доступ до записів розмов і систем прослуховування
Ми можемо надати вам інструменти для обмеження доступу не тільки до функцій, а й до інформації. Насамперед це стосується сервісів для зберігання аудіозаписів дзвінків та інструментів для прослуховування розмов. Доступ до неї матимуть тільки ті, хто відповідає за процеси, пов'язані з аудіоінформацією. Усі конфіденційні дані залишаться недоторканними.
Переваги контролю доступу в телефонії
- Інформаційна безпека — некомпетентні співробітники не зможуть завдати шкоди компанії, отримавши доступ до інформації та можливостей, які їм не потрібні.
- Контроль функцій. Ви будете точно знати, які інструменти доступні кожному і як вони їх використовують.
- Оптимізація робочого часу співробітників. Кожен отримує тільки ті можливості, які йому необхідні. Нема потреби сортувати інструменти та дані, що належать іншим співробітникам.
Економія часу та можливість зосередитися на процесах – ось що дає вам контроль доступу.
Обираючи нас, ви обираєте зручність розподілу доступу для співробітників
Ми пропонуємо ефективні способи налаштування доступу до систем телефонії в групах, індивідуально, за набором фільтрів. Просте у використанні та надійне програмне забезпечення зробить налаштування доступу комфортним. Крім того, наші фахівці завжди на зв'язку з вами, щоб допомогти з налаштуванням, встановленням, оновленням і навчанням роботі з правами доступу. Ви можете бути впевнені, що всі члени вашої команди працюють саме з тими інструментами, доступ до яких їм необхідний.