Створення call center є необхідним кроком для тих підприємств, які хотіли б вирішити проблему з великою кількістю вхідних дзвінків. Досить часто можна почути від керівників фірм численні історії про те, що наявна офісна зв’язок не справляється з наявними обсягами, вхідних, вихідних, внутрішніх дзвінків, що часто позначається на «втрати» потенційного клієнта або партнера по бізнесу, які в силу тих чи інших причин не зумівши додзвонитися, звернулися до конкурентам. Саме тому для вирішення якісного телефонного зв’язку для власного бізнесу, для оптимізації і процвітання власного бізнесу, необхідно задуматися над створенням call центру.
Кожен власник бізнесу розуміє просту істину – щоб бути першим у власній ніші, необхідно ретельно стежити за якістю обслуговування (що впливає на лояльність клієнтів і появи нових покупців за рекомендацією), а також за продуктивністю праці власних співробітників. Максимально точно розподілити навантаження кожного наявного менеджера по роботі з клієнтами допоможе установка колл-центру від компанії «IPtel». Створення call центру з нуля (організація центру обслуговування клієнтів) сприяє подальшому налагодженню бізнес-процесів, здатного вирішувати:
Крім того, з’являється можливість організації конференції між декількома учасниками (що незамінне для проведення планерок, нарад) і установки інтерактивного голосового меню, що дозволить автоматизовано розподілити дзвінок серед наявних відділів, спеціалістів. А в разі відсутності фахівця на місці, завдяки функції «перехоплення дзвінка» можна перевести дзвінок.
Велика перевага роботи колл-центрів – автоматизація Call-центру за рахунок гнучкої маршрутизації дзвінків, а також наявної аналітиці ви можете не тільки розподіляти дзвінки серед співробітників залежно від спеціалізації, їх зайнятості, завантаженості, а й згідно з наявними записаним розмовам аналізувати роботу того чи іншого відділу , співробітника.
Створити call центр за допомогою фахівців компанії «IPtel» – це надійна інвестиція в успішний розвиток власного бізнесу. Нашими фахівцями надійно, швидко і якісно вирішуються будь-які питання, пов’язані з установкою, створенням, налаштуванням, автоматизацією центрів обробки дзвінків різної складності.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз