Lifecell FMC надає можливість відстежувати всі вхідні та вихідні дзвінки корпоративних номерів. IPtel + FMC розширює стандартний функціонал колтрекінгу та АТС
Використовуєте засоби телефонії для бізнесу та одночасно маєте корпоративні мобільні номери, що не охоплені колтрекінговими можливостями вашого кол-центру? В IPTel разом із партнером, Lifecell, ми маємо ефективне та зручне рішення для розширення функціоналу колтрекінгу та АТС. Спробуйте послугу FMC від Lifecell в інтеграції із засобами бізнес-телефонії IPTel.
Lifecell, як національний оператор, пропонує послугу FMC в Україні. Вона розроблена для бізнесів, що використовують мобільні номери Lifecell, та хочуть отримати повний контроль над розмовами та фіксацією дзвінків на них.
Завдяки технологіям всі Lifecell номери, що використовують ваші співробітники, будуть:
Перш за все, інтеграція IPTel та FMC від Lifecell – це ваша можливість вести облік всіх телефонних комунікацій в компанії включно з мобільними номерами співробітників. Але це – тільки база, адже інтегровані рішення мають ще чимало зручних та ефективних функцій.
Просунуті можливості відстеження вхідних та вихідних дзвінків
Просунутий колтрекінг – це перше, чому варто підключити FMC до вашої IP-АТС чи кол-центру. Відстежуйте всі вхідні та вихідні дзвінки по кожному мобільному номеру та аналізуйте ефективність своїх співробітників.
Відсутність потреби в інтернет-з’єднанні для якісного зв’язку
Якісний зв’язок та фіксація в сервісах IP-телефонії без обов’язкового інтернет-з’єднання. Весь трекінг відбувається за допомогою мобільних мереж.
Залучення кращих технологій IP-телефонії для мобільних номерів компанії
Розширений функціонал для контролю, підвищенню ефективності та обліку роботи співробітників з клієнтами по мобільним телефонам:
Запис розмов та інструменти аналітики – вже включено до інтеграції з FMC
Завдяки поєднанню функціоналу IP-телефонії та FMC, ви зможете не лише фіксувати кількість вхідних та вихідних дзвінків на мобільні номери, але й записувати розмови з мобільних та автоматично зберігати їх в системі хмарної телефонії із доступом через веб-інтерфейс IPTel. Додатково є можливість передавати дані по дзвінках клієнтів до вашої CRM для точного та детального обліку та моніторингу клієнтського обслуговування.
До того ж інтеграція IPTel та FMC Lifecell – це основа для миттєвої та високоточної аналітики. Ви зможете аналізувати та готовити звіти по всіх номерах співробітників в єдиному просторі, а дані про роботу по цих мобільних номерах потраплятимуть до облікової системи IP-телефонії в режимі реального часу.
Бажаєте отримати доступ до найкращих рішень FMC в Україні? Замовляйте інтегровані продукти IPTel та Lifecell. Зв’яжіться з нами зручним для вас способом, а ми адаптуємо наші рішення для застосування саме у вашій компанії.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз