Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії

Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії

Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покращити показники та KPI, якщо застосувати технології? Тоді ви, напевно, оціните нашу послугу статистики дзвінків для бізнесу.

Можливості нашого сервісу збору статистики телефонних дзвінків

Телефонні дзвінки можна і потрібно аналізувати. Більше того, кожен із них надає велику кількість важливої інформації навіть без урахування змісту розмови. Всі ці дані можна зібрати та оптимізувати для подальшого аналізу. Саме це пропонуємо вам ми в рамках нашої послуги збирання статистики дзвінків для бізнесу.

Що саме ви отримуєте при використанні технологій збору статистики телефонних дзвінків?

Аналізуйте ефективність продзвонів кожного співробітника
Аналізуйте ефективність продзвонів кожного співробітника

Не всі працівники працюють однаково ефективно. За допомогою збору статистики дзвінків ви зможете простежити, хто з ваших співробітників показує хороші результати, а хто відверто нехтує своїми обов'язками. Ви зможете не тільки з'ясувати реальну обстановку в компанії, але й зібрати інформацію для підрахунку важливих показників ефективності. У вас в руках буде потужний інструмент для мотивації співробітників: аналізуйте їхню ефективність, розробляйте заохочення та штрафи, оптимізуйте штат і слідкуйте за KPI без вкладень.

Отримуйте реальні дані про групи або команди співробітників
Отримуйте реальні дані про групи або команди співробітників

Аналітика та статистика дзвінків за підрозділами та групами співробітників це теж зручний інструмент управління бізнес-процесами. Ви зможете перерозподілити навантаження між відділами або збільшити обсяг роботи для групи, яка не показує результатів. Все це не вимагає від вас вкладень та ресурсів - наше програмне забезпечення зі збору статистики дзвінків зробить всю роботу для вас.

Торкніться зображення, щоб збільшити
Збирайте дані за кожним періодом за допомогою збору статистики за датою
Збирайте дані за кожним періодом за допомогою збору статистики за датою

Ви чудово знаєте, що в будь-якому бізнесі є свої гарячі» дати, високі сезони та час, коли кількість дзвінків знижується. За рахунок використання інструментів збору статистики дзвінків ви зможете зібрати інформацію щодо завантаження телефонних ліній в окремі дати. Аналізуйте результати, оптимізуйте графіки співробітників у дні пікового навантаження на основі реальних даних, а не припущень та прогнозів. Ефективні графіки роботи легко розробити на основі статистики дзвінків.

Вивантажуйте статистичні дані моментально
Вивантажуйте статистичні дані моментально

Хочете використовувати зібрану статистику дзвінків на користь вашої компанії? Ніяких проблем! Всі дані, зібрані нашим інструментом збору статистики дзвінків, можна вивантажити у зручному для вас форматі миттєво. Завантажуйте дані у файл excel, створюйте на їх основі графіки та діаграми, оперуйте інформацією для своїх аналітичних звітів та стратегій. Ми пропонуємо вам комфорт використання та ефективність нашого сервісу.

Використовуйте інструменти збору статистики дзвінків на користь вашого процвітання

Наш сервіс – це ваші широкі можливості для покращення ефективності роботи компанії. Замовляйте послугу збору статистики дзвінків - і ви зможете оцінити переваги цього інструменту в перші дні.
Зробіть високі технології у телефонії вашою сильною стороною у бізнесі!

Наші продукти

Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще