Інтеграція IPtel та WhatsApp за допомогою Twilio > залучайте аудиторію, прискорюйте продажі та покращуйте результати підтримки клієнтів на платформі
Один з найвідоміших сервісів повідомлень, WhatsApp – це не лише зручний спосіб спілкування, а ще й потужний маркетинговий інструмент. У 2024 році його можливості, зокрема бізнес-акаунти WhatsApp Business стали надійними помічниками у просуванні брендів та взаємодії з клієнтськими базами.
Пропонуємо вам використати нагоду та зробити WhatsApp частиною вашої комунікаційної стратегії в роботі з клієнтами за допомогою інтеграції через Twilio sms service від IPTel.WhatsApp недарма має статус одного з найзручніших для бізнесу інструментів зв’язку. Він посідає почесне 3 місце за популярністю серед каналів комунікації між клієнтами та бізнесом, програючи тільки SMS та email-маркетингу. За його допомогою ви можете:
IPTel пропонує найшвидший та найефективніший спосіб використання WhatsApp на користь вашого бізнесу. З нашими рішеннями ви зможете залучити цей сервіс повідомлень для маркетингу, продажів, роботи з клієнтським обслуговуванням та покращити ефективність своєї діяльності.
Для налаштування інтеграції WhatsApp з вашою CRM ми використовуємо Twilio business api, який дозволяє швидко підключити та адаптувати месенджер під ваші потреби. Будь ласка, зверніть увагу, що Twilio не є безкоштовним інструментом, отже можливе стягнення коштів за відправку повідомлень та закупівлю номерів. Однак попри це вигоди від залучення WhatsApp швидко окупають витрати та допомагають бізнесам бути на зв’язку з клієнтами. Тому інтеграція з CRM – це зручно та прибутково, а якщо додати постійну професійну підтримку з боку фахівців IPTel, то це ще й зручно для вас.Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз