0 800 756 777
Збільшення продуктивності

Скрипти дзвінків

image not found

Основним каналом взаємодії між менеджерами компаній та клієнтами є телефонні переговори, успіх яких значною мірою залежить від уміння ставити правильні питання у правильний час. Додатковим інструментом вважається "Предиктивний обзвон". Імпровізація в даному випадку не є вдалим варіантом, краще мати під рукою набір запитань клієнтам для співробітників, де буде чітко розписано:

  • як вітати у разі вхідного та вихідного дзвінка;
  • що і коли казати;
  • як реагувати на відповіді;
  • як комунікувати зі звичайними та ВІП клієнтами;
  • які товари та послуги просуватиме з урахуванням інтересів співрозмовника;
  • як привернути до себе;
  • що робити для мотивації замовлення продукції чи послуг;
  • в який момент та як завершувати спілкування;
  • як коректно опрацьовувати скарги, пропозиції, коментарі тощо.

зміст

Що таке скрипт продажів

Скрипти для відділу продажів здатні збільшити кількість замовлень на 30-45%, якщо, звичайно, над ними ретельно попрацювати та використовувати паралельно з іншими корисними сервісами IP телефонії. Ми пропонуємо персоналізовані інструменти для менеджерів кол-центру, які допомагають досягати максимальної ефективності переговорів. При цьому додаткове програмне забезпечення встановлювати не доведеться – опція буде інтегрована до СРМ. За допомогою готових сценаріїв від IPTel ви зможете:

  • Уникнути проблем у спілкуванні – не буде пауз, непотрібної інформації, переривань.
  • Швидко і без особливих зусиль навчити прийнятих працювати операторів правилам комунікації з клієнтами. Застосовуючи сценарії продажів для співробітників, новачки легко зрозуміють та зможуть запозичити особливості побудови діалогу, мотивування та донесення інформації до нинішніх та потенційних замовників.
  • Звести до мінімуму ймовірність вчинення помилок під час переговорів із клієнтами.
  • Скоротити тривалість розмови, тим самим підвищуючи продуктивність кол-центру, адже в такому разі вдасться за робочий час обробити більше запитів, основна частина з яких у майбутньому принесе компанії прибуток.
  • Ретельно опрацьовувати скарги, коментарі та пропозиції, що надходять.

Розібратися, як працює скрипт продажів, нескладно, а результат у вигляді зростання кількості цільових дій (замовлення товару, переходу на сайт, участі в опитуванні тощо) буде видно вже через 1-2 тижні після підключення корисної опції для телефонної Айпі.

Що таке скрипт продажів Скрипти продажів – інструмент для ефективного спілкування працівників

Якщо говорити простими словами, навіщо потрібні скрипти продажів, тобто чотири основних напрями їх застосування: прискорення навчання, впровадження універсальних правил ведення переговорів, підвищення результативності комунікації (збільшення частоти здійснення цільових дій) та формування позитивного досвіду звернення до кол-центру.

Ось кілька прикладів того, як сценарій продажів для кол-центру допомагає операторам спілкуватися з клієнтами:

  • не доводиться при кожному дзвінку вигадувати, як привітатись, з чого розпочати обговорення комерційної пропозиції;
  • точно зрозуміло, як презентувати товар чи послугу, щоб людина захотіла з вами співпрацювати;
  • немає потреби витрачати 3-5 зайвих хвилин на обговорення сторонніх тем;
  • вдається підтримувати високий рівень сервісу незалежно від досвіду персоналу – навіть новачок зможе здійснювати безпомилкові дзвінки клієнтам;
  • з урахуванням відповідей клієнта можна розмовляти у тому напрямі, що з найбільшою ймовірністю призведе до цільової дії;
Скрипти продажів – інструмент для ефективного спілкування працівників
  • знижується рівень стресу менеджера, він стає спокійнішим, що позитивно впливає на результат спілкування і загалом на продуктивність праці;
  • є чітке розуміння того, що говорити чинному клієнту, а що абоненту, з яким розмовляєте вперше;
  • до нуля зводиться ймовірність того, що менеджер забуде повідомити співрозмовника про якусь важливу інформацію;
  • керівник точно знає, про що і як говорять з абонентами оператори;
  • застосування заготовок дає можливість скорочувати витрати часу при надходженні найпоширеніших питань та обробці повернень.

Власник бізнесу сам вирішує, як використовувати сценарій продажів буде найкраще в всього. Універсальне рішення – створити скрипти під основні категорії клієнтів та типи дзвінків, та застосовувати їх через інтерфейс СРМ залежно від ситуації. При цьому потрібно пам'ятати, що покрокове керівництво для менеджера кол-центру має бути максимально зрозумілим, конкретним і протестованим на фокус-групі. Після впровадження ніхто не заважає при необхідності вносити ті чи інші коригування, щоб оптимізувати спілкування з урахуванням специфіки діяльності та потреб клієнтів.

Створення сейл-скриптів - корисна функція від CRM ⬆️ Блог IPTel Зображення № 1 Як використовувати сценарії розмов

Процес підключення опції відбувається одночасно з інтеграцією телефонії IPTel у CRM, тому ніяких додаткових дій не потрібно. Щодо функціоналу, то у вас буде можливість:

  1. Створити власні сценарії продаж з урахуванням специфіки конкретного проекту для спрощення та прискорення роботи співробітників з різними видами звернень, у тому числі з відмовами та претензіями. Кількість і глибина скриптів не обмежуються.
  2. Підключити автообдзвон до сценарію продажів або колбек, використовуючи базу даних, що є в компанії. Це дозволить не покладатися виключно на згадку про співробітника, а здійснювати вихідні дзвінки в автоматичному режимі.
  3. Створити анкету опитування для кол-центру за допомогою віртуального конструктора з величезною кількістю налаштувань і можливістю підключення менеджерів, які знаходяться в різних містах або за кордоном. Додатково можна розраховувати на збір статистики, зокрема фіксацію тривалості кожної розмови.
  4. Застосовувати сценарії розмов для вхідної лінії з метою планування майбутніх дзвінків, ведення історії комунікації, додавання списків та автоматичного надсилання повідомлень, пов'язаних з обробкою замовлень чи претензій.
  5. Інтегрувати сценарії розмов для роботів, які в залежності від налаштувань надаватимуть інформацію 24/7, у неробочий час, у свята або вихідні дні. IPTel приділяє особливу увагу опрацюванню не тільки тембру голосу та грамотності, але також почуття гумору та манер роботів.
Як використовувати сценарії розмов Де використовувати сценарії розмов

Сфера застосування опції дуже велика, але найчастіше компанії використовують:

  • сценарії розмов для холодних продажів – у процесі телемаркетингу можна контролювати дії операторів та оцінювати їх результати щодо окремих переговорів та за певний часовий відрізок;
  • сценарії розмов для проведення маркетингових досліджень, які допомагають виявити біль цільової аудиторії, оцінити їхню задоволеність рівнем сервісу та отримати інформацію про бажані поліпшення;
  • під час прийому звернень в інтернет магазині – скрипти допомагають швидко та якісно обробляти замовлення, скарги та інші види запитів, що надходять до саппорту або гарячої лінії;
  • набори запитань та відповідей для нових співробітників;
  • скрипти для здійснення додаткових продажів у СРА-мережах.
Де використовувати сценарії розмов Бізнес: які завдання вирішує інструмент «Сценарії розмови»

Як для керівництва, так і для співробітників кол-центру скрипти продажів - це корисний і зручний інструмент. Вони допомагають інтегрувати tone of voice при використанні Інтернет-телефонії, робити записи та проводити аналіз комунікації з клієнтами, оптимізувати взаємодію зі звичайними та ВІП замовниками, покращувати ефективність роботи команд підтримки та продажів. За бажанням можна підключити обслуговування в СРМ визначення суті звернення та видачі необхідної інформації чи організувати перенаправлення дзвінка на номер конкретного співробітника, закріпленого за клієнтом.

Бізнес: які завдання вирішує інструмент «Сценарії розмови» Головні завдання, заради яких застосовується інструмент сценарію продажів:
  • Автоматизація процесів кол-центру – налаштування та відправлення автоматичних повідомлень, фіксація останньої відповіді в сценарії, встановлення лімітів при проведенні опитувань, передача даних з інших СРМ у процесі комунікації. Також є функція автоматичного надсилання повідомлень клієнтам, наприклад, про статус замовлення.
  • Інтеграція скрипту продажів з CRM для збору та систематизації даних, встановлення обов'язкових для заповнення полів, формування клієнтської бази та перевірки коректності наявних відомостей про абонента.
  • Навчання операторів кол-центру – сценарії спрощують і прискорюють здобуття новачками необхідних комунікативних навичок, паралельно мінімізуючи кількість помилок у спілкуванні.
  • Ведення звітності з розрахунком персональних KPI, ступеня залучення операторів у робочий процес, а також зі складанням статистики за окремими проектами та загалом по компанії.

Налаштування автоматичних повідомлень для кол-центру в поєднанні з іншими завданнями дозволяє зробити роботу операторів ефективною і в довгостроковій перспективі налагодити швидкий і комфортний для учасників обмін інформацією.

Головні завдання, заради яких застосовується інструмент сценарію продажів:

Скрипти викликів дозволяють у найкоротші терміни передати свої знання та успішний досвід керівникам, вирішуючи при цьому проблему низьких продажів по телефону та скорочуючи час на навчання співробітників. Ця функція:

  • Дозволяє структурувати всю інформацію про продукти компанії та максимально грамотно відповісти на всі запитання клієнтів;
  • Поліпшити якість консультування клієнтів;
  • Збільшити конверсію кожного менеджера. Зазвичай у сценарії зібрано найкращий досвід "продаючих" діалогів у компанії, а також використовуються кращі техніки продажу;
  • Навчити співробітника якнайшвидше. Зазвичай найкращі методики співробітники знаходять у процесі роботи, збирають їх собі та згодом стають ефективнішими - зі скриптами співробітник може ефективно продавати з перших днів.

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Створення сейл-скриптів - корисна функція від CRM ⬆️ Блог IPTel Зображення № 2

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Створення сейл-скриптів - корисна функція від CRM ⬆️ Блог IPTel Зображення № 3

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Створення сейл-скриптів - корисна функція від CRM ⬆️ Блог IPTel Зображення № 4

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Створення сейл-скриптів - корисна функція від CRM ⬆️ Блог IPTel Зображення № 5

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

7 ніш, де автоінформатор збільшує продажі та економить час

Наступна стаття

Модернізація аналогової АТС

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз