Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Система автодозвону для офісної телефонії

Система автодозвону для офісної телефонії

Багато компаній щодня борються за те, щоб отримати якомога більше конверсій клієнтів за допомогою телефонних дзвінків. Від продуктивності телефонії в цьому випадку залежить багато чого.

Сучасні рішення в галузі автоматизації телефонії — це безпрограшна ідея для досягнення найвищих цілей. І система автоматичного дозвону, без сумніву, є одним із таких рішень. Суть системи автодозвону полягає в тому, щоб полегшити процес набору номера і тим самим підвищити якість спілкування з клієнтами через телефон. Проте є одна річ, яку необхідно враховувати власнику бізнесу, коли він вирішує придбати систему автодозвону для збільшення прибутку свого бізнесу. Це те, що її необхідно попередньо налаштувати.

Для цього ми пропонуємо не лише програмне забезпечення, яке виконуватиме процедуру автодозвону на найвищому рівні, а й посібник зі встановлення цього програмного забезпечення та його налаштування відповідно до потреб вашого бізнесу. Посібник допомагає правильно встановити програмне забезпечення, дотримуючись покрокових підказок. Крім того, це економить час і займає всього кілька хвилин.

Основні переваги програмного забезпечення автодозвону

Є багато переваг, які власник бізнесу може оцінити, отримавши програмне забезпечення для автоматичного набору номера для збільшення продажів. Це програмне забезпечення ефективно працює для бізнес-моделей B2B і B2C.

Що стосується практики, програма автодозвону пропонує інтуїтивно зрозумілий і зручний інтерфейс, зрозумілий кожному співробітнику компанії. Меню пропонує такі опції:

  • Меню операторів;
  • Кампанії для набору номера;
  • Списки;
  • Групування вхідних викликів;
  • Групування користувачів;
  • Шаблони набору номера;
  • Аналітика та звітність;

Для кожної опції є підменю з різними функціями.

Ще одна перевага, яку ви можете оцінити, — це простота встановлення. Для початку роботи з системою автодозвону достатньо відкрити програму, створити профілі операторів для кожного співробітника, відповідального за дзвінки, зареєструвати софтфони для кожного оператора, а потім завантажити базу даних телефонів. Після цього можна створювати кампанії, налаштовувати сценарії та отримувати звіти про роботу автодозвону.

У нашому програмному забезпеченні для автодозвону також є вигідним те, що ви можете встановити доступ з різним рівнем доступу. Наприклад, ви можете встановити повний доступ для менеджерів, а операторів обмежити лише доступом до бази даних лідів та коментуванням.

Що стосується бази даних лідів, ви можете завантажити її в програму кількома способами. Ви можете використовувати API, створити файл Excel або додати базу даних, яку ви використовували раніше.

Як керувати кампаніями з набору номера

Кампанії в програмі автодозвону налаштовуються відповідно до ваших потреб. Ви можете задати тип дозвону (наприклад, вибрати ручний або прогнозований дозвон), що призведе до натискання відповідного сценарію для типу дозвону.

  • Під час ручного набору номера сценарій пропонує оператору натиснути кнопку набору номера, щоб почати виклик.
  • При поступовому наборі виконується багато наборів поспіль, і коли кожен з них з'єднується, набір передається оператору, який в цей час вільний. Для невеликих підприємств цей сценарій пропонує з'єднання операторів і клієнтів за допомогою черг.
  • При предиктивному наборі всі дзвінки набираються одночасно, а потім з'єднуються з оператором.

Крім того, в кампанії можна задати кілька сценаріїв обробки дзвінків. Чи буде вона здійснюватися за допомогою оператора, чи з автоматичною трансляцією повідомлення або в змішаному режимі.

Ви також можете налаштувати сценарії, які залежать від поведінки клієнта. У цьому випадку ви можете заздалегідь написати алгоритм залежно від типових діалогів і відповідей клієнтів.

Доступ до кампаній також регулюється менеджером. Крім того, будучи менеджером, ви можете перенаправляти дзвінки на іншого оператора, запитувати статистику і створювати звіти для аналізу активності та ефективності дзвінків.

Щодо ефективності?

Система автодозвону дає змогу отримати безліч позитивних результатів.

  • Економія часу для операторів. Нема потреби в механічному наборі номерів, а це економить щонайменше багато секунд на один дзвінок, що в сумі є вищою продуктивністю оператора.
  • Менше проблем, пов'язаних із людським фактором під час набору номерів клієнтів.
  • За допомогою сценаріїв набору номера і скриптів, що використовують певні інтервали, можна збільшити кількість оброблених дзвінків.
  • Безперебійна аналітика та звітність допомагають бізнесу покращувати сценарії дзвінків і підвищувати ефективність роботи кол-центру.
  • Просте налаштування сценаріїв робить власника бізнесу незалежним від розробників програмного забезпечення в питанні зміни сценаріїв і кампаній.
  • Існують рішення для місцевих і міжнародних дзвінків, що враховують часові пояси клієнтів.
  • Чим більше дзвінків ви можете зробити за допомогою автодозвону, тим більше продажів ви отримаєте.
  • Використання автодозвону ефективне для холодних дзвінків і виявлення потенційних клієнтів.
  • Ви можете автоматично збільшувати базу даних клієнтів без необхідності збільшення штату співробітників.
  • Використовуйте автодозвон для вивчення поведінки клієнтів і, таким чином, для поліпшення обслуговування клієнтів.

Як бачите, система автодозвону звільняє ваші руки та допомагає збільшити прибуток вашого бізнесу. Ви можете отримати цю послугу в нашій компанії за розумною ціною просто зараз.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24

Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і
прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе
додаток Інтеграції з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel

Базові можливості програми

Установка програми голосового автоінформування передбачає:

  • відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
  • реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
  • інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
  • настройку кількості повторів повідомлення;
  • постійний облік якості дозвонов (звіт по результату: взяв / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
  • програмування початку і тривалості кампанії;
  • завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
  • установку черговості дзвінків;
  • запуск різних кампаній обдзвону одночасно.

Інтерфейс Автоінформатора від Iptel після інтеграції з Бітрікс24

переваги програми

Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування.
У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:

  1. Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати
    втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще йому потрібні перерви на відпочинок. Комп’ютер же програє
    аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування.
    Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість.
  2. Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою
    контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп’ютер
    же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента.
  3. Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
  4. Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю.
    Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система
    автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення.
    Таким чином, на кожного ліда здійснюється однакове мовленнєвий вплив.

Зведена звітність щодо кампанії автообзвону в Автоінформаторі від Iptel

Для запуску автоінформування Вам необхідно

  • Подати заявку на безкоштовний тестовий період. це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту info@iptel.ua
  • Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот – автоінформатор.
  • Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо Вам адресу тестового сервера, логін і пароль
  • Завантажити аудіофайл
  • Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ “In / Out IVR”;
  • Вибрати файл для відтворення клієнту;
  • Визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору);
  • Обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3);
  • Встановити час введення (в мілісекундах);
  • Визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії);
  • Ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація);
  • Виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»);
  • Зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
  • На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Додатки
  • Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану)
  • Далі натиснути “Інше” -> “входить вебхук”
  • В “Налаштування прав” (остання опція) вибрати CRM
  • Скопіювати дані, зазначені в першому полі “Вебхук для виклику rest api” (наприклад:
    https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/)
  • встановити додаток
  • Ввести адресу Автоінформатор
  • Ввести логін користувача
  • ввести пароль
  • Ввести дані з поля “Вебхук для виклику rest api”
  • Натиснути “Увійти”
  • Вибрати статус, лидов з яким необхідно завантажити в Систему
  • Вибрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді
  • Вибрати список, в який необхідно завантажити лидов

Загальний звіт автообзвону в програмі Автоінформатор від Iptel після інтеграції з CRM Бітрікс24

Детальніше з налаштуванням Системи автообзвона можна ознайомитися на нашому сайті: Створення Кампанії обдзвону Додавання Списку лидов Створення Автоінформатор

Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії

Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покращити показники та KPI, якщо застосувати технології? Тоді ви, напевно, оціните нашу послугу статистики дзвінків для бізнесу.

Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу

Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання стратегій і тактик. Зокрема, одним із ефективних інструментів, які пропонують сучасні технології телефонії, є деталізація дзвінків.

Власникам компаній важливо знати, які саме дзвінки здійснювали співробітники, скільки часу тривало спілкування з клієнтом і наскільки ці дзвінки були ефективними для процвітання компанії. І все це (і не тільки) дозволяє реалізувати послугу деталізації дзвінків.

Наша компанія пропонує вам скористатися всіма перевагами деталізації даних дзвінків для вашої компанії. Ми оперативно підключимо вас до сервісу та навчимо використовувати його на благо вашого бізнесу та отримувати потрібні вам дані.
Розповімо трохи докладніше про те, що ви отримуєте, підключивши послугу деталізації дзвінків.

Зберігання всіх викликів в одному місці!

Уся інформація про телефонні дзвінки у вашій компанії збирається в єдиному інтерфейсі. Ви отримуєте доступ до всіх телефонних розмов і можете аналізувати кожен дзвінок, прослуховуючи його повторно. Що це дає бізнесу?

  • Менеджер може аналізувати та працювати над помилками на основі отриманих та зроблених дзвінків співробітників. Це чудова база для розробки стандартів корпоративного спілкування та навчання їм співробітників.
  • Зібрана база телефонних дзвінків може допомогти співробітникам швидше аналізувати свої дзвінки та знаходити попередні розмови з клієнтом, щоб швидше відповідати на потреби та запити.
  • Для відділу продажів і маркетологів зібрані деталі дзвінків можуть стати основою для розробки стратегії продажів, роботи із запереченнями та сценаріїв реагування на негативні відгуки.

Загалом, використання служби деталізації даних про дзвінки є ключем до підвищення конверсії вашого бізнесу та створення ділової репутації.

Не витрачайте час на пошук потрібного дзвінка

З нашою послугою деталізації дзвінків ви не витрачатимете час на пошук потрібної телефонної розмови, а зможете зосередитися на робочих завданнях. Для цього можна використовувати зручні фільтри пошуку по базі даних. В інтерфейсі є фільтри за датою дзвінка, номером респондента, відповідальним працівником, провайдером і статусом дзвінка. Просто налаштуйте потрібні параметри та знайдіть виклик за лічені секунди. Це пряма економія робочого часу і опосередкована економія коштів компанії.

Отримайте реальні дані для оптимізації продажів

Збирати дані за допомогою нашої служби детальної інформації про дзвінки ще ніколи не було так зручно. Всю інформацію можна завантажити у файл excel, а потім оперувати отриманою інформацією. Фільтруйте його, створюйте звіти та аналізи, друкуйте їх і діліться ними зі співробітниками. Все це реально і можна зробити дуже швидко. Отримані бази даних є чудовою основою для оптимізації вашої стратегії продажів. Використовуйте реальні дані дзвінків, а не припущення.

Деталізація дзвінків – це інструмент, який сьогодні просто потрібен компаніям. Полегшіть свій шлях на вершину, адже така послуга з часом допоможе розвитку компанії, заощадить робочий час співробітників, дозволить вибудувати правильні стратегії та збільшить прибуток компанії.

Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM

Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від <company name> ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в геометричній прогресії, якщо телефонія та система управління клієнтами діятимуть заодно на благо вашої компанії.

Оперуйте дзвінками та клієнтською інформацією на сайті

Основне завдання телефонії – це підтримання ефективної комунікації з клієнтами. Швидкість обробки дзвінків, створення єдиної клієнтської бази, ведення переговорів з будь-яких питань – це вимагає інформаційної підтримки. Ви можете інтегрувати базу даних із клієнтських форм зворотного зв'язку на сайті з телефонією. Ведіть єдиний довідник контактів, забезпечуйте доступ до нього всім співробітникам, і керуйте процесами ще ефективніше!

Зробіть доступ до ваших співробітників простіше: віджет дзвінка для клієнтів

Для багатьох клієнтів здійснити телефонний дзвінок непросто. Набагато зручніше, якщо співробітники компанії самі передзвонюють клієнтові! Таке рішення реалізувати дуже просто! Встановіть наш віджет на сайті, і зв'язуйтеся з клієнтами миттєво. Як це працює?

  • Клієнт заповнює форму зворотного зв'язку на сайті.
  • Система автоматично набирає номер телефону, зазначений у формі зворотного зв'язку.
  • Автоматизація процесів відразу з'єднує клієнта з вільним співробітником.

Припиніть втрачати клієнтів через погано налаштований коллбек! Зробіть зворотний зв'язок своїм сильним боком! 

Чому це зручно для клієнтів?

  • Немає потреби витрачати гроші на дзвінок до вашої компанії.
  • Співробітники самі зв'язуються з клієнтом.
  • Миттєвий результат при зверненні.
  • Для тих, хто не любить телефонних дзвінків, це вихід.

Переваги для бізнесу

  • Ви не втрачаєте тих клієнтів, які не схильні дзвонити самі
  • Ви показуєте, що йдете в ногу з технологіями
  • Ви показуєте, що звернення до вас є престижним
  • Ви можете миттєво реагувати на дзвінки та знизити втрати конверсії.

Переваги наших рішень для інтеграції телефонії з CRM

Загалом, використання віджетів на сайті, що інтегрують CRM та телефонію, це можливість зробити ваш імідж сучасним, актуальним, що піклується про клієнтів. А якщо говорити про сервіс інтеграції CRM від <company name>, то ви отримуєте більше, ніж просто віджет для дзвінків клієнтам безпосередньо з сайту.

Ми не використовуємо власний брендинг для позначок на віджеті. Ваш віджет – ваші правила. Зробіть його яскравою та помітною частиною веб-сайту, використовуйте корпоративні кольори та символіку, задіяйте те, чого немає у конкурентів. Ваш callback-віджет відразу зверне увагу клієнтів. 

Крім того, є й не такі очевидні переваги, які ви можете оцінити при співпраці з нами:

  • Професійний підхід до вибору індивідуальних рішень. Ми завжди пропонуємо те, що підходить кожному окремому клієнту. Жодних стандартних рішень, тільки індивідуальний підхід.
  • Швидка інтеграція CRM. Наші фахівці зроблять все максимально швидко, щоб ви не втрачали клієнтів.
  • Постійно на зв'язку. Наша техпідтримка завжди готова допомогти вам!
  • Ми не лише надаємо послуги інтеграції CRM та телефонії, але й навчаємо правильному поводженню з ПЗ.

З нами ви зможете знизити кількість не прийнятих дзвінків та збільшити продажі за рахунок сучасного інструменту взаємодії з клієнтами.

Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків

Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з компанією? Увімкніть сценарії обробки вхідних дзвінків! Наша компанія використовує досвід американських фахівців, що дозволяє підвищити ефективність телефонних дзвінків компанії. У нас є готові рішення для вашого бізнесу, у тому числі наступні варіанти обробки телефонних дзвінків.

Правила організації часу

Використовуйте голосові сповіщення про години роботи вашої компанії. Це дозволяє клієнту керувати своїм часом, а не чекати на відповідь у неробочий час, слухаючи гудки або нав'язливі мелодії. Інформуйте клієнтів та покажіть їм свою повагу до правил таймінгу.

Розумне голосове меню

Голосове меню - незамінна річ для компаній, де в телефонних розмовах беруть участь відразу кілька відділів. Налаштуйте функціональне голосове меню, щоб ваші клієнти могли одразу ж переключитися на відповідального співробітника. Заощаджуйте час секретаря й оптимізуйте роботу відділів, позбувшись неактуальних дзвінків. І, звичайно, зробіть спілкування зі співробітниками зручним для клієнтів за допомогою розумного голосового меню.

Переадресація дзвінків компетентним співробітникам

Професійне ставлення приваблює клієнтів і підвищує їхню лояльність. Правильно налаштуйте переадресацію клієнтів до співробітників, які компетентні в питаннях, які їх цікавлять. Це не тільки економить час, а й підвищує лояльність до компанії, оскільки клієнт одразу розуміє, що вони зацікавлені в ньому.

7 Сценаріїв розподілу дзвінків у черзі

Оптимізація навантаження на співробітників також є одним із способів підвищення ефективності роботи компанії. Використання сценаріїв розподілу викликів допоможе вам знизити навантаження на деякі відділи та прийняти максимальну кількість дзвінків. Ви можете використовувати різні сценарії приймання дзвінків, наприклад:

  • Передача дзвінків у черзі співробітнику, який отримав найменшу кількість викликів за зміну;
  • Приймання дзвінків у черзі з випадковим розподілом по співробітниках;
  • Встановлення пріоритету приймання дзвінків для певних співробітників компанії.

Таких сценаріїв безліч, і ми використовуємо найефективніші з них для налаштування телефонії в компанії, орієнтуючись на специфіку бізнесу, кількість співробітників та інші фактори.

Інтеграція імен клієнтів у CRM

Погодьтеся, вас тішить, коли при дзвінку до вас одразу звертаються на ім'я. Вашим клієнтам також сподобається такий підхід та підвищить їх інтерес до вас. Для цього слід використовувати такий сценарій обробки дзвінків як інтеграція телефонних контактів з CRM. Під час первинного дзвінка співробітники з'ясовують ім'я клієнта та заносять його до бази даних. Коли той самий клієнт телефонує повторно, він одразу чує, що його називають на ім'я, і розуміє, що компанія зацікавлена в ньому. Відповідно, і з його боку інтерес до компанії зростає. Звертайтеся до клієнтів на ім'я, і ви зможете збільшити продажі на 80%!

Запис інформаційних повідомлень професійним диктором

За допомогою голосу, інтонації та акцентів ви можете впливати на рішення клієнтів. Використовуйте цю можливість! Інформаційні повідомлення, записані професійними дикторами, підвищують імовірність того, що клієнт під час прослуховування прийме потрібне вам рішення. Ми пропонуємо вам використовувати живу людську мову, а не запис роботизованого автовідповідача, щоб у клієнтів виникали тільки приємні асоціації з вашою компанією. Ви точно зможете отримати більше повторних дзвінків від клієнтів після прослуховування інформаційних повідомлень, записаних професійним диктором.

Переваги використання наших сценаріїв розподілу дзвінків

Усі сценарії обробки викликів, які ми пропонуємо, пройшли перевірку часом та показали свою ефективність. Ми аналізуємо вашу діяльність та підбираємо індивідуальні рішення, які покажуть результат саме для вашого бізнесу. Повне налаштування, налагодження, навчання співробітників роботі зі сценаріями обробки дзвінків, а також технічна підтримка у будь-який час. Це те, що ви отримуєте в <назва компанії>.

Читати ще