0 800 756 777
Функціонал

Інтеграція IPtel з WhatsApp через Twilio

image not found


Інтеграція  IPtel  та WhatsApp за допомогою Twilio > залучайте аудиторію, прискорюйте продажі та покращуйте результати підтримки клієнтів на платформі

зміст

Інтеграція від IPTel: Whatsapp by Twilio для ефективної відправки повідомлень вашим клієнтам

Один з найвідоміших сервісів повідомлень, WhatsApp – це не лише зручний спосіб спілкування, а ще й потужний маркетинговий інструмент. У 2024 році його можливості, зокрема бізнес-акаунти WhatsApp Business стали надійними помічниками у просуванні брендів та взаємодії з клієнтськими базами.

Пропонуємо вам використати нагоду та зробити WhatsApp частиною вашої комунікаційної стратегії в роботі з клієнтами за допомогою інтеграції через Twilio sms service від IPTel. <h2>Інтеграція від IPTel: Whatsapp by Twilio для ефективної відправки повідомлень вашим клієнтам</h2>

Чому WhatsApp потрібен вашому бізнесу?

WhatsApp недарма має статус одного з найзручніших для бізнесу інструментів зв’язку. Він посідає почесне 3 місце за популярністю серед каналів комунікації між клієнтами та бізнесом, програючи тільки SMS та email-маркетингу. За його допомогою ви можете:

  • спростити роботу з клієнтською базою та налаштувати масові чи персоналізовані розсилки;
  • розширити власний маркетинговий та рекламний інструментарій;
  • мати конфіденційний та безпечний канал зв’язку з клієнтами;
  • спілкуватися з клієнтами в реальному часі;
  • залучати специфічні зручні інструменти WhatsApp для прискорення та поліпшення комунікації — зокрема, завдяки застосуванню списків контактів, шаблонів, автовідправлення повідомлень тощо.
А коли ви використовуєте Twilio WhatsApp API інтегровано зі своєю CRM, ці можливості стають ще ширшими. <h2>Чому WhatsApp потрібен вашому бізнесу?</h2>

Переваги інтеграції сервісів WhatsApp через Twilio for SMS від IPTel

Найвизначнішими рисами інтеграції WhatsApp by Twilio з CRM можна назвати такі зручні можливості. <h2>Переваги інтеграції сервісів WhatsApp через Twilio for SMS від IPTel</h2>

Налаштування текстових ботів та автовідповідей

Ми допоможемо вам налаштувати роботу текстових ботів та автовідповідачів в екосистемі WhatsApp, щоб ви могли якнайшвидше контактувати зі своєю аудиторією, забезпечувати інформаційну та клієнтську підтримку. <h3>Налаштування текстових ботів та автовідповідей</h3>

Зручні шаблони, дозволені WhatsApp

З IPTel ви зможете швидко заповнювати шаблони повідомлень даними зі списків контактів, долучати кнопки CTA та швидкого переходу на ваш сайт до повідомлень та розсилати їх як масовано, так і персоналізовано. Вдвічі швидше налаштування рекламних кампаній, персональних пропозицій та алгоритмів для клієнтської підтримки. <h2>Зручні шаблони, дозволені WhatsApp</h2>

Налаштування спільної роботи та маршрутизації повідомлень

Завдяки тому, що можливості Twilio Whatsapp business API інтегровані із CRM, всі повідомлення, які ви отримуєте на WhatsApp, потрапляють до єдиної системи, де ви можете налаштувати спільну роботу з ними, гнучку маршрутизацію повідомлень на ваших операторів чи розподілення роботи з цим каналом комунікації між ними. <h3>Налаштування спільної роботи та маршрутизації повідомлень</h3>

Як налаштувати СМС на телефоні з WhatsApp у інтеграції з IPTel

IPTel пропонує найшвидший та найефективніший спосіб використання WhatsApp на користь вашого бізнесу. З нашими рішеннями ви зможете залучити цей сервіс повідомлень для маркетингу, продажів, роботи з клієнтським обслуговуванням та покращити ефективність своєї діяльності.

Для налаштування інтеграції WhatsApp з вашою CRM ми використовуємо Twilio business api, який дозволяє швидко підключити та адаптувати месенджер під ваші потреби. Будь ласка, зверніть увагу, що Twilio не є безкоштовним інструментом, отже можливе стягнення коштів за відправку повідомлень та закупівлю номерів. Однак попри це вигоди від залучення WhatsApp швидко окупають витрати та допомагають бізнесам бути на зв’язку з клієнтами. Тому інтеграція з CRM – це зручно та прибутково, а якщо додати постійну професійну підтримку з боку фахівців IPTel, то це ще й зручно для вас. <h2>Як налаштувати СМС на телефоні з WhatsApp у інтеграції з IPTel</h2>

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Інтеграція IPtel з WhatsUP через Twilio Зображення № 1

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Інтеграція IPtel з WhatsUP через Twilio Зображення № 2

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Інтеграція IPtel з WhatsUP через Twilio Зображення № 3

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Інтеграція IPtel з WhatsUP через Twilio Зображення № 4

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз