Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе додаток Інтеграції з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel.
Установка програми голосового автоінформування передбачає:
відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
настройку кількості повторів повідомлення;
постійний облік якості дозвонов (звіт по результату: взяв / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
програмування початку і тривалості кампанії;
завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
установку черговості дзвінків;
запуск різних кампаній обдзвону одночасно.
Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування.
У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:
Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати
втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще потрібні перерви на відпочинок. Комп’ютер же програє аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування.
Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість.
Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою
контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп’ютер же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента.
Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю.
Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення.
Таким чином, на кожного ліда здійснюється однаковий мовленнєвий вплив.
Подати заявку на безкоштовний тестовий період. Це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту info@iptel.ua.
Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот – автоінформатор.
Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо Вам адресу тестового сервера, логін і пароль.
Завантажити аудіофайл.
Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ “In / Out IVR”.
Вибрати файл для відтворення клієнту.
Визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору).
Обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3).
Встановити час введення (в мілісекундах).
Визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії).
Ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація).
Виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»).
Зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Додатки.
Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану).
Далі натиснути “Інше” -> “входить вебхук”.
В “Налаштування прав” (остання опція) вибрати CRM.
Скопіювати дані, зазначені в першому полі “Вебхук для виклику rest api” (наприклад:
https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/)
Встановити додаток.
Ввести адресу Автоінформатор.
Ввести логін користувача.
Ввести пароль.
Ввести дані з поля “Вебхук для виклику rest api”.
Натиснути “Увійти”.
Вибрати статус, лидов з яким необхідно завантажити в Систему.
Вибрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді.
Вибрати список, в який необхідно завантажити лидов.
Замовте безкоштовну консультацію з фахівцем IPTel — ми покажемо, як рішення працюватимуть саме для вашого бізнесу.
Хочете підвищити ефективність роботи з клієнтами?
Залиште заявку — допоможемо підібрати рішення для вашої компанії та покажемо, як це працює на практиці.
Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз