Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
Що це таке?
ААвтообзвон – це додаток дозвону клієнтам в автоматичному режимі, яке надає компанія IPtel. Установлення служби допоможе зробити бізнес більш ефективним за рахунок економії часу персоналу, що витрачається на дозвон.
Щоб встановити програму вигідна тим компаніям, робота яких передбачає контакт співробітників з клієнтами по телефону.
Dialer оптимізує рутинну роботу ручного набору номерів, значно скорочуючи робочий час і збільшуючи продуктивність на 75%.
Додаток встановлюється на сервер і інтегрується з уже існуючими бізнес-додатками. Це дозволяє задіяти наявну у організації базу телефонних номерів.
SIP автодозвон дозволяє:
- пропонувати послугу по вже існуючого списку клієнтів – звернення оператора до абонента набагато ефективніше текстової розсилки, оскільки передбачає індивідуальний підхід, збільшуючи кількість позитивних відгуків і даючи можливість працівникові відповідати на питання, що виникають у покупця в ході розмови, чого не дозволяє робити повідомлення;
- здійснювати автоматичне інформування про нові пропозиції компанії або акціях. Така послуга допомагає більш продуктивно задіяти операторів: клієнтові програється запис голосового повідомлення, а співробітники підключаються тільки для додаткових пояснень, якщо це передбачається сценарієм дзвінка;
- автоматично нагадувати про необхідність внесення платежу або про що з’явилася заборгованості. У цьому випадку проводиться настройка системи під конкретних людей, згідно з календарем і здійснюваного ними чинності, без необхідності шукати потрібний номер телефону, перебираючи весь список;
- вітати зі святами – це подія можна запланувати заздалегідь, враховуючи робочий графік абонентів і їх особливості;
- телефонувати до боржників з попередженням про прострочення внесення оплати. Така категорія дзвінків найбільш времязатратная для персоналу організації. Автодозвонщік не тільки заздалегідь заплановану кількість разів дзвонить абоненту в обумовлене менеджером час, але і веде облік їх дій – не взяв трубку / кинув трубку / зайнято / поза зоною і т. Д. За такого звіту легше планувати подальший обзвон боржників, підключаючи сценарій, відповідний кожному випадку;
- проводити маркетингові дослідження або опитування абонентів. В цьому випадку клієнтська база сортується відповідно до поставленим завданням, і програма набирає тільки потрібний номер;
- ефективно застосовувати автодозвон всередині компанії для оповіщення співробітників про збори, заході, донесення оперативної інформації по виробничому процесу;
- дзвонити в режимі зворотного дзвінка. Така дія планується на час, позначене покупцем або партнером, і запускається автоматично за встановленим таймером.
Актуальність установки автообзвона
Кому цікаво придбання додатки Dialer:
- колл-центрів підприємств, що займаються продажем товарів або наданням послуг на ринках В2В і В2С;
- соціологічним і маркетинговим службам;
- колекторським службам;
- транспортним компаніям;
- великим медичним центрам;
- інтернет-магазинам з великими обсягами продажів;
- телефонним компаніям;
- аутсорсинговим контакт-центрів;/li>
- фінансовим структурам (державним і приватним);
- компаніям доставки;
- організаціям з великим штатом
і іншим підприємствам, що мають справу з телефонними дзвінками.
Підключення додатки Dialer дозволяє здійснювати в середньому на 75% більше дзвінків, що робить можливим розширення клієнтської бази без збільшення штату співробітників. Для порівняння: за допомогою ручного набору один працівник може зробити не більше 100 дзвінків на день,
автопрозвон за 8 годин збільшує цю цифру мінімум удвічі.
Це відбувається за рахунок того, що оператор підключається тільки для розмови з абонентом, і то в разі потреби, і не витрачає час на дозвон.
Чим вигідний сервіс Dialer для компанії?
Пакет якісно перетворює діяльність компанії за кількома складовими:
- управління – менеджер самостійно складає черговість і сценарій обдзвону;
- контроль – діяльність персоналу оптимізується за рахунок рівномірної завантаженості операторів і можливості постійного обліку здійснюються дзвінків;
- дзвінки – система автоматизації дозволяє скоротити робочий час оператора, оскільки він підключається тільки на стадії розмови, система здійснює дзвінок абоненту без участі людини за заздалегідь прописаним сценарієм.
На рівні менеджера стають можливими раціональний розподіл навантаження і облік зайнятості працівників. З одного боку, це контроль продуктивності, з іншого – можливість телефонувати автоматично і задіяння співробітників тільки по необхідності. І те, і інше може дозволяти економити людські і фінансові ресурси за рахунок автоматизації роботи.
На рівні оператора повністю ліквідується непродуктивна трата часу, пов’язана з набором номера.
А можливість підключення голосових повідомлень, записаних професійним диктором, дозволяє і зовсім не задіяти співробітників для відправки однотипних повідомлень.
Як працює автообзвон?
Додаток працює з наступними типами кампаній обдзвону:
- для вихідних дзвінків без участі працівників для донесення стандартизованого повідомлення;
- вихідний дзвінки клієнтів за участю оператора і його резервуванням – такий спосіб дає можливість працівникові підготуватися до дзвінка, заздалегідь ознайомившись з карткою клієнта;
- вихідний предіктивне автоматичне обзвонювання клієнтів за участю співробітника – в цьому випадку до розмови підключається будь-який вільний оператор, якщо абонент відповів на дзвінок