Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Як збільшити прибуток за допомогою скриптів продажу?

Як збільшити прибуток за допомогою скриптів продажу?

Ефективний продаж будь-якого товару чи послуги в умовах досить жорсткої конкуренції — складне сучасне завдання, яке спрощує розробка скриптів продажів. Буде угода успішною або клієнт відмовиться від пропозиції - залежить від низки факторів. У деяких випадках є можливість підвищити ефективність продажу та закривати угоди навіть у тому випадку, якщо потенційний клієнт ще коливається щодо оцінки цінності для нього конкретної послуги, товару.

В іншому випадку навіть при гострій необхідності може відмовитись від пропозиції, якщо менеджер буде недостатньо переконливим, доброзичливим або не враховує зустрічні відгуки. Щоб нівелювати усі потенційні ризики відмови клієнта від співробітництва, підвищити ефективність продажів, застосовуються скрипти відповідей. Вони розробляються кожною компанією у порядку з урахуванням низки чинників і критеріїв. Згідно зі статистичними даними, ймовірність успішної угоди підвищується на понад 40% у разі використання правильного скрипту.

Що таке скрипти з продажу?
Що таке скрипти з продажу?

Скрипти продажу - це спеціально розроблений сценарій розмови менеджера компанії з клієнтом. Шаблон продажів може бути один або кілька, передбачаючи різні варіанти можливого розвитку. Правильно складені скрипти для спілкування з клієнтом дозволяють:

  • виділити на розмову певну кількість часу, в результаті якого за попередніми розрахунками є можливість вчинити успішну угоду;
  • побудувати максимально ефективну лінію взаємодії з потенційним клієнтом;
  • структурувати розмову, щоб не втратити важливих моментів.

Правильні скрипти відділу продажів дозволяють застосовувати в розмові послідовні аргументи, спрямовані на максимально повний опис товару чи послуги, акцентуації на перевагах, попередження можливих заперечень або надання відповідей на них, якщо клієнт все ж таки має сумніви.

Ідеальний шаблон продажів повинен включати весь ланцюжок етапів, враховуючи те, який саме тип продажів використовується. Якщо під час спілкування якийсь етап упускається, то менеджеру необхідно повернути розмову у тому напрямі, щоб заповнити пропуск. В іншому випадку є високі ризики того, що угода зірветься.

Особливо важливо враховувати той факт, що клієнт може не пам'ятати, де саме він реєструвався та залишав свої контактні дані. Але у будь-якому разі він запам'ятає саме першу розмову з представником конкретної компанії. Тому його потрібно побудувати у позитивному ключі. Якщо навіть не вдасться завершити угоду при першому дзвінку, то важливо створити правильну основу для того, щоб укласти її трохи пізніше з тим самим або іншим менеджером.

Як створити ефективний скрипт продажів?
Як створити ефективний скрипт продажів?

Перед тим, як розробляти свій шаблон, необхідно вивчити готові скрипти продажів. Це дозволить правильно проаналізувати вступні умови для спілкування з клієнтом. Сценарій продажів складається з урахуванням:

  • особливостей цільової аудиторії, очікувань та пріоритетів, можливостей потенційних клієнтів;
  • специфіки бізнесу, послуг, товарів;
  • передбачуваного етапу розвитку компанії, враховуючи проект масштабування згідно з попереднім бізнес-планом.

Скрипти для спілкування з клієнтом зазвичай включають такі етапи:

Вітання
Вітання

Саме у перших фразах, які вимовляє менеджер, у клієнта створюється певне враження про компанію. Тут важливо, щоб співробітник компанії, який застосовує скрипти відповідей, робив це максимально органічно, наголошуючи на важливості та цінності конкретного клієнта, його індивідуальності. Тобто бажано, щоб менеджер вів розмову максимально людяно та щиро.

Привітання може бути продумано в кількох варіантах, з яких менеджер вибирає найбільш вдалий, враховуючи і свій індивідуальний стиль спілкування з клієнтами.

Скрипти для продавців можуть включати в себе на цьому етапі не тільки вітання, а й фрази, які допоможуть встановити з клієнтом контакт, продовжити спілкування у більш зручний час, якщо є така потреба.

Визначення потреб
Визначення потреб

На цьому етапі менеджеру важливо не лише надати інформацію, а й уточнити очікування клієнта, його цілі, ідеї, завдання. Так буде простіше зрозуміти, що йому запропонувати для закриття питань. Зазвичай для цього етапу складаються скрипти для продавців, що включають близько 10 різних варіантів питань і відповідей. У тому числі ті, що допоможуть повернути розмову у потрібне русло, якщо ситуація вийшла з-під контролю та клієнт відійшов від основної теми.

Цікаво знати

 

Згідно зі статистичними даними, ймовірність успішної угоди значно підвищується на у разі використання правильного скрипту.

Власне, презентація
Власне, презентація

На цьому етапі важливо переконати клієнта в цінності та практичності саме для нього вашого товару чи послуги. Продукт повинен задовольняти клієнта, закривати певні потреби у короткостроковій чи довгостроковій перспективі.

Обов'язково потрібно скласти шаблони скриптів продажів, які описують у тому чи іншому обсязі переваги самого товару. Формат може відрізнятися більш розгорнутими відповідями на запит клієнта або лаконічністю.

Аналіз заперечень
Аналіз заперечень

Ідеальна угода – коли клієнт одразу ж готовий купити пропонований товар. Однак це — виняток із правил, ніж стандартна практика. 95% клієнтів все ж таки при першому дзвінку дадуть відповідь негативно, навіть якщо продукт презентований ідеально. Тому менеджер завжди має бути готовим до різних заперечень і вміти аргументовано відповісти на них, щоб схилити клієнта до покупки. Маючи розуміння, що таке скрипт продажів, потрібно попередньо проаналізувати та опрацювати всі можливі сумніви клієнта, щоб грамотно на них відповісти.

Фінішний етап
Фінішний етап

На цій стадії узгоджується зручний час зустрічі або оформлення угоди в онлайн-режимі (залежить від формату роботи компанії). Тобто, клієнт вже готовий купити продукт. Однак важливо враховувати, що на цьому етапі угода все ще може зірватися, якщо менеджер використовуватиме некоректні формулювання. Тому важливо заготувати скрипти відповідей, які допоможуть довести угоду до логічного завершення, а не нівелювати усі попередні зусилля.

Як сценарії збільшують ефективність відділу продажу?
Як сценарії збільшують ефективність відділу продажу?

Скрипт продажів для бізнесу є ефективним інструментом, який дозволяє збільшити обсяги продажів і, відповідно, прибуток. Однак усі переваги впровадження такої системи даватимуть високі результати лише у разі правильного та коректного формулювання відповідей менеджера, нівелювання негативних моментів.

Крім того, необхідно враховувати, що скрипт холодного скрипту продажів відрізнятиметься від ситуації, коли клієнт сам дзвонить до компанії або замовляє зворотний дзвінок, тобто вже зацікавлений у пропонованих послугах або товарах.

Основні переваги, які дає робота зі скриптів продажу:
Підвищення продуктивності

Результативності відділу продажів, оскільки у скриптах зібрано найбільш ефективні стратегії досвідчених фахівців

Швидка адаптація співробітників

Адже у них є вже готові шаблони скриптів продажів, за допомогою яких простіше налагодити контакт із клієнтом, правильно подати інформацію під час спілкування, тому вони можуть ефективно працювати буквально з перших днів

Знижуються ризики забудькуватості

Перед фахівцем завжди є чіткий алгоритм відповідей та формулювань, які потрібно задіяти під час розмови

Підвищення якості сервісу

Скрипти продажів телефоном приводять взаємодію з клієнтами до певного формату, що задає потрібне враження про бренд, допомагає його популяризувати

Важливо пам'ятати
Важливо пам'ятати

Однак важливо пам'ятати, що шаблони скриптів продажів, якщо неорганічно використовуються менеджерами, можуть дати протилежний ефект, коли клієнт відчуває спілкування з роботом. Це непогано в одній сфері, але може викликати дуже неприємні наслідки в іншій, наприклад де клієнту потрібно показати експертність і одночасно з цим менеджер повинен задіяти емоційний фон.

Тобто, складаючи скрипи відповідей, важливо розуміти, де ефективність продажів буде вищою за чіткого алгоритму, а де — за імпровізації фахівців компанії. Тому в одному випадку ідеальним буде готовий приклад скриптів продажів, в іншому – розроблений індивідуально під конкретну компанію.

Правильне виконання скирипта

 

У будь-якому випадку важливо надавати клієнту лише достовірну та правдиву інформацію про свій продукт, вести розмову в спокійному тоні, навіть якщо клієнт налаштований на активну суперечку в агресивній формі.

 

Менеджер повинен виконувати свою роботу впевнено, показуючи експертність, у чому допомагають скрипти продажів для бізнесу.Спеціалісти iPtel допоможуть та проконсультють вас по будь яких питаннях пов'язаних з скриптами продажів.

Наші продукти

Також цікаво

Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
25.07.2023
Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
Майже кожен бізнес має справу з телефонними розмовами: пошук клієнтів, їх інформування, робота з партнерами та постачальниками майже повсюди відбувається за допомогою телефону. Водночас чимало компаній використовують цілі підрозділи для здійснення пр...
Читати ще
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
30.07.2023
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
Сучасні технології дозволяють спростити контроль дзвінків та підвищити якість роботи співробітників, що відповідають за здійснення дзвінків. Сервіси розпізнавання мовлення та аналітики розмов - це ефективний інструмент для бізнесу. Як це було рані...
Читати ще
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
24.10.2023
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
Телефон залишається чи не найголовнішим каналом комунікації з клієнтами: попри наявність різноманітних месенджерів та онлайн-форм зв'язку, спілкування голосом у більшості клієнтів залишається у пріоритеті. А як бути, якщо частина вашого колект...
Читати ще
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
31.10.2023
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
Високі технології та діджитал-рішення для бізнесу сьогодні стали обов'язковою умовою розвитку. Доволі часто розробники пропонують неймовірно точні, високоефективні продукти, і не тільки у форматі стандартного програмного забезпечення, а й у вигля...
Читати ще
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
10.11.2023
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
CRM - це одне з найкращих рішень для бізнесів, зацікавлених у залученні, утриманні та підвищенні лояльності клієнтів. Сам термін CRM означає customer relations management, тобто управління відносинами з клієнтом. Саме такі програмні рішення варто зал...
Читати ще