Для компаній, ефективність яких залежить від якості комунікації з клієнтами, програма автодозвону IPtel IPtel означає збільшення прибутку при зменшенні витрат на організацію робочого процесу.
Программа автодозвону IPtel означає збільшення прибутку при зменшенні витрат на організацію робочого процесу.
Сервіс допомагає поліпшити комунікацію з клієнтами за рахунок делегування технічних моментів дозвону машині. Співробітники ж підключаються до розмови тільки тоді, коли система додзвонилася ліду. Однак за кожним технічним дією автоматики криється правильна її налаштування людиною. У разі придбання послуги клієнти отримують повне керівництво по онлайн установці програми, її запуску, а також необхідну інформацію, щоб налаштувати дзвінки до клієнтів і скласти сценарії дзвінка.
Dialer налаштовується відповідно до потреб організації щодо кількості дзвінків і їх характеру. Для оптимальної роботи сервісу важливий перший етап – установка програмного забезпечення. Він вимагає всього декількох кліків і чіткої послідовності дій, прописаних в керівництві.
Переваги
Підключення опції автодозвону та її коректна настройка дають відчутні переваги компаніям, які надають будь-які послуги або продають товари, в тому числі і В2В.
Робота в програмі не завдає труднощів, завдяки інтуїтивному інтерфейсу і розмежування повноважень між співробітниками компанії. Ще один плюс – можливість самостійно керувати процесом створення сценаріїв обдзвону.
Меню складається з таких вкладок:
Кожна вкладка має свій перелік опцій, в залежності від її призначення. Так, наприклад, у вкладці «Адміністрування» закладені інструменти для роботи менеджера: моніторинг співробітників, статистика і статус операторів, звіти по всіх операціях і діям і т. д.
У прогресивному режимі одночасно стартує кілька дзвінків, які при успішному додзвоні коммутируются з вільним оператором з черги. Також передбачений варіант, при якому в чергу на вільного оператора система вибудовує клієнтів. Такий тип комутації характерний для невеликих колл-центрів, коли необхідно швидке інформування обмеженого числа клієнтів.
Створення кампаній включає і різні сценарії:
Налаштування сценарію в залежності від поведінки абонента допомагає оператору більш ефективно діяти в шаблонних випадках: певна реакція ліда, попередні його реакції на дзвінки і т. Д. Алгоритм прописується заздалегідь, а під час розмови запускаються різні лінії діалогу.
Менеджер визначає рівень доступу співробітників до кожної кампанії, може вручну переривати сценарій, переводити розмову на іншого оператора, перенаправляти дзвінок на фахівця або запитувати у системи звіт для аналізу успішних дзвінків.
Ефективність
Ефективність установки програми автодозвону очевидна:
Таким чином, послуга Dialer від IPtel дозволяє розвивати бізнес без додаткових витрат і з постійним контролем ефективності комунікації з клієнтами і партнерами.
Налаштування послуги має такі етапи:
Основну роботу з налаштування автоматичного обдзвону виконує менеджер. Він же створює списки потрібних номерів лидов, визначає кількість і черговість підключення операторів. Останні мають доступ до картки ліда і можуть робити позначки, залишати коментарі до попередніх дзвінків.
Менеджер завантажує Ліди різними способами: через API, файл у форматі Excel або додається вже діюча клієнтська база даних. Для кожного клієнта вписується номер телефону з кодом країни, щоб система при створенні черги автообзвона враховувала часовий пояс і підбудовувалася під локальний час Ліда, а не місцеве, і в автоматичному режимі зробила дзвінок абоненту за розкладом.
Налаштування кампанії обдзвону
Налаштування здійснюється у вкладці «Кампанії обдзвону». Для початку вибирається метод дозвону: предіктивне, ручний або прогресивний. Кожен з них веде до реалізації власного сценарію. Так, в ручному режимі оператор ініціює вихідні дзвінки натисканням відповідної кнопки.
В прогресивному режимі одночасно починаються кілька дзвінків, які при успішному наборі перемикаються з вільний оператор з черги. Існує також варіант, при якому черга за безкоштовною оператором системи будує клієнтів. Цей тип перемикання характерний для невеликих колл-центрів, коли інформування обмеженої кількості клієнтів.
У прогресивному режимі одночасно стартує кілька дзвінків, які при успішному додзвоні коммутируются з вільним оператором з черги. Також передбачений варіант, при якому в чергу на вільного оператора система вибудовує клієнтів. Такий тип комутації характерний для невеликих колл-центрів, коли необхідно швидке інформування обмеженого числа клієнтів.
Створення кампаній включає і різні сценарії:
Налаштування сценарію в залежності від поведінки абонента допомагає оператору більш ефективно діяти в шаблонних випадках: певна реакція ліда, попередні його реакції на дзвінки і т. Д. Алгоритм прописується заздалегідь, а під час розмови запускаються різні лінії діалогу.
Менеджер визначає рівень доступу співробітників до кожної кампанії, може вручну переривати сценарій, переводити розмову на іншого оператора, перенаправляти дзвінок на фахівця або запитувати у системи звіт для аналізу успішних дзвінків.
Ефективність
Ефективність установки програми автодозвону очевидна:
Таким чином, послуга Dialer від IPtel дозволяє розвивати бізнес без додаткових витрат і з постійним контролем ефективності комунікації з клієнтами і партнерами.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз