Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Переадресація дзвінків

Переадресація дзвінків

Втрата клієнтів, які просто не змогли вам додзвонитися, або потрапили на некомпетентного співробітника – що може бути гіршим? Зменште ризики подібних ситуацій за допомогою послуги переадресації дзвінків! Наша компанія пропонує вам одразу кілька сценаріїв для ефективної переадресації, з якими ефективність телефонної комунікації зросте у кілька разів! А за допомогою функції запису дзвінків - розширюється можливість телефонії для Вашого бізнесу. Дозвольте своїм клієнтам почуватися VIP-персонами під час кожного дзвінка.

<h2>Можливості, які надає вам переадресація дзвінків</h2>

Можливості, які надає вам переадресація дзвінків

Що в цілому дає переадресація дзвінків?

  • Клієнт гарантовано додзвонюється до вашої компанії, навіть якщо того співробітника, до якого він дзвонить, немає на робочому місці або його лінія зайнята.
  • Ваші співробітники можуть працювати поза офісом, і до них додзвоняться клієнти.
  • Ви знижуєте витрати часу на ручний переклад дзвінків від одного відділу до іншого.
  • Лояльність клієнтів зростає, якщо вони отримують можливість додзвонитися до потрібного відділу відразу ж.
  • Налаштована переадресація оптимізує робочий час секретаря.

Ви можете отримати всі ці можливості за рахунок підключення та налаштування послуги переадресації дзвінків від IPTel.

<h2>Варіанти налаштування переадресації викликів від IPTel</h2>

Варіанти налаштування переадресації викликів від IPTel

Що у вашому розумінні переадресація дзвінків? Сьогодні це набагато більша можливість, ніж просто перемикання з однієї телефонної лінії на іншу! Ми пропонуємо вам використовувати один із сценаріїв цієї послуги.

<h2>Переадресація на мобільний телефон</h2>

Переадресація на мобільний телефон

Ваші співробітники не в офісі, але клієнту потрібно з ними зв'язатися? Налаштуйте переадресацію дзвінків із офісного номера на мобільний номер співробітника. Для клієнта – це можливість отримати потрібну інформацію без затримки, а для вас – додаткові очки до репутації компанії. Дайте клієнтам можливість вирішувати свої питання безпосередньо з потрібним співробітником!

<h2>Переведення (переадресація) дзвінка на інший відділ</h2>

Переведення (переадресація) дзвінка на інший відділ

Ваш співробітник отримав дзвінок, який не належить до його компетенції? Не змушуйте клієнтів передзвонювати кілька разів, щоб додзвонитися потрібному фахівцю! Просто переадресуйте дзвінок на потрібний відділ одним кліком. Ви заощаджуєте час клієнтів та своїх співробітників, показуєте свою компанію, як лояльну організацію, яка дбає про клієнтів, і отримуєте більше позитивного фідбека від них.

Переадресація дзвінка на співробітника всередині відділу
Переадресація дзвінка на співробітника всередині відділу

Одні ваші співробітники не встигають обробляти дзвінки, а їхні колеги в тому ж відділі прохолоджуються? Переадресація в рамках відділу допоможе знизити навантаження на окремих співробітників або миттєво підключати до розмови досвідченого спеціаліста. Клієнти не люблять чекати, і переадресація дає можливість провести переговори без очікування, доки звільниться потрібний співробітник. Ви просто миттєво підключаєте його до вирішення питання клієнта!

<h2>Підключення телефону секретаря з моментальною переадресацією</h2>

Підключення телефону секретаря з моментальною переадресацією

Спеціальний телефон секретаря з моментальним перемиканням телефонної розмови на потрібного клієнта фахівця – це можливість оптимізувати час та звільнити секретаря від постійного перенаправлення дзвінків клієнтів. Сучасні технології дозволяють підвищити швидкість роботи секретарів, і телефон з моментальною переадресацією це одна з таких технологій.

<h2>Переадресація дзвінка на зовнішній номер</h2>

Переадресація дзвінка на зовнішній номер

Вашим клієнтам потрібно зв'язатися з кимось за межами вашої компанії? Ви знаєте, хто може їм допомогти? Не змушуйте клієнтів записувати потрібні номери, а просто переадресуйте їхній дзвінок потрібному фахівцю. Переадресація на зовнішні номери допоможе вам у цьому. Будьте на крок попереду конкурентів – залучайте цю послугу.

Послуга переадресації дзвінків від IPTel - підвищення ефективності вашої компанії

 

З нами ви зможете підвищити репутацію своєї компанії та збільшити лояльність клієнтів, адже за допомогою переадресації їхніх дзвінків ви можете показати свою турботу про них. Підключити послугу до IPTel дуже просто – залишайте заявку, і наші фахівці зроблять все інше.

Наші продукти

Також цікаво

Використання багатоканальних номерів
07.04.2023
Використання багатоканальних номерів
Послуга дозволяє максимально ефективно використовувати послуги зв’язку та отримувати максимальну кількість дзвінків від клієнтів. Всі клієнти смогуть зв’язатися з компанією або з необхідним підрозділенням і ні один кліент не попадеть...
Читати ще
Взаємозв'язок філіалів
06.02.2023
Взаємозв'язок філіалів
Збереження конкурентоспроможності та розвитку бізнесу припускають використання інноваційних технічних рішень налагодження комунікації як між менеджерами і клієнтами, так й усередині організації. Корпоративний мобільний зв'язок – надійний ін...
Читати ще
Скрипти викликів
06.02.2023
Скрипти викликів
Це варіант, який сьогодні користується попитом у різних нішах. Це дозволяє менеджеру в найкоротші терміни передати свої знання та успішний досвід керівникам, вирішуючи при цьому проблему низьких телефонних продажів і скорочуючи час на навчання співро...
Читати ще
Переваги використання системи автообдзвону (callback)
29.02.2024
Переваги використання системи автообдзвону (callback)
Розвиток сучасного онлайн-бізнесу буде успішним лише за грамотно продуманого бізнес-плану та використання ефективних цифрових інструментів, наприклад Автоінформатор. Вони використовуються на всіх етапах запуску платформи. Одна з важливих і корисних ф...
Читати ще