Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і
прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе
додаток Інтеграції з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel
Базові можливості програми
Установка програми голосового автоінформування передбачає:
- відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
- реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
- інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
- настройку кількості повторів повідомлення;
- постійний облік якості дозвонов (звіт по результату: взяв / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
- програмування початку і тривалості кампанії;
- завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
- установку черговості дзвінків;
- запуск різних кампаній обдзвону одночасно.
Переваги програми
Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування.
У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:
- Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати
втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще йому потрібні перерви на відпочинок. Комп’ютер же програє
аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування.
Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість. - Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою
контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп’ютер
же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента. - Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
- Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю.
Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система
автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення.
Таким чином, на кожного ліда здійснюється однакове мовленнєвий вплив.
Для запуску автоінформування Вам необхідно
- Подати заявку на безкоштовний тестовий період. це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту info@iptel.ua
- Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот – автоінформатор.
- Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо Вам адресу тестового сервера, логін і пароль
- Завантажити аудіофайл
- Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ “In / Out IVR”;
- Вибрати файл для відтворення клієнту;
- Визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору);
- Обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3);
- Встановити час введення (в мілісекундах);
- Визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії);
- Ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація);
- Виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»);
- Зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
- На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Додатки
- Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану)
- Далі натиснути “Інше” -> “входить вебхук”
- В “Налаштування прав” (остання опція) вибрати CRM
- Скопіювати дані, зазначені в першому полі “Вебхук для виклику rest api” (наприклад:
https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/) - встановити додаток
- Ввести адресу Автоінформатор
- Ввести логін користувача
- ввести пароль
- Ввести дані з поля “Вебхук для виклику rest api”
- Натиснути “Увійти”
- Вибрати статус, лидов з яким необхідно завантажити в Систему
- Вибрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді
- Вибрати список, в який необхідно завантажити лидов
Детальніше з налаштуванням Системи автообзвона можна ознайомитися на нашому сайті: Створення Кампанії обдзвону Додавання Списку лидов Створення Автоінформатор