0 800 756 777
Функціонал

Система автодозвону для офісної телефонії

image not found

Багато компаній щодня борються за те, щоб отримати якомога більше конверсій клієнтів за допомогою телефонних дзвінків. Від продуктивності телефонії в цьому випадку залежить багато чого. Одним з факторів є розмежування прав доступу користувачів.

зміст

Сучасні системи телефонії

Сучасні рішення в галузі автоматизації телефонії — це безпрограшна ідея для досягнення найвищих цілей. І система автоматичного дозвону, без сумніву, є одним із таких рішень. Суть системи автодозвону полягає в тому, щоб полегшити процес набору номера і тим самим підвищити якість спілкування з клієнтами через телефон. Проте є одна річ, яку необхідно враховувати власнику бізнесу, коли він вирішує придбати систему автодозвону для збільшення прибутку свого бізнесу. Це те, що її необхідно попередньо налаштувати.

Для цього ми пропонуємо не лише програмне забезпечення, яке виконуватиме процедуру автодозвону на найвищому рівні, а й посібник зі встановлення цього програмного забезпечення та його налаштування відповідно до потреб вашого бізнесу. Посібник допомагає правильно встановити програмне забезпечення, дотримуючись покрокових підказок. Крім того, це економить час і займає всього кілька хвилин.

Сучасні системи телефонії

Автообдзвін

Основні переваги програмного забезпечення автодозвону

Є багато переваг, які власник бізнесу може оцінити, отримавши програмне забезпечення для автоматичного набору номера для збільшення продажів. Це програмне забезпечення ефективно працює для бізнес-моделей B2B і B2C.

Що стосується практики, програма автодозвону пропонує інтуїтивно зрозумілий і зручний інтерфейс, зрозумілий кожному співробітнику компанії. Меню пропонує такі опції:

  • Меню операторів;
  • Кампанії для набору номера;
  • Списки;
  • Групування вхідних викликів;
  • Групування користувачів;
  • Шаблони набору номера;
  • Аналітика та звітність;

Для кожної опції є підменю з різними функціями.

Основні переваги програмного забезпечення автодозвону Додаткові можливості

Ще одна перевага, яку ви можете оцінити, — це простота встановлення. Для початку роботи з системою автодозвону достатньо відкрити програму, створити профілі операторів для кожного співробітника, відповідального за дзвінки, зареєструвати софтфони для кожного оператора, а потім завантажити базу даних телефонів. Після цього можна створювати кампанії, налаштовувати сценарії та отримувати звіти про роботу автодозвону.

У нашому програмному забезпеченні для автодозвону також є вигідним те, що ви можете встановити доступ з різним рівнем доступу. Наприклад, ви можете встановити повний доступ для менеджерів, а операторів обмежити лише доступом до бази даних лідів та коментуванням.

Що стосується бази даних лідів, ви можете завантажити її в програму кількома способами. Ви можете використовувати API, створити файл Excel або додати базу даних, яку ви використовували раніше.

Додаткові можливості Як керувати кампаніями з набору номера

ампанії в програмі автодозвону налаштовуються відповідно до ваших потреб. Ви можете задати тип дозвону (наприклад, вибрати ручний або прогнозований дозвон), що призведе до натискання відповідного сценарію для типу дозвону.

  • Під час ручного набору номера сценарій пропонує оператору натиснути кнопку набору номера, щоб почати виклик.
  • При поступовому наборі виконується багато наборів поспіль, і коли кожен з них з'єднується, набір передається оператору, який в цей час вільний. Для невеликих підприємств цей сценарій пропонує з'єднання операторів і клієнтів за допомогою черг.
  • При предиктивному наборі всі дзвінки набираються одночасно, а потім з'єднуються з оператором.
Як керувати кампаніями з набору номера Корисні функції

Крім того, в кампанії можна задати кілька сценаріїв обробки дзвінків. Чи буде вона здійснюватися за допомогою оператора, чи з автоматичною трансляцією повідомлення або в змішаному режимі.

Ви також можете налаштувати сценарії, які залежать від поведінки клієнта. У цьому випадку ви можете заздалегідь написати алгоритм залежно від типових діалогів і відповідей клієнтів.

Доступ до кампаній також регулюється менеджером. Крім того, будучи менеджером, ви можете перенаправляти дзвінки на іншого оператора, запитувати статистику і створювати звіти для аналізу активності та ефективності дзвінків.

Корисні функції Щодо ефективності?

Система автодозвону дає змогу отримати безліч позитивних результатів.

  • Економія часу для операторів. Нема потреби в механічному наборі номерів, а це економить щонайменше багато секунд на один дзвінок, що в сумі є вищою продуктивністю оператора.
  • Менше проблем, пов'язаних із людським фактором під час набору номерів клієнтів.
  • За допомогою сценаріїв набору номера і скриптів, що використовують певні інтервали, можна збільшити кількість оброблених дзвінків.
  • Безперебійна аналітика та звітність допомагають бізнесу покращувати сценарії дзвінків і підвищувати ефективність роботи кол-центру.
  • Просте налаштування сценаріїв робить власника бізнесу незалежним від розробників програмного забезпечення в питанні зміни сценаріїв і кампаній.
  • Існують рішення для місцевих і міжнародних дзвінків, що враховують часові пояси клієнтів.
  • Чим більше дзвінків ви можете зробити за допомогою автодозвону, тим більше продажів ви отримаєте.
  • Використання автодозвону ефективне для холодних дзвінків і виявлення потенційних клієнтів.
  • Ви можете автоматично збільшувати базу даних клієнтів без необхідності збільшення штату співробітників.
  • Використовуйте автодозвон для вивчення поведінки клієнтів і, таким чином, для поліпшення обслуговування клієнтів.
Щодо ефективності?

Як бачите, система автодозвону звільняє ваші руки та допомагає збільшити прибуток вашого бізнесу. Ви можете отримати цю послугу в нашій компанії за розумною ціною просто зараз.

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Система автодозвону для офісної телефонії ⬆️ Блог IPTel Зображення № 1

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Система автодозвону для офісної телефонії ⬆️ Блог IPTel Зображення № 2

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Система автодозвону для офісної телефонії ⬆️ Блог IPTel Зображення № 3

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Система автодозвону для офісної телефонії ⬆️ Блог IPTel Зображення № 4

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

CRM для eCommerce: як оптимізувати бізнес-процеси інтернет-магазину

Наступна стаття

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз