Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Аналітичні інструменти та звіти

Аналітичні інструменти та звіти

Бізнес говорить мовою цифр. І ведення звітності для будь-якого департаменту компанії є обов'язковим, адже на підставі цих даних власник чи керівництво можуть оцінювати результативність, виправляти недоліки роботи та планувати подальші стратегії.

Аналітичні звіти
Аналітичні звіти

Такі аналітичні інструменти для оцінки роботи з клієнтами та рівня клієнтського сервісу компанії пропонує наша CRM із вбудованою телефонією.

В інтерфейсі CRM передбачена зручна панель моніторингу для керівників та власників бізнесу. В ній вже є інтегрованими всі основні інструменти для створення звітів, а дані роботи з клієнтами вивантажуються в режимі реального часу.

Торкніться зображення, щоб збільшити
Це просто та зручно для всіх ланок компанії:
Це просто та зручно для всіх ланок компанії:
  • Менеджери отримують можливість формувати звіти про свою роботу на підставі внесених даних та уникати помилок, які можливі при ручному складанні звітів.
  • Керівники департаментів або відділів можуть оцінювати роботу з клієнтами кожного співробітника та отримувати актуальну інформацію про те, хто потребує більшого навантаження, хто виконує свої обов'язки неефективно, а хто заслуговує на заохочення за сумлінну роботу.
  • Для вищої ланки компанії можливість складати звіти та бачити повну картину клієнтського сервісу - це ключ до розробки майбутніх стратегій. Ви отримуєте інформацію про роботу компанії з клієнтами в упорядкованому, точному та розгорнутому вигляді.
Аналітичні інструменти CRM із вбудованою телефонією охоплюють:
Аналітичні інструменти CRM із вбудованою телефонією охоплюють:
  • Статистику приросту клієнтів та лідів
  • Статистику взаємодії менеджерів з клієнтами на сайті або в телефонній комунікації
  • Дані про продажі
  • Аналітику клієнтських звернень та карток клієнтів для формування портрета цільової аудиторії

Все це дозволить вам швидко та точно реагувати на результати роботи підрозділів та співробітників, вибудовувати стратегії, приймати рішення про навантаження та заохочення/покарання співробітників. І все це - в єдиному інтерфейсі, без необхідності використовувати окремі програмні продукти для генерування звітів та вивантаження статистики.

Наші продукти

Аналітичні інструменти та звіти
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Аналітичні інструменти та звіти
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Аналітичні інструменти та звіти
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Візуалізація воронок продажів
15.09.2023
Візуалізація воронок продажів
Створення ефективної воронки продажів і послідовне ведення по її витках клієнта - це запорука успіху. З інструментом візуалізації воронок продажів у CRM з вбудованою телефонією від IPTel - це реально!
Читати ще
Зберігання історії клієнтської взаємодії
15.09.2023
Зберігання історії клієнтської взаємодії
CRM із вбудованою телефонією від IPTel дозволяє не лише вести клієнтську базу даних з повною інформацією про клієнтів, їх контактними даними й додатковими примітками, але й зберігати всю історію взаємодії з кожним клієнтом. Бібліотека історії кліє...
Читати ще
Інтеграція з вебформами вашого сайту
15.09.2023
Інтеграція з вебформами вашого сайту
Наявність форм зворотнього зв'язку на сайті допомагає компаніям швидше налагодити зв'язок з клієнтами, які зацікавлені в їх товарах чи послугах. Але ручна обробка запитів, які оформлені за допомогою вебформ на сайті може призвести одразу до д...
Читати ще
Бібліотека шаблонів та документів
15.09.2023
Бібліотека шаблонів та документів
Документообіг може ускладнити роботу будь-якої компанії. Водночас точність складання документів є обов'язковою. Договори, рахунки-фактури, накладні - кожен з цих документів потребує часу та кваліфікації для складання
Читати ще