Як збільшити прибуток за допомогою скриптів продажу?
Ефективний продаж будь-якого товару чи послуги в умовах досить жорсткої конкуренції — складне сучасне завдання, яке спрощує розробка скриптів продажів. Буде угода успішною або клієнт відмовиться від пропозиції - залежить від низки факторів. У деяких випадках є можливість підвищити ефективність продажу та закривати угоди навіть у тому випадку, якщо потенційний клієнт ще коливається щодо оцінки цінності для нього конкретної послуги, товару.
В іншому випадку навіть при гострій необхідності може відмовитись від пропозиції, якщо менеджер буде недостатньо переконливим, доброзичливим або не враховує зустрічні відгуки. Щоб нівелювати усі потенційні ризики відмови клієнта від співробітництва, підвищити ефективність продажів, застосовуються скрипти відповідей. Вони розробляються кожною компанією у порядку з урахуванням низки чинників і критеріїв. Згідно зі статистичними даними, ймовірність успішної угоди підвищується на понад 40% у разі використання правильного скрипту.