0 800 756 777
Легкі комунікації

Переадресація дзвінків

image not found

Втрата клієнтів, які просто не змогли вам додзвонитися, або потрапили на некомпетентного співробітника – що може бути гіршим? Зменште ризики подібних ситуацій за допомогою послуги переадресації дзвінків! Наша компанія пропонує вам одразу кілька сценаріїв для ефективної переадресації, з якими ефективність телефонної комунікації зросте у кілька разів! А за допомогою функції запису дзвінків - розширюється можливість телефонії для Вашого бізнесу. Дозвольте своїм клієнтам почуватися VIP-персонами під час кожного дзвінка.

зміст

Можливості, які надає вам переадресація дзвінків

Що в цілому дає переадресація дзвінків?

  • Клієнт гарантовано додзвонюється до вашої компанії, навіть якщо того співробітника, до якого він дзвонить, немає на робочому місці або його лінія зайнята.
  • Ваші співробітники можуть працювати поза офісом, і до них додзвоняться клієнти.
  • Ви знижуєте витрати часу на ручний переклад дзвінків від одного відділу до іншого.
  • Лояльність клієнтів зростає, якщо вони отримують можливість додзвонитися до потрібного відділу відразу ж.
  • Налаштована переадресація оптимізує робочий час секретаря.

Ви можете отримати всі ці можливості за рахунок підключення та налаштування послуги переадресації дзвінків від IPTel.

<h2>Можливості, які надає вам переадресація дзвінків</h2>

Варіанти налаштування переадресації викликів від IPTel

Що у вашому розумінні переадресація дзвінків? Сьогодні це набагато більша можливість, ніж просто перемикання з однієї телефонної лінії на іншу! Ми пропонуємо вам використовувати один із сценаріїв цієї послуги.

<h2>Варіанти налаштування переадресації викликів від IPTel</h2>

Переадресація на мобільний телефон

Ваші співробітники не в офісі, але клієнту потрібно з ними зв'язатися? Налаштуйте переадресацію дзвінків із офісного номера на мобільний номер співробітника. Для клієнта – це можливість отримати потрібну інформацію без затримки, а для вас – додаткові очки до репутації компанії. Дайте клієнтам можливість вирішувати свої питання безпосередньо з потрібним співробітником!

<h2>Переадресація на мобільний телефон</h2>

Переведення (переадресація) дзвінка на інший відділ

Ваш співробітник отримав дзвінок, який не належить до його компетенції? Не змушуйте клієнтів передзвонювати кілька разів, щоб додзвонитися потрібному фахівцю! Просто переадресуйте дзвінок на потрібний відділ одним кліком. Ви заощаджуєте час клієнтів та своїх співробітників, показуєте свою компанію, як лояльну організацію, яка дбає про клієнтів, і отримуєте більше позитивного фідбека від них.

<h2>Переведення (переадресація) дзвінка на інший відділ</h2> Переадресація дзвінка на співробітника всередині відділу

Одні ваші співробітники не встигають обробляти дзвінки, а їхні колеги в тому ж відділі прохолоджуються? Переадресація в рамках відділу допоможе знизити навантаження на окремих співробітників або миттєво підключати до розмови досвідченого спеціаліста. Клієнти не люблять чекати, і переадресація дає можливість провести переговори без очікування, доки звільниться потрібний співробітник. Ви просто миттєво підключаєте його до вирішення питання клієнта!

Переадресація дзвінка на співробітника всередині відділу

Підключення телефону секретаря з моментальною переадресацією

Спеціальний телефон секретаря з моментальним перемиканням телефонної розмови на потрібного клієнта фахівця – це можливість оптимізувати час та звільнити секретаря від постійного перенаправлення дзвінків клієнтів. Сучасні технології дозволяють підвищити швидкість роботи секретарів, і телефон з моментальною переадресацією це одна з таких технологій.

<h2>Підключення телефону секретаря з моментальною переадресацією</h2>

Переадресація дзвінка на зовнішній номер

Вашим клієнтам потрібно зв'язатися з кимось за межами вашої компанії? Ви знаєте, хто може їм допомогти? Не змушуйте клієнтів записувати потрібні номери, а просто переадресуйте їхній дзвінок потрібному фахівцю. Переадресація на зовнішні номери допоможе вам у цьому. Будьте на крок попереду конкурентів – залучайте цю послугу.

<h2>Переадресація дзвінка на зовнішній номер</h2>

Послуга переадресації дзвінків від IPTel - підвищення ефективності вашої компанії

 

З нами ви зможете підвищити репутацію своєї компанії та збільшити лояльність клієнтів, адже за допомогою переадресації їхніх дзвінків ви можете показати свою турботу про них. Підключити послугу до IPTel дуже просто – залишайте заявку, і наші фахівці зроблять все інше.

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Як налаштувати переадресацію дзвінків (вхідних)⬆️ Блог IPTel Зображення № 1

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як налаштувати переадресацію дзвінків (вхідних)⬆️ Блог IPTel Зображення № 2

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як налаштувати переадресацію дзвінків (вхідних)⬆️ Блог IPTel Зображення № 3

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як налаштувати переадресацію дзвінків (вхідних)⬆️ Блог IPTel Зображення № 4

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Як мовна аналітика зчитує настрій клієнтів і допомагає поліпшити комунікацію?

Наступна стаття

Використання багатоканальних номерів

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз