Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Послуга розмежування прав доступу користувачів

Послуга розмежування прав доступу користувачів

Розмежування прав доступу – основа безпеки компанії. І коли мова йде про телефонію, визначення прав доступу співробітників та налаштування обладнання для їх виконання є важливим завданням.

Наша компанія допоможе вам у цьому! Ми пропонуємо потужне та просте в налаштуванні програмне забезпечення, щоб ваші співробітники мали доступ саме до тих функцій, які їм необхідні для продуктивної роботи. Класифікуйте інформацію та оптимізуйте робочий час співробітників.

Права доступу відповідно до компетенції та обов'язків: Безпека компанії у рішеннях IPTel
Права доступу відповідно до компетенції та обов'язків: Безпека компанії у рішеннях IPTel

Ми пропонуємо рішення щодо обмеження доступу співробітників до засобів телефонії. Це зовсім не означає, що деякі співробітники зможуть користуватися телефоном, а деякі - ні. Наші інструменти дають змогу налаштовувати:

  • Доступ до елементів системи телефонії, залежно від повноважень.
  • Доступ до записів розмов і систем прослуховування.

Торкніться зображення, щоб збільшити
Доступ до елементів системи телефонії залежно від прав доступу
Доступ до елементів системи телефонії залежно від прав доступу

Сучасна телефонія надає багато можливостей. Але не всі з них потрібні кожному працівнику компанії. Наприклад, старші фахівці, які навчають новачків, просто не можуть обійтися без інструментів адміністратора. А ось рядовим менеджерам цей інструмент не знадобиться. Секретарю важливо бачити, хто із співробітників вільний для переадресації дзвінка, і йому потрібна система онлайн-моніторингу дзвінків.

Менеджеру з персоналу ця функція взагалі не потрібна. Завдяки розмежуванню груп доступу і прав для них, кожен із ваших співробітників зможе використовувати саме ті функції та інструменти, які йому необхідні.

Доступ до записів розмов і систем прослуховування
Доступ до записів розмов і систем прослуховування

Ми можемо надати вам інструменти для обмеження доступу не тільки до функцій, а й до інформації. Насамперед це стосується сервісів для зберігання аудіозаписів дзвінків та інструментів для прослуховування розмов. Доступ до неї матимуть тільки ті, хто відповідає за процеси, пов'язані з аудіоінформацією. Усі конфіденційні дані залишаться недоторканними.

Переваги контролю доступу в телефонії
Переваги контролю доступу в телефонії
  • Інформаційна безпека — некомпетентні співробітники не зможуть завдати шкоди компанії, отримавши доступ до інформації та можливостей, які їм не потрібні.
  • Контроль функцій. Ви будете точно знати, які інструменти доступні кожному і як вони їх використовують.
  • Оптимізація робочого часу співробітників. Кожен отримує тільки ті можливості, які йому необхідні. Нема потреби сортувати інструменти та дані, що належать іншим співробітникам.

Економія часу та можливість зосередитися на процесах – ось що дає вам контроль доступу.

Обираючи нас, ви обираєте зручність розподілу доступу для співробітників

 

Ми пропонуємо ефективні способи налаштування доступу до систем телефонії в групах, індивідуально, за набором фільтрів. Просте у використанні та надійне програмне забезпечення зробить налаштування доступу комфортним. Крім того, наші фахівці завжди на зв'язку з вами, щоб допомогти з налаштуванням, встановленням, оновленням і навчанням роботі з правами доступу. Ви можете бути впевнені, що всі члени вашої команди працюють саме з тими інструментами, доступ до яких їм необхідний.

Наші продукти

Послуга розмежування прав доступу користувачів
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Послуга розмежування прав доступу користувачів
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Послуга розмежування прав доступу користувачів
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще