Інтеграція IPtel та WhatsApp за допомогою Twilio > залучайте аудиторію, прискорюйте продажі та покращуйте результати підтримки клієнтів на платформі
Один з найвідоміших сервісів повідомлень, WhatsApp – це не лише зручний спосіб спілкування, а ще й потужний маркетинговий інструмент. У 2024 році його можливості, зокрема бізнес-акаунти WhatsApp Business стали надійними помічниками у просуванні брендів та взаємодії з клієнтськими базами.
Пропонуємо вам використати нагоду та зробити WhatsApp частиною вашої комунікаційної стратегії в роботі з клієнтами за допомогою інтеграції через Twilio sms service від IPTel.
WhatsApp недарма має статус одного з найзручніших для бізнесу інструментів зв’язку. Він посідає почесне 3 місце за популярністю серед каналів комунікації між клієнтами та бізнесом, програючи тільки SMS та email-маркетингу. За його допомогою ви можете:
спростити роботу з клієнтською базою та налаштувати масові чи персоналізовані розсилки;
розширити власний маркетинговий та рекламний інструментарій;
мати конфіденційний та безпечний канал зв’язку з клієнтами;
спілкуватися з клієнтами в реальному часі;
залучати специфічні зручні інструменти WhatsApp для прискорення та поліпшення комунікації — зокрема, завдяки застосуванню списків контактів, шаблонів, автовідправлення повідомлень тощо.
А коли ви використовуєте Twilio WhatsApp API інтегровано зі своєю CRM, ці можливості стають ще ширшими.
Найвизначнішими рисами інтеграції WhatsApp by Twilio з CRM можна назвати такі зручні можливості.
Ми допоможемо вам налаштувати роботу текстових ботів та автовідповідачів в екосистемі WhatsApp, щоб ви могли якнайшвидше контактувати зі своєю аудиторією, забезпечувати інформаційну та клієнтську підтримку.
З IPTel ви зможете швидко заповнювати шаблони повідомлень даними зі списків контактів, долучати кнопки CTA та швидкого переходу на ваш сайт до повідомлень та розсилати їх як масовано, так і персоналізовано. Вдвічі швидше налаштування рекламних кампаній, персональних пропозицій та алгоритмів для клієнтської підтримки.
Завдяки тому, що можливості Twilio Whatsapp business API інтегровані із CRM, всі повідомлення, які ви отримуєте на WhatsApp, потрапляють до єдиної системи, де ви можете налаштувати спільну роботу з ними, гнучку маршрутизацію повідомлень на ваших операторів чи розподілення роботи з цим каналом комунікації між ними.
IPTel пропонує найшвидший та найефективніший спосіб використання WhatsApp на користь вашого бізнесу. З нашими рішеннями ви зможете залучити цей сервіс повідомлень для маркетингу, продажів, роботи з клієнтським обслуговуванням та покращити ефективність своєї діяльності.
Для налаштування інтеграції WhatsApp з вашою CRM ми використовуємо Twilio business api, який дозволяє швидко підключити та адаптувати месенджер під ваші потреби. Будь ласка, зверніть увагу, що Twilio не є безкоштовним інструментом, отже можливе стягнення коштів за відправку повідомлень та закупівлю номерів. Однак попри це вигоди від залучення WhatsApp швидко окупають витрати та допомагають бізнесам бути на зв’язку з клієнтами. Тому інтеграція з CRM – це зручно та прибутково, а якщо додати постійну професійну підтримку з боку фахівців IPTel, то це ще й зручно для вас.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз