Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Установка і налаштування АТС в Одесі

Установка і налаштування АТС в Одесі

Для тих керівників підприємств або власників бізнесу, які задумалися над встановленням власної сучасної
IT-телефонії, надзвичайно важливо знайти надійного партнера – спеціалізується в даному питанні компанію, яка
максимально оперативно, якісно, надійно виконає весь спектр необхідних робіт. Сьогодні «IPtel» є відомою в Одесі і
Україні компанією, яка здатна вирішити будь-які питання з адміністрування, програмування, налаштування, встановлення
та ремонті офісних АТС. Налаштування офісних АТС є
найпопулярнішою серед наших замовників послугою, обсяги якої залежать від побажання замовника, а також необхідного
функціоналу офісної телефонії.

Установка офісних АТС в Одесі

Компанія «IPtel» пропонує велику кількість варіантів для власників малого, середнього і великого бізнесу, а також для фізичних осіб, які хотіли б встановити у власному офісі / будинку якісну IP-телефонію. Установка і настройка АТС фахівцями нашої компанії виробляється в максимально стислі терміни, щоб оперативно забезпечити нашому замовнику сучасну телефонний зв’язок. Згідно з технічним завданням (складеного відповідно до вимог замовника, а також необхідного обсягу для даного бізнесу) нашими фахівцями програмується, встановлюється міні АТС, яка вирішує великий спектр питань:

  1. Вирішується проблема з ефективним розподілом і обробкою телефонних дзвінків від клієнтів між співробітниками, відділами компанії.
  2. В рази скорочуються витрати на дзвінки всередині країни, а також за кордон, так як існує мінімальний тариф на вихідні дзвінки.
  3. Мінімілізіруются дзвінки співробітників, покликаних вирішувати особисті питання завдяки забороні дзвінків.
  4. Оперативно вирішується внутрішній зв’язок між співробітниками, яка при цьому не впливає на якість вхідних дзвінків.
  5. У власника бізнесу або керівника підприємства з’являється можливість аналізувати роботу менеджерів, відділів завдяки наявній аналітиці.
  6. Вся інформація по дзвінках з кожним клієнтом надійно зберігатися в базі, з’являється можливість створення «історії» спілкування з кожним клієнтом.
  7. Завдяки одному кліку по номеру телефону можна відправити необхідне повідомлення клієнту.
  8. Скорочуються грошові тимчасові витрати на зв’язок, що призводить до зростання продажів і прибутковості підприємства в цілому.

Установка офісних АТС дозволяє якісно і надовго вирішити будь-які наявні питання з офісної телефонним зв’язком.

«IPtel» – ваш надійний помічник в світі IP-телефонії

Вирішити проблему з великими витратами на офісну телефонну зв’язок, можливість аналізувати роботи менеджерів з продажу, підняти зростання продажів можна легко. Для цього достатньо зателефонувати в компанію «IPtel» за багатоканальним номером (048) 700-20-46: ви отримаєте безкоштовну консультацію, індивідуальну пропозицію для вашого бізнесу, а також оперативне виконання всіх необхідних обсягів робіт.

«IPtel» – ваш надійний помічник у світі сучасної IP-телефонії!

Наші продукти

Установка і налаштування АТС в Одесі
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Установка і налаштування АТС в Одесі
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Установка і налаштування АТС в Одесі
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

FMC – IP телефонія на мобільний телефон
07.04.2023
FMC – IP телефонія на мобільний телефон
Сервіс FMC від IPTel допомагає навести ідеальний порядок в діловій телефонної комунікації. Керівник отримує доступ до всіх вхідних і вихідних дзвінків, які відбуваються в службових цілях як зі стаціонарних офісних телефонів, так і з мобільників. Всі...
Читати ще
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
07.04.2023
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
1С з телефонією – ідеальне і доступне рішення для підприємств з call центрами На сьогоднішній день платформу 1С можна по праву назвати найбільш популярною системою управління ресурсами підприємства на ринку СНД. Телефонна платформа...
Читати ще
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
Для компаній, ефективність яких залежить від якості комунікації з клієнтами, програма автодозвону IPtel IPtel означає збільшення прибутку при зменшенні витрат на організацію робочого процесу. Программа автодозвону IPtel означає збільшення при...
Читати ще
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
Бізнес в сфері торгівлі і надання послуг має на увазі комунікацію з великим потоком клієнтів. Логічно, що розвиток таких компаній пов’язане зі збільшенням клієнтської бази, а значить, і з необхідністю наймати нових співробітників для інформуван...
Читати ще
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
07.04.2023
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
Що це таке? ААвтообзвон – це додаток дозвону клієнтам в автоматичному режимі, яке надає компанія IPtel. Установлення служби допоможе зробити бізнес більш ефективним за рахунок економії часу персоналу, що витрачається на дозвон. Щоб встано...
Читати ще