Втрата клієнтів, які просто не змогли вам додзвонитися, або потрапили на некомпетентного співробітника – що може бути гіршим? Зменште ризики подібних ситуацій за допомогою послуги переадресації дзвінків! Наша компанія пропонує вам одразу кілька сценаріїв для ефективної переадресації, з якими ефективність телефонної комунікації зросте у кілька разів! А за допомогою функції запису дзвінків - розширюється можливість телефонії для Вашого бізнесу. Дозвольте своїм клієнтам почуватися VIP-персонами під час кожного дзвінка.
Що в цілому дає переадресація дзвінків?
Ви можете отримати всі ці можливості за рахунок підключення та налаштування послуги переадресації дзвінків від IPTel.
Що у вашому розумінні переадресація дзвінків? Сьогодні це набагато більша можливість, ніж просто перемикання з однієї телефонної лінії на іншу! Ми пропонуємо вам використовувати один із сценаріїв цієї послуги.
Ваші співробітники не в офісі, але клієнту потрібно з ними зв'язатися? Налаштуйте переадресацію дзвінків із офісного номера на мобільний номер співробітника. Для клієнта – це можливість отримати потрібну інформацію без затримки, а для вас – додаткові очки до репутації компанії. Дайте клієнтам можливість вирішувати свої питання безпосередньо з потрібним співробітником!
Ваш співробітник отримав дзвінок, який не належить до його компетенції? Не змушуйте клієнтів передзвонювати кілька разів, щоб додзвонитися потрібному фахівцю! Просто переадресуйте дзвінок на потрібний відділ одним кліком. Ви заощаджуєте час клієнтів та своїх співробітників, показуєте свою компанію, як лояльну організацію, яка дбає про клієнтів, і отримуєте більше позитивного фідбека від них.
Одні ваші співробітники не встигають обробляти дзвінки, а їхні колеги в тому ж відділі прохолоджуються? Переадресація в рамках відділу допоможе знизити навантаження на окремих співробітників або миттєво підключати до розмови досвідченого спеціаліста. Клієнти не люблять чекати, і переадресація дає можливість провести переговори без очікування, доки звільниться потрібний співробітник. Ви просто миттєво підключаєте його до вирішення питання клієнта!
Спеціальний телефон секретаря з моментальним перемиканням телефонної розмови на потрібного клієнта фахівця – це можливість оптимізувати час та звільнити секретаря від постійного перенаправлення дзвінків клієнтів. Сучасні технології дозволяють підвищити швидкість роботи секретарів, і телефон з моментальною переадресацією це одна з таких технологій.
Вашим клієнтам потрібно зв'язатися з кимось за межами вашої компанії? Ви знаєте, хто може їм допомогти? Не змушуйте клієнтів записувати потрібні номери, а просто переадресуйте їхній дзвінок потрібному фахівцю. Переадресація на зовнішні номери допоможе вам у цьому. Будьте на крок попереду конкурентів – залучайте цю послугу.
Послуга переадресації дзвінків від IPTel - підвищення ефективності вашої компанії
З нами ви зможете підвищити репутацію своєї компанії та збільшити лояльність клієнтів, адже за допомогою переадресації їхніх дзвінків ви можете показати свою турботу про них. Підключити послугу до IPTel дуже просто – залишайте заявку, і наші фахівці зроблять все інше.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз