Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Закупівля телекомунікаційних послуг для держави: IPtel

IP телефонія для державних органів та установ

Хмарні рішення для державних структур, ЦНАП (їх кол-центрів), соціальних служб, постачальників комунальних послуг: CRM, автоматизовані розсилки, автообдзвін
<h3>Забезпечення телекомунікаціями для держустанов та організацій: що до нього входить?</h3>

Забезпечення телекомунікаціями для держустанов та організацій: що до нього входить?

Наша країна впевнено йде курсом цифровізації, зокрема – для покращення обслуговування громадян у численних державних установах. А для впровадження інноваційних рішень в державному секторі потрібні якісні та надійні телекомунікаційні послуги. Давайте, розберемося, що входить до телекомунікаційних послуг в державному секторі, що таке, власне, цей державний сектор, та на яких умовах проводиться закупівля телекомунікаційних послуг державою.
<h3>Що таке телекомунікаційні послуги в розрізі державних установ?</h3>

Що таке телекомунікаційні послуги в розрізі державних установ?

Державний сектор – це термін, яким зазвичай окреслюють вироблення та надання соціальних благ населенню держави з боку господарчих установ, що частково чи повністю належать державі. Ми всі регулярно потребуємо державні послуги з видання чи оновлення документів, отримання довідок, звертаємося у кризових ситуаціях по соціальну допомогу та сплачуємо податки та внески. І все це регулюється, надається та контролюється державними установами від ЦНАПів до податкових, від паспортних сервісів до комунальних установ освіти, комунальних послуг чи медицини.

Якщо раніше навіть за найзвичнішими послугами чи довідковою інформацією в таких установах потрібно було особисто завітати до них, вистояти «живу» чергу та пройти бюрократичними колами, із розвитком телекомунікацій в їх сучасному вигляді всі ці процедури можуть бути максимально спрощені.  

Отже, що означають телекомунікаційні послуги для державного сектору?

  • Зручність як для персоналу держустанов, так і для клієнтів.
  • Швидкість: телекомунікації – це можливість надавати послуги віддалено та без витрат часу.
  • Автоматизація: зменшення ручної праці навіть у заповненні документів та їх внесенні в реєстри є критично важливою для держави, адже це й покращення якості послуг, й зменшення ризиків помилок.
  • Безпека: завдяки телекомунікаціям можна впровадити документообіг із підвищеним захистом від підробок, шахрайства, викрадення інформації.
<h3>Що входить до телекомунікаційних послуг, потрібних державним структурам?</h3>

Що входить до телекомунікаційних послуг, потрібних державним структурам?

Загалом телекомунікаційні послуги – це комплекс технологій та рішень, скерованих на інформаційне забезпечення та зв’язок. Це й послуги інтернет-провайдерів, телефонних провайдерів, постачальників телекомунікаційного обладнання, компаній, що пропонують програмні продукти чи SAAS-рішення. Найочевиднішим прикладом продуктів, що входить до телекомунікаційних послуг в держустановах можуть стати:
<h3>Сервіси з інформування населення</h3>

Сервіси з інформування населення

Погодьтеся, це зручно – отримати СМС про призначений візит до держустанови, листа на електронну скриньку з підтвердженням готовності ваших документів чи повідомлення в месенджері про відкриті «віконця» для запису до певного фахівця. Додатково до інформаційних сервісів ще можна додати автоматичний обдзвін роботом з голосовими повідомленнями, чат-ботів, які застосовуються на сайтах держустанов, IVR-сервіси хмарної телефонії.
<h3>Кол-центри та автоматизовані гарячі лінії</h3>

Кол-центри та автоматизовані гарячі лінії

Часи, коли зателефонувати у держустанову було надважким завданням, минули. Завдяки діджитал-телефонії організувати call-центр можна в держустанові будь-якого рівня від місцевих служб до національних держкомпаній. Кол-центри та гарячі лінії допомагають зібрати максимум звернень клієнтів та скерувати їх для отримання тих послуг, що вони потребують.
<h2>Хмарні рішення для безпеки даних</h2>

Хмарні рішення для безпеки даних

Хмарні рішення в телекомунікаціях – це водночас можливість спільно працювати з документами, даними та інформацією різним підрозділам однієї установи, зберігати необмежену кількість даних, та захистити їх від фізичного викрадення чи пошкодження та кібератак.
<h2>Електронний документообіг</h2>

Електронний документообіг

Завдяки впровадженню ЕЦП – електронного цифрового підпису та різноманітних сервісів для генерації та обміну документами, документообіг стає швидшим, простішим та безпомилковим.

І це тільки загальний опис тих можливостей, що оператор телекомунікаційних послуг може надати держсектору.
<h2>Як впроваджується закупівля телекомунікаційних послуг державою?</h2>

Як впроваджується закупівля телекомунікаційних послуг державою?

Оскільки держустанови належать повністю чи частково державі, закупівля телекомунікаційних послуг для них має свої особливості. Зокрема:

  • Відповідність обраних послуг чинному законодавству – ЗУ «Про електронні комунікації».
  • Оцінка технічних можливостей для отримання обраних послуг чи продуктів.
  • Проведення публічних держзакупівель (за скороченою переговорною процедурою чи повною).
  • Проходження перевірки, щоб уникнути порушень.
  • Підписання договору про надання телекомунікаційних послуг з вибраним постачальником.

Попри те, що правила надання та отримання телекомунікаційних послуг держустановам трохи складніші, ніж для бізнесів та населення, в IPTel ми готові до таких викликів та пропонуємо закладам державного сектору підвищити рівень своїх послуг населенню за допомогою можливостей сучасної IP-телефонії, які ми можемо впровадити для вас.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще