Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Установка і програмування АТС для бізнесу

Установка і програмування АТС для бізнесу

Мало хто власники бізнесу замислювалися над питанням ролі якісної і безперебійної роботи IP-телефонії у власній компанії. У той час як ефективність роботи невеликих фірм і цілих корпорацій залежить безпосередньо від роботи телефонії, яка може приймати велику кількість дзвінків одночасно, дозволяючи не втрачати лояльність своїх клієнтів і партнерів по веденню бізнесу. Саме тому установка і програмування АТС сьогодні в Україні користується небувалим попитом, адже наявність і якісна робота IP-телефонії сьогодні визначає успіх компанії.

Для чого потрібна АТС малому, середньому і великому бізнесу?

Кожен керівник мріє про якісну телефонного зв’язку в компанії, яка забезпечувала б оперативну і якісну телефонію з клієнтами одночасно зі швидкою і зручною зв’язком усередині працівників компанії. Міні АТС для офісу здатні приймати великий обсяг навантажень, легко справляючись з безліччю завдань:

  • Ефективна обробка і розподіл всіх вхідних дзвінків в компанію;
  • Значне скорочення витрат на дзвінки по Україні і за кордон, за рахунок мінімальних тарифів на вихідні дзвінки;
  • Оперативна зв’язок між усіма співробітниками офісу, без заняття основний телефонної лінії;
  • Можливість «стежити» за якістю прийому дзвінків в компанії завдяки веденню і записи журналу викликів, які є аудіозаписів розмов;
  • Можливість відправляти клієнту миттєве повідомлення одним кліком по його номеру телефону.

Установка і адміністрування АТС для офісу – це поліпшення не тільки ефективності роботи компанії, але підвищення ефективності співробітників, адже завдяки аналітиці по дзвінках співробітників ви легко зможете побачити якість і успішність роботи кожного. За допомогою установки IP-телефонії легко можна збільшити дохід фірми, оптимізувавши роботу виходячи з даних аналітики по дзвінках, зв’язавши корпоративний сайт з телефонами власної компанії (встановивши віджет зворотного дзвінка), а також мінімізувавши витрати на зв’язок – оплачуючи тільки використання віртуальної міні АТС, а також дзвінки за найкращими тарифами.

Програмування міні АТС від фахівців компанії «IPtel»

Для тих власників бізнесу, які хочуть отримувати велику кількість дзвінків на корпоративні номери, можливість інформувати клієнтів або партнерів в неробочий час, компанія «IPtel» пропонує послуги з установки, адміністрування і програмування АТС для офісу. Наші фахівці, виходячи з побажань клієнта, а також необхідного спектра завдань для IP-телефонії легко забезпечать професійне програмування телефонної станції, підберуть якісне обладнання від відомих виробників, а також проведуть всі необхідні роботи по установці в стислі терміни.
Компанія «IPtel» пропонує якісні та комплексні рішення в області IP-телефонії для кожного бізнесу, сприяючи його успішності і процвітання!

Наші продукти

Установка і програмування АТС для бізнесу
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Установка і програмування АТС для бізнесу
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Установка і програмування АТС для бізнесу
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

FMC – IP телефонія на мобільний телефон
07.04.2023
FMC – IP телефонія на мобільний телефон
Сервіс FMC від IPTel допомагає навести ідеальний порядок в діловій телефонної комунікації. Керівник отримує доступ до всіх вхідних і вихідних дзвінків, які відбуваються в службових цілях як зі стаціонарних офісних телефонів, так і з мобільників. Всі...
Читати ще
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
07.04.2023
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
1С з телефонією – ідеальне і доступне рішення для підприємств з call центрами На сьогоднішній день платформу 1С можна по праву назвати найбільш популярною системою управління ресурсами підприємства на ринку СНД. Телефонна платформа...
Читати ще
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
Для компаній, ефективність яких залежить від якості комунікації з клієнтами, програма автодозвону IPtel IPtel означає збільшення прибутку при зменшенні витрат на організацію робочого процесу. Программа автодозвону IPtel означає збільшення при...
Читати ще
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
Бізнес в сфері торгівлі і надання послуг має на увазі комунікацію з великим потоком клієнтів. Логічно, що розвиток таких компаній пов’язане зі збільшенням клієнтської бази, а значить, і з необхідністю наймати нових співробітників для інформуван...
Читати ще
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
07.04.2023
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
Що це таке? ААвтообзвон – це додаток дозвону клієнтам в автоматичному режимі, яке надає компанія IPtel. Установлення служби допоможе зробити бізнес більш ефективним за рахунок економії часу персоналу, що витрачається на дозвон. Щоб встано...
Читати ще