Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Інтеграція IPtel з WhatsApp через Twilio

Модуль інтеграції IPtel з WhatsUP через Twilio


Інтеграція  IPtel  та WhatsApp за допомогою Twilio > залучайте аудиторію, прискорюйте продажі та покращуйте результати підтримки клієнтів на платформі
<h2>Інтеграція від IPTel: Whatsapp by Twilio для ефективної відправки повідомлень вашим клієнтам</h2>

Інтеграція від IPTel: Whatsapp by Twilio для ефективної відправки повідомлень вашим клієнтам

Один з найвідоміших сервісів повідомлень, WhatsApp – це не лише зручний спосіб спілкування, а ще й потужний маркетинговий інструмент. У 2024 році його можливості, зокрема бізнес-акаунти WhatsApp Business стали надійними помічниками у просуванні брендів та взаємодії з клієнтськими базами.

Пропонуємо вам використати нагоду та зробити WhatsApp частиною вашої комунікаційної стратегії в роботі з клієнтами за допомогою інтеграції через Twilio sms service від IPTel.
<h2>Чому WhatsApp потрібен вашому бізнесу?</h2>

Чому WhatsApp потрібен вашому бізнесу?

WhatsApp недарма має статус одного з найзручніших для бізнесу інструментів зв’язку. Він посідає почесне 3 місце за популярністю серед каналів комунікації між клієнтами та бізнесом, програючи тільки SMS та email-маркетингу. За його допомогою ви можете:

  • спростити роботу з клієнтською базою та налаштувати масові чи персоналізовані розсилки;
  • розширити власний маркетинговий та рекламний інструментарій;
  • мати конфіденційний та безпечний канал зв’язку з клієнтами;
  • спілкуватися з клієнтами в реальному часі;
  • залучати специфічні зручні інструменти WhatsApp для прискорення та поліпшення комунікації — зокрема, завдяки застосуванню списків контактів, шаблонів, автовідправлення повідомлень тощо.
А коли ви використовуєте Twilio WhatsApp API інтегровано зі своєю CRM, ці можливості стають ще ширшими.
<h2>Переваги інтеграції сервісів WhatsApp через Twilio for SMS від IPTel</h2>

Переваги інтеграції сервісів WhatsApp через Twilio for SMS від IPTel

Найвизначнішими рисами інтеграції WhatsApp by Twilio з CRM можна назвати такі зручні можливості.
<h3>Налаштування текстових ботів та автовідповідей</h3>

Налаштування текстових ботів та автовідповідей

Ми допоможемо вам налаштувати роботу текстових ботів та автовідповідачів в екосистемі WhatsApp, щоб ви могли якнайшвидше контактувати зі своєю аудиторією, забезпечувати інформаційну та клієнтську підтримку.
<h2>Зручні шаблони, дозволені WhatsApp</h2>

Зручні шаблони, дозволені WhatsApp

З IPTel ви зможете швидко заповнювати шаблони повідомлень даними зі списків контактів, долучати кнопки CTA та швидкого переходу на ваш сайт до повідомлень та розсилати їх як масовано, так і персоналізовано. Вдвічі швидше налаштування рекламних кампаній, персональних пропозицій та алгоритмів для клієнтської підтримки.
<h3>Налаштування спільної роботи та маршрутизації повідомлень</h3>

Налаштування спільної роботи та маршрутизації повідомлень

Завдяки тому, що можливості Twilio Whatsapp business API інтегровані із CRM, всі повідомлення, які ви отримуєте на WhatsApp, потрапляють до єдиної системи, де ви можете налаштувати спільну роботу з ними, гнучку маршрутизацію повідомлень на ваших операторів чи розподілення роботи з цим каналом комунікації між ними.
<h2>Як налаштувати СМС на телефоні з WhatsApp у інтеграції з IPTel</h2>

Як налаштувати СМС на телефоні з WhatsApp у інтеграції з IPTel

IPTel пропонує найшвидший та найефективніший спосіб використання WhatsApp на користь вашого бізнесу. З нашими рішеннями ви зможете залучити цей сервіс повідомлень для маркетингу, продажів, роботи з клієнтським обслуговуванням та покращити ефективність своєї діяльності.

Для налаштування інтеграції WhatsApp з вашою CRM ми використовуємо Twilio business api, який дозволяє швидко підключити та адаптувати месенджер під ваші потреби. Будь ласка, зверніть увагу, що Twilio не є безкоштовним інструментом, отже можливе стягнення коштів за відправку повідомлень та закупівлю номерів. Однак попри це вигоди від залучення WhatsApp швидко окупають витрати та допомагають бізнесам бути на зв’язку з клієнтами. Тому інтеграція з CRM – це зручно та прибутково, а якщо додати постійну професійну підтримку з боку фахівців IPTel, то це ще й зручно для вас.

Наші продукти

Інтеграція IPtel з WhatsApp через Twilio
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Інтеграція IPtel з WhatsApp через Twilio
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Інтеграція IPtel з WhatsApp через Twilio
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Інтеграція IPtel з WhatsApp через Twilio
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще