Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

FMC – IP телефонія на мобільний телефон

FMC – IP телефонія на мобільний телефон

Сервіс FMC від IPTel допомагає навести ідеальний порядок в діловій телефонної комунікації. Керівник отримує доступ до всіх вхідних і вихідних дзвінків, які відбуваються в службових цілях як зі стаціонарних офісних телефонів, так і з мобільників. Всі без винятку корпоративні розмови фіксуються в CRM, що дозволяє отримати повну картину взаємодії з кожним клієнтом.

Що таке послуга FMC?

FMC (Fixed Mobile Convergence) – це технологія, яка об’єднує стаціонарну корпоративну телефонну мережу з мобільними телефонами співробітників. По суті це гібридна АТС, яка на відміну від віртуальної телефонної станції працює з двома способами зв’язку – SIP і GSM. Гибридность дає додаткову перевагу: якщо з якихось причин пропаде інтернет, всі співробітники залишаться на зв’язку.

При підключенні послуги все працівники отримують сімки з підтримкою технології FMC. Кожному мобільного пристрою присвоюється свій короткий номер, прив’язаний до стаціонарного офісного телефону. Завдяки технології FMC віртуальна АТС розцінює звичайні смартфони як штатні софтфони або IP-телефони.

Переваги FMC телефонії

Технологія FMC дає значно більше переваг, ніж звична послуга переадресації на мобільний. У плюсі виявляються як керівники, так і співробітники. Начальство отримує зручний і вигідний інструмент тотального контролю над корпоративної телефонною мережею, а працівники – якісний зв’язок і свободу від стаціонарних телефонів.

Переваги FMC-телефонії компанії Iptel

Переваги FMC від IPTel для співробітників

Співробітник може піти з офісу, виїхати у відрядження в інше місто або зовсім покинути країну. Незалежно від свого місця розташування він завжди буде доступний для начальства, колег і клієнтів. Для зв’язку досить набрати або 4-6 цифр (внутрішні дзвінки), або телефон офісу з додатковим номером фахівця (зовнішні дзвінки).

FMC телефонія спрощує телефонну «життя» співробітників:

  1. Безкоштовні безлімітні дзвінки з мобільних на стаціонарні IP телефони за індивідуальними короткими номерами – прямий зв’язок з потрібними фахівцями в обхід секретарів, голосових автовідповідачів і довгих мелодій.
  2. Визначення імені абонента працівника – персональна інформація замість знеособленого міського номера компанії.
  3. Автоматичний запис розмови в CRM – при необхідності можна освіжити в пам’яті інформацію про замовлення.
  4. Підміна номера – клієнти не дізнаються особистий контакт абонента співробітника;
  5. Конфіденційність особистих розмов – записуються тільки корпоративні дзвінки.

Яким співробітникам знадобиться послуга FMC? Ріелторам, торговим представникам, складським працівникам, водіям і всім іншим фахівцям, хто постійно або час від часу працює за стінами офісу.

Для керівників

За допомогою сім карт з технологією FMC керівник знижує витрати на корпоративний мобільний зв’язок і пропускає всі дзвінки через систему управління відносин з клієнтами (CRM). Прогресивна технологія допомагає збільшити ККД відділу продажів і поліпшити якість обслуговування, що в кінцевому підсумку забезпечує відчутний приріст прибутку.

IP телефонія з мобільного телефону дає ряд переваг:

  1. Економія – не потрібно платити за переадресацію з багатоканального корпоративного номера, дзвінки з мобільних на стаціонарний офісний телефон і особисті виклики (автоматично «відсікаються» АТС). Корпоративні тарифи FMC відрізняються від звичайних більш низькою вартістю вихідних дзвінків.
  2. Відсутність пропущених дзвінків – при наборі додаткового номера АТС направить виклик конкретного співробітника або іншому компетентному фахівцеві (якщо потрібна лінія зайнята), рівномірно розподіляючи навантаження (не більше 20 контактів на одного фахівця). Клієнту не доведеться телефонувати через секретаря і слухати короткі гудки.

Контроль – все робочі дзвінки проходять через кабінет АТС і потрапляють в CRM. Якщо клієнт є в базі, записану розмову буде додано до його картку в CRM. За допомогою системи можна знаходити дзвінки поопределенним критеріям, переглядати статистику і аналізувати ККД працівників.

Якому бізнесу стане в нагоді послуга FMC: будівельним компаніями, агентствам нерухомості, торговим фірмам, аграрним підприємствам, IT-фірмам та іншим організаціям, співробітники яких працюють на виїзді або віддалено

Як працює FMC телефонія?

Після об’єднання IP телефонії з мобільними номерами співробітників корпоративна телефонний зв’язок буде працювати наступним чином:

  • внутрішній зв’язок з офісу: співробітник набирає короткий номер → абонент бачить цей номер або ім’я абонента (якщо воно є в адресній книзі).
  • внутрішній зв’язок з мобільного: співробітник набирає короткий номер свого колеги через спеціальний символ або вибирає абонента з адресної книги.
  • дзвінок від клієнта: хто телефонує набирає телефон офісу і потрапляє безпосередньо на мобільний FMC → співробітник бачить номер клієнта або його ім’я.
  • дзвінок клієнту: співробітник набирає номер клієнта → абонент бачить номер телефону абонента або компанії.

Прив’язана до корпоративної IP телефонії SIM карта може використовуватися співробітником для особистих дзвінків (дозвіл підключається / відключається в кабінеті АТС). Вихідні дзвінки оплачуються з особистого телефонного рахунку абонента за корпоративним тарифом.

Наші продукти

FMC – IP телефонія на мобільний телефон
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
FMC – IP телефонія на мобільний телефон
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
FMC – IP телефонія на мобільний телефон
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
07.04.2023
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
1С з телефонією – ідеальне і доступне рішення для підприємств з call центрами На сьогоднішній день платформу 1С можна по праву назвати найбільш популярною системою управління ресурсами підприємства на ринку СНД. Телефонна платформа...
Читати ще
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
Для компаній, ефективність яких залежить від якості комунікації з клієнтами, програма автодозвону IPtel IPtel означає збільшення прибутку при зменшенні витрат на організацію робочого процесу. Программа автодозвону IPtel означає збільшення при...
Читати ще
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
Бізнес в сфері торгівлі і надання послуг має на увазі комунікацію з великим потоком клієнтів. Логічно, що розвиток таких компаній пов’язане зі збільшенням клієнтської бази, а значить, і з необхідністю наймати нових співробітників для інформуван...
Читати ще
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
07.04.2023
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
Що це таке? ААвтообзвон – це додаток дозвону клієнтам в автоматичному режимі, яке надає компанія IPtel. Установлення служби допоможе зробити бізнес більш ефективним за рахунок економії часу персоналу, що витрачається на дозвон. Щоб встано...
Читати ще