Створення сейл-скриптів
Основним каналом взаємодії між менеджерами компаній та клієнтами є телефонні переговори, успіх яких значною мірою залежить від уміння ставити правильні питання у правильний час. Додатковим інструментом вважається "Предиктивний обзвон". Імпровізація в даному випадку не є вдалим варіантом, краще мати під рукою набір запитань клієнтам для співробітників, де буде чітко розписано:
- як вітати у разі вхідного та вихідного дзвінка;
- що і коли казати;
- як реагувати на відповіді;
- як комунікувати зі звичайними та ВІП клієнтами;
- які товари та послуги просуватиме з урахуванням інтересів співрозмовника;
- як привернути до себе;
- що робити для мотивації замовлення продукції чи послуг;
- в який момент та як завершувати спілкування;
- як коректно опрацьовувати скарги, пропозиції, коментарі тощо.