Основним каналом взаємодії між менеджерами компаній та клієнтами є телефонні переговори, успіх яких значною мірою залежить від уміння ставити правильні питання у правильний час. Додатковим інструментом вважається "Предиктивний обзвон". Імпровізація в даному випадку не є вдалим варіантом, краще мати під рукою набір запитань клієнтам для співробітників, де буде чітко розписано:
Скрипти для відділу продажів здатні збільшити кількість замовлень на 30-45%, якщо, звичайно, над ними ретельно попрацювати та використовувати паралельно з іншими корисними сервісами IP телефонії. Ми пропонуємо персоналізовані інструменти для менеджерів кол-центру, які допомагають досягати максимальної ефективності переговорів. При цьому додаткове програмне забезпечення встановлювати не доведеться – опція буде інтегрована до СРМ. За допомогою готових сценаріїв від IPTel ви зможете:
Розібратися, як працює скрипт продажів, нескладно, а результат у вигляді зростання кількості цільових дій (замовлення товару, переходу на сайт, участі в опитуванні тощо) буде видно вже через 1-2 тижні після підключення корисної опції для телефонної Айпі.
Якщо говорити простими словами, навіщо потрібні скрипти продажів, тобто чотири основних напрями їх застосування: прискорення навчання, впровадження універсальних правил ведення переговорів, підвищення результативності комунікації (збільшення частоти здійснення цільових дій) та формування позитивного досвіду звернення до кол-центру.
Ось кілька прикладів того, як сценарій продажів для кол-центру допомагає операторам спілкуватися з клієнтами:
Власник бізнесу сам вирішує, як використовувати сценарій продажів буде найкраще в всього. Універсальне рішення – створити скрипти під основні категорії клієнтів та типи дзвінків, та застосовувати їх через інтерфейс СРМ залежно від ситуації. При цьому потрібно пам'ятати, що покрокове керівництво для менеджера кол-центру має бути максимально зрозумілим, конкретним і протестованим на фокус-групі. Після впровадження ніхто не заважає при необхідності вносити ті чи інші коригування, щоб оптимізувати спілкування з урахуванням специфіки діяльності та потреб клієнтів.
Процес підключення опції відбувається одночасно з інтеграцією телефонії IPTel у CRM, тому ніяких додаткових дій не потрібно. Щодо функціоналу, то у вас буде можливість:
Сфера застосування опції дуже велика, але найчастіше компанії використовують:
Як для керівництва, так і для співробітників кол-центру скрипти продажів - це корисний і зручний інструмент. Вони допомагають інтегрувати tone of voice при використанні Інтернет-телефонії, робити записи та проводити аналіз комунікації з клієнтами, оптимізувати взаємодію зі звичайними та ВІП замовниками, покращувати ефективність роботи команд підтримки та продажів. За бажанням можна підключити обслуговування в СРМ визначення суті звернення та видачі необхідної інформації чи організувати перенаправлення дзвінка на номер конкретного співробітника, закріпленого за клієнтом.
Налаштування автоматичних повідомлень для кол-центру в поєднанні з іншими завданнями дозволяє зробити роботу операторів ефективною і в довгостроковій перспективі налагодити швидкий і комфортний для учасників обмін інформацією.
Скрипти викликів дозволяють у найкоротші терміни передати свої знання та успішний досвід керівникам, вирішуючи при цьому проблему низьких продажів по телефону та скорочуючи час на навчання співробітників. Ця функція:
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз