Ефективні телефонні переговори є основою успіху. Завоюйте відданість своїх клієнтів за допомогою точних, ефективних та персоналізованих скриптів для телефонних дзвінків.
До того ж ви можете настроювати скрипти просто у своїй CRM! Завдяки вбудованій функції складання та збереження сейл-скриптів для телефонії в CRM від IPTel ваші співробітники зможуть вести переговори з максимальною результативністю.
Що таке сейл-скрипти і як вони допомагають бізнесу? Це налаштовані сценарії телефонних переговорів, які дають можливість менеджеру або оператору продзвону вести розмову з клієнтом за заданим сценарієм, керувати ним та отримувати бажаний результат у вигляді продажу, мотивації клієнта для переходу на сайт, ефективної роботи із запереченнями чи збільшення лояльності клієнтів.
Прописані скрипти для телефонних переговорів дозволяють:
- Зменшити час розмови та при цьому вкласти в нього максимум корисної для клієнта інформації;
- Дати можливість оператору розмовляти вільно, без пауз, переривань, впевнено та професійно;
- Зменшити ризики комунікації з боку оператора.
Ви можете вбудувати будь-яку кількість сценаріїв телефонних переговорів для роботи з різними групами клієнтів, просування різних товарів та пропозицій, роботи з пропозиціями, коментарями, запереченнями та скаргами клієнтів.
При цьому вам не потрібно встановлювати окремий програмний продукт для роботи зі дзвінками за сейл-скриптами! Ви отримуєте доступ до функціонала сейл-скриптів просто у своїй CRM!
Зробіть комунікацію з клієнтом точною та безпомилковою!