Бізнес в сфері торгівлі і надання послуг має на увазі комунікацію з великим потоком клієнтів. Логічно, що розвиток таких компаній пов’язане зі збільшенням клієнтської бази, а значить, і з необхідністю наймати нових співробітників для інформування та консультування клієнтів. Як варіант, можна звернутися за послугами колл-центру, але це додаткові витрати, та ще й ризик доступу сторонніх організацій до конфіденційної інформації. Ще один спосіб – розсилка текстових повідомлень. Але інформація по SMS не завжди буває прочитана, тому ефективність цієї дії тільки приблизна.
Замість всіх перерахованих методів можна скористатися послугою Dialer від IPtel. Налаштування програми для автообзвона і автоінформування – реальний спосіб зменшити витрати на оплату праці додаткових працівників і убезпечити свій бізнес від стороннього втручання. До того ж прослуховування або скидання голосового повідомлення, на відміну від текстового, завжди можна відстежити.
Базові можливості програми
Установка програми голосового автоінформування передбачає:
переваги програми
Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування. У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:
Як працювати в програмі
Автоінформування абонентів – зручний сервіс, який не просто полегшує роботу за повідомленням клієнтам однотипної інформації, але і при правильному налаштуванні дозволяє не задіяти співробітників.
Для запуску автоматичного інформування необхідно налаштувати кампанію без участі оператора. Це можна зробити тільки при використанні режимів прогресивного або інтелектуального обдзвону. Для початку потрібно зайти у вкладку «Кампанії обдзвону» і в розділі «Додаткові настройки» перейти на In Out IVR. У запропонованих полях виставити бажані параметри:
При натисканні кнопки «Змінити» система приймає налаштовані параметри і готова до роботи.
Після цього налаштовуються алгоритми запуску сценарію при активізації лідом тієї чи іншої клавіші (перехід на новий аудіофайл, прощання, повтор, присвоєння статусу дзвінку з відповіді абонента).
Далі менеджер завантажує список контактів, вказує код країни, номери телефонів і всі необхідні дані для картки клієнта. Відразу після цього дії Ліди завантажуються в пул і починаються дзвінки. Для їх припинення треба відредагувати кампанію, зробивши її неактивною. Після закінчення роботи в полі «Стан» потрібно призначити IVR статус «Неактивний».
Ефективність автоінформування
Ефект використання послуги прямо пропорційний переваг. Оскільки рутинна робота щодо оповіщення клієнтам однотипної інформацією делегується машині, компанія залучає співробітників тільки до вирішення складних питань, які неможливо передбачити в шаблонних сценаріях.
Робота стає більш організованою – система не відходить від складеного алгоритму, завдяки чому можна розраховувати на гарантований результат дзвінків.
Послуга допомагає оптимізувати тимчасові рамки, необхідні для оповіщення великої кількості абонентів. Це регулюється при підключенні різної кількості ліній для обдзвону онлайн. Наприклад, про важливу новину, яка вимагає термінової реакції, потрібно швидко оповістити клієнтів. І навпаки, якщо сполучення не передбачає негайного відповіді абонента, можна передавати його більш тривалий час.
Телефонний автоінформатор добре зарекомендував себе і для внутрішнього повідомлення співробітників великих компаній, в тому числі і тих, робота яких пов’язана з небезпечним для життя виробництвом.
Телефонний автоінформатор добре зарекомендував себе і для внутрішнього повідомлення співробітників великих компаній, в тому числі і тих, робота яких пов’язана з небезпечним для життя виробництвом.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз