Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Інструмент для роботи з e-mail

Email залишається одним із найважливіших каналів комунікації для бізнесу. Ведення електронного листування дозволяє обмінюватися документами та пропозиціями, зберігати ключові моменти спілкування з клієнтами та контрагентами, та забезпечувати безпеку обміну даними.

Щодня в кожній компанії є потреба складати електронні листи та надсилати їх сотням, а то й тисячам клієнтів.

При цьому складання електронних листів може забирати у співробітників багато часу, який можна витратити з більшою ефективністю. Щоб знизити витрати часу на email-комунікацію, пропонуємо скористатися функцією конструктора електронних листів, вбудованою в CRM від IPTel.

Які можливості вона відкриває?

  • Ведення листування за єдиними шаблонами, які дозволяють формувати корпоративний стиль комунікації;
  • Збереження історії листування та інтеграція функції електронного листування з клієнтською базою даних для швидкого вивантаження контактів;
  • Складання типових електронних листів із пропозиціями, відповідями, важливою інформацією для організації масового розсилання;
  • Збереження потрібних шаблонів та доступ до них для всіх співробітників, які працюють з CRM.

Шаблони електронних листів, вбудовані в CRM, допоможуть вам організувати будь-який тип розсилань - від вітальних повідомлень до свят для клієнтів до відправлення важливих документів. І все це повністю в автоматизованому режимі. Налаштуйте шаблон під потрібне завдання, вивантажуйте списки адрес для розсилань, та надсилайте будь-яку кількість листів щодня.

Конструктор електронних листів, вбудований у вашу CRM - це можливість організувати корпоративний стиль комунікації по email, знизити навантаження на співробітників, пов'язане з розсилками електронних листів, та вести облік ефективності цього каналу комунікації.

Наші продукти

Також цікаво

Візуалізація воронок продажів
15.09.2023
Візуалізація воронок продажів

Створення ефективної воронки продажів і послідовне ведення по її витках клієнта - це запорука успіху. З інструментом візуалізації воронок продажів у CRM з вбудованою телефонією від IPTel - це реально!

Вбудована функція візуалізації та налаштування воронок продажів - це:

  • Простий інструмент для створення воронок продажів, який знизить навантаження на ваших менеджерів.
  • Можливість налаштовувати воронки під певну аудиторію, продукт чи нішу.
  • Візуалізація, яка робить логічним та зрозумілим процес ведення клієнтів по воронці.
  • Інтеграція з телефонією: можливість залучити бази даних клієнта, скрипти дзвінків, картки клієнтів для роботи з воронками в єдиному просторі CRM.

Переваги побудови воронок продажів в CRM від IPTel

  • Розширення цільової аудиторії та підвищення охоплень.
  • Найвища ефективність продажів.
  • Кастомізація воронок продажів по продуктах та лідах.
  • Зниження витрат часу персоналу компанії на опрацювання воронок та роботу з ними.
  • Аналітика результативності, вбудована в CRM для контролю та оптимізації роботи з воронками продажів.

З нашими інструментами побудови та візуалізації воронок продажів ви зможете покращити якість клієнтського сервісу, пропонувати клієнтам саме ті продукти, які їм потрібні, та підвищити ефективність менеджерів з продажів завдяки продуманим та індивідуалізованим стратегіям залучення та утримання клієнтів.

Читати ще
Зберігання історії клієнтської взаємодії
15.09.2023
Зберігання історії клієнтської взаємодії

CRM із вбудованою телефонією від IPTel дозволяє не лише вести клієнтську базу даних з повною інформацією про клієнтів, їх контактними даними й додатковими примітками, але й зберігати всю історію взаємодії з кожним клієнтом.

Бібліотека історії клієнтської взаємодії дає можливість керівництву компанії та відповідальним за комунікацію співробітникам швидко отримувати доступ до:

  • інформації про замовлення клієнтів;
  • даних про взаємодію клієнтів з компанією (звернення за допомогою сайту, дзвінки, електронні листи тощо);
  • результатів взаємодії (наприклад, зроблена купівля);
  • приміткам та коментарям, зроблених менеджерами;
  • всім документам, що стосуються клієнта та його історії: рахункам, актам, договорам, відправленим комерційним пропозиціям.

Все це працює на користь персоналізації клієнтського досвіду. Ви та ваші співробітники отримуєте зручний інструмент для подальшої комунікації, розробки індивідуальних пропозицій для клієнтів, підвищення лояльності та мотивації клієнтів.

Історія клієнтської взаємодії дозволяє знизити ризики помилок у комунікації з клієнтами, допомагає менеджерам покращити клієнтський сервіс та підвищити реноме компанії в очах клієнтів.

Вам більше не доведеться збирати інформацію про кожного клієнта по крихтах із нотаток, історії листування в месенджерах, електронної пошти чи коментарів менеджерів. Все зібрано в одному місці, а відповідальні співробітники отримують доступ до інформації про клієнта саме в той момент, коли вона їм потрібна.

Інтегрована в CRM історія взаємодії з клієнтами - це можливість підвищити рівень клієнтського сервісу та збільшити продажі коштом роботи з кожним клієнтом персоналізовано.

Читати ще
Інтеграція з вебформами вашого сайту
15.09.2023
Інтеграція з вебформами вашого сайту

Наявність форм зворотнього зв'язку на сайті допомагає компаніям швидше налагодити зв'язок з клієнтами, які зацікавлені в їх товарах чи послугах. Але ручна обробка запитів, які оформлені за допомогою вебформ на сайті може призвести одразу до декількох проблем:

  • Затримки комунікації через велике навантаження на менеджерів, відповідальних за зворотний зв'язок.
  • Помилки внаслідок "людського фактора" - коли менеджер вручну допускає помилки в контактній інформації клієнта та, як наслідок, не може потім швидко з ним зв'язатися.

Функція вивантаження вебформ вашого сайту в CRM від IPTel допоможе вам уникнути цих помилок.

Завдяки ретельно продуманим механізмам вивантаження ваш вебсайт, лендінг чи інтернет-магазин на платформі маркетплейсів зможе працювати ще ефективніше! Ви отримуєте автоматизоване рішення для оперативної передачі інформації про клієнтські запити, яке дозволить:

  • Швидко обробляти заявки;
  • Підвищувати лояльність клієнтів;
  • Уникати помилок ручного вивантаження вебформ.

Ми пропонуємо вам скористатися можливістю інтеграції всіх вебформ із сайту в CRM: форм зворотних дзвінків, коментарів, форм для оформлення замовлення. А вбудована телефонія CRM від IPTel дозволить відразу ж налаштовувати комунікацію з клієнтами в єдиному інтерфейсі. Ви можете створювати форми зворотного дзвінка, які під час заповнення будуть оброблені системою, і потім CRM автоматично набере номер відповідального співробітника або відділу та зв'яже з ними клієнта.

Робота з вебформами буде ще ефективнішою, якщо ви використовуєте функцію їх інтеграції у вашу CRM.

Читати ще
Аналітичні інструменти та звіти
15.09.2023
Аналітичні інструменти та звіти

Бізнес говорить мовою цифр. І ведення звітності для будь-якого департаменту компанії є обов'язковим, адже на підставі цих даних власник чи керівництво можуть оцінювати результативність, виправляти недоліки роботи та планувати подальші стратегії.

Такі аналітичні інструменти для оцінки роботи з клієнтами та рівня клієнтського сервісу компанії пропонує наша CRM із вбудованою телефонією.

В інтерфейсі CRM передбачена зручна панель моніторингу для керівників та власників бізнесу. В ній вже є інтегрованими всі основні інструменти для створення звітів, а дані роботи з клієнтами вивантажуються в режимі реального часу.

Це просто та зручно для всіх ланок компанії:

  • Менеджери отримують можливість формувати звіти про свою роботу на підставі внесених даних та уникати помилок, які можливі при ручному складанні звітів.
  • Керівники департаментів або відділів можуть оцінювати роботу з клієнтами кожного співробітника та отримувати актуальну інформацію про те, хто потребує більшого навантаження, хто виконує свої обов'язки неефективно, а хто заслуговує на заохочення за сумлінну роботу.
  • Для вищої ланки компанії можливість складати звіти та бачити повну картину клієнтського сервісу - це ключ до розробки майбутніх стратегій. Ви отримуєте інформацію про роботу компанії з клієнтами в упорядкованому, точному та розгорнутому вигляді.

Аналітичні інструменти CRM із вбудованою телефонією охоплюють:

  • Статистику приросту клієнтів та лідів;
  • Статистику взаємодії менеджерів з клієнтами на сайті або в телефонній комунікації;
  • Дані про продажі;
  • Аналітику клієнтських звернень та карток клієнтів для формування портрета цільової аудиторії.

Все це дозволить вам швидко та точно реагувати на результати роботи підрозділів та співробітників, вибудовувати стратегії, приймати рішення про навантаження та заохочення/покарання співробітників. І все це - в єдиному інтерфейсі, без необхідності використовувати окремі програмні продукти для генерування звітів та вивантаження статистики.

Читати ще
Бібліотека шаблонів та документів
15.09.2023
Бібліотека шаблонів та документів

Документообіг може ускладнити роботу будь-якої компанії. Водночас точність складання документів є обов'язковою. Договори, рахунки-фактури, накладні - кожен з цих документів потребує часу та кваліфікації для складання. А якщо щодня в компанії необхідно створювати сотні або навіть тисячі типових документів, це викликає складнощі:

  • Відповідальний персонал витрачає час не на роботу з клієнтами, а на складання документів.
  • В документах, створених вручну, вищою є вірогідність помилок, особливо, якщо документообіг дуже інтенсивний.

Не витрачайте час своїх співробітників на діловодство! CRM від IPTel пропонує автоматизувати весь процес створення типових документів. Завантажуйте свої шаблони документів та підставляйте динамічні поля, в які ви зможете автоматично заповнювати дані клієнтів, коли підтягнете їх із бази даних карток клієнта. Крім того, ви зможете здійснювати наступні дії із завантаженими шаблонами:

  • Налаштовувати їх за необхідності простою функцією редагування;
  • Підтягувати інформацію про товари з вашого каталогу в шаблон документа;
  • Підтягувати платіжні дані клієнтів до шаблону.

Використання бібліотек для завантаження шаблонів вашої документації у нашій CRM - це ваша можливість:

  • створювати необхідні документи за лічені хвилини;
  • зменшити тимчасові витрати персоналу на роботу з документацією;
  • знизити ризики помилок у документах;
  • підвищити лояльність клієнтів, адже потрібні документи вони отримають майже миттєво!

Не витрачайте час на роботу з документами. Оптимізуйте роботу своєї компанії та зменште навантаження на персонал завдяки використанню простої, зручної та настроюваної функції автоматичної генерації документів у CRM.

Читати ще