Що це таке?
ААвтообзвон – це додаток дозвону клієнтам в автоматичному режимі, яке надає компанія IPtel. Установлення служби допоможе зробити бізнес більш ефективним за рахунок економії часу персоналу, що витрачається на дозвон.
Щоб встановити програму вигідна тим компаніям, робота яких передбачає контакт співробітників з клієнтами по телефону.
Dialer оптимізує рутинну роботу ручного набору номерів, значно скорочуючи робочий час і збільшуючи продуктивність на 75%.
Додаток встановлюється на сервер і інтегрується з уже існуючими бізнес-додатками. Це дозволяє задіяти наявну у організації базу телефонних номерів.
SIP автодозвон дозволяє:
Актуальність установки автообзвона
Кому цікаво придбання додатки Dialer:
і іншим підприємствам, що мають справу з телефонними дзвінками.
Підключення додатки Dialer дозволяє здійснювати в середньому на 75% більше дзвінків, що робить можливим розширення клієнтської бази без збільшення штату співробітників. Для порівняння: за допомогою ручного набору один працівник може зробити не більше 100 дзвінків на день,
автопрозвон за 8 годин збільшує цю цифру мінімум удвічі.
Це відбувається за рахунок того, що оператор підключається тільки для розмови з абонентом, і то в разі потреби, і не витрачає час на дозвон.
Чим вигідний сервіс Dialer для компанії?
Пакет якісно перетворює діяльність компанії за кількома складовими:
На рівні менеджера стають можливими раціональний розподіл навантаження і облік зайнятості працівників. З одного боку, це контроль продуктивності, з іншого – можливість телефонувати автоматично і задіяння співробітників тільки по необхідності. І те, і інше може дозволяти економити людські і фінансові ресурси за рахунок автоматизації роботи.
На рівні оператора повністю ліквідується непродуктивна трата часу, пов’язана з набором номера.
А можливість підключення голосових повідомлень, записаних професійним диктором, дозволяє і зовсім не задіяти співробітників для відправки однотипних повідомлень.
Як працює автообзвон?
Додаток працює з наступними типами кампаній обдзвону:
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз