Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Система автодозвону для офісної телефонії

Система автодозвону для офісної телефонії

Багато компаній щодня борються за те, щоб отримати якомога більше конверсій клієнтів за допомогою телефонних дзвінків. Від продуктивності телефонії в цьому випадку залежить багато чого. Одним з факторів є розмежування прав доступу користувачів.

Сучасні системи телефонії
Сучасні системи телефонії

Сучасні рішення в галузі автоматизації телефонії — це безпрограшна ідея для досягнення найвищих цілей. І система автоматичного дозвону, без сумніву, є одним із таких рішень. Суть системи автодозвону полягає в тому, щоб полегшити процес набору номера і тим самим підвищити якість спілкування з клієнтами через телефон. Проте є одна річ, яку необхідно враховувати власнику бізнесу, коли він вирішує придбати систему автодозвону для збільшення прибутку свого бізнесу. Це те, що її необхідно попередньо налаштувати.

Для цього ми пропонуємо не лише програмне забезпечення, яке виконуватиме процедуру автодозвону на найвищому рівні, а й посібник зі встановлення цього програмного забезпечення та його налаштування відповідно до потреб вашого бізнесу. Посібник допомагає правильно встановити програмне забезпечення, дотримуючись покрокових підказок. Крім того, це економить час і займає всього кілька хвилин.

Торкніться зображення, щоб збільшити
Основні переваги програмного забезпечення автодозвону
Основні переваги програмного забезпечення автодозвону

Є багато переваг, які власник бізнесу може оцінити, отримавши програмне забезпечення для автоматичного набору номера для збільшення продажів. Це програмне забезпечення ефективно працює для бізнес-моделей B2B і B2C.

Що стосується практики, програма автодозвону пропонує інтуїтивно зрозумілий і зручний інтерфейс, зрозумілий кожному співробітнику компанії. Меню пропонує такі опції:

  • Меню операторів;
  • Кампанії для набору номера;
  • Списки;
  • Групування вхідних викликів;
  • Групування користувачів;
  • Шаблони набору номера;
  • Аналітика та звітність;

Для кожної опції є підменю з різними функціями.

Додаткові можливості
Додаткові можливості

Ще одна перевага, яку ви можете оцінити, — це простота встановлення. Для початку роботи з системою автодозвону достатньо відкрити програму, створити профілі операторів для кожного співробітника, відповідального за дзвінки, зареєструвати софтфони для кожного оператора, а потім завантажити базу даних телефонів. Після цього можна створювати кампанії, налаштовувати сценарії та отримувати звіти про роботу автодозвону.

У нашому програмному забезпеченні для автодозвону також є вигідним те, що ви можете встановити доступ з різним рівнем доступу. Наприклад, ви можете встановити повний доступ для менеджерів, а операторів обмежити лише доступом до бази даних лідів та коментуванням.

Що стосується бази даних лідів, ви можете завантажити її в програму кількома способами. Ви можете використовувати API, створити файл Excel або додати базу даних, яку ви використовували раніше.

Як керувати кампаніями з набору номера
Як керувати кампаніями з набору номера

ампанії в програмі автодозвону налаштовуються відповідно до ваших потреб. Ви можете задати тип дозвону (наприклад, вибрати ручний або прогнозований дозвон), що призведе до натискання відповідного сценарію для типу дозвону.

  • Під час ручного набору номера сценарій пропонує оператору натиснути кнопку набору номера, щоб почати виклик.
  • При поступовому наборі виконується багато наборів поспіль, і коли кожен з них з'єднується, набір передається оператору, який в цей час вільний. Для невеликих підприємств цей сценарій пропонує з'єднання операторів і клієнтів за допомогою черг.
  • При предиктивному наборі всі дзвінки набираються одночасно, а потім з'єднуються з оператором.
Корисні функції
Корисні функції

Крім того, в кампанії можна задати кілька сценаріїв обробки дзвінків. Чи буде вона здійснюватися за допомогою оператора, чи з автоматичною трансляцією повідомлення або в змішаному режимі.

Ви також можете налаштувати сценарії, які залежать від поведінки клієнта. У цьому випадку ви можете заздалегідь написати алгоритм залежно від типових діалогів і відповідей клієнтів.

Доступ до кампаній також регулюється менеджером. Крім того, будучи менеджером, ви можете перенаправляти дзвінки на іншого оператора, запитувати статистику і створювати звіти для аналізу активності та ефективності дзвінків.

Щодо ефективності?
Щодо ефективності?

Система автодозвону дає змогу отримати безліч позитивних результатів.

  • Економія часу для операторів. Нема потреби в механічному наборі номерів, а це економить щонайменше багато секунд на один дзвінок, що в сумі є вищою продуктивністю оператора.
  • Менше проблем, пов'язаних із людським фактором під час набору номерів клієнтів.
  • За допомогою сценаріїв набору номера і скриптів, що використовують певні інтервали, можна збільшити кількість оброблених дзвінків.
  • Безперебійна аналітика та звітність допомагають бізнесу покращувати сценарії дзвінків і підвищувати ефективність роботи кол-центру.
  • Просте налаштування сценаріїв робить власника бізнесу незалежним від розробників програмного забезпечення в питанні зміни сценаріїв і кампаній.
  • Існують рішення для місцевих і міжнародних дзвінків, що враховують часові пояси клієнтів.
  • Чим більше дзвінків ви можете зробити за допомогою автодозвону, тим більше продажів ви отримаєте.
  • Використання автодозвону ефективне для холодних дзвінків і виявлення потенційних клієнтів.
  • Ви можете автоматично збільшувати базу даних клієнтів без необхідності збільшення штату співробітників.
  • Використовуйте автодозвон для вивчення поведінки клієнтів і, таким чином, для поліпшення обслуговування клієнтів.

Як бачите, система автодозвону звільняє ваші руки та допомагає збільшити прибуток вашого бізнесу. Ви можете отримати цю послугу в нашій компанії за розумною ціною просто зараз.

Наші продукти

Система автодозвону для офісної телефонії
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Система автодозвону для офісної телефонії
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Система автодозвону для офісної телефонії
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Система автодозвону для офісної телефонії
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще