Сервіс FMC від IPTel допомагає навести ідеальний порядок в діловій телефонної комунікації. Керівник отримує доступ до всіх вхідних і вихідних дзвінків, які відбуваються в службових цілях як зі стаціонарних офісних телефонів, так і з мобільників. Всі без винятку корпоративні розмови фіксуються в CRM, що дозволяє отримати повну картину взаємодії з кожним клієнтом.
Що таке послуга FMC?
FMC (Fixed Mobile Convergence) – це технологія, яка об’єднує стаціонарну корпоративну телефонну мережу з мобільними телефонами співробітників. По суті це гібридна АТС, яка на відміну від віртуальної телефонної станції працює з двома способами зв’язку – SIP і GSM. Гибридность дає додаткову перевагу: якщо з якихось причин пропаде інтернет, всі співробітники залишаться на зв’язку.
При підключенні послуги все працівники отримують сімки з підтримкою технології FMC. Кожному мобільного пристрою присвоюється свій короткий номер, прив’язаний до стаціонарного офісного телефону. Завдяки технології FMC віртуальна АТС розцінює звичайні смартфони як штатні софтфони або IP-телефони.
Технологія FMC дає значно більше переваг, ніж звична послуга переадресації на мобільний. У плюсі виявляються як керівники, так і співробітники. Начальство отримує зручний і вигідний інструмент тотального контролю над корпоративної телефонною мережею, а працівники – якісний зв’язок і свободу від стаціонарних телефонів.
Співробітник може піти з офісу, виїхати у відрядження в інше місто або зовсім покинути країну. Незалежно від свого місця розташування він завжди буде доступний для начальства, колег і клієнтів. Для зв’язку досить набрати або 4-6 цифр (внутрішні дзвінки), або телефон офісу з додатковим номером фахівця (зовнішні дзвінки).
FMC телефонія спрощує телефонну «життя» співробітників:
Яким співробітникам знадобиться послуга FMC? Ріелторам, торговим представникам, складським працівникам, водіям і всім іншим фахівцям, хто постійно або час від часу працює за стінами офісу.
За допомогою сім карт з технологією FMC керівник знижує витрати на корпоративний мобільний зв’язок і пропускає всі дзвінки через систему управління відносин з клієнтами (CRM). Прогресивна технологія допомагає збільшити ККД відділу продажів і поліпшити якість обслуговування, що в кінцевому підсумку забезпечує відчутний приріст прибутку.
IP телефонія з мобільного телефону дає ряд переваг:
Контроль – все робочі дзвінки проходять через кабінет АТС і потрапляють в CRM. Якщо клієнт є в базі, записану розмову буде додано до його картку в CRM. За допомогою системи можна знаходити дзвінки поопределенним критеріям, переглядати статистику і аналізувати ККД працівників.
Якому бізнесу стане в нагоді послуга FMC: будівельним компаніями, агентствам нерухомості, торговим фірмам, аграрним підприємствам, IT-фірмам та іншим організаціям, співробітники яких працюють на виїзді або віддалено
Після об’єднання IP телефонії з мобільними номерами співробітників корпоративна телефонний зв’язок буде працювати наступним чином:
Прив’язана до корпоративної IP телефонії SIM карта може використовуватися співробітником для особистих дзвінків (дозвіл підключається / відключається в кабінеті АТС). Вихідні дзвінки оплачуються з особистого телефонного рахунку абонента за корпоративним тарифом.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз